تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 L32M6-6AEU نمایشگر 32 اینچ

  1. طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر
  2. وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید
  3. Afraland – 2 هفته پیش
  4. پایه تلویزیون
  5. اتصال به اینترنت و دسترسی به صفحات اجتماعی
  6. پورت تقویت Base

xiaomi tvهمانطور که در بخش قبلی اشاره شد، تلویزیون شیائومی مدل Q1 مجهز به فناوری کیولد میباشد. صفحه نمایش کیولدهای شیائومی قادر به تولید ۱.۰۷ میلیارد نقطهی رنگی هستند که این مقدار فوقالعاده است. البته تاثیر پردازش ۸ بیت عمق رنگ در ایجاد تصاویر واقعی و چشمنواز را هم نباید نادیده گرفت. هر طیف رنگی که در نمایشگرهای شیائومی مدل کیولد ایجاد میشود، دقیق و خالص است. مسلماً این میزان از شفافیت رنگ موجب میشود تا محتوای در حال پخش به واقعیت نزدیکتر باشد. به بیان دیگر تحقق رنگها در کیولدهای Q1 شیائومی به قدری شگفتانگیز و واقعی هستند که هر بینندهای را محسور خود خواهند ساخت. با خرید تلویزیون ۵۵ اینچی هوشمند شیائومی مدل کیو1، بدون شک از دقت رنگ بالا و رنگهای اشباع شده لذت خواهید برد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 دارای کیفیت تصویر عالی و دلچسبی میباشد. ۱. اول از همه تجهیز تلویزیون به نمایشگر کیولد است که در بخشهای قبلی راجع به آن توضیح دادیم.

با استفاده از فناوری Dynamic local dimming در کیولدهای Q1 شیائومی، شاهد تصاویری بهینه سرشار از رنگهای روشن و تاریک خواهید بود. اما روش کار به چه شکل است؟ در زیر نمایشگر تلویزیون 55q1 شیائومی ، ۳۸۴ چراغ LED در ۱۹۲ ناحیهی مختلف وجود دارد. چراغهای LED، روشنایی را به صورت جداگانه در هر نقطه تنظیم میکنند. در نتیجهی این نوردهی موضعی و تنظیم کنتراست، تصاویری باکیفیتتر به وجود میآیند. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست در نمایشگر تلویزیون شیائومی 10000:1 است. این میزان از کنتراست برای دستگاه تلویزیون عالی است! از طرفی فناوری لوکال دایمینگ، عناصر روشن را روشنتر و عناصر تیره را هم بهصورت تیرهتر نمایش میدهد. افزایش اختلاف بین نقاط تیره و روشن موجب میشود تا کیفیت تصاویر تا حد زیادی بهبود یابد و شاهد تصاویر واقعیتر باشیم. پشتیبانی از فناوری MEMC یکی دیگر از مشخصههای قابل توجه در تلویزیون شیائومی مدل Q1 میباشد. در واقع، MEMC مخفف کلمهی Motion Estimation Motion Compensation است که وظیفهی اصلی آن جبران حرکت میباشد.

این 10 Manget را به تلویزیون شیائومی خود اضافه کنید

تلویزیون شیائومی MI 4S مدل M5 یکی از تلویزیون های شیائومی که در سایز های مختلفی روانه بازار شده است. این تلویزیون علاوه بر قابلیت هایی ویژه ایی که دارد از نظر طراحی و زیبایی نیز به دلیل طراحی مینیمال و فریم نقره ایی که دارد جلوه ی زیبایی به منزلتان خواهد داد. DTS و سیستم صوتی دوکاناله 20W صدا را احساس و از کیفیت عالی آن لذت ببرید. تلویزیون شیائومی MI 4S از طراحی فوق شیک برخوردار است. MI 4S با داشتن فریم نازک و ضخامت فوق باریک بدنه منظره ایی مدرن و شیک به دکوراسیون خانه تان می دهد. قسمت پشتی تلویزیون دارای ماژول مستطیل شکل که پورت های ارتباطی را در خود جای داده است و به راحتی می توانید دستگاه های ارتباطی خود را به آن وصل و استفاده کنید. جنس پشتی تلویزیون از پلاستیک است و به راحتی می توان آن را به دیواروصل کرد.

  فضای دوم گوشی شیائومی(نحوه فعال‌سازی، حذف و بررسی مشکلات)

راه حل های فوری برای تلویزیون شیاومی در جزئیات گام به گام

xiaomi tvتلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از سری محصولات سال 2019 کمپانی شیائومی است که ویژگی های خاصی را در خود جای داده است از این رو علاقمندان زیادی را به سوی خود می کشد. این تلویزیون با اندازه 65 اینچی خود برای فضاهای نسبتاً بزرگ مناسب می باشد. ظاهر جذاب محصول با رنگ بدنه مشکی به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. تلویزیون شیاومی L65M5-5SIN از نظر طراحی کاملا جذاب و شیک می باشد حاشیه های آن به قدری کم است که در هنگام تماشای تلویزیون اصلا به چشم نمی آید و بیننده محو تصاویر در حال پخش آن می شود. تلویزیون را هم می توانید به وسیله دو پایه که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرد بر روی میز تی وی قرار دهید و هم می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. صفحه نمایش LED تلویزیون با استفاده از Vivid Picture Engine دقت رنگ و سر زندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد. 3840 پیکسل تصاویری واقعی را خلق می کند.

راز فاش شده به تلویزیون شیائومی کشف شد

میدانیم که صدا تصویر را تکمیل میکند و بهترین نقش را در تلویزیون ایفا میکند. فناوری صوتی مدرن Dolby Atmos که در سال 2022 بیشتر در تلویزیون ها خود را نشان داده است. صدا را فراگیرو به صورت سه بعدی، بدون نویز منتشر میکند. تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی با استفاده از فناوری پیشرفته Acoustic Surface باعث شده صدا در تمام سطح نمایشگر پخش شود و نیازی به کمک کنندهها نداشته باشد وباعث تفاوت قابل توجهی به نسبت شیائومی شده است. یکی دیگر از مزایای تلویزیون شیائومی و سونی، سیستم صوتی شیائومی برای پخش صدا از طریق بلوتوث عمل میکند، در حالی که سیستم صوتی سونی ازامکانات ویژهتری بهرهمند است. سیستم صوتی سونی از Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Ac-4 و Dolby Digital Surround و تمامی فرمتهای صوتی را پشتیبانی می کند. در مقایسه با سیستم صوتی شیائومی از Dolby Digital و DTS و Dolby Audio و Dolby Atmos حمایت کرده است.

  • برنامه بازار یا اپ استور را پیدا کنید
  • به رفکت تصویر خیلی حساسید
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  • لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  • بدنه کاملا فلزی
  • تمام شدن باطری ریموت کنترل

  تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خوب چیز هستید؟

توانسته است نظر بسیاری از کاربران را جلب نماید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید تلویزیون را بخوانید. توجه به مزایا و معایب تلویزیون شیائومی و بررسی کیفیت هر یک از مدلهای آن، جزو اطلاعات لازمه در زمان خرید این محصول است. تلویزیونهای شیائومی دارای پنل IPS بوده که این فناوری زاویه دید بالایی را فراهم خواهد کرد. در واقع مهندسان ارشد کمپانی از ابتدا بیان کردهاند که تامین پنل مورد استفاده این تلویزیونها، از کمپانی ال جی و سامسونگ میباشد. از این رو کیفیت تصویر و پنل نمایشگر تلویزیونهای شیائومی برای تمام کاربران تثبیت شده است.تلویزیونهای شیائومی از کیفیت تصویر 4K و همچنین عملکرد HDR10 پشتیبانی میکند. این پنل 4K تصاویر باکیفیت به همراه رنگهای اشباع شده با دامنه داینامیکی عالی را نمایش میدهند. از این رو میتوان گفت که سطح کنتراست و کیفیت تلویزیون شیائومی در حد معقول و رضایتبخش بوده، اما هنوز در سطح برندهای برتر چون سامسونگ و سونی حرفی برای گفتن ندارد. ضخامت تلویزیونهای شیائومی نیز ظریف و باریک بوده و قاب دور آلومینیوم براق آن، طراحی منحصربفرد و خاصی را ایجاد کرده است.

لازم است تمامی این نکات را هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ در نظر داشته باشید . کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED با OLED مقایسه QD OLED و Neo… اگرچه در تلویزیون بیشتر ویژگیهای تصویری مورد توجه است اما ویژگیهای صوتی نیز بسیار تعیینکننده و مهم هستند. تلویزیونهای شیائومی و سامسونگ هر دو از سطح صوتی بالایی برخوردار هستند . که بسیار لذت بخش و عالی عمل میکند. فناوریهای صوتی در دنیای تکنولوژی بسیار هستند اما انتخاب هوشمندانه این فناوریها متناسب با سیستم صوتی و تصویری بسیار مهم است. تلویزیونهای سامسونگ از فناوریهای OTS، Q Symphony و Dolby Digital Plus بهره میبرند. اینها فناوریهای متفاوتی هستند که با ترکیبی عالی کیفیت صدا را تثبیت میکنند. برای نمونه فناوری OTS دارای نوعی طراحی است که صدا را در تمام نقاط سطح صفحه نمایش پخش میکند. و صدای فراگیر و همه جانبه را تولید میکند. تلویزیونهای شیائومی نیز از چند فناوری صوتی همزمان استفاده میکند و به طرزی عالی صدا را طنین انداز میکند.

  تلویزیون شیائومی MAX

9 گزینه‌ها به تلویزیون شیائومی

تلویزیون های شیائومی در وهله اول از بابت قیمت مقرون به صرفه ای که دارند در بازار به محبوبیت بالا رسیدند. استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH در تلویزیون های شیائومی موجب شده تا خیل عظیمی از گیمرها به تلویزیون های پیشرفته این برند علاقمند شوند. بهره مندی از پنل قدرتمند PATCH WALL و سیستم عامل اندروید در تلویزیون شیائومی همچنین به محبوبیت و فروش هر چه بیشتر آن دامن زده است. برندی شیائومی تمام تلاش خود را نموده تا قابلیت های مدرن و نوین را در تلویزیون های امروزی خود جای دهد و با طراحی شیک و مینیمال زیبایی رابه دکوراسیون خانه تان آورد. برای خرید تلویزیون شیائومی از بانه یاب می توانید با پشتیبانی 24 ساعته این فروشگاه تماس حاصل نمایید. خرید یخچال هتلی از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید. تلویزیون های شیائومی در بازار ایران مانند بمب صدا کردند و این شهرت به بازار بانه هم رسید. خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید.

xiaomi tvالبته این دستگاه کاملاً به پایه استوانهای وابسته است و به طور مثال نمیتوان آن را روی دیوار نصب کرد. Mi TV LUX OLED Transparent Edition از رابط کاربری تلویزیونیِ MIUI شیائومی استفاده میکند که البته برای جلوهی بهتر روی این پنل شفاف، بهینهسازی شده است. همچنین قابلیت صفحه نمایش همواره روشن نیز به منظور نمایش تصویر یا متن دلخواه کاربر حین عدم استفاده از تلویزیون در دسترس است.البته اقدام شیائومی برای ارائه تلویزیونی با پنل شفاف، یک اختراع نیست. چرا که این فناوری تا پیش از این نیز در پنلهای LED و حتی LCD وجود داشته و در مصارف خاصی استفاده شده است. چرا که در اتاقهای خیلی روشن یا با قرارگیری تلویزیون مقابل یک منبع نور، طبیعی است که عملکرد آن از حیث کیفیت رنگ و نوردهی دستخوش تغییر شود و در تجربه بصری کاربر، خلل ایجاد کند. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید.همچنین از ویژگیهای تلویزیون اولد شفاف شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

قیمت تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید