تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV ES Pro 65

xiaomi tvتلویزیون مگه واسه بازیه؟ گیمرهای عزیز، توضیحات این بخش باعث میشود تا تلویزیون Xiaomi TV ES Pro 65 از دید شما یک مانیتور گیمینگ در ابعاد بزرگ باشند. شیائومی وقتی یک دیوایس پرچمدار میسازد، تمامی ظرفیت هارا بکار می گیرد در این تلویزیون 65 اینچی نیز اوضاع به همین شکل بوده و تمامی استاندارد های گیمینگ روز دنیا در اینجا بکار گرفته شده است. تلویزیون Mi TV ES Pro 65 میزبان یک درگاه با ارزش HDMI نسخه ی 2.1 می باشد که به لطف آن در کیفیت 4K ما نرخ نوسازی 120 هرتز را تجربه خواهیم کرد. شیائومی از ابتدا تلویزیون های هوشمندش را تحت سيستم عامل آندروید به بازار عرضه می کرد و از مشتریان درجه یک این سیستم عامل محسوب می شد. ای اس پرو 65 نیز از آخرین نسخه این سیستم عامل دوست داشتنی یعنی Android TV 11 استفاده می کند. با این سیستمعامل جذاب و گسترده میتوانیم به اپلیکیشن های متعددی در پلی استور دسترسی داشته باشیم که خیلی از آنها رایگان هستند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. خواه به دنبال یک تلویزیون متوسط یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون تان را در کدام قسمت خانه قرار دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا – و بودجه شما متناسب باشد. اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد.. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد.

  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  • پردازش حرکتی قدرتمند
  • افرالند – 10 ماه پیش
  • پشتیبانی از کدک ویدئویی MPEG1/2/4, REAL, H.264
  • فناوری Local dimming و تولید کنتراست تصویر
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 300×400 میلیمتر

  3 افسانه درباره تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون QLED شیائومی Q1 فناوری Quantum Dot پشتیبانی میکند و باعث تولید طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی میشود. FRC) برخوردار است و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. و Dolby Vision مجهز کرده است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه داده و صحنه های سینمایی را به نمایش میگذارد. این تلویزیون دارای فناوری Local Dimming است و با تنظیم نور پس زمینه کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند. شیائومی تلویزیون 75 اینچ Q1 را به پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 مجهز نموده تا عملیات مربوط به پردازش تصویر را انجام دهد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی MEMC صحنه های اکشن و سریع را روان و واضح نمایش می دهد و تجربه خوبی از تماشای فیلم های اکشن و بازی را به دست خواهید آورد. تلویزیون QLED شیائومی Q1 سایز 75 اینچ دارای فناوری Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد. بنابراین با تماشای تلویزیون از زوایای مختلف کیفیت تصویر و دقت رنگ یکسانی را مشاهده خواهید کرد.

لزوم یک خرید اینترنتی خوب، دسترسی به تنوع بالای کالا با قیمت های مناسب و برند های گوناگون است. به همین دلیل است که هیماشاپ شعار خود را از هر برندی به هر رنگی قرار داده است. شما می توانید شمار زیادی کالا از برند های مختلف با قیمت های مناسب را در هیماشاپ خریداری کنید. ما در هیماشاپ نه تنها کالا ها را عرضه می کنیم بلکه با بررسی تخصصی هر محصول، تمامی ویژگی های مثبت و منفی آنها را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید با خیالی آسوده و به دور از هیاهو های تبلیغاتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. اما چه کالا هایی در فروشگاه اینترنتی هیماشاپ عرضه می شود؟ قطعات کامپیوتر از تنوع بالایی در کیفیت و قیمت برخوردار هستند و اگر می خواهید یک کیس کامل را از ابتدا اسمبل کنید می توانید برای تامین تک تک قطعات روی هیماشاپ حساب کنید.

برای مثال مانند بلندگوهای متصل به وای فای و حتی ترموستات هوشمند خانه را مستقیماً از طریق تلویزیون هوشمندتان کنترل نمایید . اگر از حق نگذریم مانتیورهای گیمینگ شیائومی به عنوان عضو جدید خانواده شیائومی برای طرفداران گیمینگ حرف های زیادی برای گفتن دارد . چراکه این محصولات در اینچهای متنوع 23 اینچ ، 27 اینچ و 34 اینچ تولید شده و مهمتر از همه ، کیفیت تصویر فورکی این مانتیورهاست . که دنیای جدیدی از وضوح رنگها و دقت تصویر را پیش روی گیمرها قرار میدهد که باعث لذت چند برابر، هنگام اجرای بازی های هیجان انگیز خواهد شد . در مورد کنترل از راه دور تلويزيون شيائومی بهتر است بدانید که این ریموت کنترل به صورت لمسی طراحی شده و از قابلیت بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. از مزیتهای این ریموت کنترل می توان به قابلیت کارکرد آن در زاویه 360 درجه اشاره کرد . به علاوه تا فاصله 10 متر نیز میتوانید شاهد عملکرد آن باشید . شيائومي در ساخت اکثر تلويزيونهایش از بدنه ای پلاستیکی مقاوم بهره می برد و در قسمت پایین نمایشگر نیز ، لوگوی MI به چشم می خورد .

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی +مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟

مشکل پارگی تصویر بهزمانی اطلاق میشود که تصاویر بازی به دلیل هماهنگ نبودن فریم ریت ریت کنسول با فریم ریت تلویزیون، چند تکه شود و تکههای مختلف اصلا با یکدیگر هماهنگ نباشد. نرخرفرش کنسولها برخلاف نرخ رفرش بسیاری از نرخ تلویزیونها ثابت نیست و متانسب با تصاویر بازی افزایش یا کاهش میبابد. فناوری ALLM نیز در این تلویزیون دیده میشود که باعث میشود تلویزیون به محض اینکه سیگنال بازی را دریافت کرد، حالت مخصوص بازی را به صورت خودکار فعال کند تا اینپوت لگ تلویزیون کاهش پیدا کند. اینپوت لگ به فاصله زمانی پردازش یک فریم تصویر پردازنده گرافیکی کامپیوتر یا کنسول تا نمایش آن توسط تلویزیون گفته میشود و هر چقدر کمتر باشد، بهتر است. اینپوت لگ پایین برای بازیهایی مثل بازیهای تیراندازی یا سایر بازیهایی که واکنش فوق سریع در آنها بسیار مهم است، اهمیت زیادی دارد. احتباس تصویر یکی دیگر از مشکلات اساسی اولدها محسوب میشود. درصورتیکه تصویری کاملا ثابت یا ویدیوهایی با بخشهای ثابت (مثل کادر زیرنویس یا لوگو) به مدت زیادی روی اولدها پخش شود، جای قسمتهای ثابت تصویر روی پنل باقی میماند. گاهی اوقات این مشکل موقتی است و پس از مدتی برطرف میشود؛ اما گاهی اوقات این بهجاماندگی تصویر همیشه باقی میماند و چنین مواقعی پنل تلویزیون باید تعمیر یا تعویض شود که هزینه بسیار بالایی دارد.

قیمت تلویزیون شیائومی

را روانه بازار کند . البته از نظر کارایی و عملکرد نیز تلویزیون های شیائومی حرفی برای گفتن دارند و برای استفاده های معمولی خانگی مانند تماشای فیلم کاملا مناسب اند . قیمت تلویزیون های این برند از نظر سایز آن و کیفیت تصویر (HD , FHD , 4K) در رنج های متفاوتی قرار میگیرند و شما در فروشگاه بابانه میتوانید از قیمت های بروز شده آنها آگاهی پیدا کنید . تلویزیون LED: تلویزیون های LED این برند که دارای پنل LCD هستند از قیمتی اقتصادی و پایین برخوردارند و در کیفیت های مختلف ، HD و FULL HD و 4K تولید میشوند . قیمت این تلویزیون ها بر اساس سایز و کیفیت تصویری که دارند متفاوت است و شما متناسب با نیازتان مدل مناسب را انتخاب کنید . تلویزیون QLED: اینها جزو تلویزیون های بسیار حرفه ای و پیشرفته برند شیائومی هستند که در کیفیت تصویر 4k و با مجموعه ای کامل از امکانات پیشرفته روانه بازار شده اند .

  • بازار فروش نامناسب
  • تعیین سایز مورد نیاز
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp, Tif
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3

  قیمت ساعت هوشمند ۲۱ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه است ؟ اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث به چه صورت است ؟ اگر شما قصد تماشای محتوایی در تلویزیون سامسونگ خود دارید اما کابلی در دسترس شما قرار ندارد می توانید از چندین طریق تلویزیون خود را به گوشی متصل کنید . روشی که شما می توانید از آن به راحت ترین شکل استفاده کنید متصل کردن موبایل به تلویزیون از طریق وای فای یا برنامه های مختلف برای متصل کردن می باشد . اگر شما قصد متصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ خود دارید در نظر داشته باشید شما باید برنامه را به صورت مشترک هم در گوشی و هم در تلویزیون سامسونگ خود نصب کنید . یکی از راحت ترین اتصالات گوشی به تلویزیون سامسونگ استفاده کردن از اپلیکیشن ها قرار دارد .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی بانه وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید