تلویزیون شیائومی Higher از باراک اوباما را انجام دهید

و HLG پشتیبانی میکند که بدون شک تجربه بصری فوقالعاده خوبی را برای کاربر به ارمغان میآورد. این فناوریها با افزایش محدوده دینامیکی، کنتراست و روشنایی تصویر، جزئیات را به شکل شفافتر و شارپتری به نمایش در میآورند. فناوری MEMC به صورت خودکار با اضافه کردن فریمهای مشابه، از تاری تصویر در صحنههای اکشن و سریع جلوگیری میکند. بدین ترتیب تماشای مسابقات ورزشی یا بازیهای اکشن بسیار لذت بخش خواهد بود. این تلویزیون از دو بلندگوی استریو با توان 10 واتی برخوردار است که مجموعا توان خروجی 20 وات را ارائه میدهند. این بلندگوها از فناوری بهبود دهنده صوتی Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی میکنند و تجربه صوتی سهبعدی و فراگیر را برای کاربر به ارمغان میآورند. علاوه بر این، جک هدفون 3.5 میلیمتری امکان اتصال هدفون را میسر میکند. شیائومی در نلویزیون هوشمند 32 اینچیMi TV P1 از یک چپیست چهار هستهای مدیاتک 9611 استفاده کرده است. چهار هسته کورتکس A55 با سرعت 1.5 گیگاهرتزی به همراه تراشه گرافیکی Mali G52 MP2 و 2 گیگابایت رم، عملکرد بسیار خوب و روانی را برای تلویزیون فراهم میکند. علاوه بر این، 16 گیگابایت حافظه داخلی امکان ذخیرهسازی اطلاعات مهم و ضروری را میسر میکند.

  • نمایشگر فول اچ دی Fuul HD
  • طراحی زیبا و بی نقص
  • ویدیو مشتریان
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید
  • ووفر باریک 2.25 اینچی

xiaomi tvصاف کن (Straighten): این گزینه یک کادر مجازی را در منظرهیاب ارائه میکند که دائماً تغییر وضعیت میدهد تا به شما کند که عکس خود را به صورت صاف ثبت کنید. زیبا کردن (Beautify): این قابلیت سطحی از زیبایی را که تعیین کردهاید (کم، متوسط یا زیاد) به عکسهایتان اضافه میکند که معمولاً به صورت صاف کردن پوست صورت عمل میکند. تنظیم دستی نور نیمه روشن (HHT): این حالت برای ثبت عکسهای بهتر در محیطهای کم نور مثل عکاسی در شب با گوشی شیائومی استفاده میشود. این حالت از چندین تصویر برای ثبت بهتر عکس استفاده میکند. این برای عکاسی در شب با گوشی شیائومی به کار میرود. صحنه (Scene): این حالت به شما اجازه میدهد که قبل از ثبت عکس 12 صحنه را انتخاب کنید، با انتخاب هر کدام از این صحنهها تغییرات کوچکی در عملکرد دوربین ارائه میشود. صحنههای قابل توجه عبارتند از: چشم انداز، نور پس زمینه و ساحل.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvطراحی این تلویزیون باریک و مینیمال است. بلندگوهای این تلویزیون نیز طراحی جمع و جوری دارند و همین موضوع باعث شده که ضخامت یا قطر کلی تلویزیون باریک شود. ضخامت کم باعث می شود که تلویزیون برای نصب روی دیوار مناسب تر شود و فاصله بسیار اندکی میان تلویزیون و دیوار بوجود آید و محیط خانه شما زیبا تر به نظر برسد. دستیار صوتی گوگل ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد. امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد.

  تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی Mi TV 4

«الجی» برترین و نزدیکترین رقیب سامسونگ در جهان است.

سیستم عامل تایزن به کاربر امکان اتصال به موبایل و سایر لوازم دیجیتال را بخشیده است. امکان صادر کردن فرمانهای صوتی نیز در تلویزیون Samsung Q70T میسر است. «الجی» برترین و نزدیکترین رقیب سامسونگ در جهان است. الجی در بازار ایران به نسبت سامسونگ فروش بالاتری داشته و طرفداران بیشتری دارد. ال جی نیز با سابقه درخشان و پر طرفدار جزو محبوبترین برندها است. کمپانی ال جی نیز در کره جنوبی واقع شده و تنها مدلی است که هنوز هم تلویزیونهایی مونتاژ کره را دارد. کمپانی ال جی اولین تولیدکننده اولد ها هستند. OLED تلویزیونهایی بسیار باریک با قطر نهایتاً 3 میلی متر است که زیبایی بی نظیری را به وجود آوردهاند. تلویزیون OLED از کنتراست تصویر بسیار بالا و وضوح تصویر فوق العاده کمک گرفته است. روشنایی و درخشندگی تصویر به نهایت رسیده و بیننده را به اوج کیفیت خواهد رساند. تلویزیونهای ال جی حتی در میان ردهها نیز کیفیتی فراتر از انتظار را ارائه دادهاند.

در این عمل شما باید htmi به اسلیم پورت متصل کنید .

xiaomi tvبرای اتصال گوشی به تلویزیون های ایکس ویژن که هوشمند نیستند شما می توانید از اسلیم پورت ( SLIM PORT ) و کابل (HTMI) استفاده کنید . شما می توانید با اتصال این دو کابل به گوشی و تلویزیون خود محتوای درون گوشی خود را در تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کنید . در تلویزیون های ال جی که SMART یا هوشمند نیستند شما می توانید با استفاده کردن از اسلیم پورت (SLIM PORT) و کابل (HTMI) به راحت ترین شکل ممکن محتوای موبایل خود را در تلویزیون مشاهده کنید . در این عمل شما باید htmi به اسلیم پورت متصل کنید . برای متصل کردن گوشی خود به تلویزیون ال جی قدیمی شما نیازمند به دانگل بلوتوث هستید با اتصال دانگل بلوتوث به تلویزیون و روشن کردن بلوتوث گوشی و تلویزیون می توانید این دو را به هم متصل کنید . دقت داشته باشید برخی از تلویزیون های ال جی نسل جدید دارای بلوتوث سیستمی هستند که شما می توانید با در نظر داشتن به آنها دانگل بلوتوث تهیه نکنید .

گاهی اوقات فناوری هوشمند میتواند کمی گیجکننده باشد.

از نظر کیفیت در مقایسه با برندهای اصلی تلویزیونهای شیائومی باید گفت که نمیتوانند رتبه اول را به خود اختصاص دهد. ولی به علت استفاده از پردازنده قدرتمند، تصاویری بدون نویز و با جزئیات مناسب مشاهده تلویزیون شیائومی 4s 58 مینمایید. همچنین پردازنده پردازشهای صوتی را به خوبی انجام میدهد. علاوه بر آن فناوریهای صدای Dolby Audio، Dolby Atmos و DTS را در اختیار خواهید داشت که صدا را تا سطح بالایی ارتقاء میبخشد و به شما کمک میکند تا از صدای همه جانبه و فراگیر بهرهمند شوید. گاهی اوقات فناوری هوشمند میتواند کمی گیجکننده باشد. شما باید با تعدادی از اختصارات LCD، OLED، HDR، HDMI و موارد دیگر آشنایی داشته باشید. اگر به بازار خرید تلویزیون رجوع کرده باشید حضور پر رنگ محصولات شیائومی در بین برندهای معروفی همچون ال جی و سامسونگ را خواهید دید. این برند به عنوان یکی از بهترین گزینههای روی میز خواهد بود که توسط فروشنده به شما پیشنهاد داده میشود. تلویزیونهای شیائومی در سایز و قیمتهای متنوعی تولید و ارائه میشوند.

  تلویزیون 50 اینچ شیاومی Q2 کیولد 4K مدل 2023 :: مجی کالا

همانطور که می دانیم ، چندین مارک تجاری در تلاش هستند تا با تولیدکنندگان غول پیکر تلویزیون های 4K مدرن رقابت کنند – تلویزیون OnePlus و Xiaomi Mi TV. و اگر تلویزیون OnePlus بر روی یک جفت مدل OnePlus TV 55 Q1 و OnePlus TV 55 Q1 Pro سازگار باشد ، شیائومی طیف وسیع تری دارد. هر دو تولید کننده اهل چین هستند و سعی می کنند با فیلیپس ، سامسونگ یا ال جی همتراز باشند. و اگرچه در تلویزیون های آنها اشکالات مختلفی پیدا می کنیم ، اما نمی توان از این تولید کنندگان تخفیف گرفت. در سال 2021 ، شیائومی یک مدل QLED را منتشر می کند ، که ما در بررسی Xiaomi Mi TV Q1 75 به آن خواهیم پرداخت. بلافاصله باید توجه داشت که تلویزیون Xiaomi Mi TV Q1 برخلاف تلویزیون OnePlus Q1 برای بخش پایین تری طراحی شده است ، اگرچه تجهیزات این مدلها تقریباً یکسان است. از تاریخ شیائومی ، می توانید به یاد بیاورید که انتشار اولین مدل های تلویزیونی مربوط به سال 2013 است.

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ژیارکالا در ارتباط باشید. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. سلام فرق این مدل با مدل Q1E در چیه؟ آیا این نظر برایتان مفید بود؟ سلام بارزترین فرقشون پنل QLED هست که در Q1E ازش استفاده شده. آیا این نظر برایتان مفید بود؟ دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

لطفا از مطلب بهترین گوشی سامسونگ نیز دیدن نمایید.

xiaomi tvعلاوه بر آن دیگر ویژگی مهم در این نوع تلویزیون ها زاویه دید به صورت افقی و عمودی است که باعث خواهد شد تا بتوانید تصاویر را در زوایای مختلف، در کیفیت بالا مشاهده کنید. این تلویزیون ها از نظر روشنایی کیفیت بالایی داشته و رضایت کاربران را به دست آورده اند و در زوایای دید مختلف میتوان تغییر بسیار کمی را در رنگ ها مشاهده نمود. البته در صورتی که به طور مستقیم، رو به روی تلویزیون قرار بگیرید می توانید شاهد بهترین نمایش رنگ باشید اما در دیگر زوایا نیز کیفیت رنگ کاملاً قابل قبول می باشد. لطفا از مطلب بهترین گوشی سامسونگ نیز دیدن نمایید. یکی از مهمترین مواردی که خانواده ها در هنگام خرید تلویزیون به آن توجه می کنند ابعاد آن می باشد. البته بهتر است در هنگام خرید به ابعاد اتاق پذیرایی و فاصله تلویزیون تا نشیمنگاه توجه داشته باشید تا به این ترتیب از آسیب رسیدن به چشمانتان پیشگیری کنید.

  • کیفیت تصاویر 4k و پنل IPS
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision
  • تلویزیون را روشن کنید
  • The CI + slot
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید
  • کیفیت تصویر فراتر از انتطار
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟

  تاریخ رونمایی پوکو X4 پرو شیائومی فاش شد

صفحه نمایش تلویزیون QLED به فناوری کوانتوم دات مجهز شده و تصاویر را بسیار واقعی و با دقت و تنوع رنگی زیادی در مقابل چشمان بیننده نمایش میدهد . این نوع تلویزیون برای بازی کردن هم کاملا مناسب است و دارای امکانات هوشمند جدید و طراحی شیکی میباشند . تلویزیون های QLED نسبت به LED ها از قیمت بالاتری برخوردار اند اما باز هم نسبت به تلویزیون های سایر برند ها مقرون بصرفه تر اند . تلویزیون های هوشمند شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره میبرند و امکان اتصال به اینترنت و دسترسی به پلتفرم های مختلفی مانند یوتوب و نتفیلیکس را به کاربران میدهد . بلوتوث در این تلویزیون ها زمینه انتقال محتویات و اتصال دستگاه های هوشمند و دیجیتالی را به تلویزیون فراهم میکند و در کنار آن Wi-Fi Direct و NFC برای اتصال گوشی هوشمند به این تلویزیون ها اضافه شده اند . پردازنده قدرتمند چهار هسته که در این محصولات بکار میرود کارایی و عملکرد آنها را تقویت میکند و نرخ نو سازی و نحو پخش محتویات را بهبود میبخشد . پورت ها و درگاه های ارتباطی ، پشتیبانی از دستیار های صوتی و وجود ریموت کنترل همگی از امکانات تلویزیون های شیائومی میباشند . در واقع در زمینه ساخت تلویزیون برند های بزرگ جهانی مانند سامسونگ ، سونی ، الجی حرف اول را میزنند . این برند ها تلویزیون هایی بسیار باکیفیت و بالارده و فول آپشن را تولید میکنند که برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ نیز بسیار مناسب هستند . از طرفی هم تلویزبون های این برند ها با توجه به امکانات زیادی که دارد گران قیمت میباشند و خرید آن برای همه کاربران به لحاظ اقتصادی بصرفه نیست .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 4k شیائومی قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید