تلویزیون 75 اینچ شیائومی مدل 75Q1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 75Q1 از 384 لامپ ال ای دی و از قابلیت تاریکی منطقه ای استفاده کرده است که نتیجه این همه لامپ در پشت تلویزیون صحنه هایی با روشنایی بالا است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل است کیفیت فورکی چهار برابر کیفیت فول اچ دی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 میتواند 1.7میلیون رنگ را به نمایش دراورد بنابراین تمامی تصاویر پخش شده در این تلویزیون به صورت دقیق نمایش داده می شود. چون در این تلویزیون یک پردازش 8 بیتی هم وجود دارد تصاویر را طبیعی و موثری را به وجود می kalinab آورد. تلویزیون های کیولد از نظر نمایش رنگ یا هم متفاوت هستند و تصاویر طبیعی تر با رنگ های غنی تر در تلویزیون کیولد تجربه خواهید نمود. همچنین در تلویزیون های کیولد قسمت های تاریک را خالص تر مشاهده می نمایید. شیائومی در این محصولش از فناوری Dolby™ Atmos استفاده کرده است.

  • استفاده از سیستم عامل اندروید
  • پردازنده عصبی
  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • برخورداری از HDMI 2.1
  • ساسان امین نژاد – خرداد 7, 1400
  • کنترل پنل با قابلیت کنترل صوتی
  • پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید

xiaomi tvکمپانی چینی «هایسنس» سالیان درازی است که در تولید لوازم برقی فعالیت دارد. این برند در صنعت تولید تلویزیون نیز بسیار موفق بوده و مدلهای متنوعی را روانه بازار کرده است. برند Hisense چند سالی نیز هست که به بازار ایران وارد شده و مدلهای متنوعی را با قیمتهای ایده آل در اختیار مصرف کننده قرار داده است. تلویزیونهای هایسنس به لطف استفاده از فناوریهای روز دنیا توان رقابت با سایر برندها را پیدا کرده و حال به جایگاه مناسبی دست یافته است. هایسنس از فناوریهایی همانند DLED و ULED در تولید تلویزیونهای خود کمک میگیرد. تلویزیون ULED باریک و بسیار زیبا طراحی شدهاند و کیفیت ساخت بالایی را به ارمغان آورده است. تلویزیون هایسنس از فناوریهایی همانند 4K UHD با قابلیت پشتیبانی از فایلهای HDR نیز کمک گرفتهاند تا بتوانند بیننده را کاملاً قانع نماید. هایسنس به منظور افزایش کیفیت و کارایی از تلویزیونهای خود از سیستم عامل VIDAA U کمک گرفته است. سیستم عامل VIDAA U بسیار نزدیک به پلتفرم اندروید طراحی شده و کارایی بی نظیری را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

بنابراین بسیاری از افراد به خرید تلویزیونهای شیائومی علاقهمند شدهاند. کمپانی شیائومی به این موضوع بسیار توجه کرده و تلویزیونهایی با طراحی ظریف و استحکام بالا تولید کرده است. با خرید تلویزیونهای این کمپانی میتوانید لذت تماشای فیلم و سریال با یک صفحه نمایش بدون حاشیه را تجربه کنید. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سامسونگ را بخوانید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است. این کمپانی در تولید تلویزیونهای هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده مینماید.

  قیمت ساعت هوشمند ۱۴ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

این نتایج کاملاً تجربی و تحقیقی است.

در این مقاله سعی بران شده تا انواع مارک تلویزیون ایرانی و چینی بازار، همراه با توضیحات و لینک خرید معرفی شود. همچنین در انتها بهترین برندهای تلویزیون موجود را به تفکیک مارک به شما معرفی خواهیم. این نتایج کاملاً تجربی و تحقیقی است. با ما همراه باشید… 4-تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ تلویزیون منحنی یا تخت. تلویزیونهای منحنی شاید بهظاهر مدرنتر و شیکتر باشند اما زاویه دید خوبی ندارند. هزینه نگهداری و تعمیر بسیار بالایی هم دارند. اما تلویزیونهای تخت مستحکمتر بوده و زاویه دید خوبی دارند. ازنظر قیمت و خدمات پس از فروش هم بهتر هستند. شرکتهای بزرگ همانند سامسونگ به این نتیجه رسیدهاند که تلویزیونهای تخت بهتر از تلویزیونهای منحنی هستند. در کل بازار تلویزیون به سمت تلویزیونهای صفحه تخت بازگشته است. این برند توسط شرکت مادیران معرفیشده که یک شرکت کاملاً خصوصی است. تلویزیون xvison کیفیت و قیمت قابل قبولی دارد. شرکت مادیران بهترین شرکت در ارائه خدمات پس از فروش در ایران است.. پس با خرید این تلویزیون در مورد خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد.

و Dolby Vision پشتیبانی میکند.

هر تلویزیونی که برای نمایش محتوای HDR خوب عمل کند گزینهای بهتر برای تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی خواهد بود. این فناوری با ایجاد تغییراتی در رنگ، روشنایی و کنتراست در نهایت تصاویری بهینه سازی شده را ایجاد میکند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند. در حالی که فناوری HDR10 با فراداده استاتیک یا ایستا یک دستور کلی برای تنظیم فیلم ارائه میدهد HDR10 پلاس یک ورژن پیشرفتهتر محسوب میشود که تنظیماتی را بر حسب فریم به فریم فیلم ارائه میدهد. با فراداده پویا موجب میشود هر سکانس فیلم در بهترین حالت نمایش داده شود. این فرمت ویدیویی با افزایش روشنایی، رنگ و کنتراست تصاویر خیلی بهتری ایجاد میکند. محدوده دینامیکی بالا موجب میشود در تمامی صحنههای تاریک و روشن فیلم، جزئیات را مشاهده کنید. Dolby Vision نیز جدیدترین فرمت HDR محسوب میشود که توسط دالبی توسعه یافته است. این فناوری با تنظیم هر ژانر محتوا شما را به یک تجربه سینمایی کامل دعوت میکند. 1.07 میلیارد رنگ در نمایشگر 50P1!

  احتمال قفل شدن گوشی‌های شیائومی و ردمی در ایران

xiaomi tvتلویزیون 65 اینچ شیائومی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است که با نام تجاری MI 4S در میان خریداران به خوبی شناخته شده است. 3840 برخوردار است. وجود فناوری های نوین پخش تصویر موجب شده است رنگ های تصاویر با وضوح بالا به نمایش تلویزیون شیائومی می تی وی 4 اس در آیند. سیستم عامل این تلویزیون اندروید می باشد که بسیار محبوب می باشد و به وسیله Wifi به اینترنت متصل می گردد. وجود ریموت کنترل که قابلیت ارسال صدا را از طریق میکروفون دارد برای کاربران مفید می باشد. وجود دو بلندگوی دو کاناله توانایی پخش صدای 20 وات را دارا می باشند که از سیستم Dolby نیز برای فراگیر بودن صدا استفاده می کند. پشتیبانی از دستیار صوتی Google Asisstant و Alexa می تواند دستورات صوتی شما را به راحتی درک و اجرا کند. طراحی زیبای تلویزیون 65 اینچ شیائومی برای هر دکوراسیون می تواند مناسب باشد. فناوری های نوین موجود در تلویزیون 65 اینچ شیائومی در صوت و تصویر می تواند کاربرد بهینه ای در پخش داشته باشد.

تلویزیون شیاومی

شیائومی ورودی HDMI 2.1 با قابلیت ALLM را نیز در ورودی های تلویزیون قرار داده تا در کنار نرخ 120 هرتزی و قابلیت MEMC با اتصال XBOX یا PS5 با بالاترین کیفیت و سرعت بازی کنید. شیائومی از ابتدا طرفدار سیستم عامل محبوب و گسترده ی اندروید بود؛ سیستم عامل بکار رفته در Mi TV Q1 75 نیز اندروید نسخه ی 10 است که شما را به دریای بی کران اپلیکیشن های کاربردی متصل می کند. بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای با استاندارد 802 نیز در دسترس هستند تا نیازی نباشد کنترل را به سمت تلویزیون بگیرید چرا که کنترل بلوتوثی است. قابیلت های دیگری مثل کروم کست و دستیار صوتی گوگل نیز برای شما کنار گذاشته شده تا بدون حتی لمس دکمه ای به این غول با کیفیت شیائومی دستور بدهید. هنگامی که پشت تلویزیون قرار می گیریم در سمت راست و پایین پورت های تلویزیون قرار دارد که تعدادی از آنها به صورت عمودی زیر هم و تعدادی نیز افقی قرار گرفته اند.

از جمله امکاناتی که می توان در این نمایشگر به آنها اشاره کرد، قابلیت پشتیبانی از دستیارهای صوتی چون الکسا و دستیار صوتی گوگل می باشد. در ضمن این سیستم از CHROMECAST نیز پشتیبانی می کند و نباید فراموش کنیم که به راحتی می تواند به هرگونه دستگاه هوشمندی چون تلفن های همراه متصل شود. در خصوص صدا آنچه که قابل توجه است وجود سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 واتی آن می باشد که در عین کافی بودن، سیستمی کاملا معمولی می باشد. در زمینه ی پورت ها و درگاه های ارتباطی اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم که در این مورد کار شیائومی بسیار خوب بوده است. چرا که تمامی پورت های ورودی و خروجی از قدیمی گرفته تا جدید را پوشش می دهد. محل قرار گیری این پورت ها نیز بسیار عالی می باشد چرا که تمامی پورت های HDMI و USB در کنار قرار گرفته و کاملا قابل دسترس هستند. فراموش نکنیم که یکی از پورت های HDMI آن از eARC نیز پشتیبانی می کند که همین باعث میشود این نمایشگر به گزینه ی خوبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای تبدیل شود. تلویزیون p1 دارای 3 پورت hdmi و 2 پورت USB می باشد. از جمله دیگر پورت ها می توان به پورت اتصال به شبکه LAN، ورودی دیجیتال، ورودی ماهواره، CI Slot، خروجی صوتی دیجیتال نوری، خروجی هدفون اشاره کرد. این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از eARC و ARC را داشته و دارای تمامی ارتباطات composite می باشد و درست مانند سایر تلویزیون های استاندارد برای اتصال بیسیم به بولوتوث و وای فای داخلی متوسل شده است.

  • Mali 470 MP3
  • وبلاگ افرالند
  • محل نهچندان مناسب پورتهای کناری
  • سیستم عامل آسان و با کارایی بسیار
  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید
  • افرالند – 10 ماه پیش

  3 راه‌ها به تلویزیون شیائومی بدون شکستن شما موسسه مالی

xiaomi tvاما هیچ پشتیبانی از VRR وجود ندارد؛ بنابراین اجرای جزئی HDMI 2.1 پیشنهاد شده است. هنگام اتصال به کنسول بازی؛ این دستگاه به درستی تشخیص داد که این تلویزیون سازگار با دالبی ویژن است اما توانایی کار با استاندارد HDR10 و همچنین وجود یک حالت اتوماتیک با تاخیر کم را درک نکرد. از طرف دیگر؛ نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که پنل VA که در تلویزیون 55 اینچی شیائومی P1 نصب شده است با رفرش ریت 60 هرتز کار می کند. بنابراین فرصت استفاده از بازی های با سرعت 120 هرتز را از دست خواهید داد. کمی هم در مورد تاخیر تلویزیون صحبت کنیم/ بعد از کمی تجربه بازی؛ مشخص می شود که تاخیر ورودی در محدوده 25 تا 30 میلی ثانیه است. بنابراین؛ توصیه به استفاده از این سری از تلویزیون های شیائومی به عنوان یک مانیتور بزرگ معتبر است. زمان پاسخگویی پنل VA هم در حدود 15 میلی ثانیه است. بنابراین ما با یک شبه HDMI 2.1 با پورت eARC برخورد داریم.

دیدگاهتان را بنویسید