تلویزیون 43 اینچ 4K شیائومی مدل XIAOMI Mi TV 4X – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Mi TV 4x را می توان بهترین مدل تلویزیون هوشمند تولید توسط شیائومی برای کشور هند دانست. این تلویزیون که دارای رام گلوبال است تا حدودی برای کشور هند شخصی سازی شده است. مهم ترین تفاوت این تلویزیون نسبت به مدل گلوبال Mi TV 4S را می توان ظاهری دانست. نتیجه ی این تغییرات را می توان جذابیت بیشتر این محصول به دلیل کاهش ضحامت آن دانست. البته این تمام تغییرات نیست. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این محصول را رو بررسی کنیم. همان گونه که گفته شد ظاهر می تی وی 4X یکی از مهم ترین تغییرات این تلویزیون نسبت به 4S می باشد. علی رغم یکسان بودن فریم آلومینیمی زیبا و نازک در هر دو تلویزیون، ضخامت 4x حدود 3 سانتی متر کاهش پیدا کرده است. در کنار این، پشت تلویزیون دیگر با یک پلاستیک ساده روبرو نیستید و با پلاستیک طرح دار با کیفیت تری جایگزین شده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون اندرویدی شیائومی L65M5-5ASP دارای پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی Cortex A53 می باشد. این پردازشگر توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این پردازشگر در کنار 2 گیگابایت رم از نوع DDR و 16 گیگابایت حافظه از نوع eMMC اجرای سریع و روان برنامه ها و انجام کارهای مختلف در سیستم عامل را تضمین می کند. شیائومی در کنار این پردازشگر از پردازشگر گرافیکی Mali-470 برای انجام پردازش گرافیکی نیز استفاده نموده است. به لطف این دو پردازشگر عملکرد کلی این تلویزیون خوب است و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون هوشمند Xiaomi L65M5-5ASP از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را از طریق آن انجام دهید. ریموت کنترل بلوتوثی این تلویزیون دارای دکمه مخصوص اجرای Google Assistant است و شما با فشردن آن می توانید دستورات صوتی مختلف را اجرا کنید.

xiaomi tvپشتیبانی می کند. همانطور که گفتیم تلویزیون 65L65M5-5ASP جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است، بنابراین نمی توان انتظار زیادی از آن در زمینه نمایش محتوای HDR داشت و توانایی رقابت با تلویزیون های پرچمدار بازار را ندارد. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر گرافیکی Mali-470 مجهز نموده تا عملیات مربوط به پردازش تصویر را انجام دهد. به طور کلی کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است و برای استفاده های معمولی و روزمره کاملا مناسب است. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP دارای زاویه دید گسترده ای است. این تلویزیون تا زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. این موضوع هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی یا در محیط های بزرگ کاملا ملموس است و همه افراد تجربه تماشای یکسانی را خواهند داشت. بسیاری از تلویزیون هایی که از پنل VA برخوردار هستند این توانایی را ندارند.

  تلویزیون شیائومی Xiaomi Tv 4s 55 Inch

تلویزیون L55M5-5ASP Xiaomi از وجود فناوری DTS نیز بهره میبرد.

در این بخش نیز دیگر قابلیتهای موجود در این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد. اول از همه باید به وجود فناوری Dolby Audio اشاره کرد که باعث میشود تا تلویزیون توانایی عالی در پخش صداها داشته باشد. تلویزیون L55M5-5ASP Xiaomi از وجود فناوری DTS نیز بهره میبرد. این فناوری جزو فناوریهای چند کاناله صدا شرکت DTS میباشد که وظیفه رمزگشایی صداها را بر عهده دارد. پورت HDMI یکی از درگاههای ارتباطی پر کاربرد میباشد که تمام دستگاهها از حضور آن بهره میبرند. این امر باعث میشود تا بتوانید سیستمهای صوتی و تصویری و پلی استیشنها را به تلویزیون متصل نمایید. همچنین این پورت صدا و تصویر را به صورت همزمان و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهد. از طریق پورت USB نیز میتوانید فلاش مموریها و دیگر حافظههای جانبی را به تلویزیون متصل نمایید بدین وسیله امکان دیدن فایلهای صوتی و تصویری داخل آنها بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون قدرتمند و مقرونبهصرفه شیائومی Mi QLED Q1E، یکی از بهترین تلویزیونهایی است که میتوان در بازار پیدا کرد. Q1E به پنلی مجهز به فناوری QLED است که تضمینکننده نمایش رنگهای واقعی و شفافیتی حیرتانگیز است. صفحهنمایش 4K این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیتی واقعی، ۱۷۸ درجه زاویه دید عالی و انبوهی از قابلیتهای تصویری HDR است. این تلویزیون از بکلایت Direct LED در کنار Full Array Dimming استفاده کرده که باعث میشود روشنایی تصویر به ۱۰۰۰ نیت برسد. البته که این تلویزیون از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی میکند، اما وجود فناوری MEMC باعث میشود تا نمایش تصاویر سریع، فیلمها و بازیهای اکشن به بهترین شکل ممکن انجام شود. به سراغ جدیدترین و ارزانترین تلویزیون 4K شیائومی رفتیم. Mi TV P1 در دو سایز ۴۳ و ۵۵ اینچ که در بازه قیمتی ۱۲ تا ۱۷ میلیون تومان قرار دارند، از هر لحاظ بهترین انتخابهای شما به عنوان تلویزیونهایی مقرونبهصرفه خواهند بود.

علاوه بر این، این نرم افزار رایگان است.

xiaomi tvاگر مطمئن نیستید که تلویزیون شما این قابلیت را دارد یا نه، کافی است با پشتیبانی شرکت سازنده تلویزیون خود تماس بگیرید. اکنون، در تلفن همراه خود به قسمت تنظیمات بروید. گزینه اتصال و اشتراک گذاری Connection & sharin و سپس گزینه Cast (یعنی انتقال دادن عکس یا ویدئویی خاص از گوشی، تبلت یا لپ تاپ) را جستجو کنید. ویژگی Cast را فعال کنید، از این طریق دستگاه های موجودی که می تواند به آنها متصل شود را پیدا می کند. روی نام تلویزیون ضربه بزنید حالا نمایش تصویر شروع می شود. LetsView یکی دیگر از ابزارهای قابل اعتمادی است که می توانید برای انتقال داده های گوشی شیائومی 11 به تلویزیون هوشمند از آن استفاده کنید. این یک برنامه اشتراک گذاری صفحه نمایش DNLA (یعنی اتصال شبکه دنیای دیجیتالی با هم) بی سیم است که تقریباً از سیستم عامل های همه دستگاه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این نرم افزار رایگان است. شما می توانید ضبط صدا از صفحه، ضبط فیلم از صفحه، حاشیه نویسی و مهمتر از همه قابلیت میراکست (انتقال تصاویر از گوشی به تلویزیون) را در آن پیدا کنید.

  بهترین تلویزیون های شیائومی

دنیای تصاویر، به صدقه سر دوربین های جانانه و صفحه نمایش های همه فن حریف، روز به روز هیجان انگیزتر می شوند. این طور که از شواهد ماجرا مشخص است، دنیای صفحه نمایش ها خواب های خوبی برای مخاطبان خود دیده اند. از صفحه نمایش لپتاپ ها و موبایل های هوشمند گرفته تا تلویزیون های غول پیکر همگی حرف هایی برای گفتن دارند. کمپانی شیائومی برای پوشش کامل بازار ، ورژن اقتصادی Mi TV 4 را با هویت Mi TV 4C روانه بازار کرده است . ماجرای تلویزیون های شیائومی از کجا آب میخورد؟ اگر به تازگی به جمع طرفداران شیائومی پیوسته باشید، ممکن است به سختی سر از کار مدل بندی های تلویزیون های این برند درآورید. همه تلویزیون های شیائومی، پسوند می تی وی را به دوش میکشند و اصل ماجرای مدل بندی از بعد از Mi TV شروع می شود. می تی وی 1، می تی وی 2، می تی وی 3 و در نهایت می تی وی 4 جدیدیترین هنرنمایی شیائومی می باشد که می تی وی 4 اس ها به روزترین نسخه مدل 4 به حساب می آیند. می تی وی 4 سی ها نیز به نسخه های اقتصادی معروفند.

  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 250×300 میلیمتر
  • محل نهچندان مناسب پورتهای کناری
  • امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  • مختصرگو باشید
  • نرخ رفرش: ۶۰ هرتز
  • آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟
  • پورت HDMI 2.1: دارد

تلویزیون 4K شیائومی P1 با برخورداری از صفحه نمایش LED کیفیت تصویر خوبی را به نمایش میگذارد. این تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل پشتیبانی میکند. تلویزیون های 4K کیفیت تصویری چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD را ارائه میدهند. تلویزیون 4K HDR شیائومی P1 سایز 50 اینچ با حذف نویز و افزایش رزولوشن باعث میشود تا جزییات تصویر واضح تر نمایش داده شود و عمق تصاویر افزایش یابد. کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است و تماشای هر محتوایی روی آن لذت بخش خواهد بود. حاشیه و قاب سه طرف تلویزیون LED شیائومی P1 باریک است و باعث میشود روی تصاویر در حال پخش متمرکز باشید. این تلویزیون زاویه دید گسترده ای ارائه میدهد و برای کسانی که به صورت گروهی به تماشای تلویزیون میپردازند گزینه مناسبی خواهد بود. تلویزیون 50 اینچ P1 تا زاویه 178 درجه تصاویر با کیفیت و دقیقی را نمایش می دهد و شما می توانید از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید.

  قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات)

جهت خروجی صدا رو به پایین است و از استانداردهای Dolby Digital به همراه Dolby Digital Plus و DTS Digital Surround پشتیبانی میکند. از قابلیتهای صوتی این سیستم میتوان به فناوری Acoustic Multi-Audio، پشتیبانی از دالبی اتموس و Voice Zoom 2 اشاره کرد. این تلویزیون در بخش اتصالات دارای 2 پورت USB و 4 پورت HDMI (شامل دو پورت HDMI 2.0 و دو پورت HDMI 2.1) است. علاوه بر این موارد، رابط کامپوزیت (AV)، وایفای، بلوتوث 4.2، درگاه شبکه، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون نیز در این محصول دیده میشود. شیائومی Mi TV Q1 با اندازه 75 اینچ یکی بهترین تلویزیونهای شیائومی در بازار محسوب میشود که با قیمت خود میتواند یکی از گزینههای مناسب در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون تومان باشد. ابعاد اصلی این صفحه نمایش 74.5 اینچ است و از پنل VA LCD بهره میبرد. نوع صفحه Mi TV Q1 تخت و رزولوشن آن نیز 4K-UHD یا 2160 × 3840 پیکسل است و نسبت تصویر 16:9 ارائه میدهد.

  • افرا لند – 2 سال پیش
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند
  • صدای واضح و رسا با متوسط صدا با توان صوتی 20 و 30 وات
  • بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد و به روز
  • پورت های ارتباطی: 3HDMI – 2USB
  • سیستم عامل Android
  • بهره مندی از برترین پردازنده ها

این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن فورکی باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دوچندان می کند. رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز است و به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد. پردازشگر تصویر تلویزیون 2020 شیائومی L65M5-5ASP تصاویر را پردازش کرده و نویز آن ها را از بین می برد و تصاویر صاف و با کیفیتی را تولید می کند. به این ترتیب شما شاهد صحنه ها و تصاویر صاف و بدون نویزی می شوید و تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می تلویزیون شیائومی 75 اینچ بانه کند. تلویزیون ارزان قیمت شیائومی L65M5-5ASP رنگ های طبیعی و دقیقی تولید می کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید