تلویزیون 55 اینچ هوشمند 4K شیائومی مدل MI TV 55 P1 – فروشگاه اینترنتی کیشاپلند

xiaomi tvهمزمان روی ریموت دکمه دایره و دکمه هوم یا MI را فشار می دهید. این دو دکمه روبه رو هم در قیمت میانه به طرف پایین ریموت کنترل قرار دارند. شاید در زمان روشن شدن به عنوان راهنما این قابلیت روی صفحه نمایش نشان داده شود. شما باید اول نرم افزار و یا اپلیکیشن MI Remote را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب آن ، اپلیکیشن را روی گوشی اجرا کرده و از طریق بلوتوث و با وای فای دایرکت تلویزیون را پیدا کرده و در نتیجه می توانید تلویزیون و گوشی را با هم لینک کنید. تلویزیون شیائومی MI P1 دارای طراحی زیبا و کاربردی است. این تلویزیون ضخامتی کم دارد و مهمتر از همه تقریبا بدون فریم می باشد. میزان حاشیه پنل بسیار کم است و می تواند آن را Bezel Less در نظر گرفت. آن حاشیه و یا فریم نقره ای که در تلویزیون شیائومی MI 4S وجود داشت دیگر در این تلویزیون وجود ندارد. مانند تلویزیون 4S پایه کنار بوده و قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد و به نظر می رسد که این تلویزیون بر روی دیوار جذابیت بالایی را داشته باشد.

  • جای نامناسب پورتها
  • کنترل کامل تمامی لوازم برقی از انواع برند ها
  • پردازنده عصبی
  • قیمت گذاری نامناسب

xiaomi tvتلویزیون شیائومی Mi TV 4x را می توان بهترین مدل تلویزیون هوشمند تولید توسط شیائومی برای کشور هند دانست. این تلویزیون که دارای رام گلوبال است تا حدودی برای کشور هند شخصی سازی شده است. مهم ترین تفاوت این تلویزیون نسبت به مدل گلوبال Mi TV 4S را می توان ظاهری دانست. نتیجه ی این تغییرات را می توان جذابیت بیشتر این محصول به دلیل کاهش ضحامت آن دانست. البته این تمام تغییرات نیست. با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتر این محصول را رو بررسی کنیم. همان گونه که گفته شد ظاهر می تی وی 4X یکی از مهم ترین تغییرات این تلویزیون نسبت به 4S می باشد. علی رغم یکسان بودن فریم آلومینیمی زیبا و نازک در هر دو تلویزیون، ضخامت 4x حدود 3 سانتی متر کاهش پیدا کرده است. در کنار این، پشت تلویزیون دیگر با یک پلاستیک ساده روبرو نیستید و با پلاستیک طرح دار با کیفیت تری جایگزین شده است.

نکات برتر تلویزیون شیائومی!

همگی در کنار هم باید موردتوجه قرار گیرند تا نمونهای ارزنده انتخاب شود. مزایای داخلی یک تلویزیون مانند فروشگاه محتوا App Store، فرمت ویدیویی HEVC Codec، بلوتوث 4.2 BLE و … زمانی ارزشمند است که ابعاد آن برای مکان شما مناسب باشد و ظاهر جذاب آن چون پایههای فولادی نیمه براق، نوار دور صفحه از جنس آلومینیوم آندایز شده، وجود لاستیک عاج دار در زیر پایهها و … بتواند تداعیکننده یک تلویزیون شیک و بهروز باشد. اغلب تلویزیونهای شیائومی دارای ظاهری شیک و مدرن هستند، به همین دلیل خریداران از پولی که بابت آن پرداخت مینمایند راضی بوده و بهاندازه کافی خیالشان بابت انتخاب نمونهای کارآمد راحت است. با نگاهی بهظاهر زیبایی این تلویزیون متوجه میشوید که بهراستی برای طراحی بینقص آن زمان زیادی صرف شده و مهندسان این شرکت بهمنظور ساخت نمونهای مرغوب تلاش زیادی نمودهاند. در ادامه گمان میکنیم آشنایی بیشتر شما با مزایای شاخص تلویزیون شیائومی به نفعتان باشد، زیرا بدین واسطه دلیل رتبه بالای این کالای الکترونیکی را بهتر درمییابید و در خرید آن کوچکترین تردیدها را به کناری میگذارید.

  خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت دارد؟

شایعترین اشتباهات مردم با تلویزیون شیائومی میکنند

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون مناسب را بخوانید. طراحی قاب این تلویزیون ها چگونه است؟ این شرکت در طراحی این محصول قابی با حاشیه کم زیبا و دلنواز را در این سری جای داده است تا بتواند از لحاظ زیبایی دل مشتری را بدست اورد. رنگ خاکستری دودی با قاب نازک و باریک کم حاشیه مشکی زیبایی خاصی به تلویزیون ۴S داده است که توان دلبری برای مشتری را دارد. دکمه روشن خاموش و سنسور کنترل در وسط و زیر تلویزیون جای دارد که باید توجه کرد هنگام کار با کنترل سنسور تلویزیون با سطح فاصله وجود داشته باشد. طراحان تلویزیون شیائومی مدل ۴ همانقدر که به ظرافت تلویزیون توجه داشتهاند، تمرکزشان بر استحکام آن نیز بوده است. وجود دو پایه فلزی جهت پایداری دستگاه بر روی میز بسیار مناسب بوده و نگرانی بابت تکان و ضربه به دستگاه را کاملاً از بین برده است. قرار دادن تلویزیون بر روی پایه از بغل که از لحاظ محکم بودن و نیافتادن خوب است نکته جالبی است.

xiaomi tv5. امکانات گیمینگ در تلویزیون سونی بهتر است یا تلویزیون kalinab شیائومی؟ با پیشرفت تکنولوژی کمپانیهای بازی رشد چشمگیری داشتهاند بیشترمخاطبان به بازی روی آوردهاند. تفاوتهایی وجود دارد بین تلویزیون های عادی و گیمینگ، یکی از آنها قابلیت Gaming Mode و پردازنده قدرتمند است. تلویزیون های مدرن امروزی اکثراً قابلیت بازیهای رایانهای را دارند و به امکانات به روز بازی مجهز هستند. گیمرهای حرفهای بیشتر تلویزیونی را خریداری میکنند که دارای قابلیتهای گیم پلی مخصوص بازی باشند تا بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. طبق بررسیها تفاوت تلویزیون گیمینگ سونی و تلویزیون گیمینگ شیائومی دراین است که تلویزیون های سونی به نسبت شیائومی بسیار تخصصی برای قابلیت بازیهای نزدیک به واقعیت طراحی شدهاند و استانداردهای گیمینگ را رعایت کردهاند. طراحی شیک و سایز تلویزیون از بخشهای مهم است که در نگاه اول توجه کاربران را به خود جلب میکند. محصولات سونی از به روزترین استاندارهای زیبا شناختی در طراحی تلویزیونهای خود استفاده کرده است، ضخامت لبههایش بسیار باریک و ظریف است طوری که به چشم نمیآید.

  مقایسه برترین برندهای گوشی موبایل در بازار خرید ایران

حقایق ناشناخته درباره تلویزیون شیائومی شناخته شده است

اندازه و ابعاد متفاوت هر یک از مدلهای مختلف تلویزیونهای شیائومی چون ۳۲ اینچ، ۴۳ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ و… با توجه به رزولوشن و فناوریهای پنل IPS مزیتهای رقابتی این برند و کیفیت تلویزیون شیائومی را برجستهتر کرده است. این دستگاه دو کاناله با دارا بودن ۲ اسپیکر در قسمت پایینی تلویزیون، توان صدای ۲۰ واتی را فراهم کرده است. استفاده از فناوریهای صوتی دالبی و DTS HD در تلویزیونهای شیائومی، کیفیت بالای دستگاه را در این حوزه نیز تکمیل کرده است. در حوزه بررسی پورتهای تلویزیون نیز باید بگوییم که این دستگاه دارای پورت USB 2.0، پورت HDMI، ورودی AV، خروجی هدفون، خروجی صدای پیشرفته S/PDIF، دو ورودی آنتن و… 2. بخش دوم صفحه آشنای اندروید تلویزیونهای شیائومی که اپلیکیشنها و نوار اختصاصی قابلیتهای برنامه تی وی، امکانات جستجو و آیکون تنظیمات دستگاه موجود میباشد. تنظیمات در تلویزیونهای شیائومی به شکل نوار کناری در دستگاه طراحی شده است و به همین دلیل در زمان اجرا و استفاده از آنها، بخش پس زمینه دستگاه دیده خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

xiaomi tvبهترین برند تلویزیون چینی بازار چیست ؟ ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که برای خرید تلویزیون بهترین تلویزیون چینی در بازار ایران کدام محصول باشد؟ بصورت واتساپ و تلفنی و یا هرطور که راحتتر هستید . برند تلویزیون شیائومی با توجه به بررسی تلویزیون های موجود در بازار باید گفت آن را میتوان به عنوان باکیفیت تلویزیون چینی معرفی کرد. همانطور که معلوم است شرکت شیائومی در چند سال اخیر با عرضه تلویزیون خواسته که با سایر برندهای معتبر دنیا رقابت کند. ساخت چین دلیل بر تقلبی بودن نیست. در این کشور عموم مردم ایران به این باورند که جمله MADE IN CHINA دال بر تقلبی بودن کالا دارد ولی ای چنین نیست. نه خود کشور چین. که فلان محصول را با قیمت تمام شده X میخواهند و تولید کننده مجبور است تا از کیفیت محصول بکاهد و قیمت محصول را پایین بیاورند. فروشگاه لوازم خانگی اشکان کالا در مورد اینکه چطوری تقلبی بودن یا نبودن را تشخیص بدهیم؟

پخش محتویات تلفنهای همراهتان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ می تواند بسیار جذاب تر از آنچه که فکرش را بکنید باشد. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. سیستم صوتی تعبیه شده در تلویزیون شیائومی با صدایی قدرتمند و با کیفیت و همچنین پشتیبانی از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت صدا می تواند صدایی بی نظیر را پخش نماید. این سیستم صوتی 2 کاناله قدرت پخش صدای 20 واتی دارد و هر اسپیکر می تواند صدایی به قدرت 10 وات تولید کند. پشتیبانی از حالتهای مختلف صدا می تواند هماهنگی لازم را با هر نوع محتوایی به عمل آورد و کیفیت صوت پخش شده را ارتقا دهد. وجود فناوری هایی نظیر Dolby Audio و DTS-HD می تواند به تفکیک صدا در کانالهای مختلف کمک کند و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در محیط پخش کند.

  • برروی آن کلیک کنید
  • نرخ پاسخگویی یک میلیثانیهای
  • کیفیت ساخت متوسط در قیاس با سونی
  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی
  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • ایمیل شما
  • اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف

  بهترین ضبط مکالمه برای شیائومی (رفع مشکل ضبط مکالمه گوشی شیائومی)

طراحی زیبای یک تلویزیون اولین و مهم ترین چیزی است که به چشم خریدار می آید البته می تواند مهم ترین قسمت خرید تلویزیون نباشد. اما اگر تلویزیونی که خریداری می کنید ظاهرش به اندازه ی کافیجذب کننده نباشد، آن را علی رغم همه ی مزایای داخلی اش انتخاب نکنید. پس باید حواستان باشد که تلویزیونی که خریداری می کنید به اندازه ی کافی زیبا و مدرن باشد و از پولی که برای آن پرداخت می کنید بیشتر بیارزد. از این نگاه، تلویزیون می تی وی کاملاً دارای چنین ظاهر ارزنده ای است. در حالت خاموش، تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ، نوار نازک و زیبایی از جنس آلومینیم آندایز شده ی براق دارد که حس خوب یک تلویزیون گران را به شما منتقل می کند. در نوار پایینی تلویزیون نیز آرم Mi را مشاهده می کنید. دو پایه از جنس فولاد نیمه براق با رنگ کوره ای سیاه رنگ هستند. با این حال، در زیر پایه ها و در محل قرار گیری پایه ها بر روی میز، لاستیک عاج داری تعبیه شده است که باعث می شود خاطر جمع شوید برای طراحی این تلویزیون وقت صرف شده است.

تلویزیون شیاومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab.com وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید