تلویزیون شیائومی MI LED TV 4S

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 4S در سایز 55 و 65 اینچ خود دارای دو بلندگوی 10 واتی است که در مجموع 20 وات خروجی این تلویزیون است. یعنی توان صدای این تلویزیون همانند سایر تلویزیون های بازار (80 درصد) است. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی دیجیتال و DTS نیز پشتیبانی می کند و فرمتهای صوتی رمزگذاری شده را نیز دیکد می کند. پورتهای این تلویزیون بسیار کارامد بوده و متناسب با محصولات کاربردی هستند. یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قسمت های تلویزیون شیائومی 4S کنترل آن است. زیبایی کار این است که یک کپی برداری دلنشین و با کیفیت از تلویزیون اپل است. پس دیگر آن همه دکمه های بی مصرف کنترلهای قدیمی خبری نیست و ثانیاً از طریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه ی 4.2 به تلویزیون متصل می شود. لازم نیست کنترل را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند!

  • دکمه های موجود بر روی بدنه تلویزیون
  • گیرنده دیجیتال پیشرفته
  • طراحی زیبا و بی نقص
  • کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  • تلویزیون را روشن کنید

xiaomi tvاگر به دنبال بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان برای بازی هستید، سونی X90J یکی از مناسبترین گزینههای موجود خواهد بود. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون برابر با 64.5 اینچ و نوع پنل آن نیز VA LCD است. این تلویزیون تخت رزولوشن 4K-UHD یا 2160 × 3840 پیکسل دارد و نور پسزمینه را از طریق Direct مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی LED نمایش میدهد. این تلویزیون میتواند محتوای HDR را با فرمتهای HDR10، دالبی ویژن و HLG نمایش دهد و نرخ بازسازی 120 هرتز آن موجب شده تا گزینه مناسبی برای گیمینگ باشد. از دیگر قابلیتهای صفحه نمایش این تلویزیون میتوان به فناوری TRILUMINOS، کنتراست OLED XR، حالتهای پیش فرض برای سینما، بازی و غیره، ارتقا دهنده کنتراست تصویر و 30 درصد پوشش بیشتر طیف رنگی با فناوری Live Colour اشاره کرد. سونی X90J مدل 65 اینچ از سیستم اسپیکر 2.2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 وات و 2 ساب ووفر 5 واتی استفاده میکند.

PatchWall با بیش از 700000 ساعت محتوا، یک تم جدید و چشمگیر و مجموعه ای عظیم از عناوین 4K ارائه می شود. حالت ذخیره داده به شما امکان می دهد تا 3 برابر بیشتر محتوای ویدیویی را پخش کنید، محتواهای مولتی مدیا را از تلفن خود در تلویزیون مشاهده کنید و محتوا را به راحتی پخش کنید. صفحه نمایش با استفاده از موتور تصویر Vivid، دقت رنگ و شادابی رنگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. 4K HDR تصاویر واقعی را با کنتراست بینهایت، درخشندگی قدرتمند و رندر رنگی بینظیر بازسازی میکند. با وسعت رنگ گسترده ای که بیش از 88 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد، تصاویر روی صفحه واقعا زنده می شوند. با قابلیت بازآفرینی بیش از یک میلیارد رنگ، میتوانید واقعاً از تنوع رنگهای مرتب شده در محتوای خود لذت ببرید. عملکرد بسیار پرسرعت برای پخشهای ورزشی، بازیها و موارد دیگر از ویژگیهای RealityFlow می باشد. پنلIPS 10بیتی فوقالعاده روشن الجی و موتور تصویر زنده (VPE) و فناوری پردازش تصویر داخلی شیائومی، با هم رنگهای استثنایی، عمق قابل توجه و کنتراستهای عمیقتر را ارائه تلویزیون شیائومی 75 اینچ q3 میکنند.

  دلیل خرید تلویزیون شیائومی ؟

تلویزیون شیائومی

بنابراین به کاربر تجربه دیداری متفاوت، فراگیر و لذت بخشتری ارائه میشود، به گونهای که میتواند در حین نشتننشستن بر روی کاناپه و خوردن پاپ کورن، از داشتن یک نمایشگر بزرگ و فضایی کاملاً سینمایی نهایت لذت را ببرد. پایههای ارائه شده برای این مدل تلویزیون 2021 از نوع دوشاخهای است که به شکلی ظریف و ماهرانه طراحی شده و با فاصله استانداردی که دارد هیچگونه مزاحمتی هنگام قرار دادن ساندبار در مقابل آن ایجاد نمیکند. این پایهها قابلیت جدا شدن دارند و کاربر در صورت تمایل به نصب دستگاه بر روی دیوار به راحتی میتواند پایهها را جدا کرده و تلویزیون را در مکان مناسب نصب کند. اگر به دنبال انتخابی هوشمندانه هستید بهتر است بدانید خرید تلویزیون 4K شیائومی 65 اینچ مدل P1 از سایت ما در بانه بهترین انتخاب است. چون این محصول علاوه بر قابلیتهای بیان شده از امکانات و فناوریهای جدید فراوانی برخوردار است، رابط کاربری راحتی دارد، به منوی فارسی مجهز است و میکروفن داخلی آن نیز به صورت دستی خاموش یا روشن میشود. سایت ما امیدوار است که با در اختیار گذاشتن این مطالب به خوبی شما را راهنمایی کرده باشد، و شما را به خوبی با قابلیتهای تلویزیون 65 اینچ P1 شیائومی آشنا کرده باشد.

با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است. این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید. با خرید این محصولات شما از سرویسهای خدماتی نظیر هوش مصنوعی Patch wall برخوردار خواهید شد. این ویژگی از کارهایی که کاربر به آن علاقه دارد، مطلع میشود.

  تلویزیون شیائومی |خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

اتصال به اینترنت یکی از مهمترین آپشنها میباشد.

علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. تلویزیون 65 اینچ شیائومی 5X از امکانات فراوانی برخوردار است. و این باعث شده خواهان زیادی داشته باشد. اتصال به اینترنت یکی از مهمترین آپشنها میباشد. این تلویزیون مجهز بوده و خدمات فراوانی دارد و به راحتی میتوانید به Amazon،netflix، دسترسی داشته باشید و برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان را جستجو و دانلود کنید و به تماشا بپردازید. همین قابلیت های منحصر به فرد است که تلویزیون های شیائومی را از تلویزیون های معمولی متفاوت و جذاب تر کرده است. علاوه بر این برنامهها، تلویزیون از برنامه های Google Assistant و Alexa پشتیبانی میکند. با این برنامهها شما میتوانید با کمک ریموت کنترل دکمه مخصوص را فشار دهید و به صورت صوتی از طریق میکروفون برنامه مورد نظر خود را اعلام کنید و فرصت بدهید تا تلویزیون سریع آن را پیدا کند. این برنامه هوشمند باعث میشود شما همه وسایل خانه و تلویزیون خود را به صورت کنترل از راه دور تحت نظر داشته باشید.

xiaomi tvتلویزیون های شیائومی توسط کمپانی خوش آوازه چینی ساخته می شوند که یک شرکت الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است. نکته جالب توجه در مورد این تلویزیون ها، قیمت پایین آن ها نسبت به کیفیت بالایشان است. شما می توانید تلویزیون های 4k شیائومی را مناسب ترین قیمت خریداری کنید . این کمپانی طی سال های اخیر محصولات خود را بروز تر نموده و آن ها را با بیشترین امکانات روانه بازار می کند. امروزه مدل های زیادی از برند XIAOMI در دسترس است که از لحاظ کیفیت، طراحی و سایز با هم فرق دارند. البته باید این را نیز اضافه کنم که تلویزیون های شیائومی همگی هوشمند هستند و با سیستم عامل اندروید، دسترسی کاربر را ساده تر می کنند. تلویزیون ها دیگر تنها برای نمایش یک ویدئو یا انجام بازی کاربرد ندارند، بلکه بسیار گسترده تر شده اند و با اتصال به اینترنت هر آنچه را بخواهید می توانید به سادگی بیابید. حتی با افزودن دستیار های صوتی مانند گوگل کنترل و تنظیم کردن تلویزیون بسیار آسان تر انجام می پذیرد.

تلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستمعامل اندروید عرضه میشوند و دارای اندروید ۹ هستند. شیائومی دسترسی راحت به گوگل پلی استور را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است و شما میتوانید از طریق این اپ استور به تنوع گسترده از اپلیکیشنهای سازگار با اندروید تیوی دسترسی پیدا کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی امکان دسترسی به سرویسهای متنوع استریم ویدیو مانند آمازون پرایم، نتفلیکس، هانگاما و تعدادی از سرویسهای مشابه را نیز فراهم میکند. این رابط کاربری برای بهبود تجربه کار با تلویزیونهای شیائومی ایجاد شده است. این رابط کاربری میتواند با بهرهمندی از فناوری یادگیری عمیق و بررسی محتواهایی که کاربر معمولا تماشا کند، تشخیص دهد کاربر بیشتر به چه محتواهایی علاقه مند است و این محتواها را به او پیشنهاد کند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید فیلمهای گوشی خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نمایش دهید. در ضمن با بهرهمندی از این ویژگی میتوانید بدون نگرانی از افزایش مصرف دیتای اینترنت چند ویدیو را بهصورت همزمان با یکدیگر تماشا کنید.

  گوشی‌های سری Redmi Note 11T شیائومی ماه جاری معرفی خواهند شد

حالا در تلفن همراه خود، نرم افزار LetsView را باز کنید و منتظر بمانید تا نام تلویزیون شما در آن ظاهر شود. روی آن ضربه بزنید و گزینه نمایش صفحه گوشی یا Phone Screen Mirroring را انتخاب کنید در ادامه نمایش بلافاصله آغاز خواهد شد. در آخر، ما یکی از محبوب ترین برنامه های اتصال گوشی به تلویزون را داریم که آن ApowerMirror است. ApowerMirror یکی از ابزارهای اصلی برای این نوع اتصال است که ویژگی های بسیار مفیدی دارد. در واقع، این برنامه تمامی ویژگی های که نرم افزار LetsView عنوان می کند را در خود دارد. خوب، البته به جز ویژگی میراکست. البته نرم افزار ApowerMirror ویژگی های دیگری دارد که در LetsView وجود ندارد. به عنوان مثال، قابلیت Cloud Mirroring، این ویژگی به شما امکان می دهد گوشی را در پلتفرم دیگری حتی از راه دور نمایش دهید. برای استفاده از این قابلیت نیازی نیست که به یک شبکه وای فای متصل شوید، فقط باید از نمایش ابری یا Cloud Mirroring استفاده کنید.

  • پردازنده ی گرافیکی
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • رم ۱ گیگابایتی
  • صدای فراگیر و قوی
  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی

شرکت شیائومی در این محصول از صفحه تخت و فناوری LED بهره برده است و با رزولوشن بالای 2160×3840 توانایی خلق تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی داراست. کمپانی شیائومی در این محصول از فناوری MEMC استفاده کرده است که توانایی پردازش سریع صحنه های سریع و هیجان انگیز را دارد و آنها را صاف و واضح پخش می کند. شرکت شیائومی در این مدل توانسته با استفاده از روشنایی مناسب و بالا این امکان را فراهم کند که وقتی نور طبیعی به صفحه نمایش دستگاه بتاید کاربر به راحتی می تواند تصاویر را با نهایت کیفیت تماشا کند. یکی از نقاط قوت تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S داشتن سیستم عامل آندروید است که کاربر به راحتی می تواند بسیاری از کارها را با استفاده از آن انجام دهد. همانطور که می دانید، شرکت شیائومی از سیستم عامل آندروید در تلویزیون های رده بالای خود استفاده می نماید. سیستم عامل یکی از اصلی ترین قسمتهای تشکیل دهنده یک تلویزیون بوده و عملکرد آن را بسیار افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید