تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi Mi QLED TV Q1 75 در بروزکالا

xiaomi tvAIRPLAY قابلیت بسیار مفیدی است که امروزه در تلویزیون برای هر کاربری به یک ضرورت تبدیل شده است، شیائومی نیز در این مدل 55Q2 مطابق نیاز کاربر این قابلیت را بر روی آن نصب کرده است. قابلیتی که میتوانید با استفاده از آن صفحه نمایشگر تلفن همراه هوشمند تان را بر روی تلویزیون بیاورید و با استفاده از آن از برنامههای تلفن همراه با استفاده از تلویزیون تان استفاده کنید. تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 مانند بسیاری از تلویزیونها دارای درگاههای متصل کننده ای است که موجب راحت تر شدن کار شما در اتصال سایر دستگاهها به تلویزیون میشود. این درگاههای اتصال شامل HDMI در نسخه 2.0 است که برای اتصال نسل هشتم بوردها بسیار عالی است. گذشته از اینها وجود درگاه USB نیز در آن میتواند بسیار عالی باشد که با استفاده از آن امکان اتصال انواع حافظههای جانبی برای شما وجود دارد. در کنار آن نیز میتوان از درگاه خروجی صدای Optical یاد کرد که به واسطه کابل فیبر نوری میتواند صدا را در کیفیت بسیار بالایی از طریق تلویزیون به سیستمهای صوتی ارائه دهد.

یکی دیگر از معایبی که در تلویزیون های شیائومی ال ای دی دیده میشود، نرخ نوسازی صفحه این تلویزیون ها است. ممکن است هنگام تماشا کردن فیلم های پرسرعت و اکشن تلویزیون با تاخیر در بروزرسانی تصویر همراه باشد و ممکن است انجام بازی کردن در مسابقات بازی به دلیل افت سرعت پردازش تصاویر شما بازنده شوید. شرکت شیائومی در مورد نرخ آپدیت تلویزیون و رفرش ریت تصاویر آنچنان که لازم است، عمل نکرده است و تنها تا ۶۰ هرتز میرسد. « حتما بخوانید بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ در بعضی از تلویزیون های تولید شده توسط برند شیائومی حجم صدای آنها بسیار محدود است. و در بعضی دیگر پورت های کناری تلویزیون در محل مناسبی قرار نگرفته اند و به دلیل تعداد محدود پورت ها دست کاربران باز نخواهد بود. محدودیت در قدرت خروجی صدا نیز یکی از معایب تلویزیون شیائومی است . برای دوستداران تلویزیون های جدید 2022 شیائومی پیشنهاد ما این است که بر روی خرید تلویزیون 2022 شیائومی از بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvپردازنده تصویر Mali G52 MP2 نیز برای تلویزویون استفاده شده است. این پردازنده جزو برترین پردازشگر های شیائومی است و کیفیت تصویر تلویزیون را به حد بالایی می رساند. همچنین MEMC 120 هرتز، برای یک تجربه بصری یکپارچه به کار رفته است. نرخ تازه سازی فوق العاده بالای 120 هرتز با فناوری MEMC با افزودن فریم، کیفیت محتوای فریم پایین را بهبود می بخشد. بنابراین هنگام تماشای ورزش، فیلم های اکشن یا سایر محتوای سریع، نتیجه کاملا عالی خواهد بود. تلویزیون شیائومی Q1 با پشتیبانی از Dolby Audio توانسته کیفیت صدای خود را بهبود بخشد. همچنین فناوری DTS-HD برای این تلویزیون درنظر گرفته شده است. سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون صدایی به قدرت 30 وات را تولید می کند. بلندگوهای دوگانه داخلی با حفره های صوتی بزرگ نیز از دیگر مشخصه های صوتی این تلویزیون 75 اینیچی است. این کمپانی با استفاده از چهار ووفر و دو توییتر که هر دوی آنها در کمال ظرافت طراحی شده اند، صدای تلویزیون را غنی تر ساخته است.

  تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55

این تلویزیون هوشمند دارای کنترل از راه دور است که از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل میشود، ریموت آن از هر جهت و از هر زاویهای کار میکند و دیگر نیازی به هدف قرار دادن تلویزیون نیست. ریموت بهینه شده با دسترسی مستقیم به Netflix، ویدیوی Prime و صفحه اصلی Android TV و… کار را برای کاربر آسان کرده است. صفحه پشتیبانی تلویزیون برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون، از Chromecast داخلی و Miracast استفاده میکند. از راه دور دستور دهید! شما میتوانید به راحتی به بلندگوها به صورت بلوتوث و بی سیم متصل شوید و صدای فراگیر و واقعی را بشنوید. پورت ها و اتصالات در تلویزیون شیائومی P1E تنوع بالایی دارند. در این تلویزیون سه پورت HDMI و دو پورت USB وجود دارد. در تلویزیون هوشمتد شیائومی P1E ورودی های آنتن و یا اپتیکال در میان این پورت ها دیده میشود و همچنین دارای میکروفون یا AUX نیز است. چون پورت ها در این تلویزیون در کناره های تلویزیون قرار گرفته پس به راحتی در هر نوع نصب قابل دسترس هستند.

کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند.

xiaomi tvیکی دیگر از تلویزیون های اقتصادی و قیمت مناسب 2022 شیائومی مدل A2 است. بیشتر مشخصات تلویزیون شبیه به اف 2 است اما تلویزیون MI A2 تنوع بیشتری دارد و دو طراحی متفاوت برای پایه در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون اندروید است و شاید همین یک تفاوت جزئی، نتایج مختلی در خرید کاربران ایجاد کند. تلویزیون شیائومی A2 دارای رزولوشن فورکی و فول اچ دی است و همین دست تان را برای انتخاب بازتر می کند. هر چند تلویزیونهای 2022 شیائومی جدیدترند و شاید منطقیتر باشد که مدلهای جدیدتر را بخرید اما همچنان تلویزیونهای 2021 شیائومی در بازار اعتبار بیشتری دارند و تا اینجای کار فروش بیشتری انجام دادهاند. به عنوان کلام پایانی باید کمی در مورد اینکه شیائومی برای چه کسانی مناسبتر است صحبت کنیم. اگر یک تلویزیون قیمت مناسب میخواهید، خیلی به عملکرد بهترین بودن و بالاترین کیفیت اهمیت نمیدهید، شیائومی مناسب شماست اما اگر در یکی از این گروهها قرار میگیرید، شیائومی خیلی نمیتواند نظرتان را جلب کالی ناب کند. به رفکت تصویر خیلی حساسید. کیفیت ساخت و قطعات برایتان مهم هستند. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید. بهترین عملکرد گیمینگ و سرعت عمل را می خواهید.

  با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج قیمت تلویزیون شیائومی بهتری دریافت کنید

تصویر بسیار با کیفیتی را می توان با تلویزیون شیائومی MI TV Q1 تماشا کرد. این تلویزیون کیولد بوده و در اندازه 75 اینچ تولید شده است.اما قبل از هر چیزی کیولد یا کیو ال ای دی چیست؟ صفحه نمایش در تلویزیون QLED همان صفحه نمایش در تلویزیون های معمولی ال سی دی است که از کریستال مایع ساخته شده است. خود LCD یا صفحه پیکسلی به خودی خود نور را بروز نمی دهد. یک منبع نور بایستی اضافه شود تا رنگ های روشن را نمایان کند. تلویزیون های معمولی از نورپردازی LED و صفحه پیکسلی LCD استفاده می کنند. شیائومی در تلویزیون کیولد Q1 از صفحه آبی و یا نورپردازی آبی LED استفاده می کند. این شرکت همچنین یک صفحه کوانتومی را به مجموعه اضافه کرده است به همین دلیل است به آن کیولد می گویند. اما در واقع کیولد چه کاری را انجام می دهد.؟ نور سفید به سه رنگ ابی قرمز و سبز تبدیل می شود که به آن RGB می گویند.

  • قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  • مقایسه تلویزیون شیائومی با برندهای دیگر
  • اتصال بی سیم: بلوتوث – وای فای
  • ساسان امین نژاد – خرداد 17, 1400
  • پردازنده قوی
  • اندروید: ۹
  • ایجاد صدایی فراگیر و بسیار قدرتمند تر از سایر رقبا

که قابلیت این امکان، این است که صدا در تصویر ادغام می شود. و کیفیت صوتی و تصویری را در هماهنگی به اوج می رساند. کفیت صدا در محتوای شما به صورت کاملا هوشمند تشخیص میدهد . و پردازش کیفیت صدا را در ورزش موزیک فیلم و سریال بر عهده می گیرد. این تلویزیون دارای قدرت صدای 20 وات می باشد. که این 20 وات در دو کانال خروجی بارگزاری شده است. و در هر کانال قدرت خروجی 10 وات را داشته و هماهنگی صدا و تصویر را در حد اعلاء دریافت می کند. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد. که از طریق اتصال به بلوتوث نیز توانایی تغیر برنامه ها و کانال ها را دارد. و در جهتی از 360 درجه داخل اتاق می توانیم به تلویزیون دستور دهیم و تغیرات را داشت باشیم . این ریموت کنترل دارای کلید های میانبری است که صرفا شما را به برنامه دلخواهتان می رساند. و به صورت کاملا سریع prime video و netiix استفاده کنید و از دریافت آنها لذت برید.

  • کنار دریا
  • دکمه های موجود بر روی بدنه تلویزیون
  • دارای 2 پورت USB 2.0
  • صوتی و تصویری
  • ریموت هوشمند
  • تلویزیون را روشن کنید
  • ورودی CI+
  • Afraland – 2 هفته پیش

  آپدیت می یو ای ۱۴ برای چه گوشی‌هایی می‌‌آید؟+ تاریخ عرضه MIUI 14 شیائومی

کیفیت تصویر در این برند برابر با 4K بوده که رزولوشن 2160× 3840 از شاخصه های این تلویزیون می باشد که تصویری به شدت واضح با کنتراست عالی را به نمایش می گذارد. حرف که از کنتراست می شود باید گفت پشتبانی از اعماق رنگی HDR یک شاخص مهم در کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی می باشد. استفاده از دامنه HDR10, تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت HLG وعده یک تصویر درخشان وتنوع رنگی بالا را به کاربرانش می دهد. وجود HDR10 به عنوان یک فرمت رنگی زاویه دید گسترده ای از رنگ ها را به نمایش در می آورد و شما به عنوان یک بیننده از رنگ های با طیف گسترده تری بهره می برید. HLG در کنار کنتراست بالای سیاه و سفید تصویری به شدت زنده تری از یک حالت ساده را نشان می دهد که بیننده خود را جزئی از صحنه تلقی می کند وتصویری که می بینید را واقعی مشاهده می کنید. بس تا به حال متوجه شدیم 4K Ultra HD به تنهایی نمی تواند از بس یک وضوح تصویر فوقالعاده برآید و نیاز به قابلیت های تصویری مکمل داشته تا تصویری نزدیک به واقعیت را پشتیبانی نماید.

7 اضافی جالب ابزار برای تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 75 اینچ قیمت لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید