تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ کیولد 55Q2

xiaomi tvبرای پایان دادن به شک و تردیدها، سرانجام تلویزیون شیائومی Q2 در سال 2022 رونمایی شد؛ که اختلاف آن با مدل های پیشین خودش در همان ابتدای کار آشکار بود. تلویزیون شیائومی 55Q2 همانطور که از نام آن پیداست، یک مدل QLED است، با عملکرد رنگ عالی و نمایش شگفت انگیز! هر لحظه از زندگی گرانبهاست؛ پس هم ما میدانیم هم شما؛ که چشمانمان سزاوار بهترین منظره ها هستند. تلویزیون شیائومی Q2 راه حلی مبتکرانه برای پناه بردن به زیبایی های دنیای تصویر است؛ پس اکنون که وضوح بالا در اولویت قرار دارد، تلویزیون کیو 2 انتخابی عاقلانه است. در بخش دیگری از امکانات این تلویزیون 55 اینچ، قابلیت های هوشمند را داریم؛ حدس زدن اینکه شیائومی در این تلویزیون از کدام سیستم عامل استفاده کرده است سخت نیست؛ اندروید. این پلتفرم با رابط کاربری Google TV تمام محتوای سرگرم کننده را در یکجا در اختیارتان قرار می دهد تا تنها با یک کلیک به تمام شبکه های پخش فیلم و سرگرمی دسترسی داشته باشید.

  • آنتن ورودی
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • توان صوتی: 30 وات
  • وارد صفحه اصلی یا HOME شوید
  • اصل از بدل
  • حجم صدای محدود و کم
  • پردازنده ی گرافیکی
  • توان صوتی: 24 وات

xiaomi tvتلویزیون 55 اینچ شیائومی ظاهر و چارچوب آلمینیومی زیبایی دارد و لبه های کوچکی دارد، لبه ها در پایین کمی ضخیم تر هستند. پایه ها مشکی و فلزی می باشند و پورت ها در سمت پایین و چپ قرار گرفته اند و اسپیکرهای 10 واتی در سمت چپ و راست قسمت پایین قرار دارند. این محصول در ابعاد 1231.6 در 767.3 در 264.2 و وزن 13.45 کیلوگرم می باشد و یکی از پر طرفدار ترین و جداب ترین سری تلویزیون های شیائومی می باشد. اندازه 55 ابنچی کاملا مناسب خانه های امروزی می باشد و شما می توانید با کیفیت عالی تمام جزییات را مشاهده کنید. خرید تلویزیون شیائومی در اندازه های متفاوت امکان پذیر می باشد که در فروشگاه می توانید از آن دیدن فرمایید. پایه های تلویزیون ثابت می باشد و انعطاف پذیری زیادی برای سفارشی سازی ندارد، ولی اگه با سلیقه شما جور نیست می توانید آن ها رو سادگی بردارید و همچنین می توانید آن را به دیوار متصل کنید.

پنج دلیل چرا داشتن عالی تلویزیون شیائومی نباید کافی

تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 از صفحه نمایشگر 65 اینجی بهره می برد و می تواند از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی کند . پنل هایی که در این تلویزیون استفاده شده از پنل های True 4K سامسونگ می باشد . رزولوشن صفحه نمایش این تلویزیون 3840×2160 می باشد که در نوبه خود دارای کیفیت بالایی می باشد . این تلویزیون قادر است فیلم ها و تصاویر شما را با کیفیتی باورپزیر پخش کند . مثل این که درست در جایی که فیلم مورد نظر پخش می شود هستید . این کیفیت بالا با این صفحه نمایش بزرگ در بین تلویزیون های شیائومی کم نظیر می باشد و به شما لذت تماشای یک فیلم با نهایت کیفیت را خواهد داد . از بخش کیفیت که بگذریم می توانیم به پردازنده قدرتمند این تلویزیون اشاره کنیم . این تلویزیون دارای 2 گیگ رم می باشد و می توانید بازی های سنگین را بدون این که هیچ مشکلی به وجود بیاید اجرا کنید و لدت ببرید .

  1. کیفیت تصویر عالی
  2. زمان پاسخگویی تصویر 9 میلی ثانیه
  3. ایمیل شما
  4. نظرات (0)
  5. پایه های فلزی و با کیفیت
  6. نوع پنل: VA
  7. سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  8. دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی + مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟

یکی از ویژگی های بارز آن در دسترس بودن برنامه ها، انواع نرم افزارهای پخش و مدیریت فایل، انواع بازی ها و اپلیکیشن ها را دارد. در مقایسه بین آنها باید بگوییم از لحاظ هوشمندی کاملاً شبیه به سیستمهای سونی است. در سال 2018 سونی سیستم عامل اندروید 8 را در محصولات خود به کار برد و آپدیت این سیستم عامل را به اندروید تی وی 8.0 به روز کرد. برای تلویزیون های اندرویدی خود استفاده کرده است و باعث کارایی بیشتر سونی شده است. همچنین قابلیت استفاده از شبکه بزرگ یوتیوب را برای کاربران خود فراهم کرده است. در جریان باشید که در حال حاضر مزایا تلویزیون های سونی و شیائومی این است که هر دو دارای سیستم عامل اندروید هستند و به آن ها Android Tv نیز می گویند. پیشنهاد ما برای طرفداران تلویزیون های اولد شیائومی این است که می توانند بر روی خرید تلویزیون شیائومی OLED بانه دات کام کلیک کنند و وارد نتیجه اول شوند .

xiaomi tvپردازنده مدیاتک 9611 تلویزیون کیو 2 یکی از بهترین پردازشگرهای موجود در نمایشگرهای این برند است که با آنالیز دقیق و هوشمندانه می تواند کیفیت تصویر را در حد قابل توجهی ارتقاء دهد. چه تلویزیون در یک اتاق روشن باشد چه در اتاق تاریک، نور صفحه نمایش متناسب با آن تنظیم می شود تا بهترین تجربه سینمایی را دریافت کنید. همچنین با تحلیل دقیق می تواند ژانر فیلم ها را تشخیص دهد تا بهترین پردازش را انجام دهد. همانطور که در بخش سیستم صوتی هم اشاره خواهیم کرد شیائومی از فناوری دالبی برای ارتقاء کیفیت صدا و تصویر استفاده کرده و به موجب آن می توانید فیلم های سنیماتیکی را دریافت کنید. Dolby Vision IQ دقیقاً آنچه را که برای سینماتیک کردن نمایش مورد نیاز است تامین می کند و در کنار سایر فناوری های تصویری، این تلویزیون شیائومی را به یک نمایشگر حرفه ای تبدیل می کند. یکی دیگر از فناوری های مخصوص، همان MEMC است که در تلویزیون های شیائومی به وضوح دیده می شود.

  آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره تلویزیون شیاومی به شما آموزش دهد

نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار بروید. چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی ۴S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است. قلب تپنده ی تلویزیون شیائومی ۴S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 کالی ناب است. گرافیکی Mali-450 که با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. با توجه به چیپ ست باید گفت همه ی تکنولوژی های بی سیم به روز است. لذا انتظار سرعت های بالای wifi و بلوتوث را داشته باشید. شما به نمایش در آید خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. قبل تپنده ی می تی وی ۴S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 است. با ۴ هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است.

این محصول میانرده دارای سیستم عامل اندروید بوده که از گستردگی بسیار بالایی در برنامه و بازیها برخوردار است. تلویزیون مدل F2 یکی از محصولات معرفی شده کمپانی شیائومی در سال 2022 است که دارای کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز معرفی شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل بسیار جدیدی به نام Fire OS است که توسط کمپانی شیائومی ارائه شده و میتواند عملکرد سریع و استفاده بسیار راحتتری را نسبت به سایر سیستم عاملها داشته باشد. شما با استفاده از آن میتواند به دستیار صوتی هوشمند از طریق ریموت دسترسی داشته باشید و به راحتی به اینترنت متصل شوید. در سالهای اخیر تلویزیونهای شیائومی در ایران بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتهاند و هر ساله استقبال خوبی از این محصولات به عمل میآید. یکی از تلویزیونهایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد شیائومی M5-5ASP است. تلویزیون شیائومی M5-5ASP از طراحی شیک و بسیار زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده به همین دلیل برای اتاق و هال بزرگ، بسیار مناسب ارزیابی میشود.

  فروشگاه آنلاین مای شیائومی افتتاح شد

xiaomi tvبرای اینکه ما بتوانیم نهایت کیفیت تصویر را در تلویزیون شیائومی 4X مشاهده کنیم باید تلویزیون و تصویر پخش شده هر دو رزولوشن بالایی داشته باشند و البته تلویزیون باید آن میزان رزولوشن را پشتیبانی کند. امروزه بیشتر تلویزیون هایی که تولید می شوند کیفیت تصویر 4K دارند که رزولوشن آن برابر با 3840×2160 پیکسل است. عدد رزولوشن نشان دهنده این است که این نمایشگر به صورت افقی 3840 پیکسل و به صورت عمودی 2160 پیکسل را در خود جای داده است. تلویزیون و نمایشگرهای در روزلوشن هایی مانند HD، Full HD نیز تلویزیون می شوند اما در حال حاضر تلویزیون های 4k بیشتر از همه طرفدار دارند و البته که تصاویر با کیفیت تری را نیز نمایش می دهند. در نهایت هنگام خرید تلویزیون باید به این امر توجه داشته باشید که هر چه رزولوشن نمایشگر بالاتر باشید کیفیت تصاویری که روی آن نمایش داده می شود نیز بهتر و با کیفیت تر خواهد بود.

پیمایش در سطح منو و تغییر کانال ها از طریق دکمه های وسطی صورت می گیرد. نکته عجیب راجب کنترل این است که عاری از دکمه میوت یا خاموشی صدا است و نمی توانید در لحظه صدای تلویزیون را خفه کنید. همچنین در سمت راست دکمه مجازی صفحه کلید وجود دارد که به منظور رسیدن به آنی به کانال خاصی می توانید آن را تنظیم کنید. دستیار گوگل پس از ذخیره سازی تنظیمات می داند چگونه وضعیت آب و هوا را نشان دهد یا اینکه در بین برنامه های نصب شده بچرخد. در ادامه، برای تشخیص کلمه های یک زبان منو به زبان هدف تغییر یابد. اما قابلیت های کنترل ریموتی تلویزیون شیائومی هنوز تمام نشده است، بر روی کنترل دکمه ا با لوگو Mi وجود دارد که به طور آنی کاربر را به رابط سفارشی شیائومی Patchwall می رساند. این سیستم عامل همان رابط کاربری MIUI برای تلویزیون می باشد که بر خلاف گوشی ها می توانید رابط مورد نظر اندروید یا Patchwall را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید