تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55

xiaomi tvتلویزیونی با این صفحه نمایش میتونه تا 94 درصد از طیف رنگی رو پوشش بده. تلویزیون p1 178 درجه زاویه دید افقی و عمودی داره که هر شرکتی از این اعداد برای تلویزیونهاش استفاده نمیکنه. شیائومی همونطور که برای صفحه نمایش p1 کم نذاشته در کنارش برای صداش هم از فناوری DOLBY AUDIO و DTS-HD استفاده کرده که بیشتر در محصولات بالا رده میبینیم. شیائومی در p1 سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت 10 وات کار گذاشته که برای رسا شنیدن صداها نیازی نیست صدای تلویزیون رو بیش از حد معمول زیاد کنین. حتی با این تلویزیون نیازی به سینمای خانگی پیدا نمیکنین اما اگر بخواین در کنارش سینما خانگی داشته باشین p1 به راحتی به اینجور دستگاهها وصل میشه. امروزه تمام تلویزیون ها دارن به سمت هوشمند بودن میرن که خب تلویزیون هوشمند p1 شیائومی هم یکی از اونها بحساب میاد. این تلویزیون های هوشمند برای اینکه بتونن بدرستی و مدت زمان خیلی کم اطلاعات رو پردازش کنن نساز به سخت افزارهای قوی دارن.

  • بلوتوث ۵
  • پردازنده : MediaTek 9611
  • امکان نصب انواع برنامهها و بازیهای مختلف
  • Mali 470 MP3
  • حافظه داخلی: 16 گیگ

xiaomi tvانتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق مشاهده اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی لوکسترین تلویزیونهای بازار با افزایش قیمت روانه بازار شد. فروشندگان لوازم خانگی امروز، قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K را به عنوان یکی از گران قیمتترین تلویزیونهای بازار حوالی ۷۳میلیون تومان اعلام کردند. همچنین قیمت تلویزیون ۶۵اینچی تی سی ال مدل 65C715 به ۲۵ میلیون تومان رسید. قیمت تلویزیونهای لوکس بازار مدل اکسنت مدل ACT6519 و ام جی اس مدل S86UB9111W نیز به ترتیب ۲۹و ۶۸ میلیون تومان اعلام شده است. ال جی و سونی از دیگر برندهای هستند که در فهرست تلویزیون گران قیمت قرار گرفتند. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیونهای سامسونگ با نوسان قیمت نسبت به هفته گذشته روانه بازار شد.

تلویزیون شیاومی

شیائومی یک شرکت چینی می باشد که مدتی است در زمینه تولید گوشی تلفن همراه و وسایل صوتی و تصویری و هوشمند مشغول فعالیت است که به تازگی پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشته است. شیائومی با هدف رقابتی فراگیر با ال جی و سامسونگ وارد این عرصه شده است. حال نویت به معرفی امکانات تلویزیون های شیائومی می باشد؛ شیائومی به طور معمول و اکثرا از پنل VA استفاده می کند بنابراین این تلویزیون ها از کنتراست خوبی برخوردار هستند. در تلویزیون های شیائومی سیستم عامل اندروید به کارگرفته شده است که به علاوه کارایی ساده و با سرعت بالا، دستیابی به برنامه های آن هم راحت تر است. تلویزیون های LED این شرکت به طور معمول از نور پس زمینه Direct استفاده می کنند و با این حال توانسته اند میزان روشنایی خوبی در صفحه نمایش ایجاد کنند. تلویزیون های شیائومی هم در 3 دسته QLED و OLED و LED دسته بندی می شوند. این شرکت برای اولین بار توانست یک تلویزیون با پنل اولد به صورت شفاف تولید کند که دارای قابلیت تولید انبود باشد.

  خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

پایههای دستگاه نیز در دو سوی تلویزیون قرار دارند و از قضا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. در کل از لحاظ طراحی هیچ ایرادی نمیتوان به این تلویزیون گرفت، همهچیز آن حرفهای و در حد اعلای زیبایی ساخته شدهاست. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های شیائومی هستید. آیا با جدیدترین ماشین های لباسشویی آشنا شده اید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی را بخوانید. تنظیمات در تلویزیونهای شیائومی به شکل نوار کناری در دستگاه طراحی شده است و به همین دلیل در زمان اجرا و استفاده از آنها، بخش پس زمینه دستگاه دیده خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود. البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند. در حوزه بررسی پورتهای تلویزیون نیز باید بگوییم که این دستگاه دارای پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدای پیشرفته S/PDIF، دو ورودی آنتن و…

اطلاعات محرمانه تلویزیون شیائومی که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

بر روی تلویزیونهای شیائومی ۲ سیستم عامل قرار میگیرد که امکان کارکرد با هر دو سیستم عامل برای برنامههای خاصی به آسانی صورت میگیرد. شیائومی به عنوان سیستم عامل اصلی از اندروید استفاده کرده؛ اما در کنار آن از سیستم عامل مخصوص شیائومی به نام پچ وال نیز استفاده میکند. البته سیستم پچ وال در کشور ما در حال حاضر قابلیت استفاده ندارد؛ اما سیستم عامل اندروید بر روی این تلویزیون امکان اتصال انواع گوشی و تلویزیون را فراهم کرده است. با کمک سیستم عامل اندروید می توانید به فیلیمو، نماوا، انواع نرم افزارهای پخش کننده و مدیریت فایل، انواع بازی، نرمافزارهای آموزشی و مواردی از این قبیل ارتباط برقرار کرده و اوقات فراغت خود را پر کنید. با استفاده از نرم افزار کروم که به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون قرار دارد، انواع گوشی، لپ تاپ، آی پد یا کامپیوتر را به تلویزیون متصل شده و دیگر نیاز به استفاده از کابل HDMI نیست. تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی ۴S از طریق وای فای به بسیاری از دستگاههای دیگر اتصال پیدا میکند و این موضوع موجب شده تا به حافظه داخلی نیاز داشته باشد. داشتن تکنولوژی Quad-core سرعت مورد نیاز برای کار با برنامههای مختلف و اپلیکیشنهای مربوط به شبکه اجتماعی را فراهم میکند. همچنین این تلویزیون با پشتیبانی از شبکههای اینترنتی مانند Netflix و you toub امکان دسترسی بهتر به دنیایی از فیلمهای روز را به وجود میآورد که تمامی فیلمها را با کیفیت ۴k و فرمت hdr ارائه میدهد. ریموت کنترل این تلویزیون میتواند با سرعت بالایی صوت را به این تلویزیون انتقال دهد؛ به همین جهت بر روی این تلویزیون دستیارهای صوتی Aleexa و Google Asisstant قرار گرفتهاند که جهت کنترل بهتر کاربرد تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s دارد.

  جنگ علیه تلویزیون شیائومی

دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در بازار ایران چیست؟ ترکیبی از احساس شیرین رضایتمندی و هنر خلق تصاویر هیجان انگیز در تلویزیون سامسونگ باعث شده که کاربران زیادی سراغ Samsung بیایند. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از دلایل مهم محبوبیت این برند است اما تناسب کیفیت، احساس رضایت و عملکرد عالی نیز نقش مهمی در بازاریابی و فروش بالای سامسونگ دارند. چقدر در مورد تلویزیون های سامسونگ اطلاع دارید؟ به نظر شما آیا خرید تلویزیون Samsung ارزش خرید دارد؟ آن زمان که تلویزیون های منحنی وارد بازار شدند، داشتن یکی از آن نمایشگرهای خارق العاده آرزوی هر کسی بود. دلیل این امر را می توان تاثیر گذاری بر روی تمام محصولات خانگی عنوان کرد. هر روزه باید نوسانات دلار و سایر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت تلویزیون بررسی شود تا بتوان قیمت نهایی را در بازار ایران محاسبه کرد. در این میان برخی فروشگاه ها با حذف دلال ها و عرضه مستقیم محصولات از خارج به داخل کشور, تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت از بقیه پیشی گرفته اند.

همچنین از حسگر نور محیط بهره میبرد.

این سیستم از استانداردهای Dolby Digital ،Dolby Digital Plus و DTS Digital Surround پشتیبانی میکند. Acoustic Surface Audio و امکان جستجوی صوتی به کمک میکروفون داخلی از دیگر قابلیتهای صوتی آن هستند. این تلویزیون از سیستم عامل Android TV استفاده میکند و علاوه بر مرورگر وب، از فرمتهای ویدئویی، تصویری و صوتی زیادی نیز پشتیبانی میکند. تلویزیون سونی A80J مدل 55 اینچ از پردازنده Cognitive Processor XR با حافظه 16 گیگابایت استفاده میکند و گیرنده دیجیتال Clear QAM و گیرنده آنالوگ نیز دارد. همچنین از حسگر نور محیط بهره میبرد. سونی برای بخش درگاههای ارتباطی در این تلویزیون از 3 درگاه یواسبی و 4 درگاه HDMI استفاده کرده است. A80J از ARC و HDMI CEC پشتیبانی میکند و رابط کامپوزیت (AV) نیز دارد. از دیگر قابلیتهای ارتباطی این تلویزیون میتوان به وایفای، بلوتوث 4.2، درگاه شبکه، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون اشاره کرد. در نهایت، این تلویزیون میتوان با استاندارد VESA از نوع 300 × 300 میلیمتر به دیوار متصل شود.

  آیا دسترسی به گوشی شیائومی من نیز مسدود (تحریم) می‌شود؟ + آموزش بررسی

برای متصل کردن گوشی خود به تلویزیون با بلوتوث شما نیازمند به دانگل بلوتوث برای متصل کردن هستید ، با خرید و استفاده از دانگل شما می توانید محتوای موبایل خود را روی تلویزیون جی پلاس خود نمایش دهید . برخی از تلویزیون های جی پلاس نیز دارای بلوتوث برای استفاده هستند که در آن موقع شما می توانید با روشن کردن بلوتوث تلویزیون خود ، گوشی مد نظر را به تلویزیون متصل کنید . یکی از متداول ترین مشکلات شما ، متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون جی پلاس است . برای متصل کردن گوشی آیفون خود به تلویزیون ایکس ویژن به شما پیشنهاد می دهیم از کابل های ( لایتنینگ به Digital AV و HTMI ) استفاده کنید . در این اتصال شما باید کابل شارژر خود و HTMI را به Digital AV متصل کنید و به همین سادگی می توانید محتوای گوشی آیفون را در تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کنید .

  1. دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و
  2. تلویزیون براساسبرند
  3. سیستم صوتی 2 کاناله
  4. کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید
  5. بدنه کاملا فلزی
  6. مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  7. استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند
  8. ایراد در برد دستگاه گیرنده

xiaomi tvاز دیگر ویژگیهای پیشرفته تلویزیونهای این کمپانی میتوان به Voice Search، OK Google و Google Assistant اشاره کرد. این قابلیتها به شما اجازه میدهند که محتوا مورد نظر خود را از طریق صوت بیابید. همچنین بتوانید کانالها را تغییر داده و برنامهها را از طریق دستیار صوتی باز کنید. از دیگر قابلیتهای منحصربهفرد این تلویزیونها میتوان به بهرهگیری از اینترنت اشیا اشاره کرد. اینترنت اشیا به شما این اجازه را میدهد که وسایل هوشمند منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت نمایید. با استفاده از اینترنت اشیا شما میتوانید بلندگوها را به وای فای وصل کنید. همچنین میتوانید دمای منزل خود را به وسیله تلویزیون کم یا زیاد نمایید. تلویزیونهای این کمپانی مجهز به ریموت کنترل لمسی هستند. ریموت کنترل این تلویزیونها از بلوتوث پشتیبانی میکنند. همچنین میتوانند در زاویه 360 درجه به مدیریت تلویزیون بپردازند. شما میتوانید تا فاصله 10 متر از ریموت کنترل این تلویزیون بهره ببرید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از پلاستیک باکیفیت و محکمی استفاده میکند. همچنین در قسمت پایین نمایشگر تلویزیون لوگو Xiaomi به چشم میخورد.

قیمت تلویزیون شیائومی

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از kalinab.com ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید