تلویزیون ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV 4S

تلویزیون ۴۳ اینچ شیائومی مدل Mi TV 4S 43″ 4K تولید شرکت شیائومی که از نوع led می باشد که از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ با کیفیت ۴K یا Ultra HD پشتیبانی می کند. قابلیت ارتقا تصاویر، نسبت تصویر ،۱۶:۹ نمایش HDR زاویه دید ۱۷۸ درجه و رابط هوشمندAndroid Tv از ویژگی های دیگر این تلویزیون می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شیائومی لطفا مقاله تلویزیون شیائومی برند خوشنام چینی مطالعه کنید. تصویر فوق العاده واقع گرایانه. هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید داد. نمایشگر از نوع IPS LCD بوده که توانایی ۶۰ هرتز( نرخ تازه سازی تصاویر در هر ثانیه ) را دارا می باشد.نور این نمایشگر از نوع مستقیم و LED می باشد. بدنه یک دست و از جنس فلز با طراحی جدید که در هر جایی از خانه باشد فضای انجا را مدرن خواهد کرد. در تلویزیون ۴۳ اینچ شیائومی از یک پردازنده ۴ هستهای از نوع Amlogic T962 استفاده شده، هستهها از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی که میتوانند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهند. پردازنده گرافیکی بکاربرده شده Mail 450 MP5 و از نوع ۷۵۰ مگاهرتزی بوده و حافظه رم آن برابر ۲ گیگابایت است. همچنین حدود ۸ گیگابایت حافظه داخلی در این تلویزیون تعبیه شده است. پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی برای پردازش سریعتر. در تلویزیون ۴۳ اینچ شیائومی مدل ۴S از یک ریموت کنترلر چندکاره که قابلیت کنترل سایر وسایل هوشمند شیائومی را دارا می باشد استفاده شده است. امکانات این کنترل مجهز به مادون قرمز، Mi Touch، بلوتوث و پشتیبان صوتی است.

  • امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  • حافظه داخلی 2GB+8GB
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی

xiaomi tvسیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون 2 کاناله بوده و قدرت آن هم 20 وات است که به ندرت نیاز است صدای تلویزیون خود را تا حد بالا زیاد کنید. اما شیائومی برای سیستم صوتی خود نیز فناوریهای مخصوصی را در نظر گرفته و صدا را به هیچ عنوان نادیده نگرفته است؛ موضوعی که معمولا در بسیاری از تلویزیونهای حتی بالارده دیده به آن توجه نمیشود. بعید است که نیازی به سیستم صوتی اضافه داشته باشید، اما اگر بخواهید این سیستم را هم به مجموعه خود اضافه کنید، بدون هیچ دغدغهای، امکان آن برای شما فراهم شده است. به بخش سختافزار این تلویزیون میرسیم. بخشی که برای بسیاری از افراد مهم و در تصمیم آنها برای خرید آنها تاثیرگذار است. پردازنده قدرتمند 4 هستهای، برای بهتر شدن هرچه بیشتر عملکرد تلویزیون شما کارایی و عملکرد مناسبی دارد. چیپ ست به کار رفته در این محصول شیائومی، مدیاتک 9611 A55 است و برای هماهنگی تصویر و صدا و خروجی بینظیر، گزینهای عالی به حساب میآید.

تلویزیون شیائومی

تصوری که اکثراً از شرکت های چینی داریم، اینه که برای محصولاتشون از قطعات خوبی استفاده نمیکنن،اما شیائومی برعکس این قضیه عمل کرده. شیائومی مثل تولیداتش در گوشی و لوازم جانبی، تلویزیونهای با کیفیت و زیبایی رو ساخته. تلویزیون هوشمند پی 1 دارای حاشیههای فوق باریک هستش که از قطعات با کیفیت ساخته شده. در ادامه با فرنا باشین تا تلویزیون هوشمند پی 1 شیائومی رو باهم بررسی کنیم. شیائومی در طراحی این تلویزیون حاشیه های خیلی باریکی رو در نظر گرفته که جنس فریم و قاب پشتی پی 1 از پلاستیک فشرده با کیفیت ABS هستش. وزن پی 1 فقط 11 گرمه که با وجود پایه هاش میشه براحتی روی سطوح قرار داد و همینطور میشه روی دیوار هم نصب کرد. پنل صفحه نمایش پی 1 از نوع PVA هستش درواقع جزء یکی از پنل های باکیفیت روز دنیاست که شرکت بنام سونی هم از همین پنل برای تلویزیونهاش استفاده کرده.

  1. خرابی مین برد
  2. مدل: Max
  3. لوازم جانبی و سایر
  4. Afraland – 9 ماه پیش
  5. دارای اسلات CI

  دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی L65M5-5ASP دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 می باشد. داشتن چنین سیستم عاملی برای یک تلویزیون ارزان قیمت می تواند ارزش خرید آن را افزایش دهد. این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC است و شما می توانید برنامه های اندرویدی مورد علاقه خود را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب نمایید. حافظه رم این تلویزیون 2 گیگابایت است و برای اجرای برنامه ها مناسب می باشد. این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant پشتیبانی می کند و شما می توانید بسیاری از کارها را از طریق دستورات صوتی یا Voice Control انجام دهید. این تلویزیون از جستجوی صوتی یا Voice Search نیز برخوردار است و به شما کمک می کند تا راحت تر به محتوای مرد نظر خود دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های بسیار خوب این تلویزیون داشتن Chromecast داخلی است. این کروم کست قابلیت Screen Mirroring نیز دارد و شما می توانید صفحه موبایل هوشمند اندرویدی خود را روی تلویزیون منتقل نمایید.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvدر وهله اول باید بدانیم که اصلا این وسیله چیست و به چه کاری می آید! به زبان ساده “Mi TV Box 3” گجتی است که می تواند یک تلویزیون معمولی را به تلویزیونی هوشمند تبدیل می کند اما این تمام ماجرا نیست! طراحی زیبا، وزن کم و سخت افزار قدرتمند از ویژگی های بارز این تی وی باکس محسوب می شود. این دستگاه دارای دو پورت USB و یک پورت HDMI است همچنین ریموت کنترل آن مجهز به 8 دکمه کاربردی است. با وجود این دستگاه هوشمند می توانید فیلم ها و یا تصاویر و موسیقی موجود در گوشی موبایل و یا تبلت خود را با کیفیت 4K برابر با 3840×2160 پیکسل روی تلویزیون پخش کنید. شما از این طریق همچنین می توانید بازی های روی گوشی خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون تماشا و اجرا کنید. این نسخه از تی وی باکس، روی پلتفرم 64 بیتی اجرا میشود و از دستور صوتی پشتیبانی میکند، که این قابلیت به شما کمک میکند تا به دنبال ویدئوها بگردید یا پخشکننده را کنترل کنید.

  ماجرای حواشی ممنوعیت واردات چند مدل تلفن‌همراه هوشمند

برای خرید تلویزیون جدید، انتخابهای زیادی وجود دارد. تلویزیونهای جدید ویژگیهای متنوعی دارند که براساس نیازهای مختلف طراحی شده. این ویدیو یک راهنمای خرید تلویزیون کامل است که در آن تلاش شده تمام نیازهای احتمالی در نظر گرفته شود و گزینههای موجود به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند. اولین موردی که به آن میپردازیم ابعاد تلویزیون است. مورد بعدی رزولوشن یا وضوح تصویر است. تلویزیونهای فعلی بازار با رزولوشن تصویر Full HD، ۴K و ۸K ارائه میشوند که پیشنهاد ما در صورت داشتن بودجه کافی، تلویزیونهای ۴K هستند که تصاویری با جزئیات بسیار بالاتر و رنگهای بهتر دارند. مورد بعدی نمایشگر تلویزیونها است که به ۲ دستهی کلی با پنل OLED و پنل LED تقسیم میشوند و هر کدام مزایای خود را دارند که با جزئیات به آن میپردازیم. همچنین در این راهنمای خرید تلویزیون مقایسهای داریم روی سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیونهای هوشمند و عملکرد آنها و تمام جزئیات دیگری که ممکن است شما برای خرید تلویزیون نیاز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با دستهبندی گوشیهای شیائومی شما را به تماشای راهنمای خرید ویدیویی گوشیهای شیائومی دعوت میکنیم. دیجیکالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجیکالا در «استاندارد حرفهای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند. دیجیکالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفهای دارند، فراهم میکند. اگر فکر میکنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجیکالا مگ تَلِنت بپیوندید.

تلویزیون شیاومی

این تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای پردازنده چهارهسته ای Cortex-A55 می باشد. این پردازنده بسیار قدرتمند می باشد که سبب بهبود کیفیت تصاویر، صدا و عملکرد تلویزیون خواهد شد. شیائومی به این تلویزیون 55 اینچ خودش دو بلندگوی 10 وات اختصاص داده است که در مجموع صدای 20 وات را به گوش مخاطبان می رساند. معمولا بیشتر افراد از این میزان صدای 20 وات رضایت دارند اما اگر این 20 وات نمی تواند شما را راضی نگه دارد می توانید از طریق سیستم های صوتی و ساندبار کیفیت صدای آن را ارتقا دهید. این تلویزیون دارای تکنولوژی صدای DTS-HD و Dolby Audio می باشد که در واقع سبب می شود تا صدا تقویت شود و حالت نسبتا فراگیری را ایجاد کند. پورت های خروجی و ورودی در تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. این تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای 3 ورودی HDMI و 2 ورودی kalinab.com USB می باشد.

xiaomi tvگوشی های هوشمند، دیگر تنها دستگاهی برای برقراری تماس های صوتی و ارسال و دریافت پیامک نیستند. این دستگاه ها حالا مجموعه ای از سخت افزار های قدرتمند و کاربردی هستند که توانایی انجام ده ها کار را دارند. شرکت های مختلف همواره سعی می کنند که ابزار های جانبی و امکانات بیشتری به گوشی های تولیدی اضافه کنند و با این کار توجه خریداران را جلب کرده و محصولات بیشتری به فروش برسانند. یکی از فناوری هایی که جدیدا به گوشی ها اضافه می شود، قابلیت کنترل لوازم برقی با استفاده تلویزیون شیائومی 4s گلوبال از گوشی است. این کار با قرار گرفتن سنسور اینفرارد روی گوشی انجام می گیرد. شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است که چند سالی است از این فناوری روی برخی از گوشی های خود استفاده می کند. برای این که بتوان دستگاه مورد نظر را به گوشی شناساند و به کنترل های آن دسترسی داشت، باید از یک رابط نرم افزاری استفاده کرد. شیائومی از همان ابتدا چنین برنامه ای را تولید کرده و روی گوشی هایش به صورت پیش فرض نصب می کند.

  شیائومی 12 اولترا احتمالاً سه‌ماهه‌ دوم ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود

در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید. کیفیت صدا برای آن دسته از افرادی که به تماشا فیلم و سریال میپردازند یا اهل گیم بودهاند، بسیار اهمیت دارد. کیفیت صدا بالا میتواند لذت تماشای فیلم و بازی کردن را برای شما دوچندان نماید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از بلندگوهای قوی استفاده کرده است. هر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند. این محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. این تلویزیون نسبت به سایر کمپانیها کیفیت تصویر مناسبی دارد. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر به تولید تلویزیونهایی با کیفیت تصویر OLED و QLED پرداخته است. این تلویزیونها حجم رنگی معادل با 100% را به کاربر نمایش میدهند.

وقتی در مورد بررسی تلویزیونها صحبت میکنیم، همه منتظر رسیدن به بخش اصلی یعنی نمایشگر آن هستند. تلویزیون 65 اینچی P1E شیائومی همانطور که از نامش مشخص است، دارای نمایشگر 65 اینچی بوده و به همین دلیل برای محیطهای متوسط و بزرگ بسیار خوب و مناسب است. اما چه ویژگیها و قابلیتهایی در این بخش محصول گنجانده شده است؟ پنل نمایشگر تلویزیون حاضر، از نوع PVA بوده و رزولوشن 4K را ارائه میدهد. این یعنی بالاترین حد کیفیت را با نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی مشاهده خواهید کرد. زاویه دید 178 درجهای این محصول نشانگر این موضوع است که در زوایای مختلفی که نسبت به نمایشگر این دستگاه قرار بگیرید، همچنان امکان دیدن تصاویر با کیفیت بالا را خواهید داشت. از دیگر مشخصات نمایشگر محصول حاضر هم میتوان به نرخ نوسازی 60 هرتزی آن اشاره کنیم. این میزان به اندازه تلویزیونهای رده بالا بازار بالا نیست؛ اما در عمل شاهد عملکرد خوبی نیز در این بخش هستیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید