تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi QLED TV Q1

  1. تنوع محصولات اندک
  2. طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب
  3. نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  4. دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
  5. پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا Google Assistant
  6. طراحی مدرن و بدون حاشیه

xiaomi tvشیائومی نیز به رغم استفاده از سخت افزار های قدرتمند در تلویزیون های خود، کاربران قادر به نصب تعداد زیادی از این برنامه و بازی های متنوع می باشند. یکی از مواردی که ارزش خرید تلویزیون شیائومی را به شدت افزایش خواهد داد را می توان رابط کاربری اندروید دانست. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب تلویزیون، توجه به قیمت آن است. یکی از دلایل موفقیت تلویزیون های شیادومی را می توان قیمت بسیار مناسب آنها به شمار آورد. قیمت تلویزیون شیائومی با توجه به سطح کیفیت بالا و همچنین قابلیت های منحصربفرد آن بسیار منطقی و مقرون بصرفه است. قیمت تلویزیون های Xiaomi نسبت به برندهای مطرح تولید کننده تلویزیون بسیار پایین تر اما در مقابل کیفیت مصحولات این شرکت توانایی رقابت با این برندهای جهانی را دارا می باشد. البته باید این نکته را یاد آور شد که قیمت تلویزیون های شیائومی با یکدیگر کاملاً متفاوت می باشد و این مسئله به مدل و ابعاد نمایشگر تلویزیون بستگی خواهد داشت.

مثلاً در مدل Q1 فقط سایز 75″ تولید شده و Q1E سایز 55″ دارد.

xiaomi tvنقد و بررسی تلویزیون شیائومی از تمام زوایا کمک کرده، انتخاب صادقانهای داشته باشید و اگر راست کارمان باشد یکی از آنها را برگزینیم. طراحی از بخشهای مهم در تلویزیون شیائومی میباشد و در واقع سلیقه شما را به سنجش میکشد، زیرا محصولات این برند از ظرافت بسیار خوب و شیکی برخوردار هستند. نازکی بدنه از بهترین قسمتهای آن بوده و کاری میکند، زمان اتصال به دیوار کمترین فاصله ایجاد شده قیمت تلویزیون شیائومی 4s 69 را شاهد باشید. همچنین میزان فریمی که در نمایشگرها به کار رفته بسیار نازک بوده و عملاً خیلی در دید نیستند، فقط مدل P1E فریم پهنتری به نسبت بقیه دارد. پایهای که در بیشتر سریها استفاده شده از نوع دوشاخهای جانبی میباشد و مدل A2 با بقیه منافات داشته و از پایه وسط بهرهمند شده است. سایزبندی تلویزیون شیائومی هر سری متفاوت میباشد و ردههای بالا بیشتر در سایزهای بزرگ ساخته شدهاند. مثلاً در مدل Q1 فقط سایز 75″ تولید شده و Q1E سایز 55″ دارد. تلویزیون MAX از سری LED ها نیز فقط سایز 86″ را دارا میباشد، اما در سایر نمایشگرها شاهد سایز 32″ تا 65″ شاهد هستیم و میتوان به تنوع بالاتری در این زمینه دست پیدا کرد.

مطابق با بررسی های انجام شده در آزمایشگاه سایت زومیت، پنل می تواند تا 470 نیتس روشنایی را نیز ایجاد کند. پنل تلویزیون شیائومی 4s را می توان نقطه ی قوت آن دانست، چراکه که از تکنولوژی های روز دنیا مانند HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین پنل با کیفیت این تلویزیون از نوع 4K (3840×2160) و 10-bit است. یکی از دلایل حجم بالای فروش تلویزیون شیائومی پنل با کیفیت آن است که در هیچ برند چینی دیگری دیده نمی شود. پنل تلویزیون شیائومی از نوع IPS می باشد. با توجه به نوع پنل که IPS است، زاویه دید 178 درجه و کنتراست مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و نگران پیکسل سوخته نیز نیستید. البته پنل های IPS محدودیت های زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه ای را نیز دارند. شایان ذکر است که مطابق با بررسی های انجام شده توسط آزمایشگاه های مجهز داخلی که به سفارش شرکت داتیس برتر بوده است، مشخصات پنل مطابق با پنل های IPS اعلام شد.

  بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی چه مدل‌هایی هستند؟(خرداد ۱۴۰۲)

این تلویزیون شیائومی از قابلیت کنترل رنگ، کنترل نویز پویا و 5 حالت تصویر مختلف بهره برده و به طور کلی کیفیت تصویر زنده و خوبی را به نمایش میگذارد. کاربران میتوانند از طریق Voot، Sun NXT، Hotstar، VIU، Sony Liv، Zee5، Hungama Play، Play Store و ALT Balaji به محتوا دسترسی داشته باشند. این مدل همچنین دارای فناوری صدای DTS-HD و بلندگوهای استریو با توان خروجی 20 وات است. شیائومی با ارائه تلویزیون هوشمند اندروید Redmi Smart TV X50 در ابعاد 50 اینچ، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرد. این تلویزیون هوشمند در دستهی بهترین تلویزیون شیائومی 2021 قرار دارد و در محدودهی قیمتی خود بهترین انتخاب است. از دیگر ویژگیهای این تلویزیون میتوان به پشتیبانی از فرمتهای ویدئویی AVI، MPEG-1 و MPEG-2 اشاره کرد. همچنین چند برنامه داخلی جالب مانند JioCinema، Yes، Hungama، Mi Home App، Netflix، Sun NXT، Sony Liv، Youtube، Hotstar، Amazon Prime Video، Zee5، EPIC ON و ErosNow در این تلویزیون ارائه شده است. سایر ویژگیهای هوشمند Redmi Smart TV X50 شامل Display Mirroring، اتصال به گوشی هوشمند، WiFi Direct، MyRemote Apps، Easylink (HDMI-CEC)، Screen Casting، SmartShare و دیگر موارد این چنینی است. بهترین تلویزیون ایکس ویژن را بشناسید. تلویزیون هوشمند Mi TV Q1 در ابعاد 75 اینچی به بازار عرضه شد. این مدل بهترین تلویزیون شیائومی بوده که با توجه قیمت مناسب، عملکرد خوبی را نیز در اختیار کاربرانش قرار میدهد. کیفیت تصویر و ویدیو زنده، دقت رنگ بالا و شفافیت تصویر، از دیگر ویژگیهای این تلویزیون است. و MEMC، طراحی بدون حاشیه را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. تلویزیون Mi TV Q1 به سیستمعامل اندروید 10 مجهز شده و در بخش نرمافزاری، تجربه خوب و کاربردی را ارائه میکند.

پنل این تلویزیون دارای کنتراست بالایی است.

xiaomi tvمیتوانید به راحتی تمام برنامه های مورد علاقه خود را با آن مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت تلویزیون شیائومی مدل 4s دارای 8 گیگ حافظه داخلی و رم 2 گیگ بایتی است. سیستم صوتی مورد استفاده در تلویزیون شیائومی 65 مدل 4s به صورت دو کاناله است. DTS میباشد. به همین دلیل شما تمام جزییات صدا را با کیفیتی بسیار عالی دریافت میکنید. به دلیل داشتن رفرش ریت 60Hz تصاویری روان و با کیفیت و بدون نویز را در اختیار شما قرار میدهد. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این محصول کنترل voice-activated bluetooth است. با استفاده از این ریموت میتوانید تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل کنید. پنل این تلویزیون دارای کنتراست بالایی است. تمام این ویژگی ها در کنار مقرون به صرفه بودن ان قرار دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s دارای طراحی شیک و فوق العاده ای است. به راحتی با دکوراسیون داخلی شما ست میشود. دارای یک فریم نازک و ضخامتی فوق باریک است.

  بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان از برندهای شیائومی،سامسونگ و… (اسفند ۱۴۰۱)

از همین رو، این محصولات در ایران طرفداران بیشتری دارند. تلویزیون شیائومی برای Grow Greater|آنچه همه باید درباره تلویزیون شیائومی بدانند|بهترین تلویزیون شیائومی برنامه‌های Android/iPhone}

xiaomi tvتلویزیونهای شیائومی، بیشتر به دلیل قیمتهای مقرون به صرفه، طرفدارانی در میان مردم پیدا کردهاند؛ اما کیفیت این محصولات نیز در مقایسه با برندهای دیگر، تا حدود زیادی قابل قبول است. امروزه در میان قشرهای با درآمد متوسط جامعه، خرید تلویزیون شیائومی بسیار بهصرفهتر از برندهای دیگر است. از همین رو، این محصولات در ایران طرفداران بیشتری دارند. در ادامه، به معرفی تعدادی از پرفروشترین مدلهای تلویزیون شیائومی میپردازیم. یکی از مدلهای 2021 برند شیائومی که در بین محصولات همرده فروش زیادی دارد، مدل p1 شیائومی است. این تلویزیون که با مدلهای برندهای رقیب مانند سامسونگ و الجی تقریبا در یک سطح قرار دارد، از قیمت کمتری برخوردار است و از این رو فروش خوبی را تجربه میکند. این مدل 55 اینچی، با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR، از سیستمعامل اندروید 10 بهره میبرد. زاویه دید 178 درجه، توان صوتی 20 واتی، رم 2 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگ از دیگر ویژگیهای این مدل در خرید تلویزیون شیائومی هستند.

شرکت شیائومی (Xiaomi)، یک شرکت چینی فعال در حوزه تولید گوشیهای تلفن همراه بوده است که چندی پیش با توسعه فعالیت خود، به تولید لوازم خانگی نیز میپردازد. امکانات و کارایی بالای محصولات این برند و به خصوص کیفیت تلویزیون شیائومی باعث رقابت آن با سایر برندهای معروف تلویزیون در دنیا چون سامسونگ و ال جی شده است. از این رو انواع تلویزیونهای شیائومی با قابلیتهای بالا و مناسب در بازار ایران توانسته است سهم فروش عالی و محبوبیت بالایی را در میان کاربران کسب نماید. در این مطلب قصد داریم که به بررسی کیفیت تلویزیون شیائومی و معرفی امکانات و قابلیتهای آن بپردازیم و مزایا و معایب مدلهای آن را ذکر کنیم. تا انتهای این مطلب همراه تعمیر آنلاین باشید. معمولاً دغدغه اکثر افراد در زمان خرید تلویزیون، در مورد کیفیت نمایش و طراحی مدرن آن میباشد. از این رو کیفیت تلویزیون شیائومی با دارا بودن قابلیتها و ویژگیهایی چون سیستم عامل اندروید، کیفیت تصویر 4k و زاویه دید گسترده، تکنولوژیهای قوی صوتی چون Dolby Atmos و DTS، ریموت کنترل هوشمند و…

  تلویزیون شیائومی ساخت کدام کشور است؟

تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی بهتر است یا سونی؟ در این مقاله از رسانه مستقل بیلبیلک سعی کردیم تا با ارائه کاملترین مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی راهنمایی برای داشتن یک خرید عالی برای شما باشیم. بهتر است قبل از خرید تلویزیون و انتخاب یکی از این دو برند، نیازها و بودجه خود را در نظر بگرید و بعد آن اقدام به خرید یکی از این دو برند بکنید. بودجه شما برای خرید تلویزیون یکی از اولین فاکتورها برای خرید هر محصولی میباشد. همان طور که اشاره شد، تلویزیون شیائومی، مناسب افرادی خواهد بود که با بودجه کم به دنبال تهیه تلویزیونی مناسب هستند؛ البته برخی افراد نیز به جهت برند و قدیمی بودن سونی دست به هزینه بیشتر میزنند. به صورت کلی عملکرد سونی بهتر از شیائومی بوده و شیائومی رقیب نوپای سونی است که به تازگی وارد بازار رقابت شده است. برای آشنایی با سایر برندهای تولیدکننده تلویزیون و مقایسه آنها با هم، کالای دیجیتال بیلبیلک بهترین مرجع برای kalinab شما خواهد بود.

  • ویدیو مشتریان
  • Afraland – 4 ماه پیش
  • حالت مخصوص بازی
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  • سیستم عامل اندروید 10

5) استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH که این تلویزیون ها را برای گیمر ها به یک گزینه مهم تبدیل می کند زیرا با این قابلیت تصاویز با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری نمایش داده می شوند. 6) پنل بسیار پر قدرت PATCH WALL که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفت. 7) ریموت کنترل بلوتوثی با تعداد دکمه های بسیار کم ، جستجوگر صوتی و دستیار گوگل که می تواند دسترسی شمارا به شبکه های مختلف را در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام دهد. 8)بالاترین مشخصاتی فنی و استفاده از پردازنده مرکزی هسته ای بسیار پر قدرت برای پردازش سریع تر تلویزیون. 9) سیستم صوتی بسیار پرقدرت تلویزیون شیائومی که از کیفیت صداهای متفاوتی همچون DOLBY و DTS – HD پشتیبانی می کند. 10) طراحی ظاهری بسیار شیک و وزن نسبتا سبک با قاب فلزی که می تواند وجه خوبی به مکان مورد نظر شما بدهد. برای کسانی که فضای بزرگی در اختیار ندارند، خرید تلویزیون 55 اینچی شیائومی گزینهای ایدهآل است. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون شیائومی آشنا شدید. همچنین از مزیت های خرید آن آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود. افرادی که به دنبال یک تلویزیون اقتصادی با امکانات پیشرفته هستند و نمیخواهند خیلی هزینه زیادی متحمل شوند میتوانند نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. شیائومی در تلویزیونهای هوشمند خود از سیستم عامل «اندروید» بهره میبرد. این تلویزیونها به پیشرفتهترین امکانات ارتباطی، مجهز شدهاند و بالاترین سطح کیفیت را ارائه میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید