تلویزیون هوشمند مدل ۴S شیائومی تلویزیون ۶۵ اینچ

xiaomi tvباریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند. در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد. کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید. قاب پشتی تلویزیون شیائومی ۴s کمی حرکت به عقب است. تلاش شده است که کمی مباحث صرفه ی قیمتی بیشتر رعایت شود. البته هنوز می توان پلاستیک ABS به کار رفته در آن را مرغوب دانست. ارتفاع این تلویزیون ۸۴ سانتیمتر و طول آن ۱۴۸ سانتیمتر است. شما تطابق دارد یا خیر. البته ۵٫۵ سانتیمتر بابت ارتفاع پایه ها مد نظرتان باشد . ۹۴% از نمای جلویی تلویزیون پنل و بقیه قاب است. هنرنمایی شیائومی با روشن کردن تلویزیون های شیائومی به نمایش در می آید.

  • سیستم عامل سریع و راحت
  • ریموت کنترل
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  • آسیب دیدگی پورت تلویزیون

xiaomi tvدیگر پورت موجود در این تلویزیون 4K شیائومی پورت LAN میباشد که زمینه اتصال به اینترنت را فراهم میکند و باعث میشود تا کاربران به اینترنت دسترسی داشته باشند. امکانات اسمارت موجود در تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP را در ادامه مطالب برای شما بیان خواهیم کرد. سیستم عامل این محصول اندروید میباشد که توسط آن جهانی جدید از کیفیت و کارایی و امکانات عالی و برنامههای متنوع به روی شما باز میشود. با این سیستم عامل تلویزیون عملکرد قوی را از خود نشان میدهد و باعث میشود تا شما بتوانید به مطالب داخل تلویزیون دسترسی سریعی را داشته باشید. Google Assistant یا همان دستیار گوگل نیز جزو قابلیتهای این محصول میباشد که باعث میشود تا خدمات متنوع در اختیار شما قرار بگیرد. همراه با این تکنولوژی میتوانید تلویزیون را از راه دور توسط صدای خود کنترل کنید همچنین امکان کنترل کردن دیگر وسایل هوشمند منزل را نیز به شما میدهد. نرم افزار Google Play نیز باعث میشود تا فروشگاهی بزرگ از برنامههای متنوع را در اختیار داشته باشید و هر آنچه را که میخواهید دانلود و نصب نمایید.

تلویزیون شیاومی

حال میتوان از این شرکت به عنوان یک غول فناوری جهان نام برد که بسیار شناخته شده است. چیزی که همه جهان را در مورد شائومی شگفتزده کرد، سرعت بالا در تولید محصولات از گوشی و ساعت هوشمنتد گرفته تا لوازم خانگی کرده است. تلویزیون Xiaomi از دیگر محصولاتی است که توسط این کمپانی خوش نام چینی تولید میشود. تلویزیونی هوشمندی که به فناوری روز دنیا از سیستم عامل تا پردازنده و اینترنت مجهز است. این جعبه جادویی ساخته دست شیائومی به حدی پیشرفته است که با غولهای سامسونگ و شیائومی برابری میکند و چه بسا به زودی از آنها پیشی بگیرید. این همه درمورد اعتبار و پیرفته بودن این دستگاه صحبت کردیم ولی باید عرض کنیم این کیفیت بالای دستگاه تضمینی برای عدم خرابی آن نیست. به عبارت بهتر، هر محصول ساخته دشت بشر یک روزی خراب و نیاز به تعمیرات و سرویس دارد. در همین راستا، تی وی تعمیر برای ارائه خدمات پس از فروش برند Xiaomi از نصب و سرویس تا تعمیر تلویزیون شیائومی در منزل در خدمت شماست.

  بررسی تلویزیون شیائومی مدل های 2023

چند ماه قبل شیائومی از سری ES تلویزیون هایش در بازار چین پرده برداری کرد. شما با خرید تلویزیون شیائومی Mi TV ES Pro صاحب یک دستگاه می شوید که در دسته تلویزیون های پرچمدار و بالارده ی شیائومی قرار می گیرد. سری ES تلویزیون های شیائومی در چهار سایز ارائه شده که مدل 86 اینچی این سری زودتر روانه بازار شد و بتازگی نیز مدل های 55، 65 و 75 اینچی عرضه شدند. تلویزیون بالارده 2022 Mi TV Pro 65 با مشخصاتی بی نظیر اینجاست. 2) در این تلویزیون قرار دارد که می تواند طیف معتبر و سخت گیرانه ی DCI-P3 را تا 94% پوشش دهد!. 400 میلیمتر بر روی قاب پشتی این تلویزیون تعبیه شده است. روشنایی این پنل خارق العاده چیزی در حدود 700 نیتس مطرح شده که قطعا هر بیننده ای را شگفت زده می کند. تصور کنید نور پس زمینه در 4096 واحد جداگانه در کنار روشنایی 700 نیتی آماده بکار است تا در تصاویر، نور ها و سایه هایی غنی تر از همیشه تولید شود.

xiaomi tvJavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون شیائومی Q1 که برخی آن را با مدل L75M6-ESG نیز میشناسند یکی از تلویزیون های 2021 این برند است. این مدل از صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 که وظیفه پردازش تصاویر را برعهده دارد. شیائومی تلویزیون 75Q1 را به فناوری Quantum Dots مجهز کرده است طیف رنگی گسترده ای را در اختیار شما قرار میدهد. FRC)تصاویر واقعی و طبیعی را به نمایش میگذارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون نسبت به تلویزیون های LED شیائومی بهتر است و صحنه های زنده ای را مشاهده خواهید کرد. و Dolby Vision پشتیبانی می کند. همچنین دارای فناوری Local dimming است و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد.

  3 راه‌ها به تلویزیون شیائومی بدون شکستن شما موسسه مالی

10 توصیه‌هایی درباره تلویزیون شیائومی شما نمی توان استطاعت مالی از دست دادن

میکروفون باز می شود و شما می توانید درخواست خود را بگویید. به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند. از قبل به تنظیمات تلویزیون شیائومی خود بروید و شبکه ها و برنامه هایی که می خواهید با صدا جستجو کنید را انتخاب کنید. پنل این تلویزیون طبق ادعای شیائومی (Xiaomi) نسبت کنتراست استاتیک ۱۵۰۰۰۰:۱ و عمق رنگ ۱۰ بیتی دارد و ۹۳ درصد از رنگهای طیف DCI-P3 را پوشش میدهد. زمان پاسخگویی تحسینبرانگیز یک میلیثانیهای در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و بهرهمندی از فناوری ۱۲۰ هرتزی MEMC (به منظور تولید فریمهای میانی برای نمایش روانتر تصاویر کمتر از ۱۲۰ فریم در ثانیه) از دیگر ویژگیهای مهم این پنل است. Mi TV LUX از یک چیپست سفارشی مدیاتک ۹۶۵۰ به همراه موتور هوشمند پردازش تصویر شیائومی موسوم به AI Master Smart Engine بهره میبرد که برای ارائهی ۲۰ الگوریتم بهینهسازی در پنج حالت مختلف برنامهریزی شده است. این تلویزیون همچنین در بخش صوتی نیز علاوه بر پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس (Dolby Atmos) از یک واحد هوشمند بهرهمند است که تنظیمات صدا را برحسب نوع محتوای درحال پخش، تغییر میدهد.

چون رفرش یک امر حیاتی به شمار می تلویزیون شیائومی بانه رود. کیفیت تصویر یکی از مهم ترین آیتم در زمان خرید به شمار می رود و کاربران و افراد حرفه ای در زمان خرید آن را اغلب بعد از قیمت و طراحی در نظر می گیرند. قطعا همه از تلویزیون انتظار اجرای تصاویر با کیفیت را دارند. تلویزیون شیائومی می تواند هر کاربری را با ارایه ی تصاویر واقعی و غنی از رنگ به خواسته ی خود برساند. در واقع تصویری که از این نمایشگرها منتشر می شود هیچ گونه کم و کاستی با تلویزیون های برند های نامی ندارد. کیفیت تصویر تمامی تلویزیون های این برند از استاندارد فورکی پیروی می کنند. کیفیت تصویر فورکی برابر با 8 میلیون پیکسل می باشد میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسل را می توان به عنوان برترین شاخصه ی این تلویزیون تلقی کرد. در این صورت صحنه هایی با وضوح بی نظیر و کنتراست عالی را به نمایش می گذارد.

  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • حالت مخصوص بازی
  • زاویه دید گسترده
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp
  • زاویه دید: 178 درجه
  • یک جفت HDMI 2.0

  چرا آمریکا شیائومی را در لیست سیاه قرار داد؟ / تست سلامت باتری لپ تاپ / ۱۰ اقدام ترسناک در شبکه های اجتماعی

و نمای دکوراسیون خانه شما را بسیار شیک و مدرن نشان می دهد. اگر بنا به هر دلیلی فرد نخواهد بر روی میز از آن استفاده کند قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. و خود را مانند یک تابلو زیبا و زنده بر روی دیوار نشان می دهد. بدون این که هیچ گونه کابل و سیمی نمایان باشد و نمای محیط خانه را بسیار زیبا می کند. تلویزیون شیاومی P1 بسیاری از فن آوری های بروز در صنعت تلویزیون سازی را دارد. و برنامه های هوشمندی را پشتیبانی می کند. تا بهترین کیفیت را به مشتریانش بدهد و از نظر کیفیتی در درجه بالایی قرار دارد. یکی از این فن آوری ها، DOLBY VISION هوشمند می باشد. این فن آوری ترکیب رنگ را به صورت زنده و طبیعی در تلویزیون دریافت می کند . و برترین تصویر را ارائه می دهد. DOLBY VISION علاوه بر ترکیب رنگ زنده و پویا، HDR را به بالا ترین حد ممکن می رساند .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید