تلویزیون شیائومی 50P1

xiaomi tvاین تلویزیون به موتور پردازنده تصویر Vivid Picture مجهز شده است و با پردازش تصاویر در نهایت صحنه های با کیفیتی را به نمایش میگذارد. تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4X دارای فناوری MEMC است و به کمک آن صحنه های سریع و اکشن فیلم و مسابقات را روان و با تاری کمتری نمایش میدهد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر گرافیکی Mali 470 مجهز نموده است تا عملیات مربوط به پردازش تصاویر را انجام دهد. به طور کلی کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی L65M5-5SIN خوب است. اما اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت تصویر بهتر هستید میتوانید سراغ تلویزیون شیائومی Q1 با صفحه نمایش QLED بروید. شیائومی تلویزیون فورکی 4X را به فناوری Wide Colour Gamut مجهز کرده است و قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ طبیعی را دارد. این تلویزیون با پشتیبانی از طیف وسیعی از رنگهای طبیعی تصاویر واقعی و زنده را به نمایش میگذارد. تلویزیون LED شیائومی 4X دارای عمق رنگ 10 بیتی است و با پشتیبانی از 88 درصد از فضای رنگی NTSC باعث میشود تا از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

  1. استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  2. به رفکت تصویر خیلی حساسید
  3. طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  4. برند: شیائومی
  5. رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  6. رزولوشن HD (768×۱۳۶۶)
  7. مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر

xiaomi tvدر این مقاله از رسانه مستقل بیلبیلک سعی کردیم تا با ارائه کاملترین مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی راهنمایی برای داشتن یک خرید عالی برای شما باشیم. بهتر است قبل از خرید تلویزیون و انتخاب یکی از این دو برند، نیازها و بودجه خود را در نظر بگرید و بعد آن اقدام به خرید یکی از این دو برند بکنید. بودجه شما برای خرید تلویزیون یکی از اولین فاکتورها برای خرید هر محصولی میباشد. همان طور که اشاره شد، تلویزیون شیائومی، مناسب افرادی خواهد بود که با بودجه کم به دنبال تهیه تلویزیونی مناسب هستند؛ البته برخی افراد نیز به جهت برند و قدیمی بودن سونی دست به هزینه بیشتر میزنند. به صورت کلی عملکرد سونی بهتر از شیائومی بوده و شیائومی رقیب نوپای سونی است که به تازگی وارد بازار رقابت شده است. برای آشنایی با سایر برندهای تولیدکننده تلویزیون و مقایسه آنها با هم، کالای دیجیتال بیلبیلک بهترین مرجع برای شما خواهد بود.

تلویزیون شیاومی

هر نمایشگری تولید میشود یکسری کاستیها و نکات قوت داشته باشد، که هر کدام از آنها به تنهایی یا جمعی میتوانند تعیین کننده انتخاب هوشمندانه ما باشند. مثلاً شخصی به کیفیت تصویر عالی اهمیت میدهد و یکی برعکس فقط به دنبال تلویزیونی با قیمت مناسب میگردد، تا فقط نیازش را رفع نماید. پس اینکه چه دیدگاهی در مورد خرید داشته باشید در افراد با هم متفاوت است. اصلاً ممکن است فردی گیمر بوده و به دنبال یک نمایشگر قیمت به صرفه با قابلیت گیمینگ حرفهای باشد، در اینجا معلوم شد چند گزینه هم در کنار هم میتوانند تعیین کننده باشند. هر برندی یک بررسی کلی نیاز دارد و شاید شما حوصله نداشته باشید تا آخر این مقاله با ما باشید. اینها تنها یک سری گزینه کلی در مورد مزایا و معایب تلویزیون شیائومی بوده و به این دلیل بیان شد، تا چشم اندازی کلی راجب نمایشگرهای آن داشته باشید و بدانید چرا باید تلویزیون شیائومی بخریم؟

  شیائومی 12 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، تراشه Snapdragon 778G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

5 غیرقابل تصور تلویزیون شیائومی تبدیل

سیستم عامل تلویزیون شیائومی چه سیستم عاملی است؟ شیائومی از سیستم عامل محبوب اندروید برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و سهولت دسترسی بینندگان به محتوای مورد نظر استفاده می کند. سیستم عامل اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل در دنیای ارتباطات به حساب می آید، می تواند یک رابط کاربری ساده و حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد. از یک طرف، از یک پردازنده گرافیکی Mali نیز برای بهبود تجربه تماشای بیننده استفاده می کند. اثر ترکیبی این دو واحد پردازش مرکزی و کارت گرافیک در تلویزیون شیائومی میتواند تصاویر واضحتر و ظریفتری را به مخاطب ارائه کند و لذت تماشا را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. یکی از تفریحات افراد خانه تماشای برنامه ها، مسابقات و سریال های مورد علاقه شان است. اما آنچه تماشای این برنامه ها را برای مردم لذت بخش تر و هیجان انگیزتر می کند، سیستم های صوتی و تصویری قدرتمند و باکیفیت است.

داستان واقعی پشت تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65″ یک تلویزیون هوشمند تمام عیار است و بس! این تلویزیون ورژن 2020 به سیستم عامل اندروید 9 تجهیز شده و به همین واسطه امکانات هیجان انگیز بسیاری را در اختیار کاربر قرار میدهد. قلب تپنده ی تلویزیون شیائومی 4s یک چیپست ARM Cortex-A53 است. چیپستی با 4هسته ی پردازنده با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ حافظه رم و 16گیگ حافظه ی داخلی همراه شده. با توجه به چیپست باید گفت که همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز است. لذا انتظار سرعت های بالای Wifi و بلوتوث را داشته باشید. علاوه بر این ها تلویزیون Mi Tv 4S دارای یک گیرنده دیجیتالی داخلی نسخه ی دو DVB-T2 نیز می باشد که از تونر رسیور داخلی DVB-S2 نیز در همین تلویزیون پشتیبانی می کند. اگر بخواهید با این تلویزیون هوشمند گشتی در اینترنت بزنید یا اپلیکیشنی از گوگل پلی رانصب کنید. اندروید تیوی این تلویزیون به شما این امکان را خواهد داد.

  شیائومی 12S اولترا در تست گیمینگ قوی‌تر از آیفون 13 پرو مکس ظاهر شد

xiaomi tvبنابراین به خاطر داشته باشید که کیفیت تصویر 4K HDR یک سطح بیشتر از کیفیت تصویر 4K کیفیت دارد که در تلویزیون شیائومی کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. البته همیشه که به تماشای تصاویر و یا فیلم ها نمی پردازید.شاید از آن دسته از کاربرانی هستید که با تلویزیون تصاویر بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی را پخش و تماشا می کنید. تلویزیون شیائومی 4X دارای زمان پاسخگویی کم است. این تلویزیون زمان پاسخگویی 9 میلی ثانیه ای دارد. نمی توتان گفت که بهترین است اما به نسبت بسیاری از تلویزیون های برند های مشهور بهتر می باشد. این تلویزیون از پورت HDMI ورژن 2.0b استفاده می کند که می تواند کیفیت تصویر 4K رابا نرخ 60 فریم در ثانیه نمایش و یا انتقال دهد . فرکانس تصویر آن 60 هرتز است. انچه مشاهده می شود صفحه نمایش ایده آل آن است که می تواند تصویر بازی را بدون نویز و بلور نمایش دهد.

کنترل تلویزیون 4X را می توان تلفیقی از Mi TV 4S نسخه های RU و SP دانست. اعداد در آن حذف شده است و ظاهری نو و مانند اپل به آن داده است. البته دکمه های نتفلیکس و آمازون پرایم به آن اضاف شده است. در کنترل استفاده از این کنترل بلوتوثی بسیار لذت بخش است. کلیه ی مشخصات تلویزیون شیائومی 4X با نسخه ی گلوبال S برابر است. پردازند هی ARM Cortex-A55 می باشد که یک پردازنده ی 64 بیتی پر سرعت با کارت گرافیک Mali-470 همراه شده است. این مجموعه دارای 2 گیگ رم DDR4 و 16 گیگ حافظه ی داخلی است. در هر صورت این سخت افزار هنوز هم در مقایسه با تلویزیون های داخلی خیلی بهتر است ولی می توانست برای رقابت با سونی و مانند mi TV 5 Pro از نوع Amlogic باشد. این سری از تلویزیون شیائومی نیز مانند سری های دیگر خود دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 است که می توانید با هیجان بالا از آن ها استفاده کنید.

خطر منفی تلویزیون شیائومی که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

HDR نیز در کنار ترکیب رنگ زنده دالبی ویژن بسیار شکوفا می گردد که در تلویزیون شیائومی پشتیبانی می شود. فناوری ترکیب رنگ زنده HDR هر رنگ را در صفحه نمایش به صورت واضح به نمایش می گذارد و وضوح دقیق را بر تصاویر می افزاید. تلویزیون شیائومی با استفاده از فناوری Motion Smooth (MEMC) به کاربران اجازه می دهد تا در بازیهای گرافیک بالا نیز بی درنگ بتوانند به حریف حمله کنند. این کار صحنه های واقعی که در یک بازی سریع با وقفه کم ورودی اتفاق می افتد را همزمان می کند. اضافه شدن مواردی از قبیل Prime Video و Netflix شما را به دنیایی از فیلم و سریال متصل میکند. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است. قابلیت دانلود برنامه های متنوع از قبیل برنامه های اجتماعی، بازی و یا برنامه های کاربردی یکی از امکانات بسیار خوب است که این تلویزیون در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون همچنین دارای هوش مصنوعی میباشد که سبب میشود کار با تلویزیون بسیار راحتر شود و از مواردی مانند فرمان صوتی بهره مند شوید.

  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, GIF, JPG
  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  • صفحه قاب تلویزیون
  • طول 146 سانتیمتر
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا
  • پایه تلویزیون
  • شبکه اترنت

  بهترین گوشی شیائومی (آذر ۱۴۰۱) کدام گوشی شیائومی را بخریم؟+ویدئو

تلویزیون شیائومی خریداری شده بیمه می گردد و تا دریافت آن هیچ مسئولیتی بر عهده کاربر نیست. پس از رسیدن محصول آن را از جعبه بیرون آورید و به برق بزنید. صدا, تلویزیون شیائومی 75 اینچ بانه تصویر و سایر موارد را چک کنید تا خریدی مطمان را تجربه کنید. هدف ما ارائه خدمات است و در این راه به بهترین ها می اندیشیم. این مزیت فقط به خرید تلویزیون شیائومی اختصاص ندارد بلکه سایر لوازم خانگی اعم از یخچال و لباسشویی و ظرفشویی و… نیز زیر سایه این قابلیت به فروش می رسند. با ما در ارتباط باشید و از نظرات سازنده خود ما را بی بهره نسازید. برند شیائومی چند سالی است که در بازار فعالیت می کند اما نسبت به سایر برندهای دیگر از شهرت کمتری برخوردار است. این موضوع تا حدی بر عدم آشنایی کاربران با این تلویزیون نیز تاثیر می گذارد. وجود این عوامل از طرفی باعث سوء استفاده سودجویان و از طرفی باعث عدم ثبات در قیمت این محصول گشته است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شیائومی 4s تلویزیون ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید