تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi Mi QLED TV Q1 75 گلوبال

xiaomi tvطراحی شیکی داشته و پایههای آن بسیار قوی هستند. اما چیزی که بیش از هر چیزی در آن خودنمایی میکند قیمت اقتصادی آنها بوده و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. توان صوتی در نقد و بررسی تلویزیون شیائومی که انجام دادیم خبر از مقدار کم آن دارد و افراد را از این لحاظ ممکن است دلسرد نماید. تنوع کمی در بین مدلهای این نمایشگر میبینید، اما همگی کیفیت تصویر خوبی دارند. همچنین فقط دو مدل از آنها دارای قابلیت گیمینگ بوده و بقیه به عنوان نمایشگر خانگی شناخته میشوند. 1️⃣ سایزبندی تلویزیون شیائومی به چه صورت است؟ ✔ محصولات این برند در ردههای پایین سایزبندی متنوع را از 32 اینچ تا 65 دارند، اما در ردههای بالا تک سایز و فقط سایز بزرگ را شامل میشوند. 2️⃣ تلویزیونهای برند شیائومی قابلیت بازی دارند؟ ✔ همه مدلها میتوانند از قسمت Game Mod به یک سری بازی دسترسی داشته باشند، اما به عنوان گیمینگ حرفهای فقط مدل Q1, kalinab MAX قابلیت بازی با سرعت بالا و 120 هرتز را داشته و مجهز به پورت HDMI 2.1 برای اتصال به تلویزیون میباشند. 3️⃣ نمایشگرهای Xiaomi ارزش خرید دارند؟ ✔ تلویزیونهای این برند به نسبت برندهای سونی، ال جی و سامسونگ از کیفیت پایینتری برخوردار هستند، اما در ترکیب خود از قابلیتهای عالی در تصویر و دسترسیهای هوشمند برخوردار می باشند. همچنین دارای قیمت بسیار پایین و اقتصادی میباشند و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

  • انتخاب نوع تلویزیون شیائومی
  • کاربری خانگی و عمومی
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی

xiaomi tvاین تلویزیون با زاویه دید 178 درجه می تواند به شما کمک کند که محیط دید گسترده ای را در اختیار داشته باشید . از دیگر امکانات این سیستم باید به ساب ووفر جدید، و قابلیت اتصال بیسیم ۵G اشاره کرد. ضخامت این تلویزیون در باریکترین نقطه ۹.۹ میلیمتر بوده و در ضخیمترین ناحیه قریب به ۳۷.۶ میلیمتر است . جنس تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 از الومینیوم بوده و دارای بدنه ای مقاوم می باشد . به علاوه با وجود بدنه فلزی وزنی بسیار کم دارد و حدود 6300 گرم می باشد kalinab . از دیگر مشخصات بارز این تلویزیون می توان صدای شفاف آن اشاره کرد . در این تلویزیون 2 بلندگوی قوی به کار رفته که می تواند کوچک ترین صداها را هم برای شما با شفافیت بالا پخش کند . شما می توانید تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 را بر روی دیوار یا هر شی عمودی نصب کنید و یا با استفاده از پایه های این تلویزیون روی میز یا هر سطح صاف قرار دهید . این تلویزیون از پورت usb برخوردار است که می توانید برای تماشای فیلم ها و یا پخش اهنگ هایتان از آن استفاده کنید . به علاوه دارای درگاه های دیگری نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به سه پورت HDMI و چورت اتصال کامپیوتر اشاره کرد . ظاهری شیک و همه پسند به همراه امکانات بینظیر را می توان از ویژگی هایی دانست که کاربران بسیاری را به سمت این تلویزیون می کشاند .

  تلویزیون 55 اینچ 4k هوشمند شیائومی گلوبال رسیوردار 2023 مدل 55 MI TV 4S

تلویزیون Mi TV در واقع بدون قاب است.

xiaomi tvشرکت شیائومی محصولات گوناگونی از قبیل لوازم خانگی الکترونیکی، موبایلهای هوشمند، اپلیکیشنهای موبایل و لپ تاپ تولید میکند. دفاتر شعب این شرکت در بیشتر کشورهای جنوب شرقی آسیا و نیز آفریقای جنوبی وجود دارد. بهتر است بدانید که این شرکت، تلویزیون TV Mi را ارائه میکند که در ادامه مشخصات آن آورده شده است. تلویزیون شیائومی با نام تجاری TV Mi، یک تلویزیون سه بعدی 47 اینچی از نسل جدید تلویزیونهای سه بعدی میباشد. این تلویزیون فوق العاده باریک بوده و با ویژگیهای منحصر به فردی ارائه شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. تلویزیون Mi TV در واقع بدون قاب است. شرکت شیائومی از یکی از با کیفیتترین پنلهای سامسونگ و LG برای ایجاد یک تلویزیون 47 اینچی Full HD با نمای فوقالعاده باریک و قاب 8.4 میلی متر استفاده کرده است. سیستم Mi TV از امکان Dolby Stereo و DTS برخوردار میباشد تا بهترین تجربه صوتی را به خریداران خود هدیه دهد. سیستم Mi TV دارای یک بسته Mi داخلی میباشد که امکان ارائه هزاران فیلم HD و نمایش تلویزیونی رایگان را برای خریداران فراهم میکند.

کیفیت تصویر 4K در وضوح کامل و میزان پیکسل بندی بر روی صفحه نمایش متراکم گشته و کیفیت تصویر را در UHD به نمایش در می آورد. با این تفاسیر که ذکر شده شما فیلم و سریال و منظره ها را در بهترین حالت و برترین کیفیت به نظاره می نشینید. تلویزیون شیائومی P1 در طراحی و دکور آن اهتمام ویژه ای به آن داده شده است و دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است. که زیبایی و جلوه خاصی را در بین دیگر محصولات دارد. شکل ظاهری آن دارای طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه می باشد. فردی که مشغول تماشای تصاویر تلویزیون شیائومی P1 می باشد. فقط توجه و تمرکز خود را بر روی صحنه و منظره نمایشی که محتوای سینما را نشان می دهد می گذارد. زیرا بدون قاب و فریم ساخته شده و بر روی دو پایه در کناره ها بر روی دکور و میز تلویزیون قرار می گیرد.

نه روش برای درک تلویزیون شیائومی بدون Breaking A Sweat

از ویژگی هایی که امروزه باید هر تلویزیونی از آن برخوردار باشد، امکان اتصال آنها به تلفن همراه است. تلویزیون شیائومی 50P1 نیز جزء مواردی است که با برخورداری از این قابلیت به کاربر امکان دسترسی بیشتر و کنترل از راه دور را می دهد. مخاطب از طریق Bluetooth و Wi-Fi می تواند این محصول را با تلفن همراه خود هماهنگ کرده و از این طریق برنامه ها و کانال های موجود بر روی تلویزیون را کنترل کند. قابل ذکر است که امکان دانلود برنامه ها از طریق تلویزیون شیائومی به دلیل برخورداری از حافظه داخلی نیز وجود دارد. شرکت شیائومی در تولید تلویزیون مدل 50P1 خود از یک مشخصه جذاب به نام MEMC (Motion Estimation Motion Compensation) برخوردار است. این ویژگی باعث ترمیم نواحی نامشخص از شیء در حال حرکت و تبدیل آنها به یک تصویر واضح و یک پارچه است. این ویژگی مناسب صحنه هایی است که در آنها جنب و جوش بسیار بوده و امکان مشاهده کرکترها یا اشیاء به طور واضح وجود نداشته باشد.

  می پد ۵ شیائومی می‌تواند ویندوز ۱۱ را اجرا کند

تلویزیون شیائومی

مطمئناً نام شیائومی را در چندین جای مختلف شنیده اید به خصوص در بازار موبایل. این برند در زمینه تلویزیون نیز بسیار مطرح شده و فروش بالایی دارد. در لیست قیمت تلویزیون شیائومی میتوانید بصرفه ترین قیمت ها را در مدل های مختلف مشاهده کنید و بسته به سلیقه شخصی و نیاز تان خرید کنید. البته فراموش نکنید که قیمت شیائومی به نسبت برندهای بالا کمی ارزانتر است و دلیلش هم به خاطر استراتژی های شرکت و کیفیت کمی پایینتر اما در حد قابل قبول! در لیست قیمت تلویزیون دهکده شما میتوانید تمامی مدل های پرطرفدار را با قیمت روز مشاهده کنید. فراموش نکنید که این قیمت ها بسته به شرایط دلار دچار تغییر می شوند و ممکن است در هر ساعت از روز آپدیت نباشند. اگر چه سعی می کنیم قیمت ها را زود به زود آپدیت کنیم اما پیشنهادمان برای اینکه قیمت لحظه ای و بروز داشته باشید تماس با کارشناسان فروش دهکده است.

اما با رفتن سمت طراحی باید بگوییم که تلویزیون شیائومی MI Q1 مدل 2021 دارای فریمی با آلیاژ آلومنیوم و پوشش سندبلاست است. حاشیه های اطراف تلویزیون هم از سه طرف بسیار باریک است و دقیقا مانند تلویزیون های شیائومی نسخه Horizon است که اوایل امسال راه اندازی شد. نسبت تلویزیون به بدنه 96 درصد است و در قسمت پشت تلویزیون از پوشش کربنی استفاده شده است. این دستگاه به اندازه MI 4 باریک نیست اما نسبت به Hisense A71F باریک تر است. می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید؛ اما اگر تصمیم دارید از آن روی میز استفاده کنید 2 پایه فلزی برای شما در نظر گرفته شده است. در زیر تلویزیون فضای کافی برای قرار دادن ساندبار یا یک ستاپ باکس را خواهید داشت این در حالی است که هیچگونه مانعی برای دید شما به وجود نمی آورد. به طور کلی؛ تلویزیون از ساخت خیلی خوبی برخوردار است. تلویزیون شیائومی مدل Q1E را چند ماهی بعد از معرفی مدل Q1 تولید کرده است.

راهنمای چارلی شین برای تلویزیون شیائومی

حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای 3 درگاه HDMI می باشد. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا 10 وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را بیان می کنم. 1) تلویزیون های شیائومی led هستند که طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیونهای LCD دارند و مصرق برق شان نیز کمتر است. 2) قیمت بسیار مناسب تلویزیون شیائومی نسبت به برند های دیگر. 3) هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی و سیستم عامل اندروید ANDROID 9 که در تمام سری های آن وجود دارد.

  راهنمای خرید تلویزیونهای شیائومی + بررسی معایب تلویزیونهای شیائومی

این تلویزیون همچنین قابلیت ارتقای سطح کیفیت تصاویری که وضوح پایینی دارند را نیز داشته و به کمک وسعت رنگ بالا و فرمتهای تصویر HDR قادر است تصاویر را در وضوحی بالا برای تجربه دیداری بینقص ارائه دهد. تلویزیون 50P1 از میزان صدای مناسبی برخوردار شده و در بخش هوشمند امکانات بسیار گستردهای را به لطف سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار میدهد. با وجود امکانات گسترده، کیفیت تصویر عالی و ویژگیهای پیشرفته، خرید تلویزیون شیائومی یک انتخاب فوق العاده برایتان خواهد بود. نمای حماسی با نمایشگر بدون حاشیه! تلویزیون 50P1 از سری P تلویزیونهای شیائومی به طور خاص از نظر طراحی و نمای ظاهری تحسین برانگیز است. نمایشگر این مدل به یقین مهمترین نقطه عطف در طراحی این تلویزیون خواهد بود. شیائومی از این نمایشگر با عنوان Limitless display یاد میکند. این عنوان در واقع به نمایشگری بدون حد و مرز (بدون فریم) اطلاق میشود. تلویزیون شیائومی 50P1 با طراحی بدون حاشیه (Bezel-less) برای تجربه مشاهده منحصر به فرد ساخته شده است.

  • قیمت عالی و بسیار مناسب نسبت به تلویزیون های رده بالا
  • منو: فارسی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی منو
  • اسپیکر دو کاناله با خروجی 10 وات

این تلویزیون نسبت به سایر کمپانیها کیفیت تصویر مناسبی دارد. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر به تولید تلویزیونهایی با کیفیت تصویر OLED و QLED پرداخته است. این تلویزیونها حجم رنگی معادل با 100% را به کاربر نمایش میدهند. در نتیجه شما میتوانید تصاویر را به صورت واقعی تماشا کنید. در تولید تلویزیونهای اولد شیائومی لامپ تصویر به کار نمیرود. این موضوع سبب میگردد که پیکسلها به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند. خاموش و روشن شدن جداگانه پیکسلها سبب به وجود آمدن تصاویر واقعی خواهد شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که نمایش تصاویر در طبیعیترین رنگ و به شکل واقعی برایتان بسیار اهمیت دارد؛ این تلویزیونها میتواند نظر شما را به خود جلب کند. طراحی تلویزیون از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی این محصول باید به آن توجه کنید. کمپانی شیائومی نیز در طراحی تلویزیون عملکردی مناسب از خود برجای گذاشت. این کمپانی در طراحی تلویزیونها به کوچکترین جزئیات توجه مینماید. همین موضوع موجب شده که شاهد تلویزیونهایی بسیار باکیفیت از برند شیائومی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید