تلویزیون هوشمند شیائومی مدل P1 سایز 43 اینچ – فروشگاه اینترنتی دیجی کده

xiaomi tvپوشش 78 درصدی رنگ از نوع DCI-P3 آن نیز باعث میشود که اکثر رنگها با وضوح و جزئیات بالا به نمایش در بیایند. اما در کنار این موارد شیائومی برای محصول جدید خود از تکنولوژیهای بسیار بهروز و خوبی هم استفاده کرده است. ، MEMC، HLG، DC DIMMING، ALLM، DOLBY VISION و … هستند که علاوه بر بالا بردن کیفیت کلی تصاویر، روی کاربردیتر شدن تلویزیون نیز نقش دارند؛ به طور مثال برخی از تکنولوژیها باعث میشوند بتوان از این محصول برای گیمینگ نیز استفاده کرد. تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1E 65 L65M7-7AME از لحاظ سیستم صوتی در چه وضعیتی قرار دارد؟ در این بخش میخواهیم به این پرسش پاسخ دهیم. در سیستم صوتی تلویزیون هوشمند 65 اینچی شیائومی P1E MI TV 2 بلندگو با قدرت هر کدام 10 وات قرار گرفته است. بلندی و وضوح صدای این اسپیکرها در حد خوبی قرار دارد و به ندرت نیاز خواهد شد که صدای آن را تا بالاترین حد بالا ببرید.

  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی
  • تکنولوژی MEMC جهت نمایش صاف و روان صحنه های سریع
  • روشنایی واقعی 330 نیت
  • قابلیت Chromecast Screen Mirroring
  • زیر نور مستقیم
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3

xiaomi tvتلویزیون خود را با دستورات صوتی ساده کنترل کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی شما، دارای دستیار داخلی گوگل است. این بدان معناست که با یک ضربه ساده می توانید از دستورات صوتی برای کنترل آسان دستگاه خود، مدیریت وظایف و مشاهده تقویم خود استفاده کنید. حتی می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید. تلویزیونهای شیائومی بهعنوان محصولاتی اندرویدی با قابلیتهای مناسب در تمام دنیا در حال محبوبشدن هستند. با بررسی مدل ۵۵ اینچ می ۴ اس میتوان به دلیل محبوبیت این برند پی برد. تلویزیون با قدرت جایگاه خود را در خانههای ما حفظ کرده است؛ از اینرو، بازار این وسایل با وجود فراز و فرودهایش همچنان در حال گسترش است. تولد خط تولید می تیوی در سال ۲۰۱۳ با هدف تحقق شعار شیائومی برای عرضهی محصولات باکیفیت و خوشقیمت شاید حادثهای انقلابی در صنعت تلویزیون نباشد؛ اما ورود بازیگران جدید برای حفظ کیفیت این بازار بزرگ ضروری است. رابطهی مناسب شیائومی و TCL و تأمین پنل از الجی برای MI TV باعث شده است شیائومی مسیر روبهرشدی را در این بازار طی کند. می تیوی ۴ اس ۲۰۱۹ ابتدا در دو مدل ۴۳ و ۵۵ اینچی و سپس، مدل ۶۵ اینچی آن معرفی و بهصورت محدودتری روانه بازار شد. شیائومی مدل ۳۲ اینچی 4A را برای بازار تلویزیونهای اندازهکوچک در نظر گرفته است. درادامه، مشخصات فنی مدل ۵۵ اینچی می 4S را مشاهده میکنید. برای مشاهدهی مشخصات دیگر تلویزیونهای شیائومی و مشاهدهی قیمت تلویزیون در سایت از بخش تلویزیون و مانیتور استفاده کنید.

  • خرابی فلش
  • قابلیت اتصال به بلوتوث 5.0
  • افزودن به مقایسه
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  • وجود سیستم عامل اندروید

  بررسی تلویزیون های سامسونگ جدید و تکنولوژی های مناسب گیم

2160 پیکسل می باشند و همچنین نمایشگر دارای 8 میلیون پیکسل است . با این کیفیت بالا دیدن تمام اجزا و عناصر موجود در تصاویر به واقعی ترین شکل، ممکن است . در واقع مانند آن است که در دنیای واقعی دارید آنها را می بینید . در کنار این وضوح ناب فناوری های زیادی نیز قرار گرفته اند که به بهینه سازی بیشتر کیفیت صحنه ها می پردازند . تکنولوژی HDR PRO 10 افزایش کنتراست ، افزایش غلظت رنگ ، افزایش شدت رنگ و همچنین برجسته سازی جزئیات را بر عهده دارد . این فناوری سعی می کند که دقیقا رنگ هایی که در واقعیت وجود دارند را در ساخت تصاویر استفاده کند تا بیننده در آنها غوطه ور شود و از تماشای محتویات به وجد آید . به دلیل زاویه وسیع 178 درجه ای تلویزیون هیچگاه شاهد افت کیفیت نیستید . این تلویزیون به فرمت پیشرفته dolby Vision مجهز شده است نامی که طرفداران محتوای HDR را ذوق زده می کند .

این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است. این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید.

تلویزیون شیاومی

کمپانی سونی به نسبت شیائومی طول عمر بیشتری دارد که در بازار جهانی هم بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است. در ادامه از لحاظ کیفیت و امکانات بیشتر آنها را بررسی خواهیم کرد. یکی از معتبرترین کمپانیها در زمینه لوازم الکترونیکی و گوشی های هوشمند شیائومی میباشد. این شرکت در کشور چین و در سال 2010 با هدف انواع گوشیها و تلویزیون ها خط تولید خود را، راه اندازی کرد. با وجود قدمت کمی که دارد، در سال 2017 جایگاه خوبی نسبت به دیگر برندها پیدا کرد. خوشبختانه از لحاظ طراحی و امکانات طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزیون های شیائومی از آن دسته محصولات منحصربه فردی هستند که در بازار جهانی غوغا به پا کردهاند. هنگام مقایسه با سامسونگ (SUMSUNG)، ال جی (LG) و سونی (SONY)، ارزان و بهصرفه بودن محصولاتش است که آن را نسبت به دیگر مارک ها متمایز کرده است.

  تصادفی قیمت تلویزیون شیائومی نکته

xiaomi tvاز دیگرمزیتهای شیائومی با سونی تمام پورت های آن درون باکسی در پشت تلویزیون قرار گرفته است و از دید کاربر پنهان است تا از بی نظمی پیشگیری شود. یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون کیفیت تصویر شفاف و روان است. هر چه اندازه وضوح در یک تلویزیون LED، OLED، QLED بالاتر باشد نشان بر کیفیت تصویر بهتر است و عواملی دیگر نیز در این حوزه دخیل هستند. قطعاً همه ما میدانیم یک تلویزیون فورکی 4K تصاویررا طبیعیتر به نسبت یک تلویزیون فول اچ دی FULL HD نمایش میدهد از خلاقیت بیشتری بر روی صفحه نمایش استفاده شده است. عواملی دیگری همچون استفاده از محدودهی دینامیکی، پشتیبانی از HDR، و فناوریهای مختلفی بر کیفیت تصویر اثر گزار است. تلویزیون سونی و شیائومی تصاویر را با کیفیت فورکی و رزولوشن 3480 در 2160 مگاپیکسل نمایش میدهند قابلیت تولید میلیاردها رنگ متنوع را دارند. در جواب سوال اینکه کدام بهتر عمل کردهاند ؟

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

این سیستم عامل به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید. از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن کالی ناب استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با این دستگاه از تماشای آنها لذت ببرد. این سیستم عامل دارای یک روش پویا برای یافتن محتوا است و میتواند کارایی یکChrome Castرا داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد. همانطور که در ابتدا گفته شد تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 16 وات برخوردار است.

تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ چند؟

xiaomi tvقیمت تلویزیون ۵۰اینچ سام الکترونیک مدل SSD-50SA620U را ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان اعلام کردند. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۸میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۸۲ اینچی سامسونگ مدل 82NU8900 Ultra HD نیز ۹۲ میلیون تومان اعلام شده است. این مدل از گران قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ به شمار میرود. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل 555NU7950 Ultra HD حوالی ۲۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله میشود.

  شیائومی 12 لایت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، تراشه Snapdragon 778G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

علاوه بر پشتیبانی از پخش محتوای 8K تلوزیونهای سری Mi Full Screen TV Pro از فرمت H.264 نیز پشتیبانی میکنند. بلندگوهای استریو این تلویزیونها قابلیت پخش صدا در فرمتهای DTS و دالبی را نیز دارند تا کاربران صدای با کیفیتتری دریافت کنند. بدنه سری Mi Full Screen TV Pro نیز از آلومینیوم ساخته شده که قاب پشتی آن با کولار 3D روکش شده است. همچنین به دلیل باریک بودن حاشیههای دور نمایشگر این تلویزیونها، شیائومی میگوید که نسبت صفحه به بدنه در سری Mi Full Screen TV Pro حدود ۹۷ درصد است. Mi Full Screen TV Pro در اندازه ها: 43 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ ارائه می شود. صرف نظر از اندازه ، هر سه نوع نمایشگر “پرچمدار” جدید روی صفحه نمایش کامل دارند. با طراحی تقریباً بدون حاشیه و نسبت صفحه نمایش به بدنه تقریبا 97 درصد تکمیل کنید. قاب تلویزیون از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است ، در حالی که این پایه هنوز از یک فلز محکم ساخته شده است. از نظر رزولوشن نمایشگر ، تمام انواع Mi Full Screen TV Pro حداکثر وضوح تصویر 4K UHD را دارند و از پخش ویدیوی 8K پشتیبانی می کنند. البته ، این یک تلویزیون هوشمند نیز هست و به همین ترتیب تلویزیون از یک چیپست چهار هسته ای Amlogic T972 نسل 9 بهره می برد. که بر اساس فرآیند 12nm FinFET است.

اگر تلویزیون را برای افراد سالخورده تهیه میکنید .

اگر می خواهید تلویزیون تان را بر روی دیوار نصب کنید بهتر است از پایه دیواری بازویی ، دو بازویی و یا پایه ثابت سفارش بدهید . به علاوه کیت پاک کننده و یا محلول نانو الیاف برای پاک کردن صفحه نمایش یکی از کالاهای مورد نیاز است . همچنین کابل HDMI حداقل یک یا دو مورد برای کنسول بازی ، ساندبار و دی وی دی پلیر و… گارانتی ، در صورتی که تلویزیونتان نیاز به گارانتی داشته باشد و از خدمات پس از فروش تلویزیون بخواهید استفاده نمایید. دوست خوبم ساده ترین نکته ای که شما در این راهنمای خرید تلویزیون 4K باید بدانید و بهتر هست به آن فکر کنید این است که تلویزیون را برای چه محیطی می خواهید . اگر تلویزیون را برای افراد سالخورده تهیه میکنید . با توجه به اینکه دقت تصویر آنها و قدرت دیدشان نسبت به افراد جوان تر و بچه ها پایین تر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید