تلویزیون شیائومی P1

xiaomi tvاین نمایشگر علاوه بر قیمت بسیار مناسب در برابر دیگر رقبا، از کیفیت و قابلیت های خارق العاده ای نیز برخوردار می باشد. این تلویزیون شیائومی برای آن دسته از مشتریانی طراحی شده است که میخواهند در کنار قیمتی مناسب، محصولی عالی در اختیار داشته باشند. در این بخش ما قصد داریم شما را با تمامی وجوه این نمایشگر آشنا کنیم به شما بگویم با توجه به قیمت تلویزیون شیائومی P1 آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟ در واقع تلویزیون p1 یک نمایشگر با کیفیت تصویر عالی می باشد که این برگرفته از کنتراست و روشنایی بسیار خوبی می باشد که برای آن فراهم شده است. HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم در مورد طراحی تلویزیون پی 1 صحبت کنیم، اول باید به این مورد که برای راهاندازی آن شما باید پایه ها را با پیچ بر روی دستگاه ببندید اشاره کنیم. پس در واقع جایگاه پایه ها قابل تغییر نمی باشد و کاملا ثابت هستند. البته بعد از راهاندازی ظاهر آن بسیار خوب و دلنشین به نظر می رسد.

این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است.

xiaomi tvگذشته از این شما در شیائومی 55Q2 شاهد وجود پنل IPS با زاویه دید بسیار بالا هستید که در نمایش گروهی عملکرد بسیار خوبی دارد و میتواند به راحتی در منزل محیطی سینمایی را برای شما فراهم سازد. همچنین در کنار آن میتوان به صفحه نمایش QLED موجود نیز اشاره کرد که دیدن رنگها را برای شما بسیار لذت بخش میکند چون که هم درخشندگی بیشتری دارند و هم این که شفافتر در طیفی گستردهتر دیده میشوند. قابلیت محبوب دیگری که در این تلویزیون میتواند بسیار حایز اهمیت باشد HDR در فرمتهای مختلف است که یقینا برای هر تلویزیونی مورد نیاز است. و HLG ارائه شده است که در پایین به صورت کلیتر برای شما شرح خواهیم داد. یکی از قسمتهای بسیار مهم که در این تلویزیون وجود دارد، پنل آن است. این حالت را مدیون زاویه 178 درجه ارائه شده در تصویر است. همچنین این پنل موجب میشود که نمایشگر در برابر روشنایی و تابش بالا، کیفیت تصاویر را حفظ کند و تصویر تار دیده نشود.

نقطه شروع شیائومی زمانی پدید آمد که Lei Jun، مدیرعامل و مؤسس این برند، یک تیم از متخصصین تکنولوژی را برای این ماجراجویی به دور هم جمع کرد. بر اساس گفتههای کارکنان شیائومی که نیروهای سابق گوگل و موتورولا را هم شامل میشوند، همچنین بیانیه ماموریت (یا همان Mission Statement) شرکت، Jun توانسته بود از همان ابتدا میلیونها دلار سرمایه جذب کند. پس از چند ماه، Xiaomi توانست اولین محصول خود را معرفی کند؛ MIUI. اولین محصول این شرکت، رابط کاربری MIUI بود که در نسخههای ابتدایی شباهتهایی به سیستم عامل iOS داشت و به یاد دارم زمانی که ROMهای اولیه MIUI را روی HTC HD2 نصب و آزمایش کردم. یک سال پس از MIUI و در ماه آگوست از سال ۲۰۱۱، اولین محصول فیزیکی شیائومی یعنی گوشی Xiaomi Mi 1 معرفی شد. می ۱ به محض عرضه تبدیل به محصولی موفق شد و دلیل آن را هم میتوانیم مشخصا قیمت آن عنوان کنیم که به پول امروز، چیزی حدود ۲۹۶ دلار قیمت داشت.

  تلویزیون 65 اینچ شیاومی مدل XIAOMI L65M5-5SINXiaomi Mi TV 4X 65 Inch L65M5 5SIN

قیمت تلویزیونهای ۵۵اینچ سامسونگ مدل ۵۵NU۷۹۵۰ Ultra HD و مدل ۵۵Q۷۷۷۰ Ultra HD نیز به ترتیب به حوالی ۲۷ و ۴۹میلیون تومان رسید. با وجود ممنوعیت واردات محصولات دو شرکت کرهای، همچنان تلویزیونهای الجی و سامسونگ در بازار عرضه میشود و همچنان از نظر قیمت در بازار ایران یکهتازی میکنند. به گزارش خبرآنلاین، در این بازار میتوان ۱۷ مدل تلویزیون لاکچری را یافت که با قیمتی بین ۶۰ تا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان فروخته میشود. بررسیها نشان میدهد عنوان گرانترین تلویزیون بازار در اختیار تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸ JB با قیمتی از ۲۱۲ تا ۲۲۰ میلیون تومان به فروش میرسد. در رتبه دوم تلویزیون لمسی ۹۸ اینچ سی تاچ (seeTouch) مدل TSH ۹۸ قرار دارد که به قیمت ۲۱۲ میلیون تومان میتوان آن را خریداری کرد. اگر قصد دارید یک تلویزیون LED با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید و در بین برندهای مختلف مانده اید کدام یک بهتر است؛ در ادامه با ما همراه باشید می خواهیم به بررسی تلویزیون های کریستالی (LED) سامسونگ بپردازیم.

  • پشتیبانی از 1 ووفر باریک و توییتر
  • دارای حافظه رم داخلی 2GB
  • دسترسی سخت و مشکل به درگاههای تلویزیون
  • حالت کودک برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم کودکان
  • ساسان امین نژاد – خرداد 19, 1400
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

تلویزیون 43 اینچ شیائومی Mi TV 4S به دلیل فروش موفق سایزهای 55 و 65 اینچ، با همان کیفیت ولی قیمتی مناسبتر برای مصرفکنندگانی که محدودیت در فضا دارند تولید شده است. حاشیههای بسیار باریک آلومینیومی این مدل، در وهلهی اول حس خوبی را به مصرفکننده القا میکند. در پائین این حاشیه نیز لوگوی MI حک شده است که زیبایی آن را دو چندان نموده. پایههای تلوزیون فوق، رنگ نیمه براقی دارد که با دیگر مشخصات ظاهریاش، آن را شبیه به یک تلوزیون لوکس و گرانقیمت کرده است. پنل IPS-LCD که به عنوان LED شناخته میشود، تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه میکند. سه پورت HDMI، ورودی A7، خروجی هدفون 3.5 میلیمتری و دو ورودی آنتن، همگی در پنل پشت تلوزیون جای گرفتهاند. کنترل این تلوزیون با بلوتوث کار میکند پس نیازی نیست حتما آن را به سمت تلوزیون نشانه بگیرید چرا که از هر فاصلهای بدون محدودیت عمل میکند. اکثر دکمههای فیزیکی بیاستفاده نیز از روی آن حذف گردیده اند. این مدل دارای دو سیستم عامل است، یکی Patch-wall که مخصوص خود شیائومیست و در ایران قابل استفاده نمیباشد، سیستم عامل دیگری اندروید تی ویست که با آن میتوان هر برنامهای را از پلیاستور دانلود کرد و استفاده نمود. در کل میتوان گفت این محصول یک محصول مقرون به صرفه است که امکانات بهروزی دارد و از ارزش خرید بالایی برخوردار میباشد. شما کاربران عزیز میتوانید برای مشاهده اطلاعات کلی تر تلویزیون 43 اینچ شیائومی Mi TV 4S به قسمت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

در این بخش به بررسی مهمترین فاکتور یک تلویزیون می پردازیم. در این هیولای زیبای شیائومی از پنلی 75 اینچی با رزولوشن 3840×2160 یا همان UHD استفاده شده است. ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 99%) تا در آن شاهد حضور گستره ای زنده و پویا از تمامی رنگ ها باشید. FRC) که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد، مهر تاییدی بر زنده بودن رنگ هاو وضوح بالای تصویر این غول 75 اینچی شیائومی می زند. یکی از ویژگی های برجسته ی این 75 اینچی جذاب، پشتیبانی از قابلیت Motion Estimation / Motion Compensati یا به اختصار MEMC است؛ با این فناوری تصاویر تار بهبود پیدا می کنند و کمبود فریم ها تا حد زیادی جبران می شود پس اگر اهل تماشای ورزش های سریع هستید و یا فیلم های اکشن می بینید باید به شما بگوییم که تلویزیون Q1 شیائومی بهترین انتخاب شما خواهد بود(ناگفته نماند که برای بازی های با نرخ 4K@120fps نیز این قابلیت بیش از پیش چشم نوازی می کند) . نوع بک لایت پنل این تلویزیون نیز از نوع Direct LED بوده و از تکنولوژی Local Dimming بهره می برد که طبق اعلام شیائومی از 192 منطقه ی تنظیم نور تشکیل شده است و این باعث می شود تا هنگام تماشای تلویزیون در تاریکی رنگ ها و به خصوص رنگ سیاه بسیار واقعی تر به نظر برسد و با عمق بیشتری به نمایش در بیاید. چه کاری می تواند جذاب تر از بازی کردن در تلویزیونی 75 اینچی باشد؟

  ویوو احتمالاً دو گوشی تاشو در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند

اکنون در ادامه هر دو روش را برای شما توضیح خواهیم داد.

از آنجایی که از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است بنابراین با تصاویری فراموش نشدنی شما را سرگرم خواهد کرد. ولی با وجود تمام این قابلیتها تلویزیون های شیائومی اکنون دارای زبان فارسی نیستند و از این قابلیت استفاده نمی کنند. ولی برای تایپ کردن زبان فارسی می توانید از نرم افزارهای جایگزین شده استفاده ببرید. و یا آن که میتوانید زبان کیبورد ان را به عربی تبدیل کنید چون قابلیت تایپ با حروف فارسی را دارد. اکنون در ادامه هر دو روش را برای شما توضیح خواهیم داد. بعد از آنکه این کیبورد ها را نصب کردید آن را به جای کیبورد پیش فرض انتخاب نمایید و زبان فارسی را برگزینید. در روش دوم برای آنکه هنگام نوشتن از زبان فارسی استفاده نمایید، بدون آنکه نرم افزارهای جانبی را نصب کنید. در این قسمت برای درک بیشتر از محصولات شیائومی می توانید از این سایت دیدن نمایید . در ابتدا وارد منوی تنظیمات keyboard در قسمت sitting شوید.

جنگ میان پدر و دیگر اهالی خانه به پایان رسیده است.

همچنین میتوانید پنکه را خاموش و روشن کنید؛ این کار هنگام تماشای فیلم ترسناک اصلا توصیه نمیشود، زیرا مشخص نیست در ادامه چه اتفاقی برای دوستانتان میافتد! در ضمن؛ دیگر قرار نیست در خانه خودتان کسی بدون ریموت بماند! جنگ میان پدر و دیگر اهالی خانه به پایان رسیده است. همه افراد (که گوشی شیائومی دارند) میتوانند بهراحتی و فقط با زدن چند گزینه، کنترل mi را نصب کنند و از خدمات آن لذت ببرند. نیازی نیست برای هر وسیلهای ریموت جداگانه دانلود کنید. کنترل mi تمام خدمات را یکجا ارائه میدهد. شاید برایتان سوال باشد که با این برنامه بهطور کلی چه استفادههایی دارد، چگونه میتوانید تجربه بهتری خلق کنید و آیا این برنامه چیزی است که به آن نیاز دارید یا خیر؟ در اینجا به پاسخ این سوال میپردازیم. ریموت mi برای خاموش و روشن کردن وسایل، تغییر شبکهها، کم و زیاد کردن صدا و موارد اینچنینی استفاده میشود.

  هشت مسائل {شما دارید|می‌توانید داشته باشید|داشتید| شما ممکن است داشته باشید|شاید داشته باشید| خواهید داشت|دارید|دارید|در {معمول|متداول|گسترده} با قیمت تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

شما می توانید از طریق فناوری Miracast اتصال بی سیم سایر لوازم هوشمند را به تلویزیون انجام دهید. این را به یاد داشته باشید که این نسخه برترین سیستم عامل استفاده شده در تلویزیون های هوشمند است. افزوده شدن هوش مصنوعی در یک نگاه این تلویزیون را شبیه به تلویزیونهای بالارده نشان می دهد. چرا که این تکنولوژی از بهترین مزیت های این تلویزیون در سال 2019 به شمار می آید. در واقع از فناوری هوش مصنوعی میتوان به عنوان یک مدیر حرفه ای جهت تحت کنترل قرار دادن دستگاه های هوشمند موجود در منزل یاد کرد. به بیان دیگر به وسیله این تکنولوژی است که آسان، ساده و کاربردی می توان بر تمامی دستگاه های هوشمند نظارت داشت و تغییرات مربوطه را بسته به نیاز بر روی هر کدام اعمال کرد. دستیار صوتی Google Assistant نیز به عنوان یکی از نقطه قوت های بخش هوشمند تلویزیون L55M5-5ASP به شمار می آید که همراه با آنها و بدون اتلاف وقت دستور و فرمان مورد نظر را به تلویزیون می دهد.

  1. بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی
  2. اندازه VESA یا محل نصب براکت 200×200 میلیمتر
  3. درباره ما
  4. Afraland – 2 هفته پیش
  5. روشنایی متوسط تلویزیون P1 شیائومی
  6. وجود سیستم عامل اندروید
  7. قیمت اقتصادی
  8. مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

xiaomi tvاز دیگرمزیتهای شیائومی با سونی تمام پورت های آن درون باکسی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از دید کاربر پنهان است تا از بی نظمی پیشگیری شود. مقایسه کیفیت تصویر شیائومی با سونی کدام بهتر است؟ یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون کیفیت تصویر شفاف و روان است. هر چه اندازه وضوح در یک تلویزیون LED، OLED، QLED بالاتر باشد نشان بر کیفیت تصویر بهتر است و عواملی دیگر نیز در این حوزه دخیل هستند. قطعاً همه ما میدانیم یک تلویزیون فورکی 4K تصاویررا طبیعیتر به نسبت یک تلویزیون فول اچ دی FULL HD نمایش میدهد از خلاقیت بیشتری بر روی صفحه نمایش استفاده شده است. عواملی دیگری همچون استفاده از محدودهی دینامیکی، پشتیبانی از HDR، و فناوریهای مختلفی بر کیفیت تصویر اثر گزار است. تلویزیون سونی و شیائومی تصاویر را با کیفیت فورکی و رزولوشن 3480 در 2160 مگاپیکسل نمایش میدهند قابلیت تولید میلیاردها رنگ متنوع را دارند. در جواب سوال اینکه کدام بهتر عمل کردهاند ؟

راهنمای آنجلینا جولی برای تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی 55 اینچ رسیور دار وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید