تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ کیولد 55Q2

و وضوح تصویر را با نمایش تمام جزئیات تصاویر و محتوا به صورت دقیق به اشتراک می گذارد. و پیکسل بندی تصاویر را به صورت روان و صاف در می آورد. طوری که مخاطبان و بینندگان از تماشای بهترین و برترین تصاویر تلویزیونی لذت می برند. تلویزیون شیائومی P1 از ترکیب رنگ پویا و درخشان و گسترده برخوردار است. و شلوغ ترین تصاویر را به برترین تصاویر دریافت می کند. و لذت تصویری صاف و روان را در ترکیب رنگ زنده و پویا به مشتریان و بینندگانش ارائه می دهد. این تلویزیون با بهره گیری از فن آوری ترکیب HDR رنگ را به صورت زنده و هوشمند به نمایش می گذارد و فیلم سریال را در اوج کیفیت به اشتراک می گذارد. ترکیب رنگ پویا به میزان 1/7 میلیون سایه ی رنگی در تلویزیون شیائومی بکار رفته تا تصاویر را به صورت زنده و واقعی و شفاف در خدمت کاربران قرار بدهد. ترکیب رنگ DCI-P3 با پشتیبانی یک میلیون سایه ی رنگی باعث می شود که کوچک ترین جزئیات تصاویر به صورت زنده و کامل به اشتراک گذاشته شود.

  1. یک جفت HDMI 2.0
  2. سیستم عامل سریع و راحت
  3. ریموت کنترل
  4. کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  5. آسیب دیدگی پورت تلویزیون
  6. فریم باریک تلویزیون شیائومی P1 مدل Mi TV 55P1

xiaomi tvدر حقیقت HD به عنوان یکی بهترین کیفیت تصویرها سعی دارد تا هر تصویر را واقعی نشان دهد. به وسیله کیفیت تصویر HD میتوانید هیجان بیشتری به تصاویر، برنامهها و فیلمهای مورد علاقه خود بدهید چراکه هر تصویر بدون افت کیفیت و با نهایت ظرافت و دقت به معرض نمایش گذاشته میشوند. بیشتر بدانید: منظور از سرعت رفرش تصویر در تلویزیون شیائومی چیست؟ سرعت رفرش تصویر این ال ای ای 60 هرتز میباشد که کار اصلی آن ارائه تصاویری با کیفیت و بدون نویز است. در حقیقت این واحد شروع به حذف تار شدن لحظههای سریع مانند فیلمهای اکشن و فوتبال میکند که در نتیجه آن شاهد کیفیت بالا در لحظات سریع میکند. فناوری دیگری که در کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی مدل L32M5-5ASP تأثیر گذار می باشد فرمت استاندارد تصویر HDR می باشد. استاندارد تصویر HDR با افزایش طیف رنگی گسترده موجب بالا رفتن کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و کاربر با دیدن هر صحنه وارد دنیایی متفاوت خواهد شد.

پنج چیز درباره تلویزیون شیائومی که واقعاً شما می خواهم… بدجوری

xiaomi tvهزینه تلویزیون 65 اینچ رسیور دار نسبت به تلویزیون های معمولی بیشتر است و یک مورد دیگر این است که چنین تلویزیون های رسیوردار که دارای کیفیت فورکی میباشند, کالی ناب توانایی نمایش تصاویر فورکی را دارند ولی در تلویزیون های معمولی چنین نیست. تمامی محصولات شیائومی از کیفیت عالی و قیمتی متناسب برخوردار هستند. سیستم عامل تیوی شیائومی از نوع اندروید است که یک پلتفرم جذاب و کاربردی بوده و استفادهی بسیار آسانی دارد. بنابراین به دلیل پشتیبانی نکردن از این سیستم عامل امکانات نابی به دنبال دارد. و با ورود این تلویزیون ها به کشور ایران توانست مورد استقبال افراد فوق العاده زیادی قرار بگیرد. با خرید تلویزیون شیائومی می توانید به اینترنت متصل شوید و هر نرم افزاری که بخواهید را روی تلویزیون نصب کنید. اگر شما نیز جزو طرفداران تلویزیون های جدید شیائومی هستید میتوانید بر روی خرید تلویزیون شیائومی بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .

  شیائومی با هدف بهبود مشکلات زنجیره تأمین، تولید گوشی‌های هوشمند خود را در ویتنام آغاز کرد

بنابراین کیفیت HDR در این تلویزیون متوسط می باشد و در حد پرمیوم نیست. از نقاط قوت دیگر تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K HDR اندروید P1 پردازش حرکتی است. صحنه های اکشن و سرعتی به قدرت تلویزیون های گران قیمت پرمیوم سونی بالا نیست، زیرا سونی در این مورد متخصص است. با این حال در مورد پردازش حرکتی تلویزیون mi tv p1 خیلی بهتر از بسیاری از محصولات پرپمیوم و شاخ تر از خود است. این مورد یکی از بهترین مزیت های این تلویزیون است. نمایشگر تلویزیون 55 اینچ 4K شیائومی مدل Mi TV P1 55 دارای نقظه ضعف نیز می باشد که آن بازتاب اشیا نورانی در منزل بر روی نمایشگر است. اما نمایشگر هیچ نقص دیگری ندارد، زیرا جز تولیدات TCL می باشد. در نگاه اول از جلو، تلویزیون شیائومی مدل MI TV P1 2021 سایز 55 بسیار جذاب است. در کناره ها دارای فریم های نازک است، بزرگترین ضخامت بدنه حدود 9 میلی متر است که برای تلویزیون میان رده بسیار عالی است.

روش را بیاموزید من قیمت تلویزیون شیائومی خود را در 2 روز درمان کردم

اما اگر قصد دارید تلویزیون خود را به کنسول بازی متصل کنید باید از پورت های HDMI استفاده کنید. از آنجایی که استفاده از ورودی HDMI به مراتب بیشتر از سایر پورت ها می باشد، شیائومی 3 عدد درگاه را برای اتصال کابلی مخصوص فراهم کرده است. اگر هم زمانی خواستید، از فلش مموری استفاده کنید، می توانید با 2 پورت USB که کنار هم قرار گرفته اند، نیازتان را از فضای دخیره خارجی برطرف کنید. تلویزیون 4 ایکس شیائومی یکی از مدل های پرطرفدار شیائومی با کیفیت تصویر فورکی، سیستم صوتی 20 وات و سیستم عامل اندروید است، که در میان مدل های هم رده سایر برندها از قیمت به مراتب کمتری برخوردار است. شیائومی برند چینی با تمرکز روی تولید کالاهایی با قیمت کمتری گزینه ای عالی برای کسانی است، که به دنبال تلویزیونی با امکانات بالا و قیمت مناسب هستند، می باشد. قیمت تلویزیون شیائومی 4X با توجه به امکانات و قیمت مدل های هم رده بسیار بصرفه و مناسب می باشد.

  تلویزیون شیائومی 65P1E

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

زمانی که سخنی از کنتراست به میان می اید باید از استاندارد HDR نام برد. این قابلیت که در تلویزیون شیائومی نیز جای گرفته در کنار فرمت های پیشرفته ای همچون HDR10 HLG تصاویر را درخشانتر با پالت رنگ های متنوع و گسترده به نمایش می گذارد. پردازشگر در تلویزیون شیائومی از نوع چهار هسته ای می باشد. این پردازشگر در کنار نرخ رفرش 60 هرتز می تواند بعد از تجزیه و تحلیل هر تصویر ، حرکات اضافه را حذف و صحنه های بدون نویز را به نمایش بگذارد. این نکته را به یاد داشته باشید که تلویزیون های سری کیولد شیائومی از نرخ رفرش 120 هرتزی سود برده اند. طبیعتا در کنار صحنه های با کیفیت و عالی، نیاز به صدای خروجی رسا و قدرتمند خواهیم بود. تلویزیون های شیائومی از محدوده صدای 20 الی 30 وات بهره برده تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4s اند. این سطح صدا در حد خود مناسب بوده و تا حدودی کاربران را راضی نگه می دارد. اما اگر جزو کاربران حرفه ای هستید و از تلویزیون انتظار اجرای صدای پرتوان تری را دارید خرید ساندبار را به شما توصیه می کنم.

سیستم عامل انتخابی سامسونگ یعنی تایزن ، که پیشرفتهترین نوع سیستم عامل است. تلویزیونهای نسل جدید سامسونگ از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن یعنی ۶. ۵ و تایزن ۶. این سیستم عامل دسترسیهای هوشمند و جهانی عالی را در اختیار تلویزیونهای سامسونگ قرار میدهد. همچنین تلویزیونهای شیاومی از سیستم عامل عالی آندروید بهره میبرند. این سیستم عامل در برخی تلویزیونهای سامسونگ نیز استفاده میشود. اما عمدتاً تلویزیونهای شیائومی از سیستم عامل اندروید و تلویزیونهای سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده میکنند. سیستم عامل اندروید در تلویزیونهای شیائومی دارای قابلیتهای خوب و پیشرفته است و تلویزیون شیائومی را به دنیایی از ویژگی هوشمند تلویزیون وصل میکند. همچنین سیستم عامل تایزن نیز عملکرد رضایت بخش و خوبی را ایفا می کند. بنابراین برای خرید تلویزیون های جدید 2022 میتوانید بر روی جدیدترین تلویزیون سامسونگ و شیائومی بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید . در مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ هر کدام ویژگیهای هوشمند عالی و متفاوت دارند. تلویزیون اندروید شیائومی طیف بیشتر ویژگیهای هوشمند را در برمیگیرند.

  مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

یکی از عالی ترین قابلیتهای تلویزیون شیائومی مدل 65P1E، قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر میباشد. این کار به کمک پردازشگر تصویر و فناوری 4K Upscaling انجام خواهد شد. در مرحلهی اول پردازشگر تصاویر را به صورت کامل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار میدهد، سپس عیوب موجود در هر تصویر را شناسایی کرده و برطرف مینماید. پردازشگر تصویر به کمک فناوری 4K Upscaling به ارتقای کیفیت تصاویر میپردازد. با این قابلیت شما حتی صحنههای کم کیفیت را نیز با کیفیت 4K بر روی تلویزیون خود در اختیار خواهید داشت. شما به راحتی میتوانید فیلمهای قدیمی و خاطره انگیز خود را با کیفیت عالی 4K بر روی نمایشگر 65 اینچی تلویزیون اسمارت شیائومی مشاهده نمایید. تلویزیون شیائومی مدل 65P1E یک تلویزیون همه چیز تمام است که در کنار کیفیت تصویر خوبی که دارد از صدایی بسیار عالی، قدرتمند و رسا نیز بهره برده است. شیائومی برای ارائهی قدرت بهتری از صدا، از بلندگوهای Down Firing کمک گرفته است، این نوع بلندگوها قدرت بالایی در پخش صدا دارند و میتوانند صدا را با قدرتی بالا در تمامی فضای شما پخش نمایند.

  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • حالت مخصوص بازی
  • زاویه دید گسترده
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  • زاویه دید: 178 درجه

xiaomi tvحافظه RAM با 2 گیگابایت گنجایش، سرعت لود صفحات و یا سرعت سیستم عامل را در حد رضایت بخشی قرار می دهد. بلوتوث، وای فای و سایر پورت های کاربردی از امکانات در تلویزیون اسمارت MI P1 شیائومی است. تلویزیون 55 اینچ شیائومی 2021 P1 از طراحی Three Sided Bezel-less بهره می برد . به زبان ساده تر ما در این تلویزیون شاهد یک نوع طراحی زیبا و ظریف با حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون هستیم تا بیننده راحت تر روی محتوای در حال پخش تمرکز نماید. قاب باریک بدنه با فریم مشکی ، جذابیت طراحی را دوچندان ساخته است . علاوه بر این مجهز به پایه های دو شاخه ای مستحکم است که تعادل این تلویزیون را به خوبی حفظ می کند . ابعاد تلویزیون شیائومی با پایه برابر با 1235×782×285 میلیمتر با وزن 11.9 گیلوگرم می باشد . خرید تلویزیون شیائومی با قیمت ارزان و امکانات بالا رده برای کاربرانی که به صرفه بودن قیمت و کیفیت برایشان اهمیت دارد .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید