تلویزیون شیاومی 55P1

xiaomi tvصفحه نمایش QLED از نقاط Quantum dot که موادی نیمه رسانا در اندازههای نانو هستند، استفاده مینماید. این نقاط کوانتومی بسته به اندازه ذرات رنگهای مختلفی از نور را ساطع میکنند. در واقع مواد کوانتوم دات به منظور دستیابی به طیف رنگی وسیعتر و همچنین ارائه تصاویری زندهتر و واقعیتر با روشنایی فوقالعاده استفاده میشوند. تلویزیون 75 اینچ Q1 شیائومی به واسطه بهرهمندی از این فناوری دنیایی از رنگها را ایجاد مینماید. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی Color Gamut است و قابلیت پوشش دهی حجم رنگ 95 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و حجم رنگ 100 درصدی در فضای NTSC را دارد. بنابراین قادر به ارائه تصاویری پرجنب و جوش، روشن و صد البته واقعیتر خواهد بود. میزان روشنایی در صفحه نمایش QLED Q1 در حالت معمولی 500 نیت است که این میزان در حالت حداکثری به 1000 نیت میرسد. که این به بدان معناست که هنگام تماشای تلویزیون در محیطهای روشن نمایشگر به حد کافی روشن خواهد شد تا با تابش نور خیره کننده مبارزه کند.

  • توان صوتی: 30 وات
  • زاویه دید 178 درجه
  • قیمت مناسب
  • کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید
  • ارتفاع 84 سانتیمتر

xiaomi tvمرحله 5. درخواست اجازه دادن برای اتصال را بپذیرید. چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟ مرحله 1. نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا گزینههای Control Center در اختیار شما قرار بگیرد و سپس گزینه Cast را انتخاب کنید. مرحله 2. در اینجا از شما خواسته میشود تا Bluetooth و WiFi خود را روشن کنید. پس از آن گوشی شروع به جستوجو و یافتن دستگاههای در مجاورت شما میکند. مرحله 3. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 4. با انتخاب گزینه Allow در تلویزیون سامسونگ، اجازه دهید تا گوشی به آن متصل شود. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟ مرحله 1. لمسی از بالا صفحه گوشی به پایین داشته باشید تا گزینههای Quick panel در اختیار شما قرار بگیرد و سپس آیکون Smart View را انتخاب کنید. مرحله 2. تلویزیون هوشمند خود را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. مرحله 3. پس از مشاهده پیام ظاهر شده، گزینه Start now را لمس کنید.

صفحه نمایش QLED از مواد QUANTUM DOT استفاده میکند .

این کیفیت در وضوح رنگ و تفکیک رنگ سفید از قرمز و رنگهای جذاب دیگر باعث بالا رفتن سطح دید میگردد . کیفیت QLED در تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1سایز ۷۵ اینچ در نقاطی کوانتومی دنیایی از رنگ راایجاد میکند که در هر نقطه از تلوزیون کیفیت برتر نمایان میکند . صفحه نمایش QLED از مواد QUANTUM DOT استفاده میکند . کوانتوم برای وسعت رنگ و روشنایی تصاویر به کار میرود در هر نقطه از صفحه نمایش و تصاویررا به صورتی نشان میدهد که روشنتر و زنده تر و پر جنب و جوش و جذاب هستند . تلوزیون ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 شیاومی میتواند ۱.۷میلیون رنگ را به نمایش دراورد . پشتیبانی از ۱.۷ میلیون رنگ باعث میشود که تصاویر و فیلم را به صورتی صاف و با جزییات کامل مشاهده کنیم و قسمتهای تاریک را خالص و دقیق کند که باعث انتقال نرمتر تصویر میگردد .

  1. استفاده از پردازنده های با کیفیت
  2. جای نامناسب پورتها
  3. کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  4. پردازنده عصبی

  نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1

سایز ۵۵ اینچ این تلویزیون ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. توجه: در صورت تمایل میتوانید سایز ۶۵ اینچ این تلویزیون را همراه با ساندبار شیائومی به قیمت ۲۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و سایز ۵۵ آن را همراه با ساندبار به قیمت ۱۸ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان بخرید. درضمن این دو تلویزیون همراه با ساندبار بدون ساب ووفر مجزا نیز عرضه میشوند. قیمت سایز ۶۵ اینچ همراه با ساندبار بدون ساب ووفر ۱۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و قیمت سایز ۵۵ اینچ همراه با ساندبار بدون ساب ووفر ۱۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان است. قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiami Mi LED گلوبال L32M5-5ASP سایز ۳۲ اینچ ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. کلیه قیمتهای ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. شیائومی نیز مانند الجی، سونی، فیلیپس و پاناسونیک تلویزیونهای اولد خود را در سالهای اخیر روانه بازار کرده است. ماژول NFC جهت تسهیل ارتباط تلویزیون با سایر وسایل (چنانچه وسیلهای که قصد دارید آن را به تلویزیون متصل کنید، نیز دارای NFC باشد، با نزدیک کردن آن ه تلویزیون بهراحتی میتوانید ارتباط بین دو وسیله را برقرار کنید).

تلویزیون شیاومی

قدرت واقعی را با یک سیستم پیشرو در دسته که با تنظیم توسط Xiaomi Audio Labs بهبود یافته است ، تجربه کنید که تجربه صوتی شما را بیشتر می کند . سیستم عامل و پردازنده هر دو جزئی بسیار مهم از تلویزیون هستند که سلامت و اصالت تلویزیون را تضمین می کنند . در تلویزیون 50 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X از سیستم عامل آندروید و پردازنده چهار هسته ای استفاده شده و به طرزی عالی عمل می کند . این دو جزء عالی ویژگی های بسیار عالی و مهم را به تلویزیون بخشیده اند که استفاده از تلویزیون را راحت تر می کند . تلویزیون 50 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X دارای کیفیت بسیار عالی و طراحی زیبا است که جذابیت این محصول را بسیار افزایش داده اند . این تلویزیون شاهکار در سال 2021 توسط شرکت شیاومی ارائه شد و هواداران زیادی را به سمت این شرکت جلب کرد . برای خرید و داشتن تلویزیون 50 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X و تجربه خرید عالی و آرام می توانید به فروشگاه بانه می مراجعه کنید .

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

آوینتو به عنوان استارتاپ برتر استان و غرب کشور در زمینه تجارت الکترونیک با حضور استاندار کردستان، استاندار خراسان شمالی و رئیس ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان برگزیده؛ معرفی و تقدیر شد. مدیر فروشگاه ما در سال 1397 به عنوان کارآفرین برتر استان کردستان معرفی و قدردانی شد. برای راحتی و ضمانت پرداخت اینترنتی ؛ آوینتو با بانک ملت و پارسیان قرارداد بسته است و از طریق این بانک ها « ملت و پارسیان » پرداخت اینترنتی را انجام می دهد. صلاحیت فروشگاه اینترنتی توسط نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت و معدن ، تائید می شود که فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد اعتماد الکترونیکی ستاره دار از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. برای مشاهده و استعلام گواهی نماد اعتماد دو ستاره لطفا روی تصویر مرتبط کلیک کنید. آوینتو با توجه به سابقه کاری دارای شرکت ثبت شده و معتبر از سال 93 است . اضافه بر نماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی آوینتو دارای نماد طلایی ساماندهی از وزارت ارشاد و ساماندهی رسانه های دیجیتال را دارا می باشد. اطلاعات خصوصی کاربران توسط مجوز SSL امنیت انتقال اطلاعات و رمز گذاری تضمین می شود. ، گواهینامه SSL را می توانید پیگیری کنید و اطلاعاتی درمورد راهنمای استفاده آن را مشاهده کنید . فروشگاه اینترنتی آوینتو به مشتری های خود امکان عوض کردن یا برگشت محصول تا 7 روز را مطابق شرایط ذکر شده می دهد . همچنین با خریداری هر محصول می توانید از خدمات و سرویس های خاص از جمله پرداخت در محل، تضمین کمترین قیمت، ارسال سریع و گارانتی اصالت کالا برخوردار شده و خرید اینترنتی مطمئنی را تجربه کنید . شماره های تماس رند ، یکی دیگر از فاکتور های دیگر اعتماد است که برای آنها هزینه بسیاری صرف شده و نشان از اعتماد و ماندگاری فروشگاه است .

  نکات مهم هنگام خرید تلویزیون شیائومی چیست؟

تلویزیون شیائومی

شیائومی یکی از برندهای تازه کار در زمینه تولید و ساخت انواع تلویزیون میباشد که توانست در مدت زمان کمی به یکی از برندهای پیشتاز در این زمینه مبدل شود. از آنجایی طراحی ظاهری محصولات لوازم خانگی به ویژه تلویزیونها از اهمیت بالایی برخودار است، شیائومی نیز تلاش کرده که تلویزیونهای خود را در سبک طراحی مدرن و با ویژگیهای خیره کننده به بازار عرضه نماید. چنانچه که روز به روز ضخامت بدنه و حاشیه اطراف نمایشگر در تلویزیونها رو به کاهش میباشد، شیائومی نیز سعی کرده که بر این اساس تلویزیونهای خود را طراحی نماید. ضخامت بدنه و فریم تلویزیونهای این کمپانی بسته مدل آنها با هم متفاوت میباشد و البته باید گفت که ضخامت بدنه و فریم در سری جدید تلویزیونهای این برند به طور چشمگیری کاهش یافته است. شیائومی تلویزیونهای خود را در دو رنگ نقرهای و مشکی روانه بازار کرده است تا تکمیل کننده دکوراسیون هر منزل باشند.

قیمت تلویزیون شیائومی

فناوری Dolby DTS صدا را به صورت یکپارچه در محیط انتشار به سمع شنوندگان می رساند. Dolby Audio نیز صدا را به صورت شفاف و طبیعی به صورت غنی منتشر می سازد. اگر سیستم صوتی و صدا برای تان در اولویت اول است حتماً همراه با این تلویزیون یک سیستم صوتی جداگانه ساندبار نیز خریداری نمایید تا در کیفیت صدای دریافتی ضعفی نداشته باشید. تلویزیون P1 شیائومی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 10 پشتیبانی میکند. شیائومی با این سیستم عامل رابط کاربری راحت و روانی دارد، با داشتن ریموت کنترل جادویی و دکمه ی کار گذاشته شده می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایید. سیستم عامل اندروید با ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بزرگترین پلتفرم ها می باشد که برای تمام دستگاه ها قابل استفاده است. تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت امکان دسترسی به محتواهای مورد علاقه را برایتان فراهم می سازد. سیستم عامل Android در مدل های جدید خود از دستیار صوتی گوگل برخوردار است و شما می توانید اکثر کارهای خود را با دستور صوتی انجام دهید.

  شیائومی می میکس 2 به صورت قاچاق وارد کشور شد/ غول موبایل‌های هوشمند با صفحه نمایشی بدون حاشیه حالا در ایران

دستگاه پخش کننده Blu-ray سامسونگ UBD-K8500 4K در تست ما مورد آزمایش قرار گرفت ولی ممکن است برای سایر دستگاه های CEC این قضیه صدق نکند، زیرا اجازه ها و دستورات توسط سازنده های مختلف متفاوت است. محتوای تغییر وضعیتمعنی : این که آیا ریموت از ویژگی های هوشمند دیگری مانند نشانگر موش شکل، کنترل از راه دور CEC برای دستگاه های غیر HDMI CEC و … متاسفانه برنامه ریموت خاصی برای تلویزیون های شیائومی وجود نداره اما اگر گوشی شما پورت و سنسور اینفرارد رو مجهز هست میتونید با برنامه های مختلف ریموت به تلویزیون وصل شید و استفاده کنید. ال جی Un7340 پنل متفاوتی باMi 4s دارد و این یعنی کنتراست و یکنواختی و غلظت مشکی Mi 4s بیشتر هست اما زاویه دید و کمی روشنایی و همچنین سرعت پاسخدهی نمایشگر Un7340 بیشتر هست. امیدوارم مطلب نقد و بررسی فوق برای شما مفید واقع شده باشه. پیشنهاد بابانوئل به شما اینکه قبل خرید تلویزیون ، حتما بررسی مدل تلویزیون مورد نظر را در بابانوئل مطالعه بفرمایید تا بهترین خرید را داشته باشید.

سیم برق به سمت راست متصل می شود.

xiaomi tvقسمت پایینی عقب کمی پهن تر است. شامل ورودی های مختلف است. قسمت رابط در پایین سمت چپ قاب Mi TV Q1 قرار دارد. سیم برق به سمت راست متصل می شود. کنترل از راه دور ارائه شده بسیار شبیه به کنترل از راه دور است که با سایر مدل های مارک مانند Mi TV Lux ارائه می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، مدل مورد نظر شیائومی Mi TV Q1 75 با ویژگی های بسیار جالبی ظاهر شده است. نسخه جدید Mi TV Q1 2021 مجهز به فناوری QLED است که از نقاط کوانتومی برای بهبود تولید مثل رنگ استفاده می کند. در نتیجه ، مدل Mi TV Q1 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. نور پس زمینه کاربردی از نوع Full Array است که می تواند کنتراست بسیار بهتری نسبت به نور پس زمینه LED معمولی Edge ایجاد کند. ماتریس توسط 384 LED روشن می شود و دارای 192 منطقه تنظیم است. در نتیجه ، کنترل دقیق تر روشنایی تصویر به دست می آید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab.com لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید