تلویزیون شیائومی 4X معرفی، بررسی و مشخصات دقیق 4x

xiaomi tvدر حوزه های تولید محتوا، عکاسی و سئو فعالیت دارم. تلویزیون شیائومی 4X: تلویزیون میانرده خوش ساخت شیائومی که در سال 2020 عرضه شد مدل تقویت شده شیائومی 4s است، که با مشخصات قوی تری نسبت به 4s توسعه داده شده است. شیائومی یک برند جوان چینی است که اسم خو را با گوشی های موبایل خوب و محبوبش به جهانیان شناسانده است. البته ضمینه فعالیت شیائومی تنها به گوشی هوشمند ختم نمی شود و در حوزه های دیگر تکنولوژی هم فعالیت دارد از حوزه های جدید که شیائومی به آن وارد شده، تلویزیون است. این شرکت از سال 2019 وارد دنیای تلویزیون شده و شروع به تولید و طراحی در این زمینه کرده است. شیائومی Mi Tv 4x مدل قوی تر Mi TV 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت میشود. این تلویزیون در دستهی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4x در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند.

شیائومی Mi TV Stick با قیمت ۵۰ دلاری میتواند یک دانگل پخش استریم اندروید برای تلویزیونهای هوشمند باشد. این محصول که نسبتا با قیمت ارزان در اختیار کاربران قرار میگیرد، برای تلویزیونهای 1080p عرضه شده است. اما با همهی این موارد، عملکرد شیائومی Mi TV Stick تنها در حد متوسط ظاهر میشود و در حد و اندازهی قیمت خود ظاهر میشود. با این اندروید تی وی نمیتوانید بهصورت مستقیم به نتفلیکس، HBO و حتی شبکهی هولو دسترسی داشته باشید. در صورتی که یک تلویزیون اندروید داشته باشید، کارکرد این محصول بسیار جالبتر خواهد بود. در زمینهی مشخصات فنی اندروید تی وی Mi TV Stick، میتوان گفت که این محصول از پردازنده چهار هستهای Cortex A53 و تراشه گرافیکی Mali-450 همراه با یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده میکند. این مولفهها نشان دهنده این است که شیائومی دستگاه خود را با شباهت بیشتری نسبت به اندروید باکسهای گذشته خود روانه بازار کرده است. Mi Box و Mi Box S عنوان این دستگاهها هستند که هم راستا با اندروید تی وی عمل کرده و البته از قابلیت پخش فیلم 4K پشتیبانی نمیکند.

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvبه عنوان یک تلویزیون اقتصادی، میتوان امتیاز کامل را به طراحی این محصول داد. اگر کمی دقیقتر به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 نگاه کنیم، میبینیم شیائومی حداکثر تلاش خودش را کرده تا قیمت دستگاه را پایین بیاورد. فریم اطراف تلویزیون از پلاستیک براق ساخته شده و بهسرعت لک میشود، ضمن اینکه مقاومت چندانی در برابر خط و خش ندارد. حتی با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی تلویزیون، پایهها نیز پلاستیکی هستند. البته بهنظر میرسد که مقاومت پایهها برای تحمل وزن دستگاه کافیست اما پایههای فلزی میتوانست اطمینان بیشتری به خریدار بدهد. پشت دستگاه یا یک صفحه فلزی پوشانده اما پوشش مدارهای الکترونیکی و درگاهها نیز پلاستیکی است. محل اتصال پایه استاندارد VESA در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر برای نصب تلویزیون روی دیوار در پشت دستگاه دیده میشود. ضخامت کلی تلویزیون بدون پایه حدود ۹ سانتیمتر است ولی اگر بخواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید به حداقل پهنای ۲۸.۵ سانتیمتر نیاز دارید.

  مشخصات تلویزیون شیائومی 65 اینچ + قیمت خرید

از دیگر امکانات جانبی این تلویزیون به شمار میآیند.

پیشتر در خصوص بخشهای اصلی و مهم تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME صحبت کردیم, kalinab.com حال در این بخش نیز به بررسی سایر امکانات و ویژگیهای جانبی آن خواهیم پرداخت؛ اطلاعاتی که میتواند برای بسیاری از افراد مهم باشد و جزو اولویتهای آنها به حساب بیاید. در تلویزیون جدید شیائومی گیرنده دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است؛ این گیرنده به خوبی تمامی شبکههای موجود در صدا و سیما را دریافت خواهد کرد و با پشتیبانی از فرمتها و کدکهای مختلف آنها را با بالاترین کیفیت نمایش خواهد داد. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث نسخه 5، پورت شبکه LAN، خروجی هدفون، 2 عدد پورت USB، 2 عدد پورت HDMI که یکی از آنها 4K و دیگری 1080 است، خروجی اپتیکال صدا و … از دیگر امکانات جانبی این تلویزیون به شمار میآیند. تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME محصولی باکیفیت و بسیار جذاب است که مشخصات خوبی همچون نمایشگر بزرگ با رزولوشن بالا، سیستم صوتی خوب، پردازنده قدرتمند و … را دارد. برای خرید این تلویزیون جدید از برند شیائومی میتوانید از طریق سایت پی بی 360 اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی پی بی 360 با ارائه محصولات جدید برندهای مطرح دنیا سعی دارد که اولین مرجعی باشد که این محصولات جدید را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. همچنین تمامی محصولات موجود، با بهترین قیمت ممکن ارائه میشوند و شما با مراجعه به وب سایت ما میتوانید از تخفیفهای دورهای مختلف روی محصولات نیز بهرهمند شوید.

این پلتفرم با توجه به محتواهایی که تماشا کردید و به کمک هوش مصنوعی، محتوای مشابه ای را نیز به شما پیشنهاد می کند. پلتفرم PatchWall قابل آپدیت است و امکانات آن در طول زمان بیشتر و بهتر می شود. تلویزیون هوشمند شیائومی Q1 سایز 75 اینچ از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant پشتیبانی می کالی ناب کند. به این ترتیب شما می توانید دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را از طریق آن انجام دهید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای دکمه مخصوص اجرای Google Assistant است و شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی مختلف را اجرا کنید. شما می توانید کانال ها را عوض کنید یا برنامه خاصی را اجرا کنید. همچنین می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید یا سوالات مختلف خود را از دستیار صوتی گوگل بپرسید. شما میتوانید در فاصله حداکثر 3 متر صحبت کنید و سایر لوازم خانگی هوشمند خود را نیز کنترل نمایید.

  • ویدیو رضایت مشتری
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • ماتریکس پنل VA
  • باندل تلویزیون شیائومی 55 اینچی و ساندبار ردمی
  • پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر
  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • طراحی شیک با بدنه باریک
  • تنوع بسیار پایین در ایران

  پوکو در MWC 2022 کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند

علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. تلویزیون 55 اینچ شیائومی 5X از امکانات فراوانی برخوردار است. و این باعث شده خواهان زیادی داشته باشد. اتصال به اینترنت یکی از مهمترین آپشنها میباشد. این تلویزیون مجهز بوده و خدمات فراوانی دارد و به راحتی میتوانید به Amazon،netflix، دسترسی داشته باشید و برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان را جستجو و دانلود کنید و به تماشا بپردازید. همین قابلیت های منحصر به فرد است که تلویزیون های شیائومی را از تلویزیون های معمولی متفاوت و جذاب تر کرده است. علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. با این برنامهها شما میتوانید با کمک ریموت کنترل دکمه مخصوص را فشار دهید و به صورت صوتی از طریق میکروفون برنامه مورد نظر خود را اعلام کنید و فرصت بدهید تا تلویزیون سریع آن را پیدا کند. این برنامه هوشمند باعث میشود شما همه وسایل خانه و تلویزیون خود را به صورت کنترل از راه دور تحت نظر داشته باشید.

xiaomi tvهمچنین قابلیت ارتقای تصاویر 2K، 1080 و 4K را به 8K دارد. رزولوشن این تلویزیون 4320 در 7680 پیکسل است و از تمام استانداردهای HDR مانند HDR10، Dolby vision، HLG و غیره نیز پشتیبانی میکند. روشنایی و کنتراست بسیار بالا و نمایش 10.7 میلیارد رنگ، از دیگر ویژگیهای تصویری این تلویزیون هستند. از ویژگیهای صدای این تلویزیون، باید به استفاده از 2 بلندگوی 60 واتی متصل به لبههای تلویزیون اشاره کرد که دارای قابلیتهای Mi Stereo sound و Dolby Atoms هستند. همچنین از پردازنده ۴ هستهای، رم ۲ گیگابایتی، رابط کاربری شیائومی (MIUI)، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، سنسور مادون قرمز و باند دوگانه وایفای این تلویزیون نیز نمیتوان غافل شد. این تلویزیون، تا حدودی به مدل Redmi Smart TV MAX شباهت دارد. همان طور که از نام این تلویزیون مشخص است، با یک صفحه ۸۲ اینچی و کیفیت 4K با رزولوشن 2160 در 3840 روبهرو هستیم. کیفیت صفحه نمایش در این مدل، کمی از مدل معرفی شده در بالا پایینتر است، ولی همچنان یکی از بهترین تولیدات شیائومی (Xiaomi) در زمینه تلویزیون هوشمند محسوب میشود.

  پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران و جهان+لیست مدل‌ها با ذکر ویژگی‌های تأثیر‌گذار

تلویزیون شیائومی

هایسنس از فناوریهایی همانند DLED و ULED در تولید تلویزیونهای خود کمک میگیرد. تلویزیون ULED باریک و بسیار زیبا طراحی شدهاند و کیفیت ساخت بالایی را به ارمغان آورده است. تلویزیون هایسنس از فناوریهایی همانند 4K UHD با قابلیت پشتیبانی از فایلهای HDR نیز کمک گرفتهاند تا بتوانند بیننده را کاملاً قانع نماید. هایسنس به منظور افزایش کیفیت و کارایی از تلویزیونهای خود از سیستم عامل VIDAA U کمک گرفته است. سیستم عامل VIDAA U بسیار نزدیک به پلتفرم اندروید طراحی شده و کارایی بی نظیری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. امنیت بالا و امکان اتصال به اینترنت و گوشیهای هوشمند جزو اصلیترین کارهایی است که در تلویزیون هایسنس قابل اجرا است. مدلهایی همانند B7100 و A6100 از جمله تلویزیونهای محبوب هایسنس هستند که کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه دادهاند. در ادامه به بررسی تلویزیون حرفهای هایسنس مدل B7100 برای نشان دادن تکنلوژی های هایسنس پرداختهایم، با آف خرید همراه باشید.

  • سیستم عامل اندروید 10
  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • ساسان امین نژاد – فروردین 30, 1400
  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • کیفیت تصویر بی نظیر
  • طراحی مدرن و زیبا
  • صدای فراگیر و قوی
  • تلویزیون شیائومی P1

xiaomi tvیکی از مهمترین قابلیتهای منحصر به فرد تلویزیونهای فیلیپس استفاده از فناوری Ambilight میباشد. فناوری ambilight با استفاده از یک ردیف LED، سبب انتشار رنگ نمایشگر بر روی دیوار شده و دامنه دید را به نهایت میرساند. فیلیپس نیز همانند سونی از سیستم عامل اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید بیشترین امکانات را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و بیننده را کاملاً مجذوب خود خواهد کرد. تلویزیون فیلیپس با استفاده از سیستم عامل ANDROID امکان نصب برنامه را میسر کرده و بیشترین اختیارات را در اختیار بیننده قرار خواهد داد. فیلیپس نیز با معرفی مدلهایی نظیر PUS7304 و PUS6754 بازار مناسبی برای خود رقم زده است. در ادامه به بررسی یکی از برترین تلویزیونهای فیلیپس مدل PUS7354 پرداختهایم. 2160 به عنوان نمایشگر تلویزیون مدل PUS7354 بهره گرفته است. فیلیپس با استفاده از قابلیت 4K بیشترین سرعت و درخشندگی را برای تلویزیون به ارمغان آورده است. به لطف استفاده از فناوری UHD شاهد تصاویری با رنگهای واقعی و دقیق هستیم و زاویه دید در تلویزیون Philips 4K TV PUS7354 بسیار افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید