تلویزیون شیائومی 65P1E

  • AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  • صفحه نمایش بدون حاشیه
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • گوشی های هوشمند
  • پورت USB نسخه 2.0
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision
  • اتصال +C1

xiaomi tvدیگر وقت آن رسیده در دکوراسیون خانه خود تجدید نظر کنید و خانه خود را با نصب تلویزیون پیشرفته شیائومی زیباتر و دلنشین تر کنید. کیفیت در تلویزیون پیشرفته شیائومی به گونهای است که میتواند هر فیلم و عکسی را تشخیص دهد و رنگ آن را تجزیه و تحلیل کند و تصویری زیبا با رنگی واقعی را برای شما به نمایش در بیاورد. همچنین میتواند تصاویر ایجاد شده را با میلیون ها پیکسل با عملکردی شفاف و وضوحی بالا و کیفیت باور نکردنی به شما نشان دهد. با دیدن تصویر شفاف و واضح، دیدن کوچکترین جزئیات نیز میسر میشود. MEMC یک فناوری است که در این تلویزیون به کار برده شده است. تلویزیون شیائومی P1E از پردازشگر مرکزی چهار هستهای A55 سود برده است. هنگامی که یک تلویزیون روشن میشود پیکسل ها آرایش افقی به خود میگیرند و سبب میشوند تصویری با وضوح بالا و کیفیتی باور نکردنی پخش شود تا ببینده از آن لذت ببرد.

شیائومی با قرار دادن سیستم عامل اندروید در تلویزیون های خود توانسته سرعت و عملکرد سیستمی تلویزیون خود را افزایش دهد و این ویژگی جزء برتری­های برند شیائومی در مقایسه با برندهای ال جی و سامسونگ شده است. البته تفاوت­­هایی بین سری­­ های شیائومی با رقیبان خود در برندهای سامسونگ و ال جی وجود دارد که برتری دو برند دیگر را مطرح می کند. مثلاً تلویزیون های LED شیائومی از نور پس زمینه Direct استفاده می کنند که روشنایی صفحه را تا ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع بالا میبرد. اما این میزان برای پشتیبانی از فرمت های HDR مناسب نیست. اکثر برندهای ال جی و سامسونگ از فرمت HDR پشتیبانی می ­­کنند. البته قرار است تلویزیون های اولد شیائومی وارد بازار شود که ممکن است در رقابت با تلویزیون های ال جی و سامسونگ هم حرفی برای گفتن داشته باشند. تفاوت دیگری که بین تلویزیون های شیائومی با تلویزیون های ال جی و سامسونگ وجود دارد این است که تلویزیون های ال جی و سامسونگ سیستم صوتی ۲۰ وات و بیشتر را برای تولیدات خود در نظر گرفته اند.

  ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی به ضرر چه کسانی تمام می‌شود؟

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلویزیون ۴k است یا نه ؟

xiaomi tvحجم فایلهای دارای این فرمت نسبت به فایلهای H.264 (نسل قبلی H.265) با کیفیت و بیتریت یکسان، به میزان قابلتوجهی کمتر است و کاهش حجم این فایلها اصلاً باعث کاهش کیفیت آنها نشده است. امروزه تعداد زیادی از محتوای ۴K با فرمت H.265 منتشر میشوند و عدم پشتیبانی تلویزیونهای هوشمند از این فرمت نقص بزرگی برای آنها محسوب میشود (امروزه تقریباً تمام تلویزیونهای اقتصادی از این فرمت پشتیبانی میکنند). در ضمن به دلیل عدم پشتیبانی تلویزیونهای شیائومی از فرمت H.265، گیرنده دیجیتالی داخلی آنها قادر به دریافت شبکههای جدید HD صداوسیما نیستند و برای تماشای این شبکهها با تلویزیونهای شیائومی باید گیرنده دیجیتال مجزای HEVC H.265 بخرید. بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلویزیون ۴k است یا نه ؟ تلویزیونهای شیائومی برخلاف بسیاری از تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای حالت مخصوص بازی نیستند. وجود حالت مخصوص بازی گیمرهای حرفهای اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در هنگام بازی باید تنظیمات مرتبط با پردازش تصویر برای بازی بهینهسازی شوند. در کل تلویزیونهای شیائومی محصولاتی مقرونبهصرفه با کیفیت و امکانات قابلقبول و مناسب هستند؛ اما برای کاربران حرفهای مناسب نیستند.

در آخر، درمورد کانکتورها، باید ذکر کنیم که Xiaomi Mi TV 4S 65 ″ دارای سه پورت USB، سه پورت HDMI، جک ۳.۵ میلیمتری، اتصال AV، خروجی نوری و یک پورت اترنت است. همچنین از فناوریهای ۸۰۲.۱۱ac WiFi و بلوتوث ۴.۲ BLE پشتیبانی میکند. اگر چیزی درمورد تلویزیون Mi TV 4X ۴۳ اینچ باشد که عالی نیست، طراحی آن است. Mi TV 4X ۴۳ اینچ یکی از بهترین تلویزیونهای هوشمند اندرویدی موجود نیست که هماکنون باقیمت مناسب در بازار موجود است اینچ با طراحی اولیه ارائه میشود. این صفحه دارای پنل پشتی پلاستیکی است که محل قرارگیری HDMI و سایر درگاهها و همچنین بلندگوهای یکپارچه است. چه تلویزیون به دیوار آویخته شود و چه روی میز قرار گیرد، درگاهها در لبه قرار دارند و این باعث میشود کاربران بتوانند بهراحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. صفحه پشتی Mi TV 4X که شامل بلندگو است، بیرون میزند. نکته خوب در اینجا این است که Mi TV باوجود طراحی براق آن، به نظر نمیرسد که بسیار حجیم باشد و سایز مناسبی دارد.

  میکس فولد 2 شیائومی احتمالاً باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشدنی بازار خواهد بود

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvالبته نکته مهم اینجاست که گوشی وان پلاس 7 در بازارهای هند و بریتانیا نشان داده است که قیمت نهایی محصولات وان پلاس در بازار اروپا بیشتر از اینها خواهد بود. در واقع پیش بینی میشود که برند وان پلاس مدلهای پایه و پرو تلویزیونهای هوشمند خودش را به قیمت 1165و 1665 پوند به بازار بریتانیا نیز عرضه کند. آنچه که باعث میشود تلویزیونهای وان پلاس اختلاف قیمت بسیار زیادی داشته باشد این است که معمولا این تلویزیونها از مشخصات فنی متفاوتی نیز پشتیبانی میکند. تلویزیونهای وان پلاس TV در مقایسه با تلویزیونهای جدید شیائومی مشخصات فنی مختلفی دارند. در تلویزیونهای شیائومی معمولاً پنل ال سی دی با نور ال ای دی استفاده شده است. هرچند این شرکت ادعا کرده است که این پنلها در مقایسه با پنلهای سامسونگ و الجی عملکرد بهتری دارند. اما برند وان پلاس اعلام کرده است که محصولاتش را به پنل پیشرفته QLED مجهز میکند.

مدل تجاری کسب و کار شیائومی به گونهای است که به جای تمرکز مساوی روی بازارهای پریمیوم مثل اروپا و آمریکا، این شرکت ترجیح میدهد در بازارهای نوظهور حضور پررنگتری داشته باشد. همین مدل تجاری باعث شده تا کاربران بازارهای نوظهور هم احساس نزدیکی بیشتری با شیائومی داشته باشند. این کار شیائومی از این جنبه هوشمندانه است که شرکتهایی مثل سامسونگ و اپل که سالها بازارهایی مثل هند و چین را در نظر نمیگرفتند، حالا برای به دست آوردن سهمی از این بازارها، سخت تلاش میکنند. داستان MIUI از چه قرار است؟ MIUI را پیشتر هم توضیح دادیم که همان پوسته شیائومی برای اندروید است. این روزها شرکتهای بسیار کمی وجود دارند که گوشیهایشان را بدون پوسته و رابط کاربری اختصاصی و همراه با اندروید خام عرضه کنند. شرکتها ترجیح میدهند با ساخت یک رابط کاربری اختصاصی برای گوشیهایشان، تجربه منحصربهفردی از اندروید را به کاربرانشان ارائه کنند. در واقع این کار باعث میشود تا شرکتها بتوانند از گوشیهایشان یک برند بسازند و MIUI هم همین وظیفه را برای شیائومی و گوشیهایش به عهده دارد.

xiaomi tvیکی از سیستم عاملهای جذاب که توانسته در بین کاربران محبوبیت گستردهای را از آن خود کند، سیستم عامل اندروید میباشد. شیائومی با استفاده از این سیستم عامل جذاب در تلویزیونهای خود قصد دارد که محصولی با رابط کاربری ساده و کارآمد در اختیار کاربران خود قرار دهد. سهولت کاربری این سیستم عامل جذاب منجر شده که استفاده از تلویزیون برای سایر کاربران فراهم تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s باشد. دسترسی به دنیایی از امکانات، برنامههای متنوع، فیلم و سریال توسط سیستم عامل اندروید میسر شده است. به علاوه پشتیبانی از دستیار صوتی در مدلهای بالا رده آن یافت میشود که سهولت کنترل و مدریت تلویزیون را فراهم ساخته است. شیائومی یک ریموت کنترل هوشمند به همراه تلویزیونهای با کیفیت خود روانه بازار کرده است که با در دست گرفتن آن احساس خوش دستی را به کاربران القا میکند. کلیدهای میانبر با آرایش منظم در کنار هم چیده شدهاند تا امکان تنظیمات راحت و سریع برای شما میسر باشد.

  • وزن :4 کیلوگرم
  • زاویه دید نامناسب
  • حافظه 16 GB
  • افرا لند – 2 سال پیش

  فروشگاه رسمی محصولات شیائومی در ایران کجاست؟

نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش میرسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده میشود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه میکند. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینههای تمام شده محصولات شیائومی میباشد. در ادامه میخواهیم گوشهای از فعالیتها و محصولات شرکت معتبر شیائومی را معرفی کنیم. اما قبل از آن، به این موضوع میپردازیم که چرا واژهی «معتبر» لایق شرکت شیائومی است و آیا اعتماد به این برند و خرید محصولات آن توجیهی منطقی دارد؟ معمولا برای ساخت اکثر گوشیهای هوشمند با قیمت پایین، از پردازندههایی با کیفیت پایین استفاده میشود، اما تقریبا هر گوشی هوشمند شیائومی مجهز به پردازندههای اسنپدراگون میباشد که در حال حاضر بهترین پردازندههای گوشی هوشمند در بازار جهانی است. در کل، متریال مورد استفاده برای ساخت اجزای داخلی و خارجی گوشیهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون شیائومی 4k بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید