تلویزیون 55 اینچ شیائومی Q1E کیولد اسمارت 4k

xiaomi tvبدون هیچ مانعی به صفحه نمایش 55 اینچی باورنکردنی نگاه کنید! طراحی بدون حاشیه نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری نسبت به تلویزیون های معمولی دارد. بنابراین وقتی صفحه نمایش روشن است، به سختی لبه تصویر را متوجه خواهید شد و از تجربه تماشای خالص تر و همه جانبه تر لذت خواهید برد. علاوه بر این، قاب آلیاژی آلومینیومی و پایه برای طراحی شیک و مدرن تعبیه شده اند که Xiaomi Q1E 55 را به یک محصول تزئینی برای خانه شما تبدیل می کند. البته، هیچ کمبودی در کیفیت صوتی عالی برای همراهی با آن سفر بصری سرگیجهآور وجود ندارد. در سیستم صوتی جدید ارتقا یافته تلویزیون شیائومی Q1E 55، حداکثر توان یک بلندگو می تواند تا 15 وات برسد. و همچنین بیش از 7000 برنامه از Google Play دسترسی داشته باشید؟ تلویزیون Q1E شیائومی به لطف سیستم عامل Android TV 10 این امکان را فراهم می کند. آن را از طریق وای فای 2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز یا پورت اترنت به شبکه وصل کنید تا موسیقی را پخش کنید، محتوا را از هر دستگاهی پخش کنید … از Google Assistant بخواهید تا به شما کمک کند تا Q1E 55 خود را کنترل کنید، و حتی محیطی عالی ایجاد کنید و دستگاه های هوشمند را در سراسر خانه خود کنترل کنید. فقط روی تخت یا مبل خود بنشینید و بگویید: Ok Google، چراغ اتاق نشیمن را خاموش کن، Ok Google، فیلم Fight Club را در نتفلیکس پخش کن… با تلویزیون Xiaomi Q1E میتوانید با استفاده از دستورات صوتی ساده، عملیات پیچیده را انجام دهید. علاوه بر این، کنترل از راه دور 360 درجه بلوتوث به شما امکان می دهد تلویزیون را از هر زاویه ای که می خواهید کنترل کنید، و کلیدها با در نظر گرفتن کاربران طراحی شده اند. دسترسی با یک لمس به Netflix و Prime Video.

  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی
  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی
  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • ایمیل شما
  • اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف
  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید

xiaomi tvتلویزیون 50 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X از زیبا ترین مدل های موجود در بازار است که بسیار شیک و چشم نواز است و زیبایی را به دکوراسیون و سالن شما می بخشد . این تلویزیون دارای یک قاب فلزی براق با لبههای برش الماس ظریف است که به فضای زندگی شما اصالتی را میبخشد که شایسته آن است . پیچیدگی جلو پایه ها به بهترین وجه توسط فیبر کربنی که در قسمت عقب به کار برده ایم ، ظاهر می شود تا تلویزیون شما از هر نظر که باشد خیره کننده به نظر برسد . با نسبت صفحه نمایش به بدنه 96.6 درصد ، تجربه ای تقریباً تمام صفحه را با زیبایی شناسی متعادل و ممتازی که دکوراسیون خانه شما را ارتقا می دهد ، تجربه کنید . اجازه دهید حواس شما در صدای عالی تلویزیون 50 اینچ شیاومی 4K UHD اسمارت مدل Mi 5X غوطه ور شود و سطوح جدیدی از جزئیات ، وضوح و عمق را با بهترین استاندارد صوتی خانگی امروز کشف کنید .

  تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

برند شیائومی امروزه گوشیهای هوشمند بالاردهی بسیاری را تولید و به بازار عرضه میکند. اما همچنان در زمینه تولید گوشیهای میان رده و گوشیهای اقتصادی نیز فعالیت گستردهای دارد. به همین دلیل محصولات با کیفیت متفاوتی را به بازار عرضه میکند تا جوابگوی نیاز همه کاربران باشد. در حالی که برند وان پلاس گوشیهای میان رده تولید نمی کند و فقط گوشیهای بالارده با قیمت پایین تر در مقایسه با رقبا عرضه میکند. با توجه به اینکه تلویزیونهای وان پلاس کیفیت بسیار بالایی دارد و از قیمت پایین تری برخوردار هستند محصولی کاملا جذاب برای کاربران آمریکایی محسوب میشود. این تلویزیونها در رده تلویزیونهای بالارده قرار میگیرند و حتی در مقایسه با تلویزیونهای سامسونگ و ال جی قیمت پایین تری دارند. اگر بخواهیم تلویزیونهای وان پلاس و شیائومی را از نظر کیفیت تصویر بررسی کنیم باید بگوییم که هر دوی این محصولات دارای کیفیت و وضوح فورکا هستند. برخی از تلویزیونهای جدید شیائومی از کیفیت 8K نیز پشتیبانی میکند اما تلویزیون سری میتی وی پرو میتواند 8K را دریافت کند و سپس آن را به 4K تبدیل کند.

طراحی تلویزیون L65M5-5ASP بسیار شیک و مدرن است و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است و از جنس فلز می باشد و ظاهر شیکی به تلویزیون می دهد. بدنه و پایه های این تلویزیون نیز از جنس فلز می باشد و کاملا مینیمال تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۴s طراحی شست. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارد و فضای کافی برای قرار دادن ساندبار جلوی تلویزیون وجود دارد. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار دارد و شما می توانید با خرید پایه دیواری تلویزیون آن را به راحتی روی دیواری نصب کنید. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار است. کیفیت تصویر تلویزیون های فورکی حدودا 4 برابر تلویزیون های Full HD می باشد و ارزش خرید بیشتری دارند. این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل است و از صفحه نمایش LED برخوردار است. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP دارای عمق رنگ 8 بیتی است و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

تلویزیونهای 4X: این سری نسبت به 4S جدیدتر است و نمایشگر آن کمی با کیفیتتر ساخته شده است. این تلویزیونها توانایی بیشتری در نمایش رنگها دارند. همچنین حافظه داخلی تلویزیونهای این سری از 4S بیشتر است. تلویزیونهای P1: این سری را میتوان میانردهای با امکانات پرچمدار دانست. امکانات بسیار خوب سری تلویزیونهای P1 و رفع مشکلات سریهای قبلی، این تلویزیون را به گزینههای جذابی تبدیل میکند. ارزش خرید تلویزیونهای این سری را بسیار بالا میبرد. تلویزیونهای Q1: این سری را میتوان سری پرچمدار تلویزیونهای شیائومی دانست. شیائومی با تولید این تلویزیونها قدرت خود را به رخ رقیبانش کشیده است و به راحتی میتواند با این سری در عرصه بینالمللی رقابت کند. قیمت مناسب این تلویزیون در کنار امکانات بسیار پیشرفته، این تلویزیون را به یک شاهکار تبدیل کرده است. تلویزیون هوشمند به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید، درگاههای متنوع و کیفیت تصویر عالی جزو مهمترین ویژگیهای این محصولات است. کیفیت تصویر: پنل تصویر این تلویزیونها دارای کیفیت ساخت بالایی است. معمولا میزان کنتراست آنها بسیار بالاست. همچنین قابلیت پخش بیش از ١٠ میلیون رنگ را دارند. کیفیت تصویر 4K و Full-HD که توسط این تلویزیونها ارائه میشود بسایر دلپذیر است. این امر باعث میشود که جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود. کیفیت صدا: بلندگوهای به کار رفته در تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای دو کانال خروجی صداست. توان بلندگوها معمولا ١٠ وات یا بیشتر است که باعث میشود که صدا با کیفیت بسیار بالایی به گوش شما برسد. سخت افزار: سیستم عامل اندروید به همراه مقدار کافی رم و حافظه داخلی باعث میشود که قدرت پردازش تلویزیون بسیار بالا باشد. بهرهگیری از پردازندههای مرکزی قدرتمند، باعث میشود که شما با راحتی بتوانید وبگردی کنید. همچنین بازیهای مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب کنید!

  سری Redmi K50 برای اولین‌بار از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند

فرمت HEVC H.265 یکی از جدیدترین فرمتهای تصویری محسوب میشود که بهمنظور فشردهسازی و کاهش حجم فایلهای ویدیویی به میزان بیشتر ایجاد شده است. حجم فایلهای دارای این فرمت نسبت به فایلهای H.264 (نسل قبلی H.265) با کیفیت و بیتریت یکسان، به میزان قابلتوجهی کمتر است و کاهش حجم این فایلها اصلاً باعث کاهش کیفیت آنها نشده است. امروزه تعداد زیادی از محتوای ۴K با فرمت H.265 منتشر میشوند و عدم پشتیبانی تلویزیونهای هوشمند از این فرمت نقص بزرگی برای آنها محسوب میشود (امروزه تقریباً تمام تلویزیونهای اقتصادی از این فرمت پشتیبانی میکنند). در ضمن به دلیل عدم پشتیبانی تلویزیونهای شیائومی از فرمت H.265، گیرنده دیجیتالی داخلی آنها قادر به دریافت شبکههای جدید HD صداوسیما نیستند و برای تماشای این شبکهها با تلویزیونهای شیائومی باید گیرنده دیجیتال مجزای HEVC H.265 بخرید. بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلویزیون ۴k است یا نه ؟ تلویزیونهای شیائومی برخلاف بسیاری از تلویزیونهای اقتصادی و میانرده دارای حالت مخصوص بازی نیستند.

برند Hisense چند سالی نیز هست که به بازار ایران وارد شده و مدلهای متنوعی را با قیمتهای ایده آل در اختیار مصرف کننده قرار داده است. تلویزیونهای هایسنس به لطف استفاده از فناوریهای روز دنیا توان رقابت با سایر برندها را پیدا کرده و حال به جایگاه مناسبی دست یافته است. هایسنس از فناوریهایی همانند DLED و ULED در تولید تلویزیونهای خود کمک میگیرد. تلویزیون ULED باریک و بسیار زیبا طراحی شدهاند و کیفیت ساخت بالایی را به ارمغان آورده است. تلویزیون هایسنس از فناوریهایی همانند 4K UHD با قابلیت پشتیبانی از فایلهای HDR نیز کمک گرفتهاند تا بتوانند بیننده را کاملاً قانع نماید. هایسنس به منظور افزایش کیفیت و کارایی از تلویزیونهای خود از سیستم عامل VIDAA U کمک گرفته است. سیستم عامل VIDAA U بسیار نزدیک به پلتفرم اندروید طراحی شده و کارایی بی نظیری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. امنیت بالا و امکان اتصال به اینترنت و گوشیهای هوشمند جزو اصلیترین کارهایی است که در تلویزیون هایسنس قابل اجرا است.

  • *نام و نامخانوادگی
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی
  • کیفیت ساخت بدنه متوسط
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • کاربری خانگی و عمومی
  • به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند
  • صفحه نمایش 32 اینچی
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC

  تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل P1

xiaomi tvاین تلویزیون خروجی صدای قدرتمند و بلندی دارد اما شاید نه به اندازهی محیط های بسیار بزرگ و شلوغ و کاربر اهل صدا. این تلویزیون نیز سیستم صوتی ای که بیس ایدهآل و کوبش بخواد ایجاد کند ندارد و انتطاری از آن نداشته باشید، اما خوشبختانه وضوح و دقت صدای دیالوگ ها بسیار خوب پرداخته و پخش میشود. برای تجربهی صدای بهتر پیشنهاد میشه از ساندبار یا سیستم های صوتی مجزا استفاده کنید. اهمیت و تاثیر آن : برای شنیدن صدای بلند و پاسخگو شاید در مهمانی ها و سالن ها بزرگ یا … معنی : میانگین مقدار اعوجاج Inter-Modulation تولید شده توسط تلویزیون تحت 80درصد بار. معنی : میانگین مقدار اعوجاج Inter-Modulation تولید شده توسط تلویزیون تحت حداکثر بار. معنی : بارگذاری شدن YouTube ، از ورودی HDMI 1 ، وقتی YouTube برای اولین بار در لیست برنامه ها قرار می گیرد یا به عنوان میانبر اضافه می شود ، چقدر طول می کشد. این شامل زمان راه اندازی برنامه نیست و از یک دکمه ثابت YouTube روی ریموت استفاده نمی کند.

قیمت تلویزیون شیائومی درباره تلویزیون شیائومی|تلویزیون شیائومی مصاحبه تخصصی|تلویزیون شیائومی خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید}

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی ساخت کجاست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید