تلویزیون شیاومی Mi 4s – بررسی، قیمت و خرید

xiaomi tvیا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. برای مثال کادر و نوار سفید اخبار و اعلانات یا آرم شبکه ها اگرکه رنگ آنها روشن و شفاف باشد به شکل عجیبی بر دیود های این نوع پنل اثر منفی میگذارد و در اثر ضعف این نمایشگر در آن نواحی از دیود های ونل هاله ای از تصویر و محتوای قبلی برای مدتی در محتوای جدید پخش شما مهمان خواهد بود بین ۱ الی ۸ دقیقه استاندارد و بعضا تا چند ده دقیقه و چند ساعت …

  • فضای ذخیره سازی تا 16 گیگابایت
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  • کیفیت ساخت مناسب
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 400×300 میلیمتر
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی

زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه برای این مدل طراحی شده است تا تجربه تماشای فراگیرتر و لذتبخشتری را ارائه دهد. جنس بدنه تلویزیون از پلاستیک پلی کربنات با کیفیت بالا ساخته شده است. علیرغم اندازه بزرگش، کاملاً محکم است و بدون ترس از افتادن پس از فشار جزئی، محکم روی میز می ایستد. وزن این تلویزیون 7.4 کیلوگرم است و پایه های پلاستیکی محکم که توسط دو پیج به تلویزیون متصل می شوند، برای ایستادن تلویزیون روی میز در نظر گرفته شده است. همچنین شما می توانید به راحتی دستگاه را به دیوار متصل کنید. در قسمت پشت تلویزیون سه پورت HDMI که یکی از آنها EARC است برای بهبود کیفیت صدا قرار گرفته است. همچنین دارای 2 عدد پورت USB 2.0، پورت کمکی، درگاه اترنت، satelite in، جک 3.5 میلی متری، ورودی آنتن و ورودی AV است. برای اتصال دستگاه های مختلف به تلویزیون می توانید با بلوتوث 5.0 و WiFi ac دو بانده با فرکانس های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز بهره مند شوید.

یخچال فریزر سامسونگ چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و از آن جمله تلویزیون است که سابقه درخشانی را در بایگانی های خود دارد. این برند پرآوازه در سال 2020 و 2021 تلویزیونهایی را عرضه بازار کرده که با مدلهای قبلی (2019) متفاوت بوده و بر طبق روال گذشته یکی از بزرگترین رقبا و هم رده های تلویزیون های ال جی و سونی هستند. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

  انتشار تصاویر جدیدی از پنل پشتی شیائومی ۱۲ اولترا و کیس آن

تلویزیون شیاومی

گوگل اسیستنت به سؤالهایتان نیز پاسخ میدهد و میتوانید سایر وسایل هوشمند متصل به تلویزیونهای شیائومی را نیز با فرمانهای صوتی بهراحتی کنترل کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی دارای پردازنده قوی چهار هستهای و ۶۴ بیتی A53 هستند که قدرت پردازشی مناسبی دارد و برای تلویزیونهای هوشمند گزینه مناسبی محسوب میشود. در ضمن تلویزیونهای هوشمند شیائومی مجهز به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی نیز هستند (برخی از مدلها دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی هستند) و میتوان از حافظه تلویزیونها برای نصب اپلیکیشنهای لازم و ضروری استفاده کرد. پردازنده گرافیکی این تلویزیون هم پردازنده Mali 450 است که از قدرت پردازشی مناسب و کافی برخوردار است. ریموت کنترل هوشمند یکی از وسایل جانبی جذابی است ه همراه با تلویزیونهای هوشمند عرضه میشود و مصرفکنندگان تلویزیونهای هوشمند شیائومی نیز میتوانند از این ریموت کنترلها لذت ببرند. ریموت کنترل Mi Remote تلویزیونهای هوشمند شیائومی با طراحی ارگونومی مناسب دارای دکمه گوگل اسیستنت برای کنترل صوتی تلویزیون و همچنین دکمههای نتفلیکس و آمازون پرایم جهت دسترسی راحتتر به این سرویسهای استریم ویدیوی محبوب هستند.

  • کروم کست داخلی
  • ریموت کنترل هوشمند
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی
  • حافظه رم داخلی 2GB DDR
  • صدای فراگیر و قوی
  • صفحه نمایش 8 بیتی با عمق رنگ 16.7 میلیون

دوست دارید تلویزیونتان چه تکنولوژی هایی داشته باشد ؟ آماری را که در قسمت از راهنمایی خرید تلویزیون مشاهده می کنید این است که چند درصد مردم جهان دوست دارند تلویزیونشان را از چه تکنولوژی تهیه کنند. همانطور که نشان داده شده حدود 3% مردم جهان دوست دارند تلویزیون هایشان را با استاندارد معمولی LED /LCD استفاده کنند . 11%مردم جهان دوست دارند از QLED یا QNED ، تکنولوژی جدید سامسونگ و سونی را استفاده کنند. 71% مردم جهان OLED تکنولوژی ساخته شده توسط شرکت ال جی که سونی ، شیائومی و فیلیپس دارند از آن استفاده می کنند را میخواهند به کار ببرند. و 5% ازمردم جهان دوست دارند تلویزیونشان را از نوع مینی ال ای دی ها MINI LED خریداری کنند . 10% مردم جهان دوست دارند که از میکرو ال ای دی ها (MicroLED) تلویزیون شان را تهیه کنند . این آمار در راهنمای خرید تلویزیون بر اساس قیمت به شما کمک می کند که تکنولوژی مورد استفاده در صفحه نمایش تلویزیون تان را به درستی انتخاب کنید.

  تلویزیون 43 اینچ شیاومی XIAOMI MI TV 43P1 الترا اچ دی اسمارت

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برای مشاوره و خرید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. تلویزیون 55 اینچ شیاومی Mi P1 L55M6-6AEU محصولی از شرکت شیاومی در سال 2021 است. این تلویزیون 4K شیاومی با قابلیت و ویژگی و طراحی جذاب خود تقاضا کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزیون 4K شیاومی مدل L55M6-6AEU دارای طراحی خاص و مجزایی است که یک محصول نو و بروز را ایجاد کرده است. تلویزیون Mi TV P1دارای صفحه نمایشی ب رزولویشن 3840×2160 پیکسل است که با کمک کیفیت تصویر 4K ای که دارد تصاویر و صحنه ها را با بهترین کیفیت و شفافیت به نمایش در می آورد. تیم رزولویشن بالا باعث می شود تا شما جزئیات صحنه ها را نیز با بهترین کیفیت مشاهده کنید و از کیفیت آن ها لذت ببرید. دامنه دینامیکی بالا این تلویزیون و استفاده از فرمت های تصویری جدید باعث ایجاد حس دیداری متفاوت در شما می شود.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tv، MEMC و DC Dimming استفاده کردهاند. سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات نیز در کنار فناوریهای صوتی DTS و Dolby Audio به ارائه هماهنگ و بدون نویز صدا میپردازند. وظیفه پردازش و تحلیل تصاویر نیز بر عهده پردازنده قدرتمند Quad A55 است که برای ارائه تصاویر بدون نقص و بهترین سطح کیفیت رنگ پردازنده گرافیکی MALI G52 نیز به این پردازنده اصلی کمک میکند. حضور سیستم عامل اندروید TV10 نیز دسترسی به انواع برنامهها، اخبار روز دنیا و امکان انتقال انواع دادههای صوتی و تصویری را ممکن میسازد. اگر قصد خرید یکی از جدیدترین تلویزیونهای 4K شیائومی را با قیمت مناسب و بدون واسطه دارید ما به شما خرید تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME را از طریق شاوینو پیشنهاد میدهیم. ارائه تصاویر سریع که معمولاً هنگام انجام بازیهای گرافیکی و یا نمایش فیلمهای اکشن شاهد آن هستیم، هر چقدر روانتر و دارای تاخیر ورودی کمتر باشد، هیجان و تاثیرگذاری بیشتری را در کاربر ایجاد میکند.

لازم به ذکر است همه مدلها از طراحی یکپارچه با قاب فلزی بهره میبرند. تلویزیونهای جدید این شرکت از بلوتوث 5.0، دو عدد پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت AV، پورت صوتی نوری، جک هدفون 3.5 میلیمتری و اسلات CI پشتیبانی میکنند. مدلهای 4K از 3 پورت HDMI (1 x eARC) و WiFi دو بانده و مدل HD از دو پورت HDMI (1 x eARC)، پورت DTMB و وایفای تک باند بهره میبرند. گفتنی است همه مدلها از Dolby Audio و DTS HD پشتیبانی میکنند. مدل 32 اینچی به جای بهرهمندی از دو اسپیکر 12 وات، از دو اسپیکر 10 وات بهره میبرند. همچنین همگی مدلها مجهز به دستیار هوشمند گوگل هستند. شیائومی تاکنون تنها قیمت نسخه 55 اینچی را اعلام کرده است. این نسخه از Xiaomi TV A2 با قیمت 529 یورو در اروپا به فروش میرسد. هنوز مشخص نیست تلویزیونهای این سری چه زمان به بازار عرضه خواهند شد. انتظار میرود مدلهای کوچکتر با قیمت پایینتری در دسترس کاربران تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال قرار گیرند.

  مقایسه poco m4 pro با samsung a32 (با ۷ میلیون تومان سامسونگ بخریم یا پوکو)

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvمثلا برای به دست آوردن فاصله دو متری چه تلویزیونی مناسب است؟ اگر تلویزیون را 55 اینچ از نوع تکنولوژی 4K در نظر بگیرم، باید 55 را ضرب یک ونیم کنیم که حاصل آن می شود 82 اینچ . برای به دست آوردن واحد سانتیمتر آن را در 43.2 ضرب می کنیم که حاصل آن 200 سانتی متر است ؛ به عبارتی 2 متر. بنابراین برای یک تلویزیون 55 اینچ 4K یک فاصله 2 متری مناسب است. با این روش شما می توانید برای بقیه اینچ ها فاصله مناسب خود را پیدا کنید . همچنین در راهنمای خرید تلویزیون ۶۵ اینچ از هر برندی لازم است بدانید که این سایز از نمایشگر برای هال و پذیرایی می تواند بهترین انتخاب باشد . در خرید بهترین برند تلویزیون در جهان به چه نکاتی توجه کنیم ؟ هنگامی که نیاز به خرید تلویزیون 2022 پیدا می کنید ؛ مطمئنا با این سوال مواجه می شوید که تلویزیون خوب چی بخرم ؟

مهمترین بخش هوشمند یک تلویزیون به یقین سیستم عامل موجود در آن است که میتواند دسترسی به بخشهای مختلف تلویزیون را برای شما فراهم کند. در این مدل 55Q2 نیز شرکت شیائومی از جدیدترین فناوریهای خودش که Android است، استفاده کرده و آخرین نسخهای که در سال 2022 ارائه کرده را بر روی آن قرار داده است. گذشته از اینها نیز شما با استفاده از درگاههای همچون LAN میتوانید همین کار را از طریق کابل شبکه انجام دهید. البته دقت داشته باشید که در حالت LAN شما فقط میتوانید به مودمهایی که داری پورت شبکه هستند متصل شوید. بلوتوث یکی از قابلیتهای اتصال بسیار ساده است که از گذشته تا کنون در نسخههای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته شده است. در این مدل از شیائومی نیز قابلیت بلوتوث در نسخه 5.2 را تعبیه کرده است که جدیدترین نسخه در سال 2022 به حساب میآید. این نسخه دارای سرعت اتصال و انتقال بیشتری نسبت به قبل است و از برد بالاتری در مانور برای اتصال برخوردار بوده و برای اتصال با دستگاههایی مانند سیستمهای صوتی و یا تلفنهای همراه میتواند گزینه بسیار خوبی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید