تلویزیون 65 اینچ 4K هوشمند شیائومی گلوبال مدل 65 Mi TV P1E ساخت 2023

xiaomi tvیکی از مهم ترین مراحل خرید تلویزیون، پیدا کردن لیست قیمت تلویزیون مطمئن با تخفیف های ویژه است، چرا که لازم نیست هزینه گزافی بپردازید و می توانید از بهترین فروشگاه با مقرون به صرفه ترین قیمت ها خرید کنید. در بخش های بعدی میتوانید لیست قیمت روز تلویزیون بر اساس برند را مشاهده کنید. ما اینجا برندهای اورجینال را گرد هم آورده ایم، برندهایی که اصالتشان از دور خودنمایی میکند و اعتبار جهانی دارند. در نتیجه هیچ ترسی از بابت کیفیت و کارایی محصول در دل تان راه ندهید. اینجا خبری از تلویزیون هایی نیست که با یکی دو سال کار فرسوده می شوند (مثلاً منظورمان تلویزیون های ایرانی نیست🤐). در این لیست کیفیت و رضایت خریداران قبلی ملاک انتخاب بوده است. لیست قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از مهم ترین بخش های این صفحه است چرا که نمایشگرهای سامسونگ علاوه بر اینکه کیفیت و روشنایی بسیار عالی دارند میتوانند تا چندین سال بدون افت کیفیت همانند روز اول کار کنند.

  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و
  • تلویزیون براساسبرند
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید

xiaomi tvدر متصل کردن اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود شما باید در نظر داشته باشید چه امکانی در دسترس شما قرار دارد ، برخی ها از روش متصل کردن گوشی به تلویزیون دوو از طریق کابل ، وای فای ، بلوتوث و… اگر برای اتصال گوشی به تلویزیون دوو خود قصد دارید از طریق وا فای متصل شوید بهتر است از برنامه ها و قابلیت هایی که در گوشی شما قرار دارد این عمل را انجام دهید . برخی از افراد قصد متصل شدن گوشی به تلویزیون دوو از طریق برنامه ها و اپلیکیشن ها را دارند . برخی از تلویزیون های دوو دارای اپلیکیشن screen mirroring هستند که شما می توانید با این اپلیکیشن به تلویزیون های دوو متصل شوید و محتوای گوشی همراه خود را روی تلویزیون ها تماشا کنید . برای متصل کردن موبایل خود به تلویزیون دوو شما می توانید از روش های گوناگونی این عمل را انجام دهید .

قاب باریک با فریم های نقره ای رنگ جذابیت دو چندانی را به نمایشگر بخشیده اند که بینندگان را در همان نگاه اول مجذوب زیبایی و منحصر به فرد بودن خود می نماید. بدنه یکدست مشکی باعث هماهنگی بیشتر آن با هر محیطی شده و همچنین با به کارگیری پلاستیک مرغوب در طراحی بدنه نوید مقاومت بیشتر را به مخاطبان می دهد، تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. حاشیه هایی که بسیار نازک طراحی شده اند از هر زاویه بینندگان را به دیدن صحنه های جنجالی و شگفتانگیز دعوت می نمایند. پورت های ورودی خروجی متناسب با نیاز های امروزه را به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت دارد و تمام نیازهای شما را مرتفع می سازد. تلویزیون P1 شیائومی از پورت HDMl و USB و گیرنده ی دیجیتالی پشتیبانی می کند. شما از طریق می توانید اتصال این نمایشگر را با سایر وسایل ممکن می سازد. سازندگان خلاق شیائومی این درگاه ها را در قسمت پشتی تعبیه نمودهاند، تا از آویزان شدن سیم و کابل در اطراف نمایشگر جلوگیری نمایند.

  1. بدنه کاملا فلزی
  2. مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  3. استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند
  4. ایراد در برد دستگاه گیرنده
  5. تصاویر کدر در تلویزیون های میان رده
  6. جک هدفون 3.5 میلی متری

  بهترین دوربین گوشی شیائومی در کلاس‌های قیمتی متفاوت (خرداد ۱۴۰۲)

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. قیمت تلویزیون سامسونگ کالی ناب چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصاد آنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی ال جی مدل 43LJ52100GI به ۱۱ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55N6950 به ۲۳ میلیون تومان رسید. تلویزیون ۳۲ اینچی صنام مدل SLE-24M10 نیز به ۴میلیون و۶۰۰ هزار تومان رسیده است. فروشندگان تلویزیون ۷۵ اینچ ام جی اس G75US7000W را حوالی ۳۷ میلیون تومان فروختند و تلویزیون ۵۰ اینچی سامسونگ مدل 82NU8900 حدود ۹۲ میلیون تومان ارزش گذاری شد. برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. چه فناوری ها و تکنولوژی هایی بر روی قیمت تلویزیون ها تاثیر گذارند؟ گاهی برایتان پیش آمده که در هنگام خرید تلویزیون با اصطلاحات و تکنولوژی ها و فناوری هایی رو به رو می شوید که شاید برایتان زیاد آشنا نباشد.

تلویزیون شیائومی

برندهای زیر مجموعه شیائومی کدام هستند؟ تا اینجای این پست، مروری داشتیم به انواع گوشیهای شیائومی اما واقعیت این است که آنها تمام گوشیهای شیائومی را شامل نمیشدند. در چند سال اخیر، این شرکت ترجیح داده با تأسیس چند برند زیرمجموعه، گوشیهایش را با طراحیهای متفاوت و اسمهای دیگر به بازارهای دیگر هم بفرستد. اما تمام این برندها همچنان زیر چتر شیائومی فعالیت میکنند که این یعنی چیزهایی مثل واحد تحقیق و توسعه، کارخانههای تولید و غیره هم با شیائومی یکسان هستند. البته خود شیائومی به این برندهای زیرمجموعه اجازه میدهد تا به صورت مجزا روی ایدههایی که دارند کار کنند تا بتوانند هویت جداگانهای داشته باشند اما در نهایت باز هم شاهد شباهتهایی بین محصولات شیائومی و برندهای زیرمجموعهاش شاهد هستیم. ردمی در ابتدا بهعنوان یکی از سری گوشیهای شیائومی معرفی شد و محصولات مقرون بهصرفهای داشت. در واقع سری ردمی در ابتدا متولد شد تا کاربرانی که توان خرید گوشیهای سری Mi و Mi Note را ندارند، همچنان بتوانند محصولی ارزانتر و با کیفیت را از شیائومی خریداری کنند.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S سایز 65 اینچ

بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟

همگی طیف محصولات گسترده شیائومی را شامل می شوند. در ادامه با نت نوشت همراه باشید تا با تلویزیون Mi TV 4A شیائومی بیشتر آشنا شویم. بیشتر بخوانید: تفاوت تلویزیون ۴K با UHD در چیست؟ تلویزیون ۵۰ اینچی Mi TV 4A، ششمین مدل از سری Mi TV 4A است که در ادامه مدل های سال گذشته، مدل ۳۲ اینچی، ۴۳ اینچی، ۴۹ اینچی، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچی ارائه شده است. بیشتر بخوانید: راهنمای تنظیمات مانیتور ۴k در ویندوز ۱۰ ؛ اینگونه از کیفیت صفحه نمایش لذت ببرید! تلویزیون Mi TV 4A شیائومی دارای نمایشگر ۵۰ اینچی با پاسخ دینامیکی ۸ میلی ثانیه ای و نسبت کنتراست ۱:۵۰۰۰ می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ۴k زاویه دید فوق العاده ۱۷۸ درجه ای، HDR10 و استاندارد پخش تلویزیونی جدید هیبرید لوگاما (HLG) می باشد. در قلب این تلویزیون، یک چیپست ۶۴ بیتی Amlogic L962 با چهار هسته Cortex-A53، ۱٫۵ گیگا هرتزی قرار دارد و از ۲GB RAM و GB8 حافظه داخلی بهره می برد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

2160 پیکسل می باشند و همچنین نمایشگر دارای 8 میلیون پیکسل است . با این کیفیت بالا دیدن تمام اجزا و عناصر موجود در تصاویر به واقعی ترین شکل، ممکن است . در واقع مانند آن است که در دنیای واقعی دارید آنها را می بینید . در کنار این وضوح ناب فناوری های زیادی نیز قرار گرفته اند که به بهینه سازی بیشتر کیفیت صحنه ها می پردازند . تکنولوژی HDR PRO 10 افزایش کنتراست ، افزایش غلظت رنگ ، افزایش شدت رنگ و همچنین برجسته سازی جزئیات را بر عهده دارد . این فناوری سعی می کند که دقیقا رنگ هایی که در واقعیت وجود دارند را در ساخت تصاویر استفاده کند تا بیننده در آنها غوطه ور شود و از تماشای محتویات به وجد آید . به دلیل زاویه وسیع 178 درجه ای تلویزیون هیچگاه شاهد افت کیفیت نیستید . این تلویزیون به فرمت پیشرفته dolby Vision مجهز شده است نامی که طرفداران محتوای HDR را ذوق زده می کند .

  تلویزیون شیائومی Q2

xiaomi tvبرای اتصال به دیوار نیز نیاز به استفاده از استاندارد VESA از نوع 400 در 400 میلیمتر خواهد بود. نماینده سامسونگ در فهرست راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون تومان را میتوان مدل Q60T با ابعاد 75 اینچ دانست. اندازه صفحه نمایش 74.5 اینچ است و از پنل VA LCD استفاده میکند و صفحه آن تخت است. این صفحه رزولوشن 4K-UHD یا 2160 × 3840 پیکسل ارائه میدهد. HDR10 پشتیبانی میکند و نرخ بازسازی صفحه آن 50 تا 60 هرتز است. در بخش صدا سیستم اسپیکر 2 کاناله را میبینیم که از 2 بلندگوی 10 واتی تشکیل میشود. جهت خروجی صدا رو به پایین است و از استاندارد دالبی دیجیتال پلاس نیز پشتیبانی میکند. از قابلیتهای صوتی اسپیکر سامسونگ Q60T میتوان به قابلیت Multiroom Link برای کنترل و به استراکگذاری یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی، اتصال هدست بلوتوثی و صدای تطبیقی اشاره کرد. از درگاههای ارتباطی این تلویزیون میتوان 2 پورت USB، سه درگاه HDMI 2.0، رابط کامپوزیت (AV)، وایفای، بلوتوث 4.2، درگاه شبکه، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون اشاره کرد. این محصول گیرنده دیجیتال DVB-T2، گیرنده آنالوگ، حسگر نور محیط، DLNA و قابلیت کست و اشتراک بیسیم محتوا نیز دارد. همچنین تلویزیون سامسونگ Q60T مدل 75 اینچ برای اتصال به دیوار از استاندارد VESA از نوع 400 در 400 میلیمتر استفاده میکند و پایه کناری با طراحی دو شاخه نیز دارد. در راهنمای خرید تلویزیون تا 50 میلیون تومان 4 عدد از بهترین تلویزیون ها در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون نومان را برای شما مورد بررسی قرار دادیم. از بازه قیمتی تلویزیونها امکانات بالایی دارند و کاربری معمولی و گیمینگ را پوشش میدهند. امیدواریم این مطلب در خرید تلویزیون به شما کمک کرده باشد. میتوانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

آیا تلویزیون شیائومی به طور کلی احساس می‌کنید احمقانه؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی 55 اینچ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید