تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل 65M5-5ASPXiaomi TV 4K Smart 65 Inch L65M5-5ASP

xiaomi tvصدا توسط دو باند که درآن موجود میباشد پخش می شود.فن اوری Dolby Audio صدا را به صورت چند بعدی پخش میکند. تا تماشاگر در هنگام تماشای فیلم های سینمایی و برنامه های دیگر از کیفیت صوتی بالایی برخوردار گردد.همچنین با استفاده از DTS کیفیت صوتی در این محصول هرچه بیشتر ارتقا می یابد. این فن اوری می تواند صدا را به صورت پرقدرت و همه جانبه در محیط پخش کند و وضوح صدار را نیز تقویت می کند. پورت اپتیکال هم برای فزایش صدا میباشند تا برای ان دسته از افرادی که صدای بلند دوست دارند سندبار و سینمای خانگی خود را به این پورت ها وصل نمایند. تلویزیون شیائومی 65M5 نمونه ای از تلویزیونهای اسمارت است. وقابلیت های هوشمند فوق العاده ای دارد. قابلیت اتصال به وای فای و LAN را دارد و امکان وبگردی در اینترنت را برای کاربرانش فراهم میکند. سیستم عامل اندروید این تلویزیون به شما این امکان را می دهد. تا از اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی (Play Store) برنامه های مورد نظر خود را دانلود کرده .و بر روی آن نصب و استفاده کنید. قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و امازون به مخاطب این امکان را می دهد. سیستم پردازنده یکی از ویژگی های مهم در کیفیت تصویر است. پردازنده تلویزیون شیائومی گلوبال 4S هوشمند 65 اینچ شیائومی مدل L65M5-5ASP چهار هسته ای است.

  1. راهنمای مشتریان
  2. پایه های فلزی و با کیفیت
  3. حافظه 16 GB
  4. ضخامت 6 سانتیمتر
  5. طراحی مدرن و زیبا
  6. لوازم جانبی و سایر
  7. وضوح ۴K
  8. رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل

xiaomi tvتلویزیون ارزان قیمت شیائومی L65M5-5ASP رنگ های طبیعی و دقیقی تولید می کند. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 8 بیتی است و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و باعث واقعی شدن تصاویر و صحنه ها می شود. این موصوع بخصوص هنگام تماشای محتوای HDR بسیار ملموس است و صحنه های واقعی را ارائه می دهد. این تلویزیون نور پس زمینه صفحه نمایش را به خوبی مدیریت می کند و کنتراست تصویر خوبی ارائه می دهد. به این ترتیب عمق تصاویر افزایش پیدا کرده و شما شاهد صحنه های واقعی تری خواهید بود. هرچه یک تلویزیون توانایی بیشتری در کنترل نور پس زمینه قسمت های مختلف صفحه نمایش را داشته باشد، تصاویر واقعی تری به نمایش می گذارد. این تلویزیون با توجه به اینکه جزو تلویزیون های ارزان قیمت محسوب می شود، کنتراست تصویر قابل قبولی ارائه می دهد. پردازشگر تصویر این تلویزیون توانایی پردازش محتوای HDR را دارد و جزئیات تصویر بسیار خوبی ارائه می دهد.

  • داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده
  • سیستم عامل Android TV 9.0
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1
  • سال ساخت: 2022
  • زاویه دید: 178 درجه

  راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان (بهمن ۱۴۰۱)

این کیفیت در وضوح رنگ و تفکیک رنگ سفید از قرمز و رنگهای جذاب دیگر باعث بالا رفتن سطح دید میگردد . کیفیت QLED در تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1سایز 75 اینچ در نقاطی کوانتومی دنیایی از رنگ راایجاد میکند که در هر نقطه از تلوزیون کیفیت برتر نمایان میکند . صفحه نمایش QLED از مواد QUANTUM DOT استفاده میکند . کوانتوم برای وسعت رنگ و روشنایی تصاویر به کار میرود در هر نقطه از صفحه نمایش و تصاویررا به صورتی نشان میدهد که روشنتر و زنده تر و پر جنب و جوش و جذاب هستند . تلوزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1 شیاومی میتواند 1.7میلیون رنگ را به نمایش دراورد . پشتیبانی از 1.7 میلیون رنگ باعث میشود که تصاویر و فیلم را به صورتی صاف و با جزییات کامل مشاهده کنیم و قسمتهای تاریک را خالص و دقیق کند که باعث انتقال نرمتر تصویر میگردد . تصویری زنده یا تصویر پر زرق و وضوحی بالا را در این کیفیت QLED با پشتیبانیه 1.7 میلیون رنگ میتوان به راحتی تجربه کرد و زندگی نمود .

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

این گزینه به شما کمک میکند که اشیا را مستقیم و هم تراز نگه دارید و از قانون سوم به راحتی استفاده کنید. گزینه عملکرد دکمههای تغییر صدا (Volume Buttons Function) نیز به شما اجازه میدهد که با فشردن دکمههای تغییر صدا هم عکس بگیرید و هم زوم (بزرگنمایی) کنید که اگر خواهان دکمه فیزیکی دوربین هستید، برایتان کاربردی خواهد بود. همچنین گزینههایی برای کنتراست، اشباع و وضوح را میبینیم. کاربرد این گزینهها در مواردی است که میخواهید رنگها را برای اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام به دلخواه خود تغییر دهید و همچنین برای مثال برای عکس گرفتن از ماه نیز مفید هستند. آخرین گزینهای که واقعاً ارزش شناخت بیشتر را دارد، گزینه تنظیمات نوردهی خودکار (Auto Exposure Settings) است که تعیین میکند که چگونه گوشی شیائومی شما نوردهی کند. توصیه میکنیم که این تنظیمات دوربین گوشی شیائومی را در حالت اندازهگیری نقطهای (Spot Metering) قرار دهید که مبنای نوردهی را در جایی قرار میدهد که برای فوکوس روی آن نقطه تپ کردهاید.

همانطور که در ابتدا گفته شد تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 16 وات برخوردار است. که این بدان معنی است با استفاده از این دستگاه شما تجربه شنیدن صدای طبیعی و بالاتری را نسبت به محصولات دیگر خواهید داشت. صدا در این محصول بسیار کارآمد بوده و این محصول می تواند تصاویر را صدای تولید شده به خوبی هماهنگ نماید. داشتن بلنگوهای قدرتمند از یک سو و همچنین داشتن صدایی رسا و طبیعی باعث شده که این مدل از تلویزیون توانایی رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار را داشته باشد. کیفیت صدا در این دستگاه به طوری است که بیننده حس می کند خود را در درون تصاویر و یا فیلمهای پخش شده از تلویزیون خواهد دید. علاوه بر داشتن بلندگوهای قدرتمند، شرکت شیائومی برای رسیدن به بهترین صدا و قابلیت پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی از امکانی نظیر DTS-HD, بهترین تلویزیون شیائومی قیمت Dolby بهره برده است. همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد.

  تلویزیون شیائومی 65P1E

تلویزیون شیائومی

همچنین معایبی از آنها به چشم میخورد که در صدد رفع آن بر آمدند. بنابراین با مرور زمان کیفیت تلویزیونهای شیائومی افزایش مییابد و مسلماً با پی بردن به کیفیت آن استقبال مشتریان نیز بیشتر خواهد شد. شما در این مقاله با امکانات تلویزیون های شیائومی 2023 آشنا شدید.همچنین از ویژگی های آنها آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. تفاوت اسمارت تی ویها با انواع معمولی مربوط به پردازندهای است که در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. تفاوت دیگر مربوط به قیمت تلویزیون هوشمند با انواع معمولیست. امکان نصب نرمافزار-امکان مشاهده ویدیو و تصاویر آنلاین-امکان بازدید صفحات وب و مواردی که با استفاده از اینترنت امکانپذیر است با استفاده از آنها انجام میشود. شیائومی سعی کرده است، در هر تلویزیون بیشتر میزان قابلیت و فناوری ها را جای دهد تا بتواند پاسخگوی نیاز بیشتر کاربران باشد. اگر کیفیت تلویزیون برای تان مهم تر از قابلیت های آن است، شیائومی برای شما گزینه مناسبی نیست، اما اگر به آپشن ها و قابلیت های تلویزیون بیشتر از کیفیت آن اهمیت می دهید شیائومی ایده آل شماست.

تصوری که اکثراً از شرکت های چینی داریم، اینه که برای محصولاتشون از قطعات خوبی استفاده نمیکنن،اما شیائومی برعکس این قضیه عمل کرده. شیائومی مثل تولیداتش در گوشی و لوازم جانبی، تلویزیونهای با کیفیت و زیبایی رو ساخته. تلویزیون هوشمند پی 1 دارای حاشیههای فوق باریک هستش که از قطعات با کیفیت ساخته شده. در ادامه با فرنا باشین تا تلویزیون هوشمند پی 1 شیائومی رو باهم بررسی کنیم. شیائومی در طراحی این تلویزیون حاشیه های خیلی باریکی رو در نظر گرفته که جنس فریم و قاب پشتی پی 1 از پلاستیک فشرده با کیفیت ABS هستش. وزن پی 1 فقط 11 گرمه که با وجود پایه هاش میشه براحتی روی سطوح قرار داد و همینطور میشه روی دیوار هم نصب کرد. پنل صفحه نمایش پی 1 از نوع PVA هستش درواقع جزء یکی از پنل های باکیفیت روز دنیاست که شرکت بنام سونی هم از همین پنل برای تلویزیونهاش استفاده کرده. تلویزیونی با این صفحه نمایش میتونه تا 94 درصد از طیف رنگی رو پوشش بده.

  مقایسه note 10 pro با note 11 pro(میان‌رده محبوب شیائومی مقابل نسل قبلیش)+ویدیو

گوشی های هوشمند، دیگر تنها دستگاهی برای برقراری تماس های صوتی و ارسال و دریافت پیامک نیستند. این دستگاه ها حالا مجموعه ای از سخت افزار های قدرتمند و کاربردی هستند که توانایی انجام ده ها کار را دارند. شرکت های مختلف همواره سعی می کنند که ابزار های جانبی و امکانات بیشتری به گوشی های تولیدی اضافه کنند و با این کار توجه خریداران را جلب کرده و محصولات بیشتری به فروش برسانند. یکی از فناوری هایی که جدیدا به گوشی ها اضافه می شود، قابلیت کنترل لوازم برقی با استفاده از گوشی است. این کار با قرار گرفتن سنسور اینفرارد روی گوشی انجام می گیرد. شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است که چند سالی است از این فناوری روی برخی از گوشی های خود استفاده می کند. برای این که بتوان دستگاه مورد نظر را به گوشی شناساند و به کنترل های آن دسترسی داشت، باید از یک رابط نرم افزاری استفاده کرد.

xiaomi tv4K استفاده می کنند تا بهترین نمایش فیلم های روز را داشته باشید. به راحتی یک کلیک وارد دنیای شبکه های اینترنتی شوید و با توجه به هوشمند بودن سیستم می توان لیست پخش مورد علاقه خود را انتخاب کرد تا در جستجو برای وقت شما صرفه جویی صورت گرفته باشد. برای نخستین بار نسخه جدید اندروید 10 بر روی تلویزیون نصب شده است که Q1 سیائومی اولین نسخه را در خود جای داده است و می توان گفت بروز ترین AndroidTV دنیا در سال 2021 می باشد. تلویزیون QLED شیائومی MI Q1 سایز 55 اینچ دارای MediaTek 64-bit Quad-core A55 Processor برای انتقال سریع و هماهنگ صدا و تصویر می باشد تا پردازش تصاویر به عالی ترین سطح ممکن صورت گیرد.اخرین استاندارد انتقال کابل HDMI 2.1 از طریق eARC پهنای باند صدا و تصویر را به صورت انتقال فراهم می کند تا تاخیر تنها 5 میلی ثانیه تصاویر توسط ALLAM صورت گیرد که تازه سازی تصاویر با نرخ 60 هرتز می تواند برای بازی های کنسولی نسل اینده PS5 , آموزش اتصال گوشی به تلویزیون شیائومی XBOX بسیار مناسب باشد و کنترل بازی در دستان گیمر باشد تا به راحتی بتواند حریفان را در بازی پشت سر بگذارد. تلویزیون 55 اینچ Q1 شیائومی سری QLED مونتاژ کشور هندوستان می باشد که از کیفیت بالای ساخت در بدنه و کیفیت تصویر 4K بهره مند است. طراحی شیک این تلویزیون می تواند دل خریداران را به دست اورد و برای دکوراسیون شما مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید