تلویزیون شیاومی 65 اینچ مدل 4S – بانه سنتر

xiaomi tvدارای تکنولوژی HDR و … HDR هست با یکلایت Edge شخصیسازی شده توسط شیاومی برای نوردهی موضعی بهتر و در نتیجه کنتراست و روشنایی بیشتر از معمول تلویزیون های بازار. تلویزیون شیاومی 65 اینچ از 4 بلندگوی 5وات که هر کدام از آنها در اطراف تلویزیون قرار دارد که جمعا باهم 20وات میشود. بلندگوهای تلویزیون شیاومی از امکانات و قابلیت های عالی برخوردار است که با وجود این امکانات صداها را همه جانبه در اطراف منزل به گوشتان میرساند و شما نیازی به سیستم صوتی جدا ندارید. این بلندگوها صدا خیلی واضح برای ما به نمایش میگذارد و خش و نویزهای گوش خراش را برای ما حذف می کند و فقط صدای دل نشین و آرامی را پخش میکند. صدا های که از این بلندگوها خارج میشود باعث اذیت شدن ما نمیشود بلکه از شنیدن آن لذت میبریم.سیستم صوتی شیاومی Mi TV 4S از هردو استاندارد صدای روز یعنی DTS-HD و Dolby Audio به خوبی پشتیبانی میکند.

  • تلویزیون شیائومی Q1
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG، GIF، JPG، BMP و
  • محدودیت پورتهای تلویزیون در برخی مدلها
  • لوازم جانبی و سایر
  • داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده
  • زاویه دید 178 درجه بسیار مناسب

xiaomi tvاحساس ارزان قیمت بودن این ریموت، مهمترین چیزی است که کمی تو ذوق کاربران خواهد زد. این ریموت فاقد مادون قرمز است و بنابراین نمیتوانید برای کنترل مستقیم میزان صدا و خاموش و روشن کردن تلویزیون از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که بهجز Micro-USB برای پاور، هیچ درگاه دیگری در Mi TV Sick وجود ندارد. این در حالی است که برخی از دستگاههای اندروید تی وی میتوانند از طریق کابل USB-OTG به یک پورت USB دسترسی پیدا کنند. این مورد با Mi TV Stick کار نمیکند. هر دو کنترل کننده ایکس باکس وان و درایو USB را نمیتوانید از طریق کابل USB-OTG متصل کنید و اتصال کیبرد USB نیز باعث راه اندازی مجد دستگاه خواهد شد. سخت افزار Mi TV Stock بهخوبی جوابگوی نیازهای اساسی یک اندروید تی وی است. در دسترس بودن برنامه، یکی از نکات مهمی است که این دستگاه به آن مجهز شده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tv16.76 میلی متر، دارای بدنه پلاستیکی سیاه رنگی و لبه های هلالی جذابی می باشد. طراحی جعبه مانند این وسیله به این دلیل هست که گرما راحت تر از سخت افزاری داخلی پراکنده و خارج بشه. در قسمت پشت این وسیله، پورت های HDMI، پورت 3.5 میلی متری صدا و پاور قرار داره، البته پلاگین USB رو نیز خواهید دید. شما همراه با Mi Box S، یک ریموت کنترل با دکمه های اختصاصی برای نتفلیکس و درخواست کمک از Google Assistant دریافت می کنید. Assistant به شما این امکان رو میده تا به سرعت برنامه های نمایشی تلویزیون رو راه اندازی کرده یا ویدئوهای یوتیوب رو با صدور فرمان های صوتی پخش کنید. در قسمت بالای ریموت دکمه جستجوی صدا قرار داره و در زیر اون D-pad دایره ای شکل با یک دکمه تأیید در وسط قرار گرفته. دکمه پاور در بالاترین قسمت و دکمه های کنترلی صدا رو در پایین ترین قسمت خواهید دید. راه اندازی Mi Box S بسیار ساده هست، پورت HDMI رو به تلویزیونتون یا رسیور وصل کنید، پورت برق رو به یک خروجی وصل کنید.

  نمایشگر سری شیائومی ۱۲ امتیاز A پلاس را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

2160 پیکسل در تلویزیون SHARP BK1X کمک گرفته است. این تلویزیون از فناوری UHD و Wide Colour به منظور افزایش کنتراست و وضوح تصویر کمک گرفته است. شارپ از سیستم صوتی هوشمند elixe persim استفاده نموده و توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR و HDR10 را نیز به کاربر بخشیده است. ورودیهای متفاوت HDMI و USB به کاربر امکان داده بیشترین دسترسی را به تلویزیون SHARP 4K UHD TV BK1X داشته باشد. شارپ از سیستم عامل اندروید با امکان اتصال به موبایل و قابلیت وب گردی در تلویزیون ارزان قیمت شارپ مدل SHARP 4K UHD HDR Android TV 4TCBK1x بهره گرفته است. «شیائومی» یک شرکت نوپا و تازه تأسیس است، که در کمترین زمان به محبوبیت بسیار چشمگیری رسیده است. شیائومی در تولید لوازم الکترونیکی بسیار موفق بوده و به موفقیتهای بسیاری دست یافته است. شیائومی در تولید گوشی موبایل فوق العاده عمل کرد و اکنون به یکی از برترین گزینههای خرید تبدیل شده است. حال شیائومی به تولید تلویزیون نیز پرداخته است و تلویزیونهایی با کیفیت و امکانات بسیار را تولید نموده است.

تلویزیون شیائومی

کمپانی سونی به نسبت شیائومی طول عمر بیشتری دارد که در بازار جهانی هم بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است. در ادامه از لحاظ کیفیت و امکانات بیشتر آنها را بررسی خواهیم کرد. یکی از معتبرترین کمپانیها در زمینه لوازم الکترونیکی و گوشی های هوشمند شیائومی میباشد. این شرکت در کشور چین و در سال 2010 با هدف انواع گوشیها و تلویزیون ها خط تولید خود را، راه اندازی کرد. با وجود قدمت کمی که دارد، در سال 2017 جایگاه خوبی نسبت به دیگر برندها پیدا کرد. خوشبختانه از لحاظ طراحی و امکانات طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزیون های شیائومی از آن دسته محصولات منحصربه فردی هستند که در بازار جهانی غوغا به پا کردهاند. هنگام مقایسه با سامسونگ (SUMSUNG)، ال جی (LG) و سونی (SONY)، ارزان و بهصرفه بودن محصولاتش است که آن را نسبت به دیگر مارک ها متمایز کرده است.

  • توان صوتی: 20 وات
  • روشنایی واقعی 330 نیت
  • اسلات CI + 1.3
  • پشتیبانی از 4 ووفر و 2 توییتر
  • در بخش ساعت نسبت به ساعت حال حاضر، اعداد را وارد کنید

  غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران صحت دارد؟

xiaomi tvدر قسمت پشتی درگاههای ارتباطی مختلفی در دسترس کاربر قرار دارد. 3 پورت HDMI، 2 پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت (AV)، خروجی اپتیکال و سوکت مخصوص آنتن درگاههای این تلویزیون 32 اینچی را تشکیل میدهند. همچنین یکی از پورتهای HDMI از قابلیت eARC پشتیبانی میکند. شیائومی در این تلویزیون 32 اینچی هوشمند از یک پنل پیشرفته با وضوح 4K UHD استفاده کرده است. این پنل قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را ارائه میدهد. پوشش 88 درصدی محدوده رنگی NTSC و 94 درصدی محدوده DCI-P3 باعث میشود تا تصاویر با دقت رنگی بسیار خوبی به نمایش گذاشته شوند. پنل به کار رفته در تلویزیون 32 اینچیMi TV P1 قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. نرخ تازهسازی تصویر 60 هرتز است و به لطف فناوری MEMC، تصاویر 4K نیز با نرخ 60 هرتزی نمایش داده میشوند. زاویه دید بسیار عالی 178 درجهای به صورت افقی و عمودی باعث میشود تا در هر قسمتی از خانه تصاویر را با کیفیت اصلی مشاهده کنید.

تلویزیون شیاومی

با Xiaomi Mi TV P1 می توانید عملیات پیچیده ای را با دستورات صوتی ساده تا فاصله سه متری انجام دهید. و حتی دستگاه های هوشمند خانه را در خانه کنترل کند. به هر حال ، Mi TV P1 یک به روزرسانی برای Mi LED TV 4S محبوب است ، بنابراین تفاوت های اصلی را در اینجا در این قسمت توضیح می دهیم. برای شروع ، Mi TV P1 از همان پردازنده پیشرفته Xiaomi Smart 75 ”Mi TV Q1 استفاده می کند: یک Mediatek MT9611 چهار هسته ای ، با حداکثر نرخ تازه سازی 1.5 گیگاهرتز. این با پشتیبانی از 2 گیگابایت رم ، عملکرد روان و قدرتمندی را برای هر کاری تضمین می کند. و با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، بیش از فضای کافی برای نصب برنامه های مورد علاقه خود خواهید داشت. البته ، نمی توانید کیفیت صوتی عالی را که با این سفر بصری گیج کننده همراه است از دست بدهید.

ریموت کنترل به قابلیت صوتی مجهز است و به شما امکان می دهد از ویژگی های جستجوسی صوتی گوگل استفاده کنید. این ریموت انرژی خود را از یک جفت باتری AAA تامین می کند که باید جداگانه خریداری کنید چون شرکت آنها در بسته بندی قرار نداده kalinab است. گزینه های اتصال متشکل از 3 پورت HDMI، 2 پورت USB، یک پورت اترنت؛ یک ورودی AV و یک خروجی SPDIF است. یکی از پورت های HDMI از ARC پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید اسپیکر با هدفون های بی سیم بلوتوثی را به این تلویزیون وصل کنید چون از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند. این محصول از وای فای دو بانده پشتیبانی می کند و می تواند به شبکه های وای فای 2.4 گیگاهرتزی و همچنین 5 گیگاهرتزی متصل شود. سیستم عامل اندروید 9.0 آن به شما اجازه استفاده از گوگل پلی استور را برای دانلود و نصب برنامه ها را می دهد. این تلویزیون همچنی از رابط PatchWall 2.0 شیائومی پشتیبانی می کند که تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد اما حالا محتوای 4K را ارائه می دهد.

  قیمت ساعت هوشمند ۱۲ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

بهترین تلویزیون های شیائومی که تحت برند Xiaomi به بازار عرضه می شود معمولا پنل های خود را از ال جی و سامسونگ تامین می کنند. شیائومی معمولا تلویزیون های هوشمند خود را در اندازه های متنوع 43 اینچ تا 75 اینچ تولید کرده است. شیائومی که در عرصه تولید گوشی های هوشمند هم فعالیت می کند؛ با ورد به عرصه تولید تلویزیون با سازندگان اصلی مانند سامسونگ؛ ال جی و سونی به رقابت می پردازند. این برند در ساخت و تولید مدل های متنوع با رنج قیمت مناسب؛ به راحتی کاربران را تحت تاثیر قرار داده است. از لحاظ طراحی؛ این برند به اینچ های مختلفی که ارائه می کند به کاربران کمک می کند تا متناسب با فضا و بودجه خود یکی از بهترین تلویزیون های شیائومی را برای خود انتخاب کنند. این دستگاه ها معمولا از لحاظ زیبایی به خوبی با دستگاه های رقبا رقابت می کند.

همچنین بیشتر این گوشیهای پرمیوم از آیفون کپی برداری میکنند و مانند آن به شما اجازه میدهند که با اسکرول کردن در صفحه منظرهیاب به حالتهای مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. قابلیت های دوربین گوشی شیائومی چیست؟ با تپ کردن روی دکمه منوی گزینهها (یا منوی همبرگری)، لیستی از همه حالتهای دوربین شیائومی نمایش داده خواهد شد. پانوراما (Panorama): این قابلیت میتواند برایتان وقتی که میخواهید از مناظر یا شهر عکاسی کنید، کاربردی و مفید باشد. تایمر (Timer): این حالت از شما بعد از مدت زمانی که تعیین کردهاید، عکس میگیرد (مثلاً 3، 5 یا 10 ثانیه). صوت (Audio): با استفاده از این حالت میتوانید از صدای خود به جای انگشتانتان برای ثبت عکس استفاده کنید (از هر صدایی که بخواهید میتوانید استفاده کنید). دستی (Manual): این حالت به شما اجازه میدهد که تعادل رنگ سفید و ISO را پیش از ثبت عکس تنظیم کنید. همچنین گوشیهای گران قیمتتر شیائومی به شما اجازه میدهند که سرعت شاتر و چندین متغیر دیگر را تنظیم کنید.

Sins Of تلویزیون شیائومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کالی ناب.

دیدگاهتان را بنویسید