تلویزیون شیائومی Mi TV Pro

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Mi TV Pro رسما معرفی شد. شیائومی می تی وی پرو در سه اندازهی ٬۴۳ ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه میشود و قادر به نمایش محتوای ۸K است. امروز دوم مهر ماه شیائومی میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین بود و در آن از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کرد. یکی از مهمترین آنها٬ تلویزیون شیائومی Mi TV Pro است که در سه اندازهی ٬۴۳ ۵۵ و ۶۵ اینچی روانهی بازار خواهد شد. سازنده از المانهای باکیفیتی برای ساخت این تلویزیون نظیر آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده است که ظاهری شیک به آنها میبخشد. هر سه نسخهی این تلویزیون که از ظاهری شبیه به یکدیگر برخوردارند٬ حاشیههای بسیار باریکی را در اطراف خود دارند و نسبت ابعاد صفحه به بدنهی فوقالعادهی ۹۷ درصدی را ارائه میکنند. حاشیهی زیر چانهی نمایشگر است که بیش از سه طرف دیگر به چشم میخورد و روی آن لوگوی “Mi” را میتوان دید.

  • تلویزیون شیائومی
  • مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  • پردازنده : MediaTek 9611
  • ساسان امین نژاد – شهریور 1, 1400
  • ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت

xiaomi tvبیشتر ما ایرانیها تا اسم شیاومی را میبینیم گوشی های ارزان و باکیفیت این برند متحول چینی را تصور میکنیم اما سبد محصولات این شرکت فوقالعاده متنوع است و هر چیزی که فکرش را بکنید در آن پیدا میشود. تلویزیونهای شیائومی بخشی از این محصولات هستند که در بازار جهانی خوش درخشیدهاند و توانسته جای خود را در بازار پیدا کند. میخواهم یکی از جدیدترین تلویزیونهای اقتصادی این شرکت یعنی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 را بررسی کنم. تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 در دسته محصولات اقتصادی این شرکت قرار میگیرد و در مدلهای ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی تولید میشود. بهجز مدل ۳۲ اینچی که به رسم عادت و شبیه دیگر تولید کنندگان بزرگ کیفیت اچ دی دارد، باقی مدلها از پنل ۴K UHD بهره میبرند. نکته جالب دیگر این است که اعضای مختلف این خانواده از پنلهای مختلفی استفاده تلویزیون شیائومی 55 اینچ میکنند. مدل ۵۵ اینچی پنل VA ساخت شرکت TCL دارد که با دقت رنگ بسیار بالا، تجربه کمنظیری از تماشای محتوا را در اختیار شما میگذارد.

  آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره تلویزیون شیاومی به شما آموزش دهد

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی سری جدید و خارق العاده و میان رده ی Mi TV P1 را در دسترس قرار داده است که همه ی اعضای این خانواده دارای پنلی LED هستند و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کنند. شیائومی به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی 10 به همراه دستیار صوتی گوگل در همه ی اعضای این خانواده دیده می شود. خانواده ی Mi TV P1 در چهار سایز 32 و 43 و 50 و 55 اینچی عرضه می شود که رزولوشن تصویر همگی آنها به جز مدل 32 اینچی 4K است (رزولوشن مدل 32 اینچی 786p می باشد). MEMC و Dolby Vision نیز در این تلویزیون های اسمارت شیائومی در دسترس هستند. رقی نمی کند گوشی موبایل می میکس میخرید یا یک تلویزیون اندروید، شیائومی در بی حاشیه ساختن متخصص است. در تلویزیون 55 اینچی P1 شیائومی (مانند سونی) پنلی از نوع PVA و 10بیتی مورد استفاده قرار داده است تا کنتراست تصاویر در بالاترین حالت خود باشند و رنگ مشکی عمیق تر باشد.

همچنین گستره دید این تلویزیونها ۱۷۸ درجه اعلام شده است.

در ابتدای مراسم امروز شیائومی، این کمپانی چینی از تلویزیونهای هوشمند خود به نام Mi Full Screen TV Pro رونمایی کرد. این تلویزیونها تقریبا بدون حاشیه و در سه سایز ۴۳، ۵۵ و ۶۴ اینچی عرضه خواهند شد. هر سه عضو خانواده جدید Mi Full Screen TV Pro از نمایشگر 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره میبرند که توانایی پشتیبانی از فرمت HDR10 را نیز دارند. همچنین گستره دید این تلویزیونها ۱۷۸ درجه اعلام شده است. پردازشگر سری Mi Full Screen TV Pro با همکاری شیائومی و شرکت آمولوجیک تولید شده و از ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی A55 استفاده میکنند. به گفته شیائومی این پردازشگر تا ۶۳ درصد کارایی بهتر و تا ۵۵ درصد مصرف کمتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. همچنین موتور پردازش تصویر نسل ۹ نیز در این تلویزیونها استفاده شده است. همه این توان پردازشی باعث شده تا سری Mi Full Screen TV Pro قابلیت پخش محتوای 8K را نیز داشته باشند.

طبیعتاً کیفیت تصویری که میبینید ارتباط مستقیمی با کیفیت ویدیوی منبع دارد. اگر میخواهید ویدیوی اچدی استاندارد را روی این تلویزیون 4K تماشا کنید، باید فاصله ۴-۵ متری از تلویزیون داشته باشید چون در فاصلههای نزدیکتر کیفیت تصویر توی ذوق میزند. قابلیتی برای افزایش کیفیت تصویر هم در این دستگاه تعبیه نشده که برای کی تلویزیون اقتصادی کاملاً طبیعی است. تماشای ویدیوهای فول اچدی استاندارد روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 کاملاً رضایتبخش است، بهخصوص اگر بیتریت ویدیو بالا باشد و از فاصله مناسب به آن نگاه کنید. زمانی که ویدیوی 4K استاندارد را روی این تلویزیون تماشا میکنید، کیفیت تصویر شما را شگفتزده خواهد کرد. جزئیات و شفافیت تصویر بهقدری بالاست که از تماشای هر محتوایی لذت خواهید برد. اگر بهترین تجربه بصری را میخواهید، باید سراغ ویدیوهای 4K HDR بروید. من چند ویدیوی تبلیغاتی و یک فیلم با این ویژگیها را روی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 تماشا کردم.

  دستگاه مبدل تلویزیون هوشمند Mi TV Stick شیائومی

تلویزیون سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K با صفحه ۷۵اینچی نیز حوالی ۷۴ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون ۸۲ اینچ سامسونگ مدل 82NU8900 Ultra HD یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار است که در رنج ۹۴ میلیون تومانی معامله میشود. فروشندگان قیمت تلویزیون ۵۰اینچی سامسونگ مدل ۵۰NU۷۹۰۰ Ultra HD را حوالی ۱۹میلیون ک ۶۰۰هزار تومان اعلام کردند. همچنین قیمت تلویزیون سامسونگ مدل ۴۹N۵۹۸۰ Full HD با صفحه ۴۹اینچی حوالی ۱۳میلیون تومان اعلام شد. قیمت تلویزیون ۳۲اینچی سامسونگ ۳۲M۴۸۵۰ HD نیز به ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید. تلویزیونهای سایز بزرگ سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰ Ultra HD و مدل ۷۵NU۸۹۰۰ Ultra HD – ۴K به ترتیب حوالی ۹۴ و ۷۴میلیون تومان معامله شد. قیمت تلویزیونهای ۵۵اینچ سامسونگ مدل ۵۵NU۷۹۵۰ Ultra HD و مدل ۵۵Q۷۷۷۰ Ultra HD نیز به ترتیب به حوالی ۲۷ و ۴۹میلیون تومان رسید. با وجود ممنوعیت واردات محصولات دو شرکت کرهای، همچنان تلویزیونهای الجی و سامسونگ در بازار عرضه میشود و همچنان از نظر قیمت در بازار ایران یکهتازی میکنند.

  • اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی
  • کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند
  • گیرنده دیجیتال پیشرفته
  • در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید
  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • کنار دریا

تلویزیون 32 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 قابلیت نمایش تصاویر 4K UHD با نرخ تازهسازی 60 هرتزی و دقت رنگ بسیار بالا را ارائه میدهد. درگاههای ارتباطی متنوع، طراحی زیبا با حاشیه بسیار باریک، بلندگوهای استریو با توان 20 واتی و پشتیبانی از فناوریهای بهبود دهنده صوتی و تصویری از ویژگیهای مثبت این تلویزیون هستند. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی از طراحی بسیار جذاب و زیبایی برخوردار است. حاشیههای اطراف پنل در سه لبه چپ و راست و بالا کاملا باریک طراحی شدهاند و تجربه بصری متفاوتی را برای کاربر به چرا گوشی شیائومی به تلویزیون وصل نمیشه ارمغان میآورد. تلویزیون 32 اینچیMi TV P1 بر روی دو پایه قرار میگیرد و علاوه بر این، امکان نصب به صورت دیواری نیز وجود دارد. پایهها با طراحی مدرن خود با انواع دکوراسیون هماهنگی دارند. ابعاد تلویزیون با احتساب پایه 1117.2 در 276.8 در 710.6 میلیمتر است. تلویزیون Xiaomi Mi TV P1 32 تقریبا 10 کیلوگرم وزن دارد و به لطف 4 حفره مخصوصی که در قسمت پشتی تعبیه شده است به راحتی میتوان آن را بر روی براکت دیواری نصب کرد.

  قیمت گوشی شیائومی ۱۴مهر

xiaomi tvهمانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم اندازه صفحه نمایش، اولین نکته ای است که هر کاربر قبل از خرید انواع تلویزیون ایرانی یا خارجی به آن توجه می کند . البته این ویژگی تنها مختص به تلویزیون ها نیست بلکه در انتخاب بهترین مانیتور های گیمینگ نیز اهمیت دارد . مورد بعدی در راهنمای جامع خرید تلویزیون 4K ، موضوع انعکاس نور محیط است . یعنی شما باید تلویزیون تان را در مکانی قرار دهید که زاویه تابش نور از پنجره و منبع نورهای دیگر روی صفحه تلویزیونتان موجب انعکاس نور نشود. حالا شما ممکن است تلویزیونتان را بر روی پایه دیواری ، روی دیوار نصب کنید . یا اینکه آن را روی میز قرار دهید. اینها مواردی هستند که باید بین آنها انتخاب تان را انجام دهید. موضوعی که در راهنمای خرید تلویزیون بر اساس قیمت اهمیت زیادی دارد و ممکن است بعداً یادتان بیفتد که کاش همراه تلویزین این موارد را می تلویزیون شیائومی 55 q2 خریدیم. در اینجا لازم است چند نکته را یادآوری کنم.

دیدگاهتان را بنویسید