تلویزیون شیائومی 50F2

xiaomi tvاین صفحه از ژیارکالا را به تلویزیون شیائومی 50F2 اختصاص می دهیم و به نقد و برررسی آن می پردازیم. برند شیائومی شاید از لحاظ تنوع و سابقه با برندهای دیگر نتواند رقابت کند اما تلاش می کند تا بهره گرفتن از فناوری های روز دنیا در ساخت تلویزیون موفق باشد. این بار در سال 2022 با همکاری شرکت آمازون تلویزیونی با عنوان تلویزیون F2 ساخته اند. 3840 پیکسل به نمایش بکشد. زاویه ی دید 178 درجه دامنه ی وسیعی از محتوای بصری را در محیط پخش می کند و امکان دید را در هر زاویه فراهم می کند. توان صوتی 24 وات در تلویزیون شیائومی 50F2 می تواند نیاز صوتی کاربر را برآورده کند. دارای فناوری های DTS و Dolby Audio می باشد تا صدا را از هر چه نویز احتمالی دور کنند. سیستم عامل Fire OS نسخه ی 7 هوشمندی تلویزیون 50 اینچ شیائومی F2 را تضمین می کند.

  • Afraland – 5 ماه پیش
  • برروی آن کلیک کنید
  • زاویه دید 178 درجه
  • Afraland – 10 ماه پیش
  • سوالات متداول
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و

xiaomi tvبرخورداری از سیستم نور پسزمینه Direct LED باعث میشود نور پسزمینه بهصورت دقیقتری در تمام نقاط پنل توزیع شود و تلویزیون کنتراست بهتری پیدا کند. در این سیستم نور پسزمینه، دیودهای LED تأمینکننده نور پسزمینه برخلاف سیستم نور پسزمینه Edge LED در تمام نقاط پنل تعبیه شدهاند که باعث افزایش دقت نوردهی تلویزیون میشود. البته برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای پنل VA هستند. اکثر تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای قاب پلاستیکی سخت هستند و برخورداری یک تلویزیون اقتصادی از قاب فلزی، ویژگی شاخصی برای آن محسوب میشود. در ضمن در اطراف نمایشگر تلویزیونهای شیائومی نیز مانند تلویزیونهای مدرن امروزی تقریباً هیچ قابی وجود ندارد که باعث میشود کاملاً غرق در فضای محتوای در حال نمایش شوید. برخی از تلویزیونهای شیائومی از وایفای ۵ گیگاهرتزی برخوردار هستند که هم باعث میشود سرعت اینترنت آنها بیشتر شود و هم برد وایفای آنها افزایش یابد؛ بنابراین چنانچه مودم شما هم ۵ گیگاهرتز باشد. در هنگام استفاده از اینترنت وای فای کمتر شاهد قطع وصل شدن اینترنت و افت سرعت آن هستید و اینترنت پایدارتر خواهد بود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

از این تلویزیون غول پیکر انتظار میرود صدایی داشته باشد تا هر جای خانه باشید صدا به صورت واضح برسد. قدرت خروجی صدا 30 وات است که خروجی بسیار قابل قبولی است. و همچنین با استفاده از قابلیت Dolby Atmos میتوان صدا را به صورت سه بعدی و از هر زاویهای به صورت واضح شنید. قابلیت Dolby vision یک نسخه هوشمند و بروز شده از HDR است و مستقیماً بر روی کیفیت تصویر تاثیر میگذارد. هوش مصنوعی به طور خودکار محتوا را شناسایی میکند و بهترین تصویر را به نمایش میگذارد. با کمک این قابلیت تماشای تلویزیون در هر ساعت از شبانه روز عالی به نظر میرسد. تصاویر در هنگام بازی به گونهای واضح و شفاف بدون هیچ گونه تاری است که انگار شما وسط بازی هستید. یکی دیگر از قابلیتهای تلویزیون 55 اینچ شیائومی 5X فناوری پردازنده است. این پردازنده که به amogic معروف است بسیار برنامه مهم و اساسی به شمار میرود.

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

xiaomi tvمرحله 1. کابل مبدل را به درگاه USB گوشی خود متصل کنید. مرحله 2. یک سر کابل HDMI را به مبدل متصل کرده و طرف دیگر آن را به درگاه HDMI تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. در منو Source ورودی تلویزیون را به درگاه HDMI که از آن استفاده کردید، تغییر دهید. و اما یکی دیگر از سؤالات پرتکرار کاربران گوشیها و تلویزیونهای سامسونگ این است که اسکرین میرورینگ سامسونگ کجاست؟ در واقع این دسته از کاربران به دنبال برنامه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل USB هستند. سبب میشود تا تلویزیون گوشی را بهعنوان یک کارت حافظه فلش و یا هارد دیسک شناسایی کند و به شما اجازه میدهد تا به یکی از قسمتهای عکس، ویدئو و موسیقی دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب شما میتوانید محتوا ذخیره شده در گوشی خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید و از تماشا آن در ابعاد بزرگتر تلویزیون لذت ببرید.

این درگاههای اتصال شامل HDMI در نسخه 2.0 است که برای اتصال نسل هشتم بوردها بسیار عالی است. گذشته از اینها وجود درگاه USB نیز در آن میتواند بسیار عالی باشد که با استفاده از آن امکان اتصال انواع حافظههای جانبی برای شما وجود دارد. در کنار آن نیز میتوان از درگاه خروجی صدای Optical یاد کرد که به واسطه کابل فیبر نوری میتواند صدا را در کیفیت بسیار بالایی از طریق تلویزیون به سیستمهای صوتی ارائه دهد. شیائومی در این تلویزیون از درگاه HDMI2.0 استفاده کرده که دارای سرعت انتقال و پهنای باند 18Gbps است. این درگاه به راحتی میتواند تصاویر 4K با رزولوشن 3840X2160 را در رفرش ریت 30 هرتز ارائه دهد. این نوع درگاه از HDMI برای کنسولهای بازی نسل هشتم نیز فوقالعاده باشد و عملکرد بینظیری را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین برای نمایش کنسولهای بازی نسل نهم نیز میتواند پاسخگو باشد اما یقینا عملکرد آن به دلخواه شما نخواهد بود.

  نحوه تغییر تم گوشی شیائومی و آموزش نصب و دانلود آن

تلویزیون شیائومی

همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD – 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD حوالی ۴۸میلیون و ۴۰۰هزار تومان معامله میشود. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 49N6950 Full HD با صفحه ۴۹اینچی نیز حوالی ۱۳میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۸۲اینچی سامسونگ مدل 65UJ69000GI UltraHD – 4K نیز ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است. همچنین قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴میلیون تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 555NU7950 Ultra HD حوالی ۲۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله میشود. آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیون های بزرگ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی ام جی اس مدل G۷۵UB۷۰۰۰W به عنوان یکی از تلویزیونهای سایز بزرگ بازار به ۳۷میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvپشتیبانی ریموت کنترل از بلوتوث نیز منجر شده که امکان کنترل و مدریت تلویزیون از فاصله دور امکان پذیر باشد. شیائومی همانند دو برند پیشتاز ال جی و سونی دست به تولید تلویزیونهای OLED زده است تا بتواند حرفهای بودن و تخصص خود را در این زمینه به رخ بکشاند. تلویزیون OLED شیائومی بدون نور پس زمینه روانه بازار شده است به طوری که تامین نور محتوا توسط پیکسلهای خود نور تامین خواهد شد، از این رو شاهد نمایش محتوای نفس گیر بر روی صفحه نمایش میباشید. مشاهده جزئیات غنی در صحنههای روشن و تاریک با کنتراست عالی قطعا لحظات دیداری هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهند زد. شیائومی برای پیشرفت بیشتر در عصه تولید و ساخت تلویزیونهای کم نظیر دست به تولید تلویزیون Mi Q1 زده است تا محصولی منحصر به فرد ضمن نمایش تصاویر خیره کننده به بازار عرضه نماید. این محصول بی نظیر با بهره گیری از نمایشگر QLED قطعا بر طبق انتظار کاربران تصاویر را پر جنب و جوش و با طیف وسیعی از رنگهای زنده در معرض دید قرار میدهد. با وجود امکانات عالی و فناوریهای پیشرفته این مدل جزو تولیدات خوش فروش و مقرون به صرفه شیائومی میباشد که بسیاری از افراد به سمت خرید آن سوق داده شدهاند.

  قیمت خرید و مشخصات تلویزیون 65 اینچ M5-5ASP شیائومی

سطح کنتراست بهینه و رنگهای غنی، تجربه تماشای بسیار رضایت بخشی را تضمین میکند. رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 3840 × 2160 پیکسل با زاویه دید 178 درجه بوده و شما میتوانید از 5 حالت تصویر مانند حالتهای movie، standard، sport، custom و vivid بهرهمند شوید. از دیگر ویژگیهای مفید این تلویزیون میتوان به کنترل رنگ و کنترل نویز اشاره کرد. را تماشا کنید. مقاله ما در خصوص بهترین تلویزیون اندروید را بخوانید. تلویزیون Mi Q1 QLED Ultra HD شیائومی، بهترین تلویزیون 4K شیائومی بوده که ارزش خرید بالایی دارد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچ ارائه شده و مجهز به سیستمعامل اندروید، chromecast داخلی و دستیار صوتی گوگل است. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بوده و از خروجی صدای 30 تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s وات بهره میبرد. صفحه نمایش QLED این تلویزیون کیفیت تصویر بینظیری را در اختیار کاربران قرار داده و Vivid Picture Engine عملکرد خوبی را ارائه کرده است.

  • سیم پیچی و اتصالات
  • طراحی زیبا و استفاده از فلز
  • درگاه USB و HDMI
  • خروجی صدای دیجیتال S/PDIF

هنوز کسی نمیداند که در ماجرای سال ۲۰۱۵، شیائومی چقدر ضرر مالی متحمل شد. تولیدکنندگان گوشیهای اندرویدی موظفند به مجوزهای عمومی GNU General Public Licence پایبند باشند. در طول این سالها، شیائومی بارها در این زمینه به مشکل خورده است. در بسیاری از مواقع، عمومی کردن سورس کد کرنلها را با تأخیر زیاد انجام داده و گاهی اصلا این کار را انجام نداده و GNU GPL را نقض کرده است. برای خورههای اندروید، توسعهدهندگان و افرادی که نگرانیهای عرفی اخلاقی دارند، این موضوع یک مشکل بزرگ به حساب میآمد. طی سالهای اخیر شیائومی در این زمینه کمی بهتر از قبل شده اما هرگز در زمینه احترام به قوانین GNU GPL نتوانسته شهرت معتبری کسب کند. همانطور که قبلا هم گفتیم، شیائومی خود را یک برند سازنده سختافزار معرفی نمیکند و در عوض، برندی است که در حوزه دادهها فعالیت میکند که همزمان سختافزار هم به فروش میرساند. متأسفانه در این سالها چندباری پیش آمده که دادههای کاربران لو برود و همین موضوع نگرانیهای بزرگی پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران شیائومی را به وجود آورده ست.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q1 وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید