تلویزیون 50 اینچ شیاومی Q2 کیولد 4K مدل 2023 :: مجی کالا

xiaomi tvاین محصول کاربر پسند نمایشگری با اندازه 50 اینچ دارد که آن را به گزینه ای ایده آل برای مکانهای متوسط و کوچک کرده است. شیاومی در سال 2022 با تولید و ارائه تلویزیون کیولد مدل Q2 یکی از بهترین های موجود است که دنیایی از رنگ و شگفتی را بر روی نمایشگر خود به نمایش می گذارد. این تلویزیون 50 اینچ با برخورداری از فناوری کیولد قادر است محتواها را با کیفیت بسیار بالا و فورکی به نمایش بگذارد. نقاط کوانتومی که در Xiaomi 50Q2 بر روی رنگ ها کار می کنند و این بدان معناست که شادابی و سرزندگی رنگ ها را به آن ها بازمی گردانند. برخی از تلویزیون شیاومی تنها قادر هستند روشنایی تصویر را کنترل کنند و از عمق و کنتراست رنگ محتواها غافل اند که تلویزیون 50Q2 این مشکل را حل نموده. کمپانی شیاومی برا این محصول خواستنی خود از عمق رنگ 8 بیت که معادل با نمایش 1.07 میلیارد رنگ است استفاده نموده و طیف رنگی بسیار گسترده ای را ایجاد می کند.

این تلویزیون توانایی پشتیبانی از Google Assistant را دارد. دیگر نیازی نیست با ریموت کنترل تلویزیون به جستجو بپردازد کافی است از دستیار صوتی Google Assistant استفاده کنید و آنچه را که میخواهید به زبان بیاورید. نیازی به جستجوهای طولانی و درد سر آمیز نخواهد بود، با قابلیت تشخیص صدای هوشمند همه چیز ساده خواهد شد. به وسیله این توانایی شما قادر خواهید بود تا از طریق فرمانهای صوتی خود با تلویزیون صحبت کنید و کارهای روزمره ای را که می خواهید انجام دهید به راحتی و با گفتن فقط یک جمله انجام دهید. این برنامه بسیار کارامد بوده به گونه ای که هم برای سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS بسیار کاربردی هستند. شما می توانید با نصب این برنامه بر روی گوشی همراه خود به راحتی داده های تصویری و صوتی را بر روی تلویزیون های شیائومی تماشا کنید. شما با این برنامه قادر خواهید بود از گوشی به عنوان ریموت کنترل هم استفاده کنید و از صفحه کلید آن برای تایپ و جستجوی محتوا در تلویزیون بهره برده و استفاده از تلویزیون را آسانتر کنید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

در واقع ، Mi TV P1 مجهز به دو بلندگوی 10 واتی با فناوری رمزگشایی Dolby Audio و DTS-HD است. بگذارید صدای سه بعدی غنی و قدرتمند شما را در بر بگیرد! بلندگوهای استریو 10W – Dolby Audio – DTS -HD – سیستم عامل Android TV 10 – کنترل از راه دور بلوتوث – Chromecast و Miracast داخلی – دستیار Google – کنترل خانه هوشمند. و MEMC ، یک تلویزیون درجه یک با قیمت مناسب است که حیرت انگیز خواهد بود. سری Mi TV P1 از سه طرف در چهار طرف بدون حاشیه است و با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا و زاویه دید کامل 178 درجه ، یک تجربه دیدنی فراگیر و منحصر به فرد ایجاد می کند. Android TV runs را اجرا می کند ، به این معنی که می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به راحتی از فروشگاه Google Play مانند Netflix ، SVT Play ، Viaplay و موارد دیگر نصب کنید.

  افزایش سه برابری واردات گوشی‌های شیائومی در ایران

تلویزیون 65 اینچ شیائومی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است که با نام تجاری MI 4S در میان خریداران به خوبی شناخته شده است. 3840 برخوردار است. وجود فناوری های نوین پخش تصویر موجب شده است رنگ های تصاویر با وضوح بالا به نمایش در آیند. سیستم عامل این تلویزیون اندروید می باشد که بسیار محبوب می باشد و به وسیله Wifi به اینترنت متصل می گردد. وجود ریموت کنترل که قابلیت ارسال صدا را از طریق میکروفون دارد برای کاربران مفید می باشد. وجود دو بلندگوی دو کاناله توانایی پخش صدای 20 وات را دارا می باشند که از سیستم Dolby نیز برای فراگیر بودن صدا استفاده می کند. پشتیبانی از دستیار صوتی Google Asisstant و Alexa می تواند دستورات صوتی شما را به راحتی درک و اجرا کند. طراحی زیبای تلویزیون 65 اینچ شیائومی برای هر دکوراسیون می تواند مناسب باشد. فناوری های نوین موجود در تلویزیون 65 اینچ شیائومی در صوت و تصویر می تواند کاربرد بهینه ای در پخش داشته باشد.

ازدواج و تلویزیون شیائومی دارای اضافی مشترک از شما فرض می‌کنید

xiaomi tvبرای استفاده از دوربین در گوشی های شیائومی به نکات زیر دقت کنید. دکمه بزرگ سفیدی که در پایین قرار دارد، تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال دکمه شاتر است. آیکونی که در سمت چپ دکمه شاتر قرار دارد (گوشی را به صورت عمودی در دست بگیرید)، عکسهایی که قبلاً ثبت کردهاید را در اختیارتان قرار میدهد. آیکون قرمز رنگی که در سمت راست دکمه شاتر قرار دارد، برای حالت ضبط ویدیو است. در بالای این دکمههای اصلی، سه دکمه دیگر قرار دارند. این دکمهها از راست به چپ عبارتند از: یک دکمه تغییر وضعیت دوربین برای جابجایی سریع بین دوربین اصلی و دوربین سلفی، یک دکمه برای منوی گزینهها (Options) و یک منوی فیلتر برای اجرای افکتهای مختلف پیش از ثبت تصویر. معمولاً اپلیکیشن دوربین در بسیاری از گوشیهای رده بالا و پرمیوم شیائومی، کمی با اپلیکیشن دوربین موجود در گوشیهای مقرون به صرفه این شرکت تفاوت دارد. در گوشیهای گرانتر به استفاده از منوی همبرگری به جای منوی گزینهها تمایل بیشتری نشان داده میشود که معمولاً شامل حالتهای عکاسی و منوی تنظیمات است.

  1. تلویزیون کابل
  2. پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 up to 650MHz
  3. مختصرگو باشید
  4. حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  5. قیمت ایده آل
  6. بهره گیری از فناوری AQUOS
  7. صوتی و تصویری

در متصل کردن اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود شما باید در نظر داشته باشید چه امکانی در دسترس شما قرار دارد ، برخی ها از روش متصل کردن گوشی به تلویزیون دوو از طریق کابل ، وای فای ، بلوتوث و… اگر برای اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود قصد دارید از طریق وا فای متصل شوید بهتر است از برنامه ها و قابلیت هایی که در گوشی شما قرار دارد این عمل را انجام دهید . برخی از افراد قصد متصل شدن گوشی به تلویزیون دوو از طریق برنامه ها و اپلیکیشن ها را دارند . برخی از تلویزیون های دوو دارای اپلیکیشن screen mirroring هستند که شما می توانید با این اپلیکیشن به تلویزیون های دوو متصل شوید و محتوای گوشی همراه خود را روی تلویزیون ها تماشا کنید . برای متصل کردن موبایل خود به تلویزیون دوو شما می توانید از روش های گوناگونی این عمل را انجام دهید . برای متصل کردن گوشی خود به تلویزیون با بلوتوث شما نیازمند به دانگل بلوتوث برای متصل کردن هستید ، با خرید و استفاده از دانگل شما می توانید محتوای موبایل خود را روی تلویزیون جی پلاس خود نمایش دهید .

  تغییرات miui 13 (رابط کاربری miui 13 شیائومی را دریافت کنیم یا خیر؟) + ویدیو

البته ما از طریق Hands-free Google Assistant می توانید با هندزفری و از طریق ریموت کنترل با تلویزیون صحبت نمایید و کارهای خود را از تلویزیون بخواهید. در تلویزیون اندرویدی 75Q1 چون قابلیت اتصال به اینترنت را دارید شما می توانید به گوگل و مروگر وب دسترسی داشته باشید برنامه گوگل در بخش منوها قرار دارد و هر نوع محتوایی اعم از موسیقی، فیلم و… را در ضفحه نمایش بزرگ 75 ایچی جستجو و مشاهده نمایید. برنامه فروشگاه گوگل پلی هم جهت دانلود انواع برنامه برای تلویزیون واقع شده است. این ریموت کنترل در واقع از بلوتوث پشتیبانی میکند. با اتصال ریموت به تلویزیون از طریق بلوتوث قادر خواهید بود تلویزیون خود را از هر زاویه کنترل کنید. با قابلیت بلوتوث دیگر مثل تلویزیون های قدیم لازم نیست حتما روبروی تلویزیون قرار بگیرید بلکه در هر 360 درجه می توانید تلویزیون را کنترل نمایید. به دلیل وجود قابلیت هایی بی سیم برای گوشی های اندروید به نام Chromecast built-in و Miracast می توانید محتوای دستگاه خود را برروی تلویزیون نشان دهید. بهتر است بگوییم برنامه Chromecast built-in هر نوع دستگاه شرکت اندروید را به تلویزیون متصل و اجازه اشتراک گذاری محتوا به کاربران را میدهد. فعالسازی قابلیت Chromecast built-in تلویزیون شما درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی را نمایش میدهد. تلویزیون 75 اینچی شیائومی MI TV Q1 دارای دارای 3 درگاه HDMI است. برای اتصال رایانه، کنسول بازی و دستگاه های دیجیتالی از این پورت استفاده می شود. تلویزیون QLED Q1 دارای ورودی RF است، ورودی RF برای سیگنال های آنتن و کابل ها استفاده می شود. 2 عدد پورت usb که فلش و مموری و هارد را می توانمید به آن متصل نمایید. پورت lan هم می توانید از طریق کابل تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. تیونر دیجیتال DVB-T2/C و DVB-S/S2 هم تمامی کانال های صدا سیما و خارجی را به شما نشان می دهد و نیازی به خرید دستگاه اضافه نیست.

  دوربین شیائومی ۱۲t Pro (بررسی دقیق اولین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی)

xiaomi tvسیستم عامل Android در تلویزیون های Sony موجب افزایش کارایی و راحتی بیشتر در تلویزیون هایی همانند X8500G و X8000G برای کاربر شده است. سیستم عامل اندروید امکان دانلود و نصب برنامه ها از طریق Google Play را میسر کرده و بیشترین بازدهی را خواهد داشت. البته لازم به ذکر این سیستم عامل امنیت بسیار بالایی را نیز به همراه خود خواهد داشت. تلویزیون هایی همانند X7000G از سیستم عامل Linox بهره می برند. تلویزیونهای سونی با پسوندهای حروف الفبا انگلیسی سال ساخت را نشان میدهند. در سال 2020 تلویزیون سونی با پسوند H شناخته میشود که در ادامه به بررسی یکی از برترین مدلهای این سری یعنی X9500H میپردازیم. سونی از پنل LED Full Array در تلویزیون سونی ایکس 9500 کمک گرفته است. 2160 پیکسل را ایجاد نموده و تصاویری با سرعت و قدرت بیش از اندازه را فراهم خواهد آورد. تلویزیون جدید سونی مدل SONY 4K TV X9500H از فناوری Ultra HD و HDR پشتیبانی نموده و میتواند بیشترین کیفیت و کارایی را به ثبت برساند.

  • برند: شیائومی
  • خوانا بنویسید
  • رفرش ریت: 60 هرتز
  • سیستم عامل اندروید Android
  • اصل از بدل
  • نوع پنل: VA
  • نرم افزار Android tv
  • Afraland – 6 ماه پیش

xiaomi tvاما این پایان ماجرا نیست! میتوان گفت هر امکاناتی که شما از تلویزیون هوشمند انتظار آن را دارید، در این تلویزیون جای داده شده است که شما بتوانید تجربهای فوقالعاده را با آن داشته باشید. شرکت شیائومی این روزها به طراحی محصولات خود هم اهمیت زیادی میدهد و این موضوع در تولید این تلویزیون هم به خوبی خود را نشان میدهد. این شرکت به تازگی ثابت کرده است که علاوه بر تولید گوشی و لوازم جانبی، میتواند رقیب سختی برای سایر برندهای تولیدکننده تلویزیون هم به حساب بیاید. در ادامه این مطلب ما تمامی جزئیات این تلویزیون را به دقت زیر ذرهبین خواهیم برد و به شما کمک خواهیم کرد که خریدی مناسب را انجام دهید. همراه ما باشید که با این تلویزیون جذاب بیشتر آشنا شویم. اگر دنبال تلویزیونی بسیار نازک و بدون لبه میگردید، تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU یکی از بهترین گزینهها است. لبههای باریک این تلویزیون از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیتی ساخته شدهاند و به غیر از قسمت پایینی آن، در بقیه بخشها حتی در بیشتر موارد وجود لبهها حس نخواهد شد!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید