تلویزیون 55 اینچ شیاومی XIAOMI MI TV 55P1 الترا اچ دی اسمارت

xiaomi tvتلویزیون اقتصادی شیائومی به ارتباط بلوتوث ۵.۰ و وایفای دوبانده ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی نیز مجهز شده است. ریموت کنترل این مدل همانند مدلهای سال قبل تغیری چندانی نداشته است . اتصال بلوتوث به این معنی است که می توانید تلویزیون خود را از هر جهتی که انتخاب می کنید کنترل کنید. از دسترسی آسان به Netflix و Prime Video با کلیدهای میانبر اختصاصی کنترل از راه دور لذت بخش است که البته در ایران کاربرد زیادی ندارند. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است. این میکروفون در قسمت زیر بدنه تعبیه شده و کلید مخصوص به خود را دارد تا در صورتی که به آن نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید. تلویزیون شیائومی Mi TV P1 دارای سیستمعامل اندروید تیوی ۱۰ میباشد. رابط کاربری ساده و پرکاربرد، البته شیائومی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم طراحی کرده که شباهت زیادی به tvOS اپل دارد اما برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی خود را تغییر دهید.

  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • نسخه های HDR: HDR10+ / HLG
  • کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی
  • خرابی مین برد
  • مدل: Max
  • لوازم جانبی و سایر
  • Afraland – 9 ماه پیش
  • دارای اسلات CI

xiaomi tv1 دارای رفرش ریت 60 هرتز است و از پردازنده mediaTek 9611 بهره برده است. قادر است تصاویر را با زاویه دید 178 درجه و بدون افت کیفیت نشان دهد. در کل مشخصات تلویزیون p1 شیائومی با قیمت بسیار اقتصادی عرضه می شود؛ در حالی که این مشخصات در برندهای دیگر مانند ال جی و سونی قیمت بالاتری خواهند داشت. دقیقاً همانند تلویزیون MI TV Q1E شیائومی از مدل P1 هم یک نسخه اقتصادی تر ایجاد کرده است. محصولی با ویژگی های تا 95 درصد مشابه P1 که می تواند یک گزینه فوق العاده برای منازل باشد. تلویزیون شیائومی P1E کمی از لحاظ طراحی به نسبت مدل P1 ضخامت بیشتری دارد ولی این تفات با توجه و در برابر قیمت پایین تر محصول کاملاً طبیعی است. همچون همه مدل های دیگر؛ شیائومی از سیستم عامل اندروید در این نمایشگر استفاده کرده است و رابط کاربری ساده ای را ارائه می دهد. در صورتی که بخواهید از امکانات اسمارت تلویزیون بهره مند شوید لازم است تا در قدم اول با اکانت گوگل در تلویزیون وارد شوید و از امکانات هوشمند و متنوع اندروید نهایت لذت را ببرید.

در اینجا فقط یک مرور کلی از مهمترین برنامه ها دارید.

این کار در کمتر از یک دقیقه انجام می شود. Android TV 9.0 روی تلویزیون شیائومی نصب شده است. علاوه بر رابط اندروید ، که در حال حاضر Netflix و توصیه های YouTube را نشان می دهد. شیائومی همچنین لانچر خود را دارد. لانچر “Patchwall” این به قدری مرتب است که تقریباً خیلی خالی به نظر می رسد. در اینجا فقط یک مرور کلی از مهمترین برنامه ها دارید. هر دو را می توان به صورت استاندارد تنظیم کرد. بنابراین اگر در صفحه شروع Android بیش از حد مشغول هستید ، می توانید نسخه Xiaomi را انتخاب کنید. فقط با یک فشار یک دکمه می توانید بین این دو جابجا شوید. سیگنال 4K تا 60 هرتز پشتیبانی می شود و واقعاً خوب به نظر می رسد. از تنظیمات می توان برای تنظیم روشنایی در مقیاس 1-100 استفاده کرد. HDR پشتیبانی می شود و همچنین می تواند به بهبود روشنایی و کنتراست کمک کند. حتی اگر تفاوت در بیشتر موارد کم باشد.

  شیائومی به‌زودی از چهار تبلت جدید از جمله رقیب احتمالی گلکسی تب S8‌ اولترا رونمایی می‌کند

4x و QLED Q1 به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند.

xiaomi tvتلویزیون هوشمند شیائومی اخیرا جای خود را در بین لوازم خانگی افراد باز کرده است. شیائومی یکی از شرکت بزرگ چین است که انواع لوازم دیجیتال را تولید میکند. این برند گجتهای پرطرفدار و بهصرفهای را به بازار عرضه میکند. در سالهای اخیر شیائومی توانسته با برندهای بزرگی مثل سامسونگ رقابت کند. تنوع محصولات شیائومی باعث میشود که طیف وسیعی از کاربران بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند. تلویزیون های شیائومی از جمله محصولات جدید و باکیفیت کمپانی شیائومی است که محبوبیت آن بین خریداران تلویزیون افزایش یافته است. این تلویزیون ها در سری های 4s, kalinab.com 4x و QLED Q1 به صورت گلوبال هم اکنون عرضه شده اند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ محبوب ترین سایز بوده و بیشترین سهم خرید تلویزیون هوشمند شیائومی را دارد. تلویزیونهای 4S: تلویزیونهای mi TV 4S را میتوان یکی از پرفروشترین سریهای تلویزیون هوشمند شیائومی دانست. این تلویزیونها برای مناطق و کشورهای مختلفی ساخته میشوند.

تلویزیون شیائومی

این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست. Mi 4s در سایز های 43، 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم. چنانچه به هر دلیلی قیمت شیائومی 32 اینچ 4S نمایش داده نشده شما می توانید روی این لینک قیمت تلویزیون 32 اینچ شیائومی 4S کلیک کنید و قیمت لحظه این دستگاه را ببینید . تلویزیون شیائومی Mi 4s در نگاه اولیه تلویزیونی پرمیوم و خوش ساخت جلوه میکنه که عمدتا به دلیل فلزی بودن حاشیه ها و پایه های این تلویزیون هست. پایه های تلویزیون از نوع سادهی خرچنگی هستن که فضای نسبتا کافی هم برای قرار گیری کنسول بازی و یا ساندبار روبهروی تلویزیون رو هم شامل میشن. طراحی شیائومی Mi Tv 4s در عین سادگی بسیار شیک و باکیفیت هست. لوگوی Mi نیز در نمای روبهرویی تلویزیون مشاهده میشه که به خوبی با اندازهی مناسبی تعبیه شده و حتی به ظاهر تلویزیون بیشتر جلوه میدهد.

تلویزیون شیاومی

xiaomi tvاین تلویزیون دارای دو بلندگوی دو کاناله است که هر کدام صدایی با توان 10 وات را ارائه می دهند. از طرفی دیگر این شرکت به این میزان صدا اکتفا نکره و برای بهبود و ارتقاء آن از تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS نیز کمک گرفته است. پس همراه با توان صدای 20 وات در کنار فناوریDolby Audio و Dolby DTS از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببریید. ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP دارای یک ریموت کنترل با طراحی شیک و زیبایی است که کارکرد بسیار راحتی دارد. چنانچه به ظاهر آن نگاه بیندازید متوجه دکمه های اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix و Prime Video می شوید. بنابراین کاربر به صورت سریع و راحت می تواند به محتوای مورد علاقه ی خود به صورت سریع دسترسی داشته باشد. از این گذشته این ریموت کنترل دارای دکمه ی اختصاصی دیگری برای اجرای دستیار صوتی گوگل یا همان Google Assistant است. جستجوی صوتی به عنوان یکی از بهترین راهها جهت تعامل کاربر و تلویزیون طراحی شده تا از طریق آن به هر چیزی برسید. به عبارتی جستجوی صوتی Google assistant بدون ریموت کنترل و تنها با استفاده از صدای کاربر به هر سؤالی پاسخ می دهد. با مشخصاتی که از تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP پیداست باید گفت این ال ای دی جزو یکی از مدلهای مناسب در بازار میباشد. در واقع ویژگیهای این تلویزیون سلایق اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار میدهد، لذا شما نیز اگر به دنبال تنوع هستید میتوانید این مدل تلویزیون 2019 را برای خانه خود برگزینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و سایر مشخصات این ال ای دی میتوانید از همکاران ما کمک بخواهید.

  • حافظه داخلی 2GB+8GB
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • پشتیبانی از 1.07 بیلیون رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  • در مرحله بعدی منتظر بمانید تا Mi TV را شناسایی کند

  راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

البته توجه داشته باشید که این مدل برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم مناسب است و برای بازی کردن به صورت حرفه ای پیشنهاد نمی شود. شرکت شیائومی از دو بلندگوی ۱۰ واتی برای پخش صدای این تلویزیون استفاده کرده است که در مجموع صدایی با توان خروجی ۲۰ وات را به شما ارائه می دهد. این محصول از تکنولوژی های صوتی مانند Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می کند و می توانید از شنیدن صداها با کیفیت عالی و به صورت سینمایی لذت ببرید. تلویزیون شیائومی ۲۰۲۱ علاوه بر اینکه از حالت های صدای مختلف مانند Standard و Movie به صورت پیش فرض برخوردار است، امکان شخصی سازی حالت صدا (Custom) را دارد تا بتوانید آن را به دلخواه خود تنظیم نمایید. در صورتی که احساس می کنید حجم صدای این تلویزیون کافی نیست می توانید در کنار آن از سیستم های صوتی خانگی استقاده کنید زیرا از نظر طراحی خیلی راحت با ساندبار سازگار می شود.

ریموت کنترل های تلویزیون شیائومی از جمله نقاط قوت این تلویزیون همه چیز تمام هستند. این کنترل ها دارای قدرت کافی بلوتوثی و دستیار صوتی گوگل هستند که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن شبکه مورد نظرتان را تغییر دهید و یا به بخش تنظیمات بروید. این کنترل ها در حقیقت نسخه پیشرفته تر و نوین تر از ریموت کنترل تی وی باکس شیائومی هستند و ظاهری به همان شکل ساده و بدون دکمه ای دارند که جزو ویژگی های جذاب این کنترل می باشد. تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید . تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند.

  حقایقی از اینستاگرام که شاید ندانید + اینفوگرافیک / تمسخر اپل توسط سامسونگ، شیائومی و OnePlus / سونی صدای بازیکنان در PS5 را ضبط می کند

تلویزیون شیائومی بدترین دشمن شماست. هفت راه برای شکست دادن آن

Hybrid Log Gamma این کلمه نیز همان HLG میباشد که کوتاه شده است. این فناوری به عنوان یکی از فناوریهای پرطرفدار در تلویزیونهای امروزی شناخته شده است که معنای آن ترکیب لگاریتم گاما میباشد. این سیستم به طور اختصاصی برای تصاویر زنده طراحی شده است، کاملا برعکس فناوری HDR میباشد. زیرا HDR مخصوص تصاویر از قبل آماده شده میباشد یعنی به ارتقا کیفیت انها کمک میکند اما فناوری HLG تصاویر پخش زنده را با کیفیتی فوق العاده بر روی صفحه نمایشگر به اجرا در خواهد آورد. نشان دادن تصاویر به صورت واقعی بدون ایجاد تغییرات کار اصلی فناوری HLG به حساب میآید. این قابلیت را می تواند در بهترین سری های تلویزیون شیائومی ببینید . شنیدن صدا بدون عیب و نقص موجب لذت چند برابر هنگام تماشا فیلم و سریال خواهد شد. هیجان را برای شما چندیدن برابر خواهد کرد، به همین دلیل بهره بردن از فناوریهای پیشرفته برای ارتقا کیفیت صدا، یکی از کارهای مهم شرکتها هنگام ساخت میباشد. شرکت شیائومی نیز به منظور ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه در تلویزیونهای سری جدید خود از فناوری Dolby Atmos بهره برده است.

اگر از آن دسته از افرادی باشید که علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری دارید میتوانید با استفاده از این محصول شیائومی از بازی خود لذت ببرید. با توجه به این که پخش صدای با کیفیت تاثیر زیادی در جذابیت محتوا دارد، میتوانیم تاثیر زیاد این فناوری را مشاهده کنیم. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s دارای پورت های ارتباطی مناسبی میباشد. با توجه به قرارگیری این پورت ها میتوانید به راحتی دستگاه های مورد نظر را به تلویزیون متصل کنید. وسیله هایی مانند فلش، مموری، HDMI و غیره. این تلویزیون دارای 3 پورت USB و 3 پورت HDMI است. به راحتی فقط با اتصال دستگاه خود محتوای مورد نظر را به تلویزیون منتقل کنید و از تماشای آن لذت ببرید. برای اینکه یک تلویزیون دارای رابط کاربری ساده ای باشد باید تعداد پورت های تعبیه شده در آن مناسب باشد. همچنین این محصول شیائومی قابلیت اتصال به WIFI و بلوتوث را نیز دارد. با استفاده از این قابلیت ها میتوانید به راحتی تلویزیون را به اینترنت متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید