تلویزیون هوشمند 32 اینچ شیائومی مدل ۴A

xiaomi tvاهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. اهمیت آن : وقتی کانال تلویزیون رو عوض میکنید و یا بعد از چند ساعت بازی کردن یکدفعه استوپ میزنید و به کار دیگه ای میپردازید . یا هر تغییر یکدفعه ای از حالتی از تصویر که برای مدت طولانی ای استقرار داشته میتونه احتباس و هاله ای از محتوای قبلی را در محتوای جدید شما هم نمایش دهد که بعضا بسیار بد به نظر میرسه. برای مثال کادر و نوار سفید اخبار و اعلانات یا آرم شبکه ها اگرکه رنگ آنها روشن و شفاف باشد به شکل عجیبی بر دیود های این نوع پنل اثر منفی میگذارد و در اثر ضعف این نمایشگر در آن نواحی از دیود های ونل هاله ای از تصویر و محتوای قبلی برای مدتی در محتوای جدید پخش شما مهمان خواهد بود بین ۱ الی ۸ دقیقه استاندارد و بعضا تا چند ده دقیقه و چند ساعت …

  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  • پردازش حرکتی قدرتمند
  • افرالند – 10 ماه پیش
  • پشتیبانی از کدک ویدئویی MPEG1/2/4, REAL, H.264
  • فناوری Local dimming و تولید کنتراست تصویر
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 300×400 میلیمتر

xiaomi tvسیستم عامل استفاده شده در این دستگاه، اندروید است. سیستم عامل اندروید یک سیستم کامل با تعداد زیادی برنامه ها و امکانات است. اگر می خواهید از Netflix برای تماشای فیلم ها استفاده کنید می توانید این برنامه را دانلود کنید. ، AtresMedia ، Amazon Prime Video و غیره استفاده کنید. شیائومی در این دستگاه دو گزینه را معرفی کرده است که ممکن است برای برخی از کاربران جالب باشد. اولی PatchWall است که نوعی لانچر است که می توانید جایگزین رابط کاربری بومی اندروید شود و به محتواهای ویژه، برنامه ها و بخش های دیگر مانند منابع مختلف ویدیویی موجود دسترسی پیدا می کند. این لانچر بسیار شبیه به رابط tvOS است که اپل برای تلویزیون های خود استفاده می کند. اما دومین گزینه برنامه ای برای کنترل اتوماسیون خانگی است. اگر دستگاه های هوشمند شیائمی مانند لامپ، سنسور و غیره دارید می توانید آنها را از طریق تلویزیون کنترل کنید که به نوعی مرکز کنترل اتوماسیون خانگی تبدیل می شود.

  اختلالي در فعاليت گوشي‌هاي شيائومي وجود ندارد

6. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید.

نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. 4. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. 5. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند. 6. حداقل به دنبال 3 درگاه HDMI باشید. و فرمت جدیدتر HDMI 1 را انتخاب کنید. تلویزیون های شیائومی نیز به صورت معمول دارای 3 درگاه HDMI می باشد. 7. صدای تلویزیون از جمله لزومات مهمی است که باید هنگام خرید به قدرت آن دقت کنید، صدایی با قدرت 8 تا 10 وات برای هر اسپیکر خوب و معمول است. 8. تلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید.

xiaomi tvبرای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های Xiaomi هستید. آیا با جدیدترین ظرفشویی های ال جی آشنا شدهاید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ال جی را بخوانید. بزرگترین مزیت تلویزیونهای 4K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی ، تصاویر غنی تر و طبیعی نسبت به تلویزیونهای HD به نظر می رسند.. تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد از فاصله کمتری به راحتی صفحه را مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند. نسل جدید تلویزیون Xiaomi با سری 4x توانست خریداران بی شماری را مجذوب خود کند. تلویزیون سری 4x در ابعاد 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی با کیفیت ساخت شگفت انگیز ، کیفیت تصویر و صدا بی نظیر و بسیاری ویژگی های استثنایی دیگر شمارا مجاب به خرید می کند.

  مقایسه ۱۲T با ۱۱T Pro (دو میان‌رده همه‌فن‌حریف و هم‌قیمت شیائومی)

برای سایر کنترل ها استفاده از کنترل از راه دور ضروری است. بدنه مرکزی تمام اتصالات مورد انتظار را در خود جای داده است: در سمت راست ۳ سوکت USB 2.0، ۳ ورودی HDMI (یکی با پشتیبانی از (ARC، یک خروجی صدای آنالوگ برای هدفون وجود دارد. Xiaomi Mi TV 4S 55 دارای یک پنل IPS با روشنایی ۳۳۰ نیت و وضوح ۴K UHD با عمق رنگ ۱۰ بیت تولید شده توسط LG می باشد. در مقایسه با سونی و سامسونگ که پنل های LCD نوع VA ارائه می دهند، این IPS کنتراست کمتری دارد اما رنگ ها را به خوبی بازتولید می کند و زاویه دید بسیار خوبی دارد. تلویزیون از فاوری HDR10 نیزپشتیبانی میکند. چیزی که این تلویزیون را از سایر برندها متمایز می کند و همچنین نقطه قوت این تلویزیون حساب می شود، استفاده از سیستم عامل Android TV است که توسط گوگل به طور خاص برای تلویزیون ایجاد شده است.

قابلیتی که لذت استفاده از این تلویزیون را دوچندان کرده است، رابط هوشمند آن است. سیستمعامل آن اندروید میباشد. میتوانید با این تلویزیون 50 اینچی، در اینترنت به جستوجو بپردازید، تصاویر درحال پخش از سایر دستگاههای دیجیتالی را به اشتراک بگذارید یا اینکه اپلیکیشنهای متعدد و هیجانانگیزی را دانلود و نصب کنید. درنتیجه استفاده از این تلویزیون در اوقات فراغت، بسیار لذتبخش است و کارایی بسیار بیشتر از یک تلویزیون را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. تلویزیون 4A از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 65 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد. پنل این تلویزیون از زاویه دید گسترده ای برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت.

این درصدها موفقیت شیائومی در هند را بهخوبی نشان میدهند. البته که شرکتهای کمی در تاریخ توانستهاند برای مدت زمان طولانی جایگاه خود در یک بازار را حفظ کنند. حتی اپل هم روزهای تاریکی داشته است. در یک مقطع شیائومی به این میبالید که ارزش صد میلیارد دلاری دارد. اما بهعنوان یک شرکت خصوصی، بودجه آن همیشه با توجه به درآمدش و آنچه که از سرمایهگذاران به دست میآورد، محدود میشد. در این زمان، با وجود سود کمی که از فروش محصولاتش به دست میآورد، بهترین گزینه این بود که در بورس عرضه عمومی شود. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، این شرکت در بازار بورس هنگ کنگ عرضه عمومی و حدود ۵۰ میلیارد دلار ارزشگذاری شد. البته که این ارزشگذاری بسیار کمتر از ادعای صد میلیارد دلاری شیائومی بود اما همچنان یک موفقیت بزرگ برای این شرکت به حساب میآمد. به این ترتیب شیائومی بهعنوان سومین برند ارزشمند گوشی در دنیا شناخته شد و بالاتر از خود دو شرکت سامسونگ و اپل را میدید.

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  • تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل 55MI TV 4S
  • دستیار صوتی گوگل
  • خوانا بنویسید
  • صفحه نمایش 32 اینچی

  تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی Mi TV 4

سپس از پایین نمایاب، روی More بزنید. حالا میتوانید به حالتهای مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. اگر گوشی شما ویژگی Supermoon را داشته باشد، این گزینه را میتوانید در انتهای لیست مشاهده کنید. پس از وارد شدن به این حالت، گوشی برای عکاسی از ماه آماده است. همچنین میتوانید با کلیک روی دایره توخالی پایین سمت چپ صفحه، افکتهای مختلفی نیز به عکس خود اضافه کنید. ضد پله پله شدن رنگ یعنی چه؟ از این ویژگی بهعنوان Anti Banding نیز یاد میشود. اما Anti Banding چیست؟ این ویژگی، یکی از تنظیمات دوربینهای عکاسی است که مانع از ایجاد خطوط افقی و عمودی در هنگام عکاسی از تصاویر نشان داده شده در تلویزیون و مانیتور میشود. در گوشیهای شیائومی میتوانید این حالت را روی خودکار قرار دهید یا خودتان آن را تنظیم کنید. برای دسترسی به این مورد، ابتدا برنامه دوربین را باز و روی آیکون منو همبرگری در بالای سمت راست صفحه بزنید. سپس Settings را انتخاب کنید. حالا در تنظیمات برنامه، روی گزینه Anti banding بزنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون شیائومی.

دیدگاهتان را بنویسید