تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU

  • ورودی CI+
  • ایراد در برد دستگاه گیرنده
  • سیستم عامل مناسب
  • مناسب نبودن محل قرارگیری پورتهای کناری
  • افرا لند – 2 سال پیش

تلویزیونها یکی از مهمترین لوازم موجود در هر خانه هستند. امروزه این جعبه جادویی علاوه بر منازل در دیگر اماکن نیز دیده میشود. شیائومی یکی از کمپانیهایی بوده که در سالهای اخیر توانسته محصولاتی باکیفیت نظیر تلویزیونهای پیشرفته را تولید و به بازار جهانی عرضه کند. اگر قصد خرید تلویزیونهای شیائومی را دارید، باید پیش از خرید، اطلاعاتی را در مورد این صنعت پرطرفدار کسب نمایید. در ادامه با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی همراه باشید. مزیت های خرید تلویزیون شیائومی چیست؟ چرا خرید تلویزیون هوشمند برای جامعه امروزی نیاز است؟ یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید تلویزیون شیائومی باید به آن دقت کنید، توجه به ابعاد صفحه تلویزیون خواهد بود. در هنگام خرید تلویزیون اولین معیاری که هر شخصی آن را بسیار مهم میداند، سایز تلویزیون است. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که چند نفر از افراد منزل به تماشا تلویزیون میپردازند و تلویزیون در چه متراژی قرار دارد.

رازهای ناشناخته تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای ویژگی های بی نظیری است که از هر لحاظ این تلویزیون را خاص می کند. تفاوت تلویزیون شیائومی Mi TV 5 Pro با مدل های پایین تر در این است که : ماتریس های IPS قدیمی حذف شده و ماتریس های QLED در Mi TV 5 Pro نصب شده اند. 64 گیگابایت و 4 بلندگو پر قدرت است.در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های این تلویزیون را بررسی کنیم. کیفیت تصویر این تلویزیون شیائومی 4K QLED با پشتیبانی HDR 10 Plus است. این تلویزیون از فناوری پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فیلم های 8K را بدون تبدیل قبلی مشاهده کنید. به طور حتم از تماشای تصاویر در این تلویزیون لذت خواهی برد گویی هر روز در سینما هستید. این تلویزیون همچنین دارای یک سیستم صوتی با چهار بلندگو 8 وات و پشتیبانی از کیفیت صدای Dolby و Dts است. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای صفحه نمایش 65 اینچی با “نقاط کوانتومی” ، یعنی QLED است.

Prime 10 کلید تکنیک متخصصین استفاده برای تلویزیون شیائومی

از طرفی تاخیر در انتقال داده در پورت های این تلویزیون کم بوده و کاربر بازی خیلی سریع نتیجه واکنش را مشاهده می کند. در تلویزیون شیائومی P1 از ویژگی های منحصر به فردتری تلویزیون شیائومی 65 اینچ رسیور دار استفاده شده است. را با هم پشتیبانی کند و شما در زمان نمایش اینگونه تصاویر نگرانی در مورد فرمت ها نخواهید داشت. میانبر هایی برای دانلود این گونه محتوا مانند نتفلیکس و دیسنی در دسترس می باشد. تلویزیون P1 از پردازنده ای فوق العاده بهره می برد که نسبت به ملد 4S کاراتر می باشد. شیائومی از MEMC استفاده می کند و می تواند نویز و بلور را به صورتی کاربردی از تصویر حذف کند. این تلویزیون در نوع خود بی نظیر است و می تواند با تلویزیون های ال جی و سامسونگ البته در رنج LED رقابت کند. در این تلویزیون شیائومی هر ویژگی مثبتی وجود دارد و کاربر می تواند به خوبی از آن بهره ببرد. تلویزیون شیائومی مدل P1 به نسبت مدل 4S می تواند کاراتر باشد و نسبت به مدل 4X هم که قطعا بالارده تر است. مهمتری تفاوت آن ها می تواند سویئچ میکروفون روی تلویزیون باشد و یا اینکه کیفیت تصویر بالاتر و همچنین پشتیبانی بیشتر از فرمت ها در مدل P1 باشد. شاید می خواهید بدانید که تلویزیون P1 شیائومی چه جایگاهی را در بازار دارد. شیائومی برندی نوپا در زمینه تولید تلویزیون است و شاید کاربران زیاد برای خرید آن تمایلی نشان ندهند. به صورت کلی تلویزیون شیائومی حدودا 4 سال است به فروش می رسد و خوشبختانه از نظر حفظ کیفیت و کارایی فوق العاده بوده است. تلویزیون P1 با مشخصاتی که دارد می تواند با تلویزیون های ال جی و سامسونگ راقبتی فوق العاده داشته باشد. تلویزیون P1 هم رده تلویزیون های سامسونگ AU9000، AU8000، تلویزیون های ال جی UP7750 و UP7550 می باشد.

  قیمت خرید تلویزیون شیائومی – مدل های اسمارت 4k – گناوه و بانه

تفاوت دیگری که بین تلویزیون های شیائومی با تلویزیون های ال جی و سامسونگ وجود دارد این است که تلویزیون های ال جی و سامسونگ سیستم صوتی ۲۰ وات و بیشتر را برای تولیدات خود در نظر گرفته اند. اما تلویزیون های شیائومی تنها سیستم صوتی ۲۰ وات را دارا هستند و این ویژگی نشان از ضعف این برند نیست. چرا که این برند به تازگی وارد بازار شده است و قطعاً برای ارائه مدل های جدیدتر با ویژگی های منحصر به فرد فرصت بسیاری دارد. ایا تلویزیون شیائومی خوب است؟ برند شیائومی تلاش کرده است، در هر تلویزیون بیشتر میزان قابلیت و فناوری ها را جای دهد تا بتواند پاسخگوی نیاز بیشتر کاربران باشد. اگر کیفیت تلویزیون برای شما مهم تر از قابلیت های آن است، شیائومی برای شما گزینه مناسبی نیست، اما اگر به امکانات و قابلیت های تلویزیون بیشتر از کیفیت آن اهمیت می دهید شیائومی ایده آل شماست. تلویزیون شیائومی مدل q1 سایز 75 ابنچ یک نمونه ی بسیار با کیفیت از تلویزیون های شیائومی میباشد که شما با دیدن صفحه ی مورد نظر، خواندن ویژگی ها و تجربه ی کاربران به این موضوع پی میبرید. نظرات در مورد تلویزیون شیائومی چیست؟ کاربرانی که امکانات و قابلیت ها در انتخاب تلویزیون برای آنها مهم بوده است از تلویزیون شیائومی راضی بوده اند. بی شک برند شیائومی در چند ساله آینده جز رقبای اصلی برندهای پر مخاطب امروزی قرار می گیرد. در واقع تلویزیون های برند شیائومی را می­توان به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفت.

  بهترین قیمت تلویزیون شیائومی

چرا همه درباره تلویزیون شیاومی صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

xiaomi tvحمایت از طیف وسیعی از رنگ در این حد تلویزیون شیائومی بی شک دنیایی از رنگ را در اختیار بیننده قرار می دهد. شرکت تلویزیون شیائومی کیفیت 4K را بر صفحه نمایش 75 اینچ LED خود تعبیه کرده است تا تصاویر را بر تلوزیون پخش نموده و مصرف کننده را هر چه بیشتر و تمامتر متقاعد کند . 3840 برای وضوح هر چه بیشتر در پیکسلهای ای تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1 فراهم میکند . سرعت تازه سازی در تلوزیون شیائومی 75 اینچ مدل MI TV Q1 در 120 هرتز میباشد که در روان سازیه تصاویر نقش زیبا و گسترده ایفا میکند . کیفیت تصاویر کم فریم را با استفاده از فناوری MEMC با افزودن فریم کیفیت محتوا را بهبود میبخشد . تلویزیون شیاومی 75 اینچ مدل MI TV Q1 به راحتی میتوانید در سیستم اندروید نفوذ کرده و دستگاه خود را کنترل نمایید . تلویزیون شیائومی75 اینچ مدل MI TV Q1 دارای ریموت کنترل از راه دور که از طریق بلوتوث عمل می کند میباشد .

اگر به دنبال آشنایی با انواع مدلهای دیگر تلویزیونهای شیائومی هستید، مطالعه مقاله خرید تلویزیون شیائومی را از دست ندهید. توان کلی سیستم صوتی در هر دو محصول 20 وات میباشد. همان طور که اشاره شد از سیستم صوتی باکیفیتی برخوردار هستند، همچنین جهت خروجی صدا رو به پایین میباشد. سیستم صوتی پشتیبانی شده در تلویزیون شیائومی Dolby audio DTS-HD میباشد؛ اما هنگام مقایسه آن با سیستم صوتی سونی متوجه میشویم که نسبت به آن ضعیفتر عمل کرده است. سیستم صوتی سونی از Dolby Digital ، Dolby Digital Plus ، Dolby Ac-4 و Dolby Digital Surround پشتیبانی میکند. یکی دیگر از تفاوتهای مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی توانایی سیستم صوتی تلویزیون شیائومی برای پخش صدا از طریق بلوتوث است، در حالی که سیستم صوتی سونی یک قدم جلوتر حرکت میکند! سونی دارای تنظیم صدای مناسب با موسیقی در حال پخش و پیشفرضهای دیگری برای حالت صدا است، این امر نشاندهنده برتری سیستم صوتی سونی نسبت به شیائومی میباشد.

تلویزیون شیائومی امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین تلویزیون های بازار شناخته می شود. برای خرید تلویزیون از بانه نیاز به اطلاعات دقیق تلویزیون مورد نظر خود خواهید داشت تا بر اساس بودجه و امکانات مورد نظر خود اقدام به خرید آن نمایید. زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه ای و غلظت رنگی مناسب ( بهره گیری از طیف 94% از رنگ ها) همه و همه جز ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون شیائومی مدل Redmi Smart TV X 2022 می باشد. تلویزیون های هوشمند شیائومی همگی مجهز به سیستم عامل Android TV می باشند و در این تلویزیون از آخرین نسخه این سیستم عامل (اندروید 10) استفاده شده است. این تلویزیون مجهز به پورت های مختلفی می باشد که می تواند نیاز کاربر را به طور کامل برآورده سازد. بر اساس امکانات و فناوری های به کار رفته ، قیمت تلویزیون Redmi Smart TV X 2022 نسبت به سایر رقبا پایین تر بوده و این مورد می تواند برگ برنده این تلویزیون باشد. قیمت تلویزیون شیائومی مدل Redmi Smart TV X 2022 در مدل 55 اینچی 2699 یوان در بازار چین می باشد و مدل 65 اینچی آن 3499 یوان قیمت گذاری شده است.

  • پنل: IPS
  • خرابی فلش
  • صفحه ورزشی طراحی شده توسط Hotstar: تجربه بازی با یک کلیک
  • طراحی ساده و قدیمی
  • امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  • برخورداری از HDMI 2.1
  • طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  • متن *

  راهنمای خرید تلویزیونهای شیائومی + بررسی معایب تلویزیونهای شیائومی

xiaomi tvامروز روایتگر تصاویری ناب هستند و باوجود مجهز شدن به ویژگیهای بینظیری دارای رنجهای قیمتی مناسبی میباشند، بهگونهای که قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ یا 65 اینچ آنچنان هزینه گزافی را بر شما وارد نمیسازد. شما میتوانید، بهراحتی مزایای موجود در تلویزیونهای برندهای دیگر را در شیائومی بیابید و از قدرت فوق تصور آن در پردازش تصاویر لذت ببرید و از خروجی صوتی دیجیتالی اپتیکال آن نهایت بهره را داشته باشید. سریهای مختلف این برند همیشه نوآورانه توانستهاند، بروزترین تجهیزات را در خود بگنجانند و پیشرو در این عرصه گام بردارند. وجود حافظه داخلی و امکان اتصال به وایفای یعنی متصل شدن به دنیای پهناور اینترنت از بستر این تلویزیونها که این بهتنهایی خود مزیت بزرگی میباشد. ازاینرو است که قیمت تلویزیون شیائومی در هر سطحی باشد، مناسب جلوه میکند و مشتقان زیادی را به سمت خود جذب مینماید. بسیاری از آپشنهای موجود در این تلویزیونها مانند کنترل از راه دور با میکروفن، اشتراکگذاری هوشمند و …

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید