تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4K اسمارت مدل L65M5-5ASPXiaomi TV 4K Smart 65 Inch L65M5-5ASP

xiaomi tvشرکت شیائومی جدیدا تلویزیون هایی را روانه بازار کرده است که توانسته گوی سبقت را از ال جی، سامسونگ و دیگر برند ها بگیرد. شیائومی همانند ایوولی تلویزیون های با کیفیت را روانه بازار کرده است شما می توانید تلویزیون ایوولی کیولد EV350QA یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار هم در نظر بگیرید. قیمت تلویزیون شیائومی هم کمتر از برند های دیگر است و هم از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. تلویزیون شیائومی مدل L65M5-5ASP با صفحه نمایش 65 اینچ وارد بازار شده است. 3840 پیکسل ارائه می شود. این تلویزیون قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر را دارد و می توان از محتوای کم کیفیت هم تا حدودی لذت برد. در این تلویزیون صدا توان 20 وات را دارد که توسط 2 عدد اسپیکر انتشار می یابد. ویژگی های صوتی چون DTS Decoder را دارد و صدایی همه جانبه را پخش می کند. در این تلویزیون برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره گرفته شده است که ورژن آن 9 می باشد.

  • حجم صدای محدود و کم
  • پردازنده ی گرافیکی
  • توان صوتی: 24 وات
  • حافظه داخلی 2GB+8GB
  • سیستم عامل Android TV 9.0

xiaomi tvجهت تعمیر تلویزیون شیائومی در کرج هم می توانید روی خدمات تخصصی و حرفه ای مرکز سخت افزار ایران حساب کنید. ساکنین نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، محمدشهر، اندیشه، فردیس، ملارد، عظیمیه، هفت تیر، گوهردشت، جهانشهر، مهرشهر، گلشهر، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد و … می توانند ضمن برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی در کرج، سرویس های مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. قیمت تعمیرات تلویزیون شیائومی و هر برند دیگری، با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی این دستگاه و قطعات آن متفاوت است. چنانچه مشکل تلویزیون با تعمیر قطعات برطرف شود، هزینه تعمیرات پایین تر از زمانی است که نیاز به تعویض قطعه و استفاده از نمونه جدید باشد. برخی از قطعات ارزان تر هستند و حتی اگر نیاز به تعویض آنها باشد، لازم نیست مبلغ زیادی بابت آنها پرداخت کنید. اما برخی از اجزای تلویزیون قیمت بیشتری دارند و تعمیر و به ویژه تعویض آنها هزینه بر است.

هفت تلویزیون شیائومی نمونه‌های باورنکردنی

xiaomi tvتلویزیون شیائومی p1 2021 در قسمت صفحه نمایش دارای فناوری ها و قابلیت های فوق العاده ای می باشد که به وسیله آنها می توند بهترین کیفیت ها را ارائه دهد. یکی از این قابلیت ها، پردازنده و موتور تصویر فوق العاده Media tek mt9611 است. در کنار این فناوری؟ های ارتقا دهنده سطح کیفیت، فناوبی ارتقا دهنده سطح دینامیکی HDR نیز وجود دارد. یکی از بهترین فعالیت هایی که این فناوری انجام می دهد، ارتقا سطح درخشندگی تصاویر است. تصاویری که درخشندگی آنها افزایش داده می شود، کنتراست بالاتری نیز خواهند داشت و در نتیجه جزئیات ریزتری را نیز نمایش خواهند داد. فناوری HDR دارای دو نوع نسخه نهایی خود یعنی HDR10 و HLG است. جذاب ترین و جدید ترین فناوری در تلویزیون شیائومی مدل P1 ، نسخه نهایی اندروید 10 است که باعث شده تا قابلیت های جدیدی در این تلویزیون به وجود بیاید. نسخه نهایی اندروید در تلویزیون شیائومی 4k مدل P1 2021 هم سرعت بهتری را به وجود آورده است و هم اینکه باعث شده تا فهرست مطالب جدیدی در این تلویزیون در دسترس قرار بگیرد.

  تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi QLED TV Q1

اگر می خواهید که صدای تلویزیون و زیبایی آن را دو چندان کنید، حتما باندل (مجموعه) تلویزیون شیائومی با انواع ساندبار و سینمای خانگی شیائومی را مد نظر داشته باشید. شیائومی آینده ی صنعت لوازم الکترونیکی و خانگی چین و حتی جهان است. این شرکت بر اساس الگو برداری از شرکت اپل در حال وارد شدن به صنعت لوازم خانگی و همچنین الکترونیکی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از محصولات مهم در محصولات لوازم خانگی است. تلویزیون شیائومی 55 اینچ (Xiaomi TV 4S 55 inch) را می توان قدم بزرگ شرکت شیائومی برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار تلویزیون دانست. تلویزیون شیائومی اندروید 4S یک تلویزیون تمام و کمال است که با خرید آن در هر صورت احساس رضایت می کنید. البته این برند تنها در حوزه تلویزیون های شیائومی وارد رقابت با سایر رقبا نشده است. بلکه به تازگی پا را فراتر نهاده و اقدام به تولید مانیتور گیمینگ شیائومی مدل Xiaomi mi surface Curved Display 34 نیز نموده است که توصیه می کنیم به دیگر محصولات شیائومی نیز سری بزنید.

تلویزیون شیاومی

برای خرید تلویزیون شیائومی از گناوه و یا استعلام قیمت تلویزیون شیائومی در گناوه با ما تماس بگیرید.جدیدترین تلویزیون های شیائومی با مناسب ترین قیمت موجود است. شیائومی یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید لوازم الکترونیک است که در کشور چین و در شهر پکن فعالیت داشته و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی در دنیا شناخته می شود. این برند در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان یکی از برترین و قدرتمند ترین شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم الکترونیکی شناخته شود. اگر عاشق تکنولوژی و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن هستید، پیشنهاد ما این است که به منظور خرید یک تلویزیون به سراغ شرکت شیائومی رفته و تلویزیون های شیائومی را خریداری کنید. اگر بخواهیم به سراغ بهترین تلویزیون های شیائومی رفته و این محصولات را به شما معرفی کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت شیائومی امروزه تنوع بسیار زیادی در حوزه تولید تلویزیون دارد. در همین راستا و به منظور سهولت کار شما در این بخش بهترین تلویزیون های شیائومی را به شما معرفی کرده و از آن ها نام می بریم.

  تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2023

مطالب مربوط به تلویزیون شیائومی شما احتمالا در نظر گرفتهدرباره نبوده‌اید. و واقعا باید}

تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل P1 با استفاده از تکنیک رنگی جذاب و غنی و همچنین مجهز بودن به سیستم عامل اندروید، جزء محصولات برتر این کمپانی محسوب میشود که به دلیل کیفیت بالای تصاویر هر بینندهای را مجذوب میکند. بر روی این تلویزیون چندین پورت ورودی و خروجی قرار دارد که با کمک آنها میتوان از گیرنده دیجیتال و همچنین فلش مموری به آسانی استفاده نمود. وجود وای فای بر روی این تلویزیون موجب شده تا تلویزیون با لوازم هوشمند دیگر به خوبی ارتباط برقرار کند. از مهمترین نکاتی که در طراحی تلویزیون شیائومی مورد توجه طراحان قرار گرفته، تنظیم کردن تمامی پورتهای ورودی و خروجی در پشت تلویزیون است که از آویزان شدن سیم و کابل در اطراف نمایشگر جلوگیری مینماید. شکل ظاهری تلویزیون برای خریداران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تلویزیون یک وسیله کاربردی مهم است که در معرض دید همگان قرار میگیرد. نحوه طراحی تلویزیون شیائومی مدل p1 در نگاه اول بیننده را مجذوب کرده و با داشتن فریمهای بسیار نازک تمرکز را از تصاویر دور نمیکند.

چیزی که 325 دلار برای شما در تلویزیون شیاومی می‌خرد

شرکت شیائومی در تلویزیون شیاومی L55M5 از سیستم عامل Android ورژن 9 استفاده کرده است که باعث می شود محیط کار بسیار ساده و در عین حال هوشمند را برای کاربر خلق کند. اما فقط نقش یک خانه ثابت برای اپلیکیشنها را ندارد. این سیستم عامل یک روش پویا برای یافتن محتوا است و میتواند کارایی یک Chrome Cast را داشته باشد و محتوای موبایل اندرویدی شما را روی یک نمایشگر بزرگ که همان تلویزیون است نمایش بدهد. همچنین شما شاهد مجهز بودن این دستگاه به بلوتوث، WIFI و پورت LAN هستید که کاربر به راحتی می تواند به اینترنت متصل شده و از آن بهره مند شود. این سیستم عامل به کاربر اسن دسترسی را می دهد تا بتواند از دستورات صوتی برای تلویزیون شیاومی L55M5 استفاده کند و به راحتی به تمام قسمتهای آن دسترسی داشته باشد. با داشتن حافظه داخلی 8 گیگا بایتی کاربر می تواند اقدام به نصب برنامه های متنوعی کرده و یا قسمتی از موزیک و فیلم دلخواهتان را در آن ذخیره کنید. از سوی دیگر، می توانید به وب و اینترنت با ساتفاده از مروگر داخلی دسترسی داشته باشد و بتوانید از ویژگی های آن استفاده کنید. کاربر می تواند به شبکه های Netflix و You Tube به صورت کامل دسترسی داشته باشد و با این دستگاه از تماشای آنها لذت ببرد. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای تلویزیون شیاومی L55M5 استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود.

  • بلوتوث نسخه 5.0
  • توان صوتی: 30 وات
  • وارد صفحه اصلی یا HOME شوید
  • اصل از بدل

  تلویزیون شیاومی 32 اینچ هوشمند Xiaomi MI32P1

هر چه را دوست دارید سرچ و جستوجو کنید و از تماشای ان لذت ببرید . تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید و با دستورات صوتی خود از گوگل بخواهید اخرین اخبار روز دنیا و یا بازیهای انلاین در حال انجام را برایتان بیاورد و در صفحه باز کند. این کارها را فقط با دستور و صدای شما که از تلویزیون شیائومی 75 اینچ MI TV Q1 استفاده میکنیم . از تلویزیون سوال کن و جواب بگیر . تقویم و امار سال را مشاهده کنید فقط با گفتن اوکی گوگل . تلویزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1 از سیستم صوتی قدرتمند و هوشمند برخوردار است که بلندگوهای داخلی ان دوگانه با حفره های صدای بزرگ تشکیل شده اند . از 4 ووفر و 2 توییتر تشکیل شده که صدا را ارام به بیرون درز میدهد و اگر انتخاب کنیم سبک سریع پاپ و راک وهیجانی صدا را به صورتی سه بعدی و زنده در مکان استفاده از تلویزیون به محوطه منتقل مینماید . صدا را از طریق باس سه گانه و عمیق و زیر و بم کنترل شده با کیفیت در فضای اتاق به صورتی زنده و سینمایی گوش فرادهید . تلویزیون شیائومی MI TV Q1 دارا سه ورودی HDMI , دو پورت اتصال USB که میتوانید به رایانه و کامپیوتر نصب شوید و همچنین خط اتصال LAN اینترنت دارا میباشد که از دنیا و فضای جهانیه اینترنت بی بهره نباشیم . میتوانید به کنسولهای بازی و XBOX , تلویزیون شیائومی 4s بانه PS4 OR 5 و هر نوع اتصال دیگری مانند DVD و اتصالات قدیمیتر مانند دستگاه ویدئو به اسانی به تلویزیون متصل گردد . میتوانید به تلویزیون هر نوع ساند بار و سینما خانواده نصب کرد و یا اکسترنال به تلویزیون شیائومی Q1 نصب گردید .

قیمت تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید