تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

xiaomi tvشیائومی یک شرکت چینی است که مدتهاست در زمینه تولید تلفنهای همراه و دستگاههای هوشمند AV فعال است. به تازگی وارد عرصه تولید تلویزیون شده است. شیائومی قصد دارد به طور کامل با ال جی و سامسونگ رقابت کند. اما تلویزیون شیائومی شامل چه ویژگی هایی است؟ در این مقاله به بررسی جامع تلویزیون شیائومی و مزایا و معایب آن می پردازیم. شیائومی معمولا از پنل های VA در تلویزیون های خود استفاده می کند، بنابراین این تلویزیون ها کنتراست خوبی دارند. Mi TV از سیستم عامل اندروید بهره می برد که علاوه بر عملکرد ساده و پرسرعت، امکان دسترسی راحت تری به برنامه های آن را فراهم می کند. تلویزیونهای الایدی این شرکت معمولاً از نور پسزمینه مستقیم استفاده میکنند، اما موفق میشوند تا میزان زیادی روشنایی روی صفحه ایجاد کنند. تلویزیون های Mi به 3 دسته QLED، OLED و LED تقسیم می شوند. تلویزیون شیائومی یکی از شاخه ها و محصولات لوازم خانگی است که مدتی است توانسته وارد بازار داخلی شود اما به دلیل ناآشنایی با کیفیت و تکنولوژی آن، کاربران هیچ اطلاعی از تلویزیون شیائومی ندارند.

  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • بازار فروش نامناسب
  • دسترسی سخت و مشکل به درگاههای تلویزیون
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید
  • پورت USB نسخه 2.0
  • حجم صدای محدود و کم

xiaomi tvتلویزیون شیائومی P1 محبوب ترین و شناخته شده ترین مدل شیائومی در حال حاضر بازار می باشد که در بین مدل های میان رده با قیمت فوقالعاده اقتصادی عرضه می شود. تلویزیون شیائومی Mi P1 با کیفیت تصویر فورکی، مشخصات تصویری عالی، توان صوتی میان رده و امکانات آنلاین متنوع سوار بر خط تولید می شود. کاربرانی که یک تلویزیون با قیمت پایین و مشخصات بالا می خواهند، با دیدن تلویزیون p1 شیائومی هدف خرید خود را پیدا می کنند. سازندگان این برند امکانات ویژه ای را در این تلویزیون کار گذاشته اند، بنابراین می توان گفت علی رغم داشتن قابلیت های عالی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. قیمت تلویزیون شیائومی P1 نسبت به سایر برند های دیگر کمتر است و هم از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشد. تلویزیون P1 Xiaomi از فناوری 4k پشتیبانی می کند، وجود 3840× 2160 پیکسل در این قابلیت صحنه هایی با وضوح عالی و کیفیت بی نظیر را بر روی صفحه نمایش به اجرا در می آورد.

آیا از مهارت‌های قیمت تلویزیون شیائومی خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

رزولوشنهای بالایی که در 4k ها ارائهشده گویی آنها را برای نمایش جزئیات با دقیقترین حالت ممکن قدرتمند ساختهاند. کنتراست بالا در این نمونهها دیگر حرفی برای کیفیت خوب این تلویزیونها باقی نمیگذارد و پیکسلهای فراوان بهکاررفته که تقویتکننده این کنتراست هستند، قابلیت بهترین کیفیت پخش را با ایجاد نابترین ترکیب از نقاط تیره و روشن فراهم نمودهاند. ازاینجهت فرقی نمیکند از کدام زاویه به تلویزیونهای 4k نگاه کنید، از تمامی جهات بهترین نمایش با بالاترین کنتراست در اختیار شما است. با این توضیحات اگر به دنبال گرفتن قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ یا 55 اینچ و … هستید و قصد خرید دارید، حتماً گزینش خود را به نمونههای 4k آن اختصاص دهید. با نگاهی به طرح و قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ درمییابیم ساختار، متناسب باقیمت ارتقا یافته، بهگونهای که حتی جزئیات بدون کوچکترین کموکاست به بهترین شکل ممکن، کمالی واحد را پدید آوردهاند. این قابلیتهای گسترده چنان پرتعداد هستند که گردآوری آنها در یک فهرست کار سهلی نیست.

  سری شیائومی ۱۳ احتمالاُ از بدنه سرامیکی بهره خواهند برد

همچنین باید گفت در تلویزیون های هوشمند شیائومی به قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر و بهره گیری از فناوری های روز بسیار توجه می شود. وجود این برند خوش نام باعث ایجاد رقابت سالم ما بین غول های ساخت تلویزیون می شود. از طرفی دیگر این رقابت شرایط لازم را برای بهبود ساخت تلویزیون را بالا می برد. در ضمن جدیدا در ساخت تلویزیون های شیائومی از ریموت کنترل های هوشمند بهره گرفته می شود که می تواند نقطه ابتدایی برای بالا بردن قابلیت های اسمارت باشد. ما آماده ایم تا با عرضه انواع تلویزیون شیائومی در سایزهای مختلف به خرید آن کمک کنیم. نکته مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم, قیمت محصول است. برای دسترسی به قیمت تلویزیون شیائومی در بانه ما را دنبال کنید. لازم به ذکر است که قیمت هر تلویزیونی به عواملی متفاوت بستگی دارد که ما در تلویزیون شیائومی قضیه را بسط می دهیم.

تلویزیون شیائومی چیست – و چه چیزی نیست

xiaomi tvاین تلویزیون با کیفیت تصویر 4k لحظات هیجان انگیزی را برای شما بینندگان رقم خواهد زد. طراحی تلویزیون شیائومی 65 5X در حین سادگی بسیار شیک و چشم نواز است. تلویزیون شیائومی 5x با توان مصرفی برق 240v کم مصرف ترین تلویزیون بین برند های دیگر است. کاربردی ترین تلویزیون، تلویزیونی است که از کیفیت صوتی و تصویری بالایی برخوردار باشد و به نحو احسن نیاز کاربر را برآورده کند. تلویزیونهای شیائومی جزء برترینها و پیشرفته ترین ها در بین محصولات صوتی و تصویری است. 2160 میباشد. در این تلویزیون شما میتوانید با کیفیت 4k شاهد تصاویری شفاف با رنگ و صحنهای واقعی باشید. اگر تصویر تلویزیون شما واضح نباشد شما از تلویزیون زده خواهید شد، پس بهتر است در انتخاب تلویزیون نهایت دقت را بکنید. شرکت شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا تلویزیون شیائومی 65 5X از کیفیت صدای بالایی برخوردار باشد. با مجهز بودن تلویزیون شیائومی به Audio plus تمام صداهای خروجی با دقت و وضوحیت کامل شنیده میشوند.

  راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون (بهمن ۱۴۰۱)

استدلال برای خلاص شدن از تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی مدل Q1 علاوه بر ارائهی تصاویر باکیفیت، از سیستم صوتی تحسینبرانگیزی هم برخوردار است. تلویزیونهای Q1 شیائومی، دارای ۶ بلندگو ,۴ بلندگوی میان برد با توان ۲۰ وات و ۲ تویتر با توان ۱۰ هستند. در مجموع توان خروجی در تلویزیون به ۳۰ وات میرسد. پشتیبانی تلویزیون از فناوری Dolby Audio هم تجربهای جدید از صدایی فراگیر و یکنواخت را برایتان رقم میزند. از طرفی، با وجود فناوری DTS-HD در تلویزیونهای شیائومی، صدا از طریق چندین کانال مجازی قابل انتشار است. این میزان از کیفیت صدا، موجب برتری تلویزیون نسبت به تلویزیونهای میانرده در بازار خواهد شد. اتصال راحت و سادهی تلویزیون شیائومی مدل Q1 به گوشیهای هوشمند هم از دیگر امکانات جذاب در آن میباشد. پشتیبانی از قابلیت اشتراکگذاری صفحه (screen mirroring)، موجب میشود تا نمایشگر تلویزیون به مانند یک آیینه برای گوشی هوشمند شما باشد. بنابراین هر محتوایی که در گوشی دارید، به راحتی در صفحهی نمایش تلویزیون مشاهده خواهید کرد. تلویزیون شیائومی 55q1 همچنین مجهز به کروم کست داخلی (Chromecast built-in) و Miracast، برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه در صفحه نمایش تلویزیون هستند. باید بگوییم که آیکون کرومکست داخلی، شبیه آیکون وایفای است. تلویزیون شیائومی مدل Q1 ساخت چین و مونتاژ کشور چین در سال ۲۰۲۱، از جمله محصولات پیشنهادی فروشگاه اینترنتی سبیلو به شما کاربر گرامیست. طراحی شیک و زیبا در تلویزیون به همراه کیفیت تصویر و صدای فوقالعادهی آن، همه و همه نشان از آن دارند که با سازندهای حرفهای و ماهر در ساخت تلویزیونهای کیولد ۵۵ اینچی شیائومی مدل کیو1 طرف هستیم. خلاصه اینکه، تلویزیون 55Q1 شیائومی، به سبب پشتیبانی از سیستم عامل هوشمند و اندروید 10 در کنار پورت ورودی HDMI 2.1، انتخابی مناسب برای طرفداران تلویزیونهای هوشمند و گیمرها میباشد.

سایزهای متوسط مانند 43 اینچ و 50 اینچ و 55 اینچ برای اتاق نشیمن و پذیرایی و هال می تواند مناسب باشد. 65 اینچ و 75 اینچ نیز برای سالن های بزرگتر گزینه ای مناسب هستند. سایت فروش بانه فروش تلويزيون شیائومی 2021 و 2022 را شروع کرده است. همان طور که گفته شد در خرید تلویزیون mi tv و قیمت تلویزیون شیائومی امکانات و مشخصات از مهمترین فاکتورها است. به عنوان مثال اگر از آن دسته از افرادی هستید که هوشمند بودن تی وی برای شما زیاد کاربرد ندارد ، سراغ مدل های غیر هوشمند که ارزان قیمت تر هستند بروید. شيائومي همانند دیگر برندهای معتبر و پر آوازه سعی کرده انواع مدل ها را با ویژگی ها و مشخصات متفاوت تولید کند تا کاربران هنگام خرید mi tv دستشان باز باشد. کیفیت تصویر فول اچ دی و فورکی و 8k هم می تواند گزینه ای مهم در خرید تلویزیون شیائومی از بانه و فروش تلویزیون شیائومی باشد. اگر اکثر منابعی که شما مشاهده می کنید با کیفیت تصویر فورکی و پایین تر تولید شده اند ، مدل های 4k گزینه ای مناسب تر از مدل های 8k هستند.

  • برخورداری از فناوری ALLM
  • معرفی تلویزیون شیائومی
  • تلویزیون براساسبرند
  • طول 146 سانتیمتر
  • وایفای دو باند نسخه 5 با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac
  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160
  • مشخصات کلی
  • بهره گرفتن از قابلیت +HDR10 در مدل های بالا رده

  تلویزیون 55 اینچ 4K QLED شیائومی مدل Mi TV Q1

مطمئناً با تلویزیون های شیائومی آشنا هستید و می دانید این برند به محض وارد شدن در بازار جایگاه بسیار مناسبی پیدا کرد. محبوبیت برند شیائومی به تازگی بسیار زیاد شده است، به طوری که در تولید تلویزیون هم رقیب برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ می باشد. اما چه چیزی باعث غوغا به پا کردن این برند شده است؟ ویژگی مهمی که برای خرید تلویزیون شیائومی وجود دارد این است که در قبال کیفیت تصویری و خدمات منحصر به فردی که دارد، قیمت آن نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است. حال در ادامه راهنمای خرید تلویزیون شیائومی ما به بررسی مزایا و معایب تلویزیون شیائومی خواهیم پرداخت. تلویزیون های هوشمند شیائومی در قبال امکانات بسیار پیشرفته قیمت بسیار مناسبی دارند. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید تلویزیونهای هوشمند فعالیت می کنند که از میان آنها می توان به برندهای سونی، ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و غیره اشاره کرد.

چگونه تلویزیون شیائومی خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید