تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S سایز 65 اینچ

xiaomi tvتلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از محصولات سال 2020 میباشد که در کنار ال ای دی های سایر شرکتهای تولید کننده توانسته تا حد زیادی در بین کاربران محبوبیت کسب کند. از کیفیت تصویر 4k آن گرفته تا بخش هوشمند همگی سبب شدهاند تا این مدل تلویزیون عالی جلوه داده شود. تلویزیون شیائومی به صورت هوشمند طراحی شده که از سیستم عامل اندروید بهره میبرد. این ال ای دی 65 اینچ دارای صفحهنمایش تخت است که برای محیطهای باز و هال بزرگ عالیست. قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی مواردی هستند که با مجهز شدن تلویزیون شیائومی به آن دنیای هوشمند و صفحات وب را در اختیار میگیرید. از دیگر مشخصاتی که LED شیائومی به آن مجهز میباشد پورتهای USB، HDMI و گیرنده دیجیتال هستند. کمپانی شیائومی نیز درست مانند شرکتهای سونی، سامسونگ و ال جی در سال 2019 دست به تولید ال ای دی هایی با طراحی شیک زده که ال ای دی شیائومی L65M5-5ASP یکی از آنهاست.

  1. قابلیت Chromecast Screen Mirroring
  2. پنل: IPS
  3. خرابی فلش
  4. صفحه ورزشی طراحی شده توسط Hotstar: تجربه بازی با یک کلیک
  5. طراحی ساده و قدیمی
  6. امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  7. برخورداری از HDMI 2.1
  8. طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی

به طور کلی در زمان نمایش محتوای سریع، تعدادی از فریمها حذف خواهند شد. حذف فریم در بیشتر موارد موجب تاری دید خواهد شد. گاهی پرش و یا لرزش در محتوا رخ میدهد و همهی اینها تجربه تماشای ناخوشایندی را رقم خواهد زد. تلویزیون شیائومی 50P1 از فناوری MEMC برای جبران فریم استفاده میکند و این مهمترین وجه تمایز آن با یک تلویزیون معمولی است. MEMC مخفف کلمه Motion Estimation Motion Compensation است. این فناوری اینطور عمل میکند که در محتوای با نرخ فریم پایین به طور خودکار فریمهای جبرانی را بین فریمهای اصلی قرار میدهد تا بریدگی و لرزش صفحه را از بین ببرد. در زمان نمایش محتوای سریع همچون رویدادهای ورزشی، مسابقات اتومبیل رانی و موارد دیگر، حرکت سریع خواهد بود و محتوا کاملاً صاف و روان به نمایش گذاشته میشود. نرخ رفرش ریت نمایشگر 50P1 شیائومی 60 هرتز است. به کمک این فناوری محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش داده میشود. Android TV؛ راهی آسان برای دستیابی به همهی سرگرمیهایی که دوست دارید!

  • متن *
  • ورودی CI+
  • ایراد در برد دستگاه گیرنده
  • سیستم عامل مناسب
  • مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  • افرا لند – 2 سال پیش
  • برخورداری از فناوری ALLM

  بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان در برند های مختلف (اسفند ۱۴۰۱)

تلویزیون هوشمند شیائومی Xiaomi Mi TV 4S 32-inch – L32M5-5ASP مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد و امکانات و اتصالات هوشمند به واسطه ی این سیستم عامل فراهم می شود. شما می توانید از طریق فناوری Miracast اتصال بی سیم سایر لوازم هوشمند را به تلویزیون انجام دهید. این تلویزیون کیفیت تصویر HD دارد و تصویر در آن با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل ارائه می شود. همچنین قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر را دارد و می توان از محتوای کم کیفیت هم بر روی این kalinab.com تلویزیون لذت برد. در این تلویزیون صدا با توان ۲۰ وات ارائه می شود که توسط ۲ عدد اسپیکر ۱۰ واتی انتشار می یابد. ویژگی های صوتی چون DTS Decoder را دارد و صدایی همه جانبه را پخش می کند. در این تلویزیون برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره گرفته شده است که از جدیدترین ورژن اندروید استفاده شده است. A است که مصرف انرژی بسیار کمی را دارد. از مهم ترین عوامل در تلویزیون شیائومی مدل L32M5-5ASP، توانایی پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد.

xiaomi tvویژگی ظاهری تلویزیون شیائومی چیست؟ تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند. ریموت کنترل این تلویزیونها از بلوتوث پشتیبانی میکنند. همچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون کالی ناب بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از پلاستیک باکیفیت و محکمی استفاده میکند. همچنین در قسمت پایین نمایشگر تلویزیون لوگو Xiaomi به چشم میخورد. این کمپانی تنوع بالایی در تولید تلویزیون دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود تلویزیون مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید. کیفیت صدا برای آن دسته از افرادی که به تماشا فیلم و سریال میپردازند یا اهل گیم بودهاند، بسیار اهمیت دارد. کیفیت صدا بالا میتواند لذت تماشای فیلم و بازی کردن را برای شما دوچندان نماید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از بلندگوهای قوی استفاده کالی ناب کرده است. هر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند.

  قیمت ساعت هوشمند ۱۱ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvپیمایش در سطح منو و تغییر کانال ها از طریق دکمه های وسطی صورت می گیرد. نکته عجیب راجب کنترل این است که عاری از دکمه میوت یا خاموشی صدا است و نمی توانید در لحظه صدای تلویزیون را خفه کنید. همچنین در سمت راست دکمه مجازی صفحه کلید وجود دارد که به منظور رسیدن به آنی به کانال خاصی می توانید آن را تنظیم کنید. دستیار گوگل پس از ذخیره سازی تنظیمات می داند چگونه وضعیت آب و هوا را نشان دهد یا اینکه در بین برنامه های نصب شده بچرخد. در ادامه، برای تشخیص کلمه های یک زبان منو به زبان هدف تغییر یابد. اما قابلیت های کنترل ریموتی تلویزیون شیائومی هنوز تمام نشده است، بر روی کنترل دکمه ا با لوگو Mi وجود دارد که به طور آنی کاربر را به رابط سفارشی شیائومی Patchwall می رساند. این سیستم عامل همان رابط کاربری MIUI برای تلویزیون می باشد که بر خلاف گوشی ها می توانید رابط مورد نظر اندروید یا Patchwall را انتخاب نمایید.

تلویزیون شیائومی Diaries|نه اضافی جالب ابزار برای تلویزیون شیائومی}

فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت HDR با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند در هنگام مشاهده محتوای ورزشی نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می تواندحس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. تلویزیون شیائومی از فناوری های بروز شده و هوشمند دیگری پشتیبانی می کند تا جزئیات دقیق را در تصاویر و محتوایتان دریافت کنید و بهترین درجه کیفی را تجربه کنید. در کنار کیفیت تصویر 4K UHD تلویزیون هوشمند شیائومی از فناوری DOLBY VISION پشتیبانی می کند تا ترکیب رنگ را به صورت زنده در تلویزیون دریافت کنید و برترین کیفیت تصویر را دارا باشید.

  خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

تلویزیون شیاومی مدل Q2 یکی از کچکترین عضوهای تلویزیون کیولد سال 2022 میلادی است. این محصول بی نظیر در سه اندازه نمایشگر 50، 55 و 65 اینچ تولید و در بازارهای جهانی عرضه می گردد. بدنه Xiaomi Q2 تماما مشکیست و ظاهری زیبا و چشم نواز دارد که این موضوع باعث انتخاب اغلب افراد می شود. کیفیت تصویر بالا و استفاده از تکنولوژی نقاط کوانتومی از دیگر ویژگی های برجسته ای هستند که از آنها برخوردار است. قابلیت نقاط کوانتومی باعث می شود تا محتوای پخش شده با رنگ هایی طبیعی و واقعی نمایش داده شوند و حس حضور در صحنه را برای بینندگان به ارمغان بیاورند. وجود 1.7 میلیارد رنگ در صفحه نمایش جلوه واقعی کیفیت فورکی (4K) را نشان می دهد. کمپانی شیاومی برای پردازش دقیق تمامی جزئیات فایل های تصویری دریافتی این تلویزیون 50 اینچ کیولد از پردازشگر قدرتمند MTK 9611 چهار هسته ای A55 استفاده کرده است. تلویزیون Q2 علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده از میران صدا و کیفیت صدای بی نظیری نیز برخردار می باشد.

طی سالهای اخیر استفاده از گوشیهای هوشمند برای بازی کردن، تماشای فیلمهای مختلف، مسابقات ورزشی و دیدن عکسهای خاطره انگیز بسیار افزایش یافته است. میتوان اینگونه بیان کرد که هر شخصی یک آرشیو کامل از فیلمها، آلبوم خانوادگی و یک گزارشگر ورزشی را در جیب خود دارد. اما استفاده از گوشیهای هوشمند برای طولانی مدت دارای معایبی است، که مهمترین آنها خستگی زود هنگام چشم و آسیب به گردن کاربر میباشد. همچنین برای تماشا کردن فیلم، عکس و یا مسابقات ورزشی با گوشی نمیتوان به صورت گروهی از صفحه نمایش کوچک آن استفاده کرد. کمپانی شیائومی در تلویزیون شیائومی 65 اینچ L65M7 خود تکنولوژیهای Chromecast داخلی و Miracast را گنجانده، که میتواند امکان انتقال دادههای صوتی و تصویری را فراهم سازد. ریموت کنترل طراحی شده برای این مدل تلویزیون P1 شیائومی از نوع بلوتوثی است که بدون محدودیت امکان استفاده از آن در هر زاویهای امکان پذیر است. این کنترل زیبا بسیار خوش دست و سبک است و به دکمههای میانبر مجهز میباشد که دسترسی سریع و راحت به بخشهای مختلف و برنامههای متعدد دستگاه را مهیا میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید