تلویزیون 55 اینچ 4K شیائومی مدل L55M5-5ASP

xiaomi tvتلویزیون L55M5-5ASP، امواج صوتی را از طریق دو بلندگوی داخلی دو کاناله که هر کدام دارای قدرت صدارسانی بالایی هستند پخش می کند در نتیجه صدایی که به گوش شما می رسد دارای کیفیت خارق العاده ای می باشد. با استفاده از این توان صوتی بالا شما در دورترین قسمت های اتاق صدایی رسا را خواهید شنید و از سیستم صوتی تلوزیون L55M5-5ASP نهایت رضایت را خواهید داشت. دیکدر های این تلویزیون موجب می شوند که محتویاتی که دارای صدای چند بعدی هستند، رمزگشایی شده و با همان کیفیت به گوش شنونده برسد. اضافه شدن مواردی از قبیل Prime Video و Netflix شما را به دنیایی از فیلم و سریال متصل میکند. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است. قابلیت دانلود برنامه های متنوع از قبیل برنامه های اجتماعی، بازی و یا برنامه های کاربردی یکی از امکانات بسیار خوب است که این تلویزیون در اختیار شما قرار میدهد.

  • نرخ به روز رسانی 60 هرتز
  • مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  • رنگ های غیر طبیعی
  • نمایشگر فورکی 4k UHD
  • بلندگو دو کاناله 10 وات
  • تصاویر رسمی
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • زاویه دید 178 درجه بسیار مناسب

xiaomi tvجزئیات و وضوح تصویر محتوای HDR نسبت به محتوای SDR بیشتر است و نویز تصویر کمی را نیز شاهد حواهید بود و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. شیائومی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Mali-470 مجهز نموده است و این پردازشگر به خوبی محتوای HDR را پردازش می کند. البته این تلویزیون فاقد تکنولوژی Full Array LED است و توانایی ایجاد کنتراست لازم و نمایش رنگ های تیره عمیق را ندارد. به طور کلی این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت محتوای HDR را به خوبی نمایش می دهد. پردازشگر تصویر این تلویزیون توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و از آن پشتیبانی می کند. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP دارای تکنولوژی MEMC می باشد. این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و واضح پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد.

تلویزیون شیاومی

در مورد تلويزيون های کیولد شيائومی باید این نکته را اضافه کنیم که دنیایی از حجم رنگ 100% پیش روی بیننده قرار میدهد تا یک دنیای واقعی از تصاویر زیبا و شگفت انگیز را در خانه تان تجربه کنید . طراحی صفحه نمایش OLED نیز به گونه ای است که در آن لامپ تصویر به کار نمیرود و همین باعث می شود هر پیکسل به طور جداگانه خاموش و روشن شود و در نتیجه تصاویر واقعی را خلق نماید. در نتیجه همواره با رنگهای زنده با جزئیات ریز سروکار دارید . البته فراموش نکنید که این فقط بخشی از ویژگیهای خوب تصویر در تلويزيونهای جدید شيائومی است. که در کنار قیمت های خوبی که برای بیشتر تلویزیونهایش تعیین کرده قابل ستایش است . یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تلویزیون ، وضوح تصویر آن است که همواره در تمامی تلویزیونها ، از مشخصه ای برجسته به شمار می آید . در نتیجه هنگام خرید تلویزیون هوشمند و معمولی باید آن را بررسی نمایید .

  بهترین تلویزیون 65 اینچ 1402

به کمک این ویژگی بسیاری از کارها آسان تر از همیشه انجام می شوند. دستیار صوتی گوگل ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد یا در آینده و توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. دستیار صوتی گوگل ممکن است برای تمام زبان ها، گویش ها و لهجه ها در دسترس نباشد. برخی از دستورات صوتی Google Assistant ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این تلویزیون دارد، پلتفرم PatchWall است. این پلتفرم دارای رابط کاربری بسیار خوبی است و محتواهای مختلف را به خوبی دسته بندی کرده است. پلتفرم PatchWall دارای بیش از 700 هزار ساعت محتوا برای تماشا کردن شما و خانواده شما می باشد. این محتواها دائما در حال اضافه شدن و آپدیت شدن هستند و دسته بندی های متنوعی دارند و برای تمام افراد خانواده اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال و با سلیقه های مختلف مناسب هستند. این پلتفرم با توجه به محتواهایی که تماشا کردید و به کمک هوش مصنوعی، محتوای مشابه ای را نیز به شما پیشنهاد می کند.

شاید از نظر منتقدین پنل های QLED نسبت به OLED کیفیت نسبتا پایین تری داشته باشند، ولی همچنان از پنل هایی مانند IPS یا AV های اصلاح نشده کیفیت به مراتب بیشتری دارند. البته قیمت پنل های QLED از OLED به مراتب کمتر است. به مدد وجود پنل QLED این تلویزیون دارای روشنایی حداکثری 4000 نیتس است که در مقابل 1000 نیتس OLED ها و 400 نیتس های IPS ها کاملا برتری محسوسی دارد. استفاده شده در این تلویزیون به حد آخر خود مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با بهبود هایی که اخیرا سامسونگ روی پنل های QLED انجام داده است، توانسته است که میزان پوشش رنگ تا 108% فرمت NTSC افزایش دهد که حیرت آور بوده و قابل رقابت با OLED می باشد. اما همچنان OLED را از لحاظ میزان کنتراست برتر دانست. تکنولوژی دیگری که شیائومی در Mi TV 5 PRO مورد استفاده قرار داده است، تکنولوژی رندرینگ MEMC است که برای تلویزیون های سایز بزرگ مانند 65 اینچ بسیار ضروری است.

  تلویزیون کیولدشیائومی مدل Q1

امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای WiFi اجازه دسترسی به دستیارهای صوتی همچون Google Asisstant و Alexa را امکان پذیر می نماید و میتوانید هر محتوایی که مایلید سرچ نمایید. در تمام تلویزیونهای شیائومی حافظه داخلی خود نمایی میکند و بسته به مدل انتخابی از 8 گیگ تا 32 گیگ را میتوانید شاهد باشید. حافظه داخلی زمانی به کارتان میآید، که بخواهید یک برنامه یا بازی بجز محصولات خود تلویزیون را نصب نمایید. در این قسمت خیلی اغراق نفرمایید و اجازه ندهید تمام حافظه پر شود، زیرا بر سرعت نمایشگر شما تاثیر میگذارد و به اصطلاح سنگین میشود. ریموت کنترل همه سریها هوشمند بوده و امکان کنترل تلویزیون را از راه دور به کمک دستیارهای صوتی و سایر امکانات ممکن میسازد. پردازشگر تلویزیونهای شیائومی Cortex نامیده میشوند و قادر هستند هر محتوای بی کیفیت و سستی را ارتقاء دهند. به همین منوال تصاویر از دست رفته بازسازی شده و حد 4K میرسد.

لیست قیمت تلویزیون هایسنس ، لیست قیمت تلویزیون ال جی گلدیران و قیمت تلویزیون جی پلاس به عنوان تلويزيونهای ایرانی همیشه از مدل های کره ای و ژاپنی به صرفه تر است . خصوصا برای کاربرانی که غافل از فناوری و امکانات جدید و پیشرفته تنها به دنبال قیمت های ارزان تر هستند . جدا از بحث قیمت تلویزیون ایرانی باید گفت که قیمت تلویزیون ال جی در مقایسه با سونی و سامسونگ همواره مناسب تر است . اما با توجه به اینکه سونی از سخت افزار قدرتمندتری نسبت به سایر برندها پرداخته و نیز کیفیت تصویر و صدای بسیار واقعی را به نمایش می گذارد . و در نتیجه میتوان گفت که این برند ژاپنی از ارزش خرید بیشتری برخوردار است . اما این پایان ماجرا نیست اگر به تلویزیون های سایز بزرگ lg علاقه دارید قیمت تلویزیون ال جی ۷۵ اینچ سری 8 درمقابل امکاناتی که ارائه میدهد ؛ مناسب است .

البته تعداد اپلیکیشنهای دستگاه نیز زیاد نبوده و اکثر اپلیکیشنهای اندروید به صورت APK بر روی دستگاه نصب شدهاند. در مورد ریموت کنترل تلویزیونهای شیائومی نیز که از طریق بلوتوث به دستگاه وصل میشود، راحتی استفاده و عدم تناسب فاصله برای عملکرد دکمههای کنترل را به دنبال خواهد داشت. از این رو میتوانید بدون نگه داشتن مستقیم ریموت کنترل به تلویزیونهای شیائومی از این رابط استفاده نمایید. البته این ریموت کنترل با وزن بسیار سبک و ضخامت ۱ سانتیمتری که طراحی و ساخته شده است، حس کالای باکیفیت و مناسب را در ضمن راحتی استفاده القا خواهد کرد. اما در این مورد نیز باید بگوییم که این قابلیت تلویزیونهای شیائومی در مقایسه با کلیدهای لمسی و کنترل حرکتی تلویزیونهای ال جی و سامسونگ، محدودتر بوده است و برتری را در این پنل ارتباطی نتوانسته است به وجود آورد. البته تلویزیونهای شیائومی در اندازه و ابعاد کوچک و بزرگ به عنوان مثال ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ تولید و عرضه بازار شده است.

  • زاویه دید: 178 درجه
  • تنوع محصولات اندک
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب
  • نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  • دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  • طراحی مدرن و بدون حاشیه
  • ویدیو مشتریان

  تلویزیون شیائومی Q2 سایز 55 اینچ کیولد 55Q2

xiaomi tvدر واقع سیستم عامل در تمام مدل های این برند یکسان بوده و از یک مدل خاص پیروی می کنند. این سیستم عامل بسیار برای شما آشنا بوده و به واسطه استفاده همیشگی آن قبلاً در گوشی کار با آن به شدت راحت می باشد. اندروید به صورتی کار می کند که با دسترسی به وای فای WiFi و اتصال به اینترنت کار می کند دستیارهای صوتی به وضوح خودنمایی کرده و بر روی صفحه نمایان شوند. در این حالت بهترین کار سرچ به صورت صوتی برای هر محتوایی که مد نظرتان می باشد، است. پردازشگر در مقایسه تلویزیون های شیائومی نیز خود نمایی می کند و کاری می کند هر داده ای که دریافت می کند اول سنجش شده و در صورتی که صلاحیت داشته باشد، امکان پخش شدن را داشته باشد. این یعنی تلویزیونی حرفه ای که کارش را خوب بلد است. تلویزیون های سری P که به تلویزیون فورکی معمولی شهرت دارند، تلویزیون هایی برای افرادی محسوب می شوند که به دنبال مدل هایی هستند که مناسب برای استفاده خانگی بوده و بتوانند با آن فیلم و سریال تماشا کنند.

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید