تلویزیون شیائومی Xiaomi Tv 4s 55 Inch

xiaomi tvحذف فریم در بیشتر موارد موجب تاری دید خواهد شد. گاهی پرش و یا لرزش در محتوا رخ میدهد و همهی اینها تجربه تماشای ناخوشایندی را رقم خواهد زد. تلویزیون شیائومی 50P1 از فناوری MEMC برای جبران فریم استفاده میکند و این مهمترین وجه تمایز آن با یک تلویزیون معمولی است. MEMC مخفف کلمه Motion Estimation Motion Compensation است. این فناوری اینطور عمل میکند که در محتوای با نرخ فریم پایین به طور خودکار فریمهای جبرانی را بین فریمهای اصلی قرار میدهد تا بریدگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. در زمان نمایش محتوای سریع همچون رویدادهای ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و موارد دیگر، حرکت سریع خواهد بود و محتوا کاملاً صاف و روان به نمایش گذاشته میشود. نرخ رفرش ریت نمایشگر 50P1 شیائومی 60 هرتز است. به کمک این فناوری محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش داده میشود. Android TV؛ راهی آسان برای دستیابی به همهی سرگرمیهایی که دوست دارید! تلویزیون شیائومی 50P1 با سیستم عامل اندروید نسخه 10 راهاندازی شده است.

  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • ویدیو رضایت مشتری
  • خراب شدن ریموت کنترل
  • ساسان امین نژاد – تیر 1, 1400
  • قیمت عالی و بسیار مناسب نسبت به تلویزیون های رده بالا

xiaomi tvهر یک از افراد در هنگام خرید اول ظاهر و شکل کالا را میبیند، بعد به مشخصات آن توجه می کند. در تلویزیون شیائومی MI 4S از کیفیت و رزولوشن 4K استفاده شده است اما چون این دستگاه دارای قابلیتی است که مقداری نمایش جزئیات را با روشنایی بیشتر نمایش میدهد به آن 4K HDR می گویند. کیفیت تصویر 4K HDR به لحاظ نمایش جزئیات به صورت 100 درصد بهتر است، ولی اطلاعی در زمینه Ultra HDR در دسترس نیست و فعلا فقط به صورت داده ای جزئیات آن معلوم است. تلویزیون شیائومی از نورپردازی قوی و منظم استفاده می کند. در آن لامپ های LED در سراسر بردLED پخش شده اند. روشنایی که با این تلویزیون تامین می شود بیشتر از 350 کاندلا بر متر مربع است. این دستگاه از محدوده دینامیکی و فرمت های HDR پشتیبانی می کند و بالاترین فرمتی که با آن نمایش داده می شود فرمت HDR10 است. این محصول قابل استفاده در محیط روشن و محیط کم نور بوده ولی در در محیط روشن کارایی بیشتری را به نمایش میگذارد.

تلفنهای همراه، محبوبیت برند شیائومی را بالا بردند.

شیائومی در سال ۲۰۱۰ توسط کارآفرین سریال لی جون بر اساس جملهٔ”نوآوری برای همه” تأسیس شد. آنها معتقد بودند که محصولات باکیفیت بالا که با فناوری پیشرفته ساختهشدهاند باید برای همه قابلدسترسی باشند. آنها سختافزار، نرمافزار و خدمات اینترنتی قابلتوجهی را برای کمک طرفداران Mi ایجاد کردند. محصولات شیائومی که در حال حاضر شامل تلفنهای هوشمند Mi و Redmi، تلویزیون شیائومی و جعبههای set-top، روترهای Mi و محصولات Mi Ecosystem و سایر لوازم جانبی است. شیائومی با حضور در بیش از ۳۰ کشور و منطقه، رد پای خود را در سراسر جهان گسترش میدهد تا به یک برند مشهور جهانی تبدیل شود. تلفنهای همراه، محبوبیت برند شیائومی را بالا بردند. اما از اهداف و ویژگیهای این شرکت، توسعه سایر محصولات فنآوری است که یک احساس واقعی و ماندگار را نسبت به این برند در بین مردم ایجاد کند. در این مطلب به تلویزیون شیائومی که بانام Mi TV شناخته میشود، اشاره میکنیم. همانطور که میبینیم روزانه، تعداد علاقهمندان به این برند، بیشتر و بیشتر میشود.

  بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی (رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی)

تلویزیون شیاومی

تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل Q1 یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی به حساب می آید. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و خانگی، برای تماشای فیلم به صورت حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون مذکور که با مدل Mi TV 75Q1 نیز در بازار شناخته می شود در واقع مدل هم رده و جدید تر تلویزیون شیائومی Mi QLED TV می باشد. 1030 میلیمتری میباشد و قاب دور آن بسیار باریک بوده و از جنس آلومنیوم میباشد. پشت تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Q1 75 سایز 75 اینچ نیز مانند دیگر تلویزیونهای شیائومی از جنس پلاستیک باکیفیت مشکی رنگ ساخته شده است. از امکانات این محصول میتوان به سایز ۷۵ اینچی آن با کیفیت 4K اشاره کرد که میتواند همه تصاویر را به واضحترین شکل ممکن به شما نمایش بدهد. یکی دیگر از امکانات این محصول که کیفیت آن را بیشتر کرده است طراحی بدون قاب این محصول میباشد که باعث شده تا لذت استفاده از این تلویزیون چند برابر شود. ، Dolby Vision، دستیار صوتی گوگل، گیرنده دیجیتال، ۳ پورت HDMI، ۲ پورت Lan و یک پورت AV نیز دارد.

تلویزیون شیائومی چیست؟

xiaomi tvاین تلویزیون 75 اینچی، از مدلهای بالارده و باکیفیت شیائومی است. از مزیتهای آن در مقایسه با محصولات همرده رقبا، توان صوتی 30 واتی است. کیفیت صفحه نمایش 4K است و از تکنولوژی QLED بهره میبرد. تلویزیون Q1 شیائومی با در برگرفتن طیف گستردهای از رنگها، از حجم رنگی در بازه 95 درصدی تا 100 درصدی در فضاهای رنگی مختلف پشتیبانی میکند. شیائومی همواره با تولید جدیدترین و بهروزترین تلویزیونهای هوشمند برای کسانی که قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارند، تنوع زیادی به ارمغان آورده است. شیائومی در تولید تلویزیونهای جدید خود، دست به نوآوریهای خلاقانهای زده است. در ادامه، به بررسی جدیدترین مدلهای تلویزیون شیائومی میپردازیم. شیائومی برای اولین بار از تولید انبوه تلویزیون شفاف MI TV LUX Edition Transparent خبر داد. مدلی که شاید پیشتر شرکتهای سامسونگ و الجی اقدام به ساخت آن کرده بودند؛ ولی نه به صورت انبوه. این تلویزیون هنگام پخش تصاویر، آنها را به نوعی نمایش میدهد که گویی روی هوا معلق هستند و در زمان خاموشی نیز مانند یک شیشه شفاف به نظر میرسد.

  خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت ندارد

شیائومی یکی از برندهای محبوب تولید کننده در زمینه گوشی های هوشمند، پاوربانک، هدست و هدفون و … است. تلویزیون شیائومی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که هر ساله انواع مختلفی از تلویزیون هوشمند را در سایزهای مختلف تولید میکند. در این مطلب به معرفی بهترین تلویزیون شیائومی در بازار میپردازیم. تا پیش از این نمایشگرها سایز محدودی داشته و عموماً تا سایز 49 اینچ تولید میشدند تا اینکه به مرور و با پیشرفت تکنولوژی شاهد تلویزیونهای فوق عریض بزرگتر از 65 اینچ هم هستیم. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی 7 مدل از بهترین تلویزیونهای هوشمند با کیفیت LED پرداخته و به شما در خرید تلویزیون Xiaomi کمک کنیم. پیش از این هم به بررسی پرفروشترین تلویزیونهای بازار از برندهای مختلف پرداختیم. این تلویزیون با بهره مندی از پردازنده بسیار قوی و مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب میتواند به عنوان مرکز سرگرمی منزل شما ایفای نقش کنه. صفحه نمایش 32 اینچی و استفاده از تکنولوژی روز در ساختار این محصول با تکنولوژی صفحه LED و همینطور کیفیت تصویر (HD (Resolution:1366×768 موجب شده تا تصاویری بسیار زیبا رو برای شما نمایش دهد.

مثلاً شخصی به کیفیت تصویر عالی اهمیت میدهد و یکی برعکس فقط به دنبال تلویزیونی با قیمت مناسب میگردد، تا فقط نیازش را رفع نماید. پس اینکه چه دیدگاهی در مورد خرید داشته باشید در افراد با هم متفاوت است. اصلاً ممکن است فردی گیمر بوده و به دنبال یک نمایشگر قیمت به صرفه با قابلیت گیمینگ حرفهای باشد، در اینجا معلوم شد چند گزینه هم در کنار هم میتوانند تعیین کننده باشند. هر برندی یک بررسی کلی نیاز دارد و شاید شما حوصله نداشته باشید تا آخر این مقاله با ما باشید. اینها تنها یک سری گزینه کلی در مورد مزایا و معایب تلویزیون شیائومی بوده و به این دلیل بیان شد، تا چشم اندازی کلی راجب نمایشگرهای آن داشته باشید و بدانید چرا باید تلویزیون شیائومی بخریم؟ اما برای یک خرید هوشمندانه لطفاً تا پایان با ما همراه باشید. چرا باید تلویزیون شیايومی بخریم؟ برای این بخش تصمیم گرفتهایم هر ویژگی تلویزیون را تحت بررسی قرار دهیم و یک دید عمیقتری نسبت به امکانات و ویژگیهای نمایشگرهای این برند داشته باشیم.

راز ناگفته به تلویزیون شیائومی در کمتر از 4 دقیقه

xiaomi tvهمانطور که مستحضرید انواع و اقسام تلویزیون با مارک و برند و اندازه های مختلف در بازار جهانی موجود می باشند. هر کدام با امکانات مختص به خود و عملکرد های متفاوت و صد البته قیمت های گوناگون عرضه گشته اند. اغلب ما طرفدار برندی هستیم و بدون آگاهی آن را به دیگران نیز توصیه و معرفی می کنیم. فارغ از آنکه از ویژگی و امکانات و کارایی آن اطلاعی داشته باشیم. اکنون ما در این نوشته قصد بررسی تفاوت ها و مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی و فرق این دو برند را داریم. قابلیت و عملکرد و قیمت و… را مورد بررسی قرار می دهیم. این دو برند ذکر شده هر دو طرفداران خاص مربوط به خود را دارند! اما هر کدام معایب و مزایای مختص به خود را دارند. تفاوت تلویزیون شیائومی با ال جی فرق از نظر قیمت اینگونه است که نرخ تلویزیون های الجی نسبت به تلویزیون های شیائومی بیشتر است! حال خرید کدام تلویزیون به صرفه تر می باشد؟

  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • وضوح تصویر: 4K
  • تلویزیون کابل
  • طراحی زیبا

  پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S

برای صدای این تلویزیون، از دو بلندگوی 30 واتی استفاده شده که از سیستمهای DTS-HD، Dolby Atoms و Mi Stereo sounds پشتیبانی میکنند. پردازندههای این تلویزیون، ۴ هستهای از شرکت Media-Tec و با هستههای ARM 4xCortex-A73 تشکیل شدهاند. همچنین، این تلویزیون مجهز به ۴ گیگ رم، ۶۴ گیگ حافظه داخلی و رابط کاربری MIUI است. برای خرید لوازم خانه، همیشه مسئله کیفیت و قیمت مورد توجه مصرفکنندگان بوده است. قیمت خرید تلویزیون شیائومی، به عوامل متعددی از جمله سایز صفحه تلویزیون، جنس بدنه، کیفیت صدا و تصویر، پشتیبانی از نرمافزارهای هوشمند و غیره بستگی دارد. ولی در کل، تلویزیونهای شیائومی و محصولات این شرکت، نسبت به سایر محصولات تولید شده توسط شرکتهای دیگر مانند سونی، سامسونگ و الجی از قیمتهای کمتری برخوردارند. پایین بودن قیمت هنگام خرید تلویزیون شیائومی، یکی از سیاستهای این شرکت برای جذب مشتری به شمار میرود. هرچند گاهی ممکن است این کم بودن قیمت، به کیفیت محصول نیز مرتبط باشد.

می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است. قبل از روشن کردن تلویزیون شیائومی، قاب آلومینیمی باریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند. در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. این لاستیک ها باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد. در مجموع، هنگامیکه به این تلویزیون نگاه می کنید، کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی 4s کمی حرکت به عقب است. در این حوزه با توجه به اهمیت کمتر آن، تلاش شده است که کمی مباحث صرفه ی قیمتی بیشتر رعایت شود. البته هنوز می توان پلاستیک ABS به کار رفته در آن را مرغوب دانست. ارتفاع این تلویزیون 84 سانتیمتر و طول آن 148 سانتیمتر است. پس حواستان باشد که با میز تلویزیون کنونی شما تطابق دارد یا خیر.

تلویزیون شیائومی بدترین دشمن شماست. ده راه برای شکست دادن آن

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید