تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی همچنین با استفاده از دو عدد بلندگو 10 واتی، قادر به پخش صدایی باا توان 20 وات دارد که به کاربر تجربه بهتری از تماشای فیلم و تصاویر می دهد. وجود تلویزیونی با عملکرد عالی در هر منزلی ضروری است و تلویزیون شیائومی 50 اینچ 4K ال ای دی 50P1 نیز از گزینه هایی است که هیچ کس از انتخاب و خرید آن پشیمان نخواهد شد. این محصول با وجود قابلیت های پخش کیفیت بالا، طیف رنگی گسترده، صفحه تلتکست، ضبط دیجیتال و ویژگی هایی از این جمله دارای قیمتی کاملا مناسب و به صرفه برای تمامی کاربران است. اگر قصد خرید این کالا را با گارانتی 18 ماهه، تضمین اصل بودن کالا، تحویل فوری و مهلت تست دارید، می توانید به سایت آترین کالا مراجعه فرمایید. اگر هنگام خرید این محصول نیز به مشکلی برخورد کردید، می توانید از تیم پشتیبانی ما اطلاعات کافی را دریافت کنید.

  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR
  • Dolby Audio
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • دارای پایه و اتصال دیواری
  • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MJPEG، MPEG1، H.263، VP8، VP9 و

xiaomi tvبا افزایش علم در مورد تلویزیونها، تولید کنندهها حال به قابلیتهایی دست یافتهاند که تماشای تلویزیون هیچ ضرر و یا عیبی ایجاد نکند. دنیای دیجیتال امروز تمام مردم را به خواننده بودن، بیننده کرده است. مصرف کننده توان خواندن متنهای طولانی را نداشته و بیشتر به سوی فیلمها و یا ویدئوهای آموزشی سوق داده میشود. اولین گزینه در خرید تلویزیون توجه به برند تلویزیون است. تولید کنندههای بسیاری در زمینه ساخت «تلویزیون» فعالیت دارند. این تولید کنندهها با ایجاد قابلیتهای متفاوت و ویژگیهای منحصر به فرد هر کدام، کیفیت و کارایی متفاوتی را ایجاد کردهاند. رقابت در بین تولید کنندهها موجب ایجاد تلویزیونهایی با کیفیت و بی نظیر شده است. در کشور عزیزمان ایران نیز اکثر این برندها یافت میشود و در معرض خرید قرار گرفتهاند. بحث بر انگیز ترین مورد در خرید تلویزیون برند آن است. توجه به سابقه تولید کننده و بر جای گذاشتن نامی درخشان، میتواند کمک شایانی در انتخاب بهتر مصرف کننده داشته باشد.

البته قیمت پنل های QLED از OLED به مراتب کمتر است.

xiaomi tvاز این حیث تلویزیون می توی 5 پرو دارای پنل به روز QLED است. پنل های QLED به صورت اختصاصی توسط سامسونگ تولید می شوند. این پنل ها پاسخی بودند به پنل های OLED شرکت ال جی. شاید از نظر منتقدین پنل های QLED نسبت به OLED کیفیت نسبتا پایین تری داشته باشند، ولی همچنان از پنل هایی مانند IPS یا AV های اصلاح نشده کیفیت به مراتب بیشتری دارند. البته قیمت پنل های QLED از OLED به مراتب کمتر است. به مدد وجود پنل QLED این تلویزیون دارای روشنایی حداکثری 4000 نیتس است که در مقابل 1000 نیتس OLED ها و 400 نیتس های IPS ها کاملا برتری محسوسی دارد. استفاده شده در این تلویزیون به حد آخر خود مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با بهبود هایی که اخیرا سامسونگ روی پنل های QLED انجام داده است، توانسته است که میزان پوشش رنگ تا 108% فرمت NTSC افزایش دهد که حیرت آور بوده و قابل رقابت با OLED می باشد.

  قیمت ساعت هوشمند ۲۵ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

شرکت هواوی نیز آن را Wireless Projection نامیده است.

xiaomi tvپس از طی کردن مراحل بالا اتصال گوشی شیاومی به تلویزیون سامسونگ برقرار میشود و شما میتوانید محتوا گوشی خود را در ابعاد بزرگتر، تلویزیون به تصویر بکشید و از تماشا آن لذت ببرید. همچنین شما میتوانید با دنبال کردن آدرس زیر نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. بیشتر بخوانید: تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟ کدام برند تلویزیون ایرانی بهتر است؟ نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برای Screen Mirror در گوشی های هواوی نیز همانند دیگر برندهایی است که تا اینجا به آنها اشاره کردیم. در واقع Screen Mirror همان فناوری Miracast است که کمپانیهای مختلف سازنده گوشی موبایل از آن با عناوین مختلفی در گوشیهای خود استفاده کردهاند. شرکت هواوی نیز آن را Wireless Projection نامیده است. برای اتصال گوشی هواوی به تلویزیون سامسونگ کافی است تا مراحل زیر را طی کنید. مرحله 1. نوار گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Sort Switches در اختیار شما قرار بگیرد و سپس آیکون Wireless Projection انتخاب کنید.

کمپانی شیائومی (xiaomi) که به تازگی در زمینه تولید تلویزیون وارد بازار رقابتی شده است. شاید برای تعداد زیادی از کاربران شناخته شده نباشد . هر چند این شرکت در دهه اخیر با گوشهایش برای ما شناخته شده بود و موفقیت چشمگیر او در بازار موبایل باعص شده که پا به پای بزرگان عرصه تلویزیون نیز بگذارد و در این زمینه شروع به تولید تلویزیون های با کیفیت و امکانات بالا کند. حالا با عرضه مجموعه ای از انواع تلویزیونهای هوشمند با قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ، توانسته پا به پای غول های قدرتمند بازار یعنی ال جی سامسونگ و سونی و … ظاهر شود . از آنجا که این برند در زمینه ساخت و تولید گوشی های همراه بسیار موفق عمل کرده پس بهتر است که در تولید تلویزیونها نیز به آن اعتماد کینم. اگر بخواهیم در مورد امکانات و کارایی تلویزیون ال ای دی شیائومی سخن به میان آوریم بهتر است از طراحی شروع کنیم . بدون شک اگر به تازگی یکی از این تلويزيونهای شیائومی را خریداری کرده باشید؛ متوجه میشوید که کوچکترین جزئیات را نیز مورد توجه قرار داده .

  ماجرای حواشی ممنوعیت واردات چند مدل تلفن‌همراه هوشمند

7 تلویزیون شیائومی غیر سنتی روش‌ها که ممکن است باشد برخلاف هر You have Ever Seen. عالی وجود دارد.

هر چند که قیمت تلویزیونهای این برند در کل خیلی بالا نیست و با اقتصادی و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند. کیفیت تصویر تمام این تلویزیونها 4K است و از وضوح مناسبی در هر رده برخوردار میباشد و شما را از وجود تصویر عالی مستفیض میگردانند. سری QLED در دو مدل Q1, تلویزیون شیائومی 4s 59 Q1E ساخته شدهاند و از تکنولوژی کیولد در ساختار خود به واسطه دانههای کوانتومی استفاده کردهاند. این نمایشگرها دارای کیفیت تصویر با حجم رنگی 100٪ میباشند و رنگهای جدید را به صفحه نمایش شما هدیه میآورند. تلویزیون اولد شیائومی تنها به یک نمونه در حال حاضر اکتفا کرده و نام Mi 6 OLED را برای خود برگزیده است، این مدل در سال 2022 پا به عرصه گذاشته و جزء مدلهای لوکس شیائومی میباشد. بعد از آن سری تلویزیون ارازن قیمت شیائومی را داریم و شامل؛ P1, P1E, قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4x A2,F2,MAX هستند و به عنوان LED های معمولی شناخته میشوند.

این یعنی تلویزیونی حرفه ای که کارش را خوب بلد است.

در واقع سیستم عامل در تمام مدل های این برند یکسان بوده و از یک مدل خاص پیروی می کنند. این سیستم عامل بسیار برای شما آشنا بوده و به واسطه استفاده همیشگی آن قبلاً در گوشی کار با آن به شدت راحت می باشد. اندروید به صورتی کار می کند که با دسترسی به وای فای WiFi و اتصال به اینترنت کار می کند دستیارهای صوتی به وضوح خودنمایی کرده و بر روی صفحه نمایان شوند. در این حالت بهترین کار سرچ به صورت صوتی برای هر محتوایی که مد نظرتان می باشد، است. پردازشگر در مقایسه تلویزیون های شیائومی نیز خود نمایی می کند و کاری می کند هر داده ای که دریافت می کند اول سنجش شده و در صورتی که صلاحیت داشته باشد، امکان پخش شدن را داشته باشد. این یعنی تلویزیونی حرفه ای که کارش را خوب بلد است. تلویزیون های سری P که به تلویزیون فورکی معمولی شهرت دارند، تلویزیون هایی برای افرادی محسوب می شوند که به دنبال مدل هایی هستند که مناسب برای استفاده خانگی بوده و بتوانند با آن فیلم و سریال تماشا کنند.

  • کیفیت تصویر 4K
  • پنل: IPS
  • کیفیت تصویر: 4K
  • ساسان امین نژاد – شهریور 1, 1400
  • مدل: F2 Fire
  • دارای دکمه خاموش/روشن پایین تلویزیون
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • عدم تنوع محصولات

  تلویزیون 55 اینچ 4k هوشمند شیائومی گلوبال رسیوردار 2023 مدل 55 MI TV 4S

نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای ۳ درگاه HDMI می باشد. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا ۱۰ وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید.

تلویزیون شیاومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی 4s لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید