تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل S4

xiaomi tv2160 میباشد که تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت کاملاً طبیعی به نمایش می گذارد. برای این تلویزیون اسمارت شیائومی از دو بلندگوی دو کاناله استفاده شده است که هر کدام از این بلندگوها توان تولید 10 وات صدا را دارد که روی هم 20 وات صدا را تولید میکند. این شرکت برای ارتقا بخشیدن به کیفیت صدا در این تلویزیون از فناوری های خاصی استفاده کرده است تا صدای این تلویزیون اندروید دار را به صورت واضح و همه جانبه به گوش کاربران خود برساند. تلویزیون گلوبال شیائومی جزوه تلویزیون های ارزان قیمت موجود در بازار می باشد که با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون قیمتی بسیار مناسب را دارد. فروشگاه اینترنتی آریانا کالا نمایندگی فروش تلویزیون شیائومی در بانه و گناوه میباشد، که آنها را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود در سراسر کشور ارسال میکند. تلویزیون 55 اینچ xiaomi مدل 4s از طریق فناوری Smart Home Control یا هوش مصنوعی می توانید از طریق تلویزیون گلوبال شیائومی خود سایر لوازم خانگی خود را کنترل کنید. شما می توانید با مچ کردن تلویزیون خود یخچال فریزر یا لباسشویی های هوشمند خود را از طریق تلویزیون خود تنها از طریق صوت کنترل کنید و می توانید برنامه های دلخواه خود را به آن بدهید. از نظر هوشمند بودن این تلویزیون را میتوانید به عنوان یکی از برترین تلویزیون های هوشمند همراه با قیمت مناسب در بازار معرفی کرد. LE، پورت AV، وروی هدفون و کابل LAN بهره برده است. این تلویزیون 55 اینچ اسمارت شیائومی از لحاظ ظاهری نمایی بسیار زیبا و لوکس را دارد که اگر آن را در محل پذیرایی خانه خود قرار بدین نمایی بسیار زیبا و لاکچری را به خانه شما می دهد. اگر به تصویر پایین نگاه کنید.

  • صوتی و تصویری
  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده
  • توجه به امکانات و مشخصات تلویزیون

xiaomi tvیعنی به طور کلی می توان گفت دارای توان صوتی 24 وات می باشد. این مقدار از صوت شاید بتواند نیاز روزمره ی هر کاربر را روی نمایشگر 50 اینچ برطرف کند. فناوری دالبی اتموس برای بهبود کیفیت صدا ا دارا نمی باشد اما شیائومی به جای آن از فناوری Dolby Audio استفاده کرده است تا صدایی واضح را به گوش کاربران برساند. از دیگر فناوری های قرار داده شده در تلویزیون 2022 شیائومی، فناوری های DTS-HD و DTS Virtual:X می باشد که باعث صدایی سه بعدی و فراگیر در محیط می شود. همان طور که می دانیم برای هوشمندی و انجام خدماتی فراتر از یک نمایشگر در تلویزیون یه سیستم عامل نیاز داریم تا بتواند واسطه ای بین کاربران و سخت افزار و نرم افزار محصول باشد. هر برند سیستم عاملی مخصوص خود دارد که در ساخت و تولید تلویزیون از آن استفاده می کنند. راحت ترین و آسان ترین پلت فرمی که در تلویزیون به بکار رفته است، اندروید می باشد که زبان ساده ای دارد و کار با آن آسان است.

  طراحی حاشیه‌های سری شیائومی 13 احتمالاً مانند گلکسی S22 خواهد بود

درضمن این دو تلویزیون همراه با ساندبار بدون ساب ووفر مجزا نیز عرضه میشوند. قیمت سایز ۶۵ اینچ همراه با ساندبار بدون ساب ووفر ۱۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و قیمت سایز ۵۵ اینچ همراه با ساندبار بدون ساب ووفر ۱۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان است. قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiami Mi LED گلوبال L32M5-5ASP سایز ۳۲ اینچ ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. کلیه قیمتهای ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. شیائومی نیز مانند الجی، سونی، فیلیپس و پاناسونیک تلویزیونهای اولد خود را در سالهای اخیر روانه بازار کرده است. ماژول NFC جهت تسهیل ارتباط تلویزیون با سایر وسایل (چنانچه وسیلهای که قصد دارید آن را به تلویزیون متصل کنید، نیز دارای NFC باشد، با نزدیک کردن آن ه تلویزیون بهراحتی میتوانید ارتباط بین دو وسیله را برقرار کنید). اولد Mi TV Master به دلیل برخورداری از فناوری دالبی ویژن میتواند ۶۸ میلیارد را نمایش دهد.

به راحتی می توانید برنامه های APK را روی آن نصب کنید.

این تلویزیون می تواند حتی صدای افراد مختلف را تشخیص می دهد و برای آنها می توانید محدودیت ایجاد کنید. همچنین تمام دستگاه ها می توانند به تلویزیون از طریق وای فای وصل شوند و آنها را کنترل کنید. سیستم عامل این تلویزیون Patchwall است که بر اساس اندروید تی وی 9 است. به راحتی می توانید برنامه های APK را روی آن نصب کنید. اگر یک دوربین USB به آن وصل کنید می توانید با ان تماس تصویری برقرار کنید. با توجه به اینکه سیستم پچ وال کاملا مطابق با رابط کاربری MIUI11 می باشد، گوشی های شیائومی حالا با راحتی و سرعت بسیار بیشتری با تلویزیون لینک می شوند. پس اگر گوشی شیائومی دارید بیشتر می توانید از می تی وی 5 پرو لذت ببرید. وقتی به قدرت سخت افزاری این تلویزیون می رسیم، روند مثبت همچنان حفظ می شود. ابتدا اینکه قدرتمند ترین پردازنده ی حال حاضر دنیا برای تلویزیون های هوشمند در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است.

خب لازم بود که یک مقدمه ای بر چینی بودن محصولات داشته باشیم ، حال به بررسی برند های شیائومی و هایسنس بپردازیم . برند استار ایکس ساخت کجاست ؟ برند ایکس یکی از برندهای تازه کار چینی است که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری فعالیت می کند. این شرکت تاکنون محصولات متنوعی را از جمله تلویزیون، دستگاه ضبط، باند و … روانه بازار کرده است. قیمت های مناسب و کیفیت بالای محصولات استار ایکس افراد زیادی را در طول عمر کوتاه این شرکت چینی جذب آن کرده است. با استفاده از محصولات استار ایکس می توانید زیبایی و جذابیت را به خانه های تلویزیون 4k شیائومی مدل 4s سایز 65 اینچ خود هدیه دهید. تلویزیون های استار قیمت تلویزیون شیائومی 4s ایکس خوبه؟ یکی از پرطرفدارترین محصولاتی که در استار ایکس به مشتریان عرضه می شود، تلویزیون های این برند است که با دارا بودن قابلیت های فراوان و ساختار مدرن با غول های جهانی این محصول رقابت می کند. مانند سایر کمپانی های چینی، استار ایکس نیز در سال های گذشته، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به توانایی شگفت انگیزی در حیطه ی کاری خود، یعنی ساخت تلویزیون های خانگی دست پیدا کرده است.

  مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی + مزایا و معایب

تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟

لینک ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی مهر ماه) زمان اجرای یارانه ۲۰۰ هزار تومانی / یارانه جدید در راه است؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین ورود محموله جدید ال جی و سامسونگ به گمرک ایران ورود پر قدرت بانک مرکزی به بازار ارز / غافلگیری سفته بازان در راه است؟ باکو رانندگان ایرانی را آزاد نکرد / وضعیت تردد از مرز ایران و ارمنستان چه شد؟ تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟ انتخابی سخت با ظهور شیائومی! اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید؛ با وجود ۴ شرکت تولیدکننده قدرتمند در جهان یک پروسه سخت در پیش دارید تا در بین مدل های های متنوعی که هر برند تولید می کند یک تلویزیون با کیفیت خریداری نمایید.

  • مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  • صفحه نمایش 8 بیتی با عمق رنگ 16.7 میلیون
  • ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  • پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  • AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  • پورت HDMI نسخه 2.0

و فقط چند سال پیش شیائومی وارد بازار بین المللی شد. بلافاصله ، توجه داریم که شیائومی سری Mi TV Q1 را تنها با یک قطر 75 اینچی منتشر می کند. Xiaomi Mi TV Q1 75 دارای ویژگی های جالب و قیمت مناسب برای این اندازه است. Xiaomi Mi TV Q1 75 ظاهر بسیار عالی با حاشیه های بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش دریافت کرد. دکوراسیون با اجزای آلومینیومی به رنگ نقره ای ساخته شده است. پانل پایینی کمی گسترده تر از قاب اصلی است ، یک لوگو در وسط زیر صفحه وجود دارد. پایه تلویزیون ، واقع در مرکز قاب ، بسیار گسترده است. جنس آن از آلومینیوم برس است و طراحی جلو را کاملاً تکمیل می کند. برای یک تلویزیون 75 اینچی 4K ، انتخاب شکل چنین پایه ای ضروری است. این مدل وقتی روی سطح افقی نصب می شود پایدار است. پشت تلویزیون Mi TV Q1 75 به رنگ مشکی ساخته شده است.

  خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvاین محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است. این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید.

تلویزیون سایز بزرگ تی سی ال مدل ۶۵P۸S به ۲۴میلیون و ۴۰۰ تومان رسیده است. تلویزیون ۵۵اینچی ایکس ویژن مدل ۵۵XTU۷۴۵ نیز در رنج ۱۵میلیون تومان نیز معامله میشود. تلویزیون ۵۵اینچ اسنوا مدل ۴۳SHV۲۷SFL حوالی ۱۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است.ال جی و سامسونگ از دیگر تلویزیونهای سایز بزرگ بازار است که حوالی ۵۵ و ۹۴ میلیون قیمت خورده است. ال جی و سامسونگ از دیگر تلویزیونهای سایز بزرگ بازار است که حوالی ۵۵ و ۹۴ میلیون قیمت خورده است. همچنین تلویزیون سایز بزرگ جی پلاس مدل GTV-۶۵LU۷۲۲S-IND نیز در رنج ۲۱میلیون تومان معامله میشود. آنچه در زیر میآید قیمت انواع تلویزیون های ۴۳ اینچ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۴۳اینچ سامسونگ مدل ۴۳LJ۵۵۰۰۰GI Full HD را ۱۳میلیون تومان اعلام کردند. تلویزیون سامسونگ مدل ۴۳N۵۹۸۰ Full HD نیز حوالی ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است. ایکس ویژن و جی پلاس از دیگر تلویزیونهای ۴۳اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۸ الی ۹ میلیون تومان معامله می شود.

آناتومی تلویزیون شیائومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ.

دیدگاهتان را بنویسید