تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP

  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • صفحه ورزشی طراحی شده توسط Hotstar: تجربه بازی با یک کلیک
  • مدل: Max
  • برای مشاهده در سایت فروشگاه بانه روی مدل کلیک کنید

xiaomi tvکمپانی شیائومی نیز درست مانند شرکتهای سونی، سامسونگ و ال جی در سال 2019 دست به تولید ال ای دی هایی با طراحی شیک زده که ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP یکی از آنهاست. این تلویزیون با سایز 55 اینچ راحت میتواند فضاهای بزرگ را پوشش دهد. صفحهنمایش تلویزیون شیائومی نیز با فاصله بسیار کمی که از قاب آن دارد همراه با زاویه دید مناسب برنامهها را به نمایش میگذارد. از دیگر خصوصیات طراحی تلویزیون شیائومی میتوان به پایههای دو شاخهای آن اشاره کرد. این پایهها هم نقش دکور دارند و هم اینکه با جدا کردن آنها از ال ای دی میتوانید تلویزیون را به وسیله براکت بر روی دیوار قرار دهید. طراحی ورودیها و درگاههای ارتباطی نیز بر روی پشت LED تعبیه شدهاند که اگر به پشت این ال ای دی نگاهی بیندازید پورتهای USB و HDMI را بر روی آن مشاهده میکنید. کمپانی شیائومی نیز مانند شرکتهای سونی، سامسونگ و ال جی از کیفیت تصویر 4K برای تلویزیونهای بالارده خود استفاده کرد تا از این طریق بتواند کاربران خوش سلقه را به سمت محصولات خود جذب کند.

  • نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  • یک جفت USB 2.0
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • اندروید: ۹
  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • قطعات نایاب

xiaomi tvپخش محتویات تلفنهای همراهتان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ می تواند بسیار جذاب تر از آنچه که فکرش را بکنید باشد. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. سیستم صوتی تعبیه شده در تلویزیون شیائومی با صدایی قدرتمند و با کیفیت و همچنین پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت صدا می تواند صدایی بی نظیر را پخش نماید. این سیستم صوتی 2 کاناله قدرت پخش صدای 20 واتی دارد و هر اسپیکر می تواند صدایی به قدرت 10 وات تولید کند. پشتیبانی از حالتهای مختلف صدا می تواند هماهنگی لازم را با هر نوع محتوایی به عمل آورد و کیفیت صوت پخش شده را ارتقا دهد. وجود فناوری هایی نظیر Dolby Audio و DTS-HD می تواند به تفکیک صدا در کانالهای مختلف کمک کند و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در محیط پخش کند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی تلویزیون شیائومی برای Grow Larger|نمای بی طرفانه تلویزیون شیائومی|کلمه آخر راهنما به تلویزیون شیائومی}

xiaomi tvیکی دیگر از معایبی که در تلویزیون های شیائومی ال ای دی دیده میشود، نرخ نوسازی صفحه این تلویزیون ها است. ممکن است هنگام تماشا کردن فیلم های پرسرعت و اکشن تلویزیون با تاخیر در بروزرسانی تصویر همراه باشد و ممکن است انجام بازی کردن در مسابقات بازی به دلیل افت سرعت پردازش تصاویر شما بازنده شوید. شرکت شیائومی در مورد نرخ آپدیت تلویزیون و رفرش ریت تصاویر آنچنان که لازم است، عمل نکرده است و تنها تا ۶۰ هرتز میرسد. « حتما بخوانید بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ در بعضی از تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی حجم صدای آنها بسیار محدود است. و در بعضی دیگر پورت های کناری تلویزیون در محل مناسبی قرار نگرفته اند و به دلیل تعداد محدود پورت ها دست کاربران باز نخواهد بود. محدودیت در قدرت خروجی صدا نیز یکی از معایب تلویزیون شیائومی است .

  ویوو احتمالاً دو گوشی تاشو در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند

در ادامه مشخصات این تلویزیون را مرور میکنیم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را فروشگاه اینترنتی پی بی ۳۶۰ برای بررسی در اختیار ما گذاشته است. این فروشگاه با عنوان «پایگاه زندگی دیجیتال» محصولات متنوعی را عرضه میکند، از جمله گوشی موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لپتاپ، تجهیزات شبکه و گجتهای مختلف. برای خریدن تلویزیون شیائومی و دیگر محصولات میتوانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی پی بی ۳۶۰ مراجعه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در نگاه اول فوقالعاده زیبا و جذاب بهنظر میرسد. این دستگاه مثل اکثر محصولات شیائومی ساده و شیک طراحی شده و با تمام سلیقهها جور درمیآید. از نمای روبرو پنل بزرگی با حاشیههای کمتر از ۱ سانتیمتر میبینیم که با حاشیه سیاه اطراف تصویر نمایشگر به حدود ۱.۵ سانتیمتر میرسد. لوگوی شیائومی در میانه لبه پایینی قرار گرفته و زیر آن بخش اضافهای را میبینیم که محل قرار گرفتن گیرنده ریموت، دکمه پاور و کلید روشن/خاموش کردن میکروفون تلویزیون است. پایههای تلویزیون با دو عدد پیچ به بدنه متصل میشوند و کمی زاویه دارند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی در مدل های گوناگون و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی به تولید می رسد تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد. شیائومی به تولید تلویزیون هایی با کیفیت 4k نیز پرداخته ، تلویزیون شیائومی مدل p1 سایز 43 اینچ کیفیت 4k از جمله این تلویزیون هاست. البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد. برند شیائومی xiaomi تنها فروشنده موبایل هوشمند و لوازم جانبی آن نیست بلکه در حوزه های دیگری نیز مشغول به فعالیت است که شاید حتی فکرش را هم نکنید. البته همچنان بیشترین سهم از درآمد کمپانی شیائومی از فروش انواع گوشی هوشمند می باشد و چیزی حدود 25 درصد سهم درآمدی شرکت از سایر حوزه ها و محصولات نام برده شده می باشد.

  سخنگوی شیائومی: قفل شدن گوشی‌های شیائومی برای بررسی امنیت کاربران بود

پنل پشتی را نیز با دقت و با کمترین ضخامت طراحی نمودند. پورت و درگاه های ارتباطی اعم HDMI و USB و اپتیکال و.. را برای این نوع تلویزیون ها در نظر گرفته اند. همچنین از راه های بی سیم می توان به بلوتوث و وای فای اشاره نمود. با خواندن این مقاله در می یابید که هر تلویزیون با نقاط قوت و ضعف همراه شده است. یعنی شاید تلویزیون الجی برتری هایی نسبت به شیائومی داشته باشد و در قسمت دیگری با هم برابر باشند. اکنون به این نتیجه خواهیم رسید که در زمان خرید تلویزیون باید نکاتی را در نظر بگیرید. که تلویزیون را برای چه کاری می خواهید و هدف تان از خرید آن چی می باشد؟ تلویزیون های الجی چه از نظر کیفیت تصویر، نرخ رفرش و صدای خروجی و بخش هوشمند و اسمارت می تواند انتخاب بهتری باشد. در فرق و تفاوت تلویزیون شیائومی با ال جی می توان فهمید که تلویزیون های الجی که با سرعت رفرش 120 هرتز و ویژگی های بازی همراه شده اند می توانند گزینه ی عالی برای گیم باشند. زاویه ی دید گسترده تلویزیون های ال جی نیز به معنای واقعی بهترین گزینه ست برای زمانی که به تماشای محتوا به صورت دسته جمعی می پردازید. اکنون شما باید تمامی موارد را از جمله قیمت و طراحی و… را در نظر بگیرید تا عالی ترین مورد را انتخاب و خریداری نمایید. سیستم عامل WEBOS چیست ؟ تلویزیون های سونی با تمرکز بر روی کیفیت تصویر واقعی و صدای شفاف و ایده آل در مقایسه با تلویزیون های شیائومی یک سر و گردن بالاتر هستند . ولی هر دو از سیستم عامل اندروید بهره می برند .

نوسانات تلویزیون شیاومی

شما میتوانید با داشتن یک تلویزیون شیائومی در منزل فیلمهای باکیفیت و جذابی را در کنار خانواده تماشا کنید. زاویه دید گسترده این تلویزیونها فوقالعاده و استثنایی هستند. همچنین تجربههایی بینظیر و به یادماندنی از آن کسب خواهید کرد.زاویه دید گسترده 178 درجه از مزیتهای این نمایشگرها به شمار میرود که تقریباً در همه مدلهای این محصولات به کار رفته است. داشتن ویژگی زاویه دید گسترده صفحه نمایش تلویزیونهای شیائومی موجب میگردد از هر گوشهای کیفیت تصاویر یکسان دیده شود. بنابراین این خصوصیت سبب خواهد شد تا نیازی نباشد برای تماشای تلویزیون در مرکز یا جلوی تلویزیون قرار گرفت. قدرت اصلی یک تلویزیون اورجینال را پردازشگرهای آن تعیین خواهند کرد زیرا یک پردازشگر پرقدرت بوده و پردازش تصاویر تلویزیون را انجام میدهد. نشان دادن جزئیات کامل تصاویر و داشتن تصاویری بدون نویز به کمک یک پردازشگر قوی و خوب امکانپذیر خواهد بود. Cortex A57 پردازندهای بسیار قوی بوده که در تلویزیونهای شیائومی به کار گرفته شد.

  Loopy تلویزیون شیاومی: Lessons from The Professional

کنتراست عالی با روشنایی و رنگ هایی خیره کننده از مزایای این نمایشگر بی نظیر بوده است. کیفیت و کارایی که تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی ارائه می دهند با تلویزیون شیائومی زمین تا آسمان تفاوت دارد و این را از قیمت کف این مدل از تلویزیون ها در همان لحظه اول متوجه خواهید شد. از تلویزیونی که قیمت کف دارد باید انتظار چندان زیادی را هم نداشته باشید. وجود قابلیت های متعدد را در تلویزیون هایی باید جستجو کرد که بتوانید بابت آن هزینه های زیادی را هم بکنید. تلویزیون سامسونگ با شیائومی تنها در یک قسمت به هم شباهت دارند و آن هم نمایشگر کیولد می باشد، که برخی از مدل های شیائومی از آن بهره برده اند. قیمت محصولات کمپانی شیائومی همیشه مقرون به صرفه بوده و در همه حال به فکر افراد با درآمد کم نیز بودهاند. قیمت تلویزیونهای شیائومی نیز نسبت به سایر برندهای معتبر کمتر بوده و امکان خرید را برای عموم مردم با هر میزان بودجهای فراهم ساخته است. البته ناگفته نماند که برخلاف افکار عمومی مبنی بر بی کیفیت بودن اجناس چینی این تلویزیونها دارای کیفیت عالی در تصویر، صدا، ساخت و طراحی بوده و با سایر برندها رقابت میکند. از این رو رقیب بزرگی برای برندهای معتبر در سالهای اخیر محسوب شده و بازار فروش را به تسخیر خود درآوردهاند.

کلیدی برای روشن یا خاموش کردن در زیر پایین لوگو MI در زیر تلویزیون تعبیه شده است. طراحی ریموت کنترل این تلویزیون به صورت voice-activated bluetooth است. که استفاده از این ریموت کنترل کار بسیار راحت و آسانی بوده و تجربه ایی متفاوت را برای شما رقم می زند به کمک این ریموت می توانید با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و دستان خود را آزاد و از اوقات خود لذت کافی را ببرید.تلویزیون شیائومی MI4S در ابعاد و سایز های مختلفی (45, 55, 65 اینچ) بنا بر هر سلیقه ای و با طراحی شیک آن متناسب با هر دکوراسینی روانه بازار شده است. با تلویزیون 4s تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی ببینید. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4k برای شما کاربران عزیز به نمایش می گذارد تا از تماشای برنامه های مورد علاقه خود کنار خانواده خود لذت کافی را ببرید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید