تلویزیون شیائومی Q1E

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Q1E در واقع یک نمایشگر QLED می باشد. برند شیائومی دوباره قدرت خود در ارائه ی بهترین محصولات با قیمت پایین را در تولید Q1E نشان داده است. تلویزیون شیائومی 55Q1 یک نمایشگر عالی در میان محصولات 4K برای استفاده ی روزمره می باشد. شرکت می در طی اقدامی برای تغییر تصویر خود از یک شرکت تک محصوله، سعی کرد که در کنار تولید گوشی های Redmi به تولید تلویزیون های خود نیز بپردازد. تلویزیون شیائومی نیز یکی از محصولاتی است که او در سال 2021 به منظور تحقق بخشیدن به این هدف خود طراحی کرده است. مسلما آنچه که با شنیدن نام و مدل این نمایشگر به ذهن هر فردی خطور می کند، این است که آیا به عنوان یک تلویزیون qled با کیفیت 4K این نمایشگر قابلیت های سایر QLED ها را دارا می باشد یا نه؟ و آیا قیمت تلویزیون شیائومی Q1E به قدری مناسب است که ارزش خرید داشته باشد یا نه؟ در ادامه برای بررسی تمامی ویژگی شیائومی با ما همراه باشید.

  1. نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  2. برروی نصب برنامه کلیک کنید
  3. حافظه ۱۶ گیگابایتی
  4. اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف
  5. شبکه اترنت
  6. متن *
  7. کیفیت تصویر عالی
  8. استفاده از پردازنده های با کیفیت

xiaomi tvپردازشگر نگهبان ورودی به حساب می آید. وقتی درب نگهبان نداشته باشد هر چیزی ممکن است وارد شود و این ورود اصلاً به نفع خود ساختمان نخواهد بود. در تلویزیون هم به همین منوال می باشد. از قابلیت های تلویزیون شیائومی می توان به حافظه داخلی که در تلویزیون قرار داده شده است واما میزان آن در مدل های مختلف متفاوت می باشد اشاره کرد. وجود حافظه داخلی امکان نصب برنامه و بازی های بسیاری را برای شما فراهم می کند و می توان از این راه محتوای خود را همیشه در دسترس داشته باشید. با وجود قابلیت Chromecast و Miracastمحتوای گوشی را راحت به صفحه نمایش تلویزیون انتقال داده و از محتوای آن بر روی صفحه نمایش با کیفیت 4K لذت ببرید. در کنار تمام این موارد پردازنده گرافیکی Mali 470 MP3 در یک سری از مدل ها اجرای یک بازی لذت بخش و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. تصویری که در این تلویزیون شیائومی نظاره گر هستید اصلاً از تلویزیون های برندهای نامی چیزی کم ندارد.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvمزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم. 1) تلویزیون های شیائومی led هستند که طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیونهای LCD دارند و مصرق برق شان نیز کمتر است. 2) قیمت بسیار مناسب تلویزیون شیائومی نسبت به برند های دیگر. 3) هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی و سیستم عامل اندروید ANDROID 9 که در تمام سری های آن وجود دارد. 5) استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH که این تلویزیون ها را برای گیمر ها به یک گزینه مهم تبدیل می کند زیرا با این قابلیت تصاویز با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری نمایش داده می شوند. 6) پنل بسیار پر قدرت PATCH WALL که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفت. 7) ریموت کنترل بلوتوثی با تعداد دکمه های بسیار کم ، جستجوگر صوتی و دستیار گوگل که می تواند دسترسی شمارا به شبکه های مختلف را در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام دهد.

  قیمت گوشی شیائومی ۱۴مهر

تاکتیک های شگفت انگیز تلویزیون شیائومی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

وقتی از تصویری عالی صحبت به میدان می آید در کنار آن نیاز به صدای واضح و رسا به شدت احساس می شود. از تلویزیون های جدید این برند بهتر است به معرفی تلویزیون های F2,A2,MAX اشاره کرد که تلویزیون های عالی و میان رده به حساب می آید و محصول سال 2022 این شرکت می باشند. تلویزیون شیائومی در مدل های F2, کالی ناب A2 دارای توان صوتی 24 وات با سرعت رفرش ریت 60 هرتز تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s می باشد. وقتی صحبت از یک حافظه داخلی 16 می شود یعنی شما به عنوان یک کاربر می توانی برنامه ای بجز برنامه های خود تلویزیون را نصب کرده و از آن لذت ببرید. البته شاید بهتر باشد تمام این حافظه را پر نکنید تا از سرعت تلویزیون شما کم نشود. از مزیت های کلیدی تلویزیون شیائومی سری P می توان به همان عامل اصلی انتخاب تلویزیون یعنی کیفیت تصویر بی نظیرش اشاره کرد که با رزولوشن عالی که دارد تصویری واقعی و درخشان را به رخ می کشد.

البته نباید از دفترچه راهنمای تلویزیون شیائومی غافل شد . بعد از نصب کابلهای مورد نظرتان، اقدام به روشن کردن تلویزیون کنید. ابتدا تلویزیون را از طریق دکمهایی که در قسمت زیرین آرم مختص به شرکت شیائومی(mi) که بر روی تلویزیون قرار دارد را روشن کنید. منتظر بمانید تا صفحه نمایشگر روشن شود بعد از آن کنترل تلویزیون را توسط بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. کنترل تلویزیون شیائومی در دو نوع مختلف طراحی شدهاند. اما در حالت کلی کار کردن با هر دو مدل یکسان است. هنگامی که صفحه نمایشگر روشن شد صفحهایی با عنوان mi را روی آن مشاهده خواهید کرد، باید دکمه های گوگل اندروید ، patchwal تلویزیون فورکی را بزنید. بعد از گذر این صفحه شما باید زبان تلویزیون را انتخاب کنید که معمولا زبان پرکاربرد و منتخب اکثریت افراد English میباشد را انتخاب کنید. در ادامه جملهایی با عنوان عکس زیر مشاهده خواهید کرد که در جواب باید گزینه Skip را انتخاب کنید.

  مقایسه گوشی های سری پوکو شیائومی موجود در بازار ایران با یکدیگر

xiaomi tvاعداد در آن حذف شده است و ظاهری نو و مانند اپل به آن داده است. البته دکمه های نتفلیکس و آمازون پرایم به آن اضاف شده است. در کنترل استفاده از این کنترل بلوتوثی بسیار لذت بخش است. کلیه ی مشخصات تلویزیون شیائومی 4X با نسخه ی گلوبال S برابر است. پردازند هی ARM Cortex-A55 می باشد که یک پردازنده ی 64 بیتی پر سرعت با کارت گرافیک Mali-470 همراه شده است. این مجموعه دارای 2 گیگ رم DDR4 و 16 گیگ حافظه ی داخلی است. در هر صورت این سخت افزار هنوز هم در مقایسه با تلویزیون های داخلی خیلی بهتر است ولی می توانست برای رقابت با سونی و مانند mi TV 5 Pro از نوع Amlogic باشد. این سری از تلویزیون شیائومی نیز مانند سری های دیگر خود دارای گیرنده های DVB-T2 و DVB-S2 است که می توانید با هیجان بالا از آن ها استفاده کنید. وجود سیستم عامل اندرویدی تی وی نسخه ی 9 روی این تلویزیون که به زبان انگلیسی است را می توان مهم ترین نقطه ی قوت تلویزیون های گلوبال شیائومی دانست.

کلیدهای میانبر برنامههایی همچون Netflix و Prime Video به شما اجازه میدهد تنها با یک کلیک به محتویات این سرویسها دسترسی پیدا کنید. با فشار دادن دکمه مخصوص میتوانید به منوی برنامهها بروید و آنچه را از سرگرمی که میخواهید در تلویزیون پیاده کنید. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 50P1 اما یک ویژگی شگفت انگیز دارد که آن را از خیلی از ریموتهای کنترل معمول متمایز میکند. این ریموت کنترل را میتوانید از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و این حقیقتاً خارق العاده است. این قابلیت به شما اجازه میدهد تلویزیون را از هر جهت کنترل کنید. با قابلیت کنترل 360 درجه تلویزیون دیگر نیازی نیست از روبرو تلویزیون را هدف قرار بدهید بلکه از هر جهت میتوانید آنچه را میخواهید اعمال کنید! امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش (screen mirroring) یکی از کاربردیترین قابلیتها در تلویزیون هوشمند محسوب میشود. تلویزیون شیائومی 50P1 هر دو راهکار اشتراک گذاری Miracast و Chromecast داخلی را در اختیار شما قرار میدهد. بدون شک تماشای محتوا در صفحه نمایش بزرگتر لذت بخشتر خواهد بود.

  تحدیدهای تکراری

شیائومی خرداد ماه از تلویزیونهای سری F2 با سیستم عامل Fire OS آمازون و رابط کاربری Fire TV رونمایی کرد. کمتر از یک ماه این شرکت اکنون تلویزیونهای شیائومی TV A2 را با سیستم عامل Android TV معرفی کرده است. سری تلویزیونهای شیائومی TV A2 در چهار مدل 32، 43، 50 و 55 اینچ عرضه میشوند. این در حالی است که سری تلویزیونهای شیائومی F2 در سه اندازه وارد بازار میشوند و خبری از مدل 32 اینچی در این سری نیست. تمامی مدلها از پنل LCD با نور پس زمینه LED بهره میبرند. به غیر از مدل 32 اینچی که از نمایشگر HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل بهره میبرد، سایر مدلها 4K بوده و با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل عرضه میشوند. همه مدلها از نرخ بروزرسانی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه بهره میبرند. مدلهای 4K از عمق رنگ 10 بیتی، MEMC ،HDR10 ،HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکنند. تلویزیونهای این سری از چیپست چهار هستهای ARM Cortex-A55 بهره میبرند، البته مدل 32 اینچی به جای بهرهمندی از ARM Mali G52 MP2، با پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 ضعیفتر عرضه میشود.

  • عدم تنوع محصولات
  • ایمیل شما
  • خوانا بنویسید
  • استفاده از تکنولوژی Dolby Vision & Dolby Atmos
  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • تلویزیون ماهواره ای
  • Mali 470 MP3

سیستم عامل تلویزیون شیائومی چه سیستم عاملی است؟ شیائومی از سیستم عامل محبوب اندروید برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و سهولت دسترسی بینندگان به محتوای مورد نظر استفاده می کند. سیستم عامل اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل در دنیای ارتباطات به حساب می آید، می تواند یک رابط کاربری ساده و حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد. از یک طرف، از یک پردازنده گرافیکی Mali نیز برای بهبود تجربه تماشای بیننده استفاده می کند. اثر ترکیبی این دو واحد پردازش مرکزی و کارت گرافیک در تلویزیون شیائومی میتواند تصاویر واضحتر و ظریفتری را به مخاطب ارائه کند و لذت تماشا را برای مخاطب به ارمغان بیاورد. یکی از تفریحات افراد خانه تماشای برنامه ها، مسابقات و سریال های مورد علاقه شان است. اما آنچه تماشای این برنامه ها را برای مردم لذت بخش تر و هیجان انگیزتر می کند، سیستم های صوتی و تصویری قدرتمند و باکیفیت است.

دیدگاهتان را بنویسید