تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

پایه های استند در دو طرف صفحه نمایش قرار گرفته اند، اما کمی به سمت مرکز تلویزیون p1 شیائومی تمایل دارند. اگر به ظاهر تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل P1 گلوبال نگاه کنید تصور می کنید یک محصول پیشرفته و حرفه ای در برابر شما قرار دارد. با نگاهی جزیی تر متوجه می شوید شیائومی در ساختار تلویزیون p1 شیائومی صرفه جویی زیادی کرده است و همه ی این ها در جهت کاهش قیمت محصول می باشد. بیشتر بدنه تلویزیون p1 شیائومی را پلاستیک پوشانده است. حاشیه صفحه نمایش از پلاستیک تیره با رنگ خاکستری ساخته شده است، در حالی که پشت تلویزیون و پایه های استند از یک جنس ساخته شده اند. در ساختار تلویزیون 55 اینچ شیائومی p1 حتی از پلاستیک با کیفیت پلی کاربنات به کار نرفته است و این یکی از دلایلی است که نمی توان آن را در رده تلویزیون های پرمیوم قرار داد. شکی نیست، اگر این ساختار فلزی بود و همینطور پردازش محتوای تصویری Dolby Vision را که شیائومی مجوز آن را دارد حفظ می کرد قیمت تلویزیون شیائومی Mi TV P1 55 حتی تا 30 درصد افزایش می یافت.

  • دارای 16 گیگ حافظه داخلی
  • ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  • رم ۲ گیگابایتی
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید

xiaomi tvدر تلویزیون شیائومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 با استفاده از برنامه CHROMECAST و MIRACAST برای پخش تصاویر و عکس خود به طور مستقیم میتوانید به تلویزیون متصل گردیده و از تماشای ان لذت ببریم . خانه ای هوشمند . تلویزیون شیائومی ۷۵ اینچ MI TV Q1 سمارت SMART سیستمی کاملا هوشمند و سبک زندگی مدرن و اسان را به ما تجربه مینماید از نوع کیفی A . دستیار گوگل و مرور گر اسان و نصب هر برنامه اجتماعی منجمله فیس بوک و تویتر و اینستاگرام و تلگرام و … با اتصال فقط به اینترنت میتوانید بهرمند شوید و از انها استفاده نمایید . با مرورگر هوشمند تلویزیون و نقطه اتصال اینترنت میتوانید در مورد تمام اشکال موجود در دنیا و هستی جستوجو نموده و کسب تجربه و زانیاری نمایید . تلویزیون شیائومی ۷۵اینچ MI TV Q1 دارای کنترل صوتی میباشد . در مرورگر و کنترلی اسان را حتی در ۳ متری میتوان فقط با گفتن اوکی گوگل به تلویزیون , برای جستجو مرورگر را اماده نمایید برای.

بهره ببرید تلویزیون شیائومی بهره ببرید – بیاموزید این 10 پیشنهاد

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل P1 از برند های شاخص در این عصر،یعنی عصر ماشین و تکنولوژی می باشد. که در جهت رفاه حال مردم و در کمک به آسایش و آرامش مردم جهان تولید شده است. تلویزیون شیائومی P1 با استفاده از بهره گیری و پشتیبانی از تکنولوژی ANDRAID TV بار مدیریت برنامه های اینترنتی در تلویزیون را به دوش می کشد. تلویزیون شیائومی به صورت کاملاً ظریف و باریک طراحی شده و بر روی دو پایه بر روی میز قرار می گیرد. و در دکوراسیون خانه به شکل بسیار زیبایی خود نمایی می کند. تلویزیون شیائومی P1 قابلیت پشتیبانی از انواع مرورگر ها را در جهت اشتراک گذاری مشتریان در فضای اینترنت و لذت بردن از جدید ترین فیلم ها و موزیک ها را دارد. 3840 به نمایش می گذارد. که میزان وضوح کیفیت تصویر را تا 4 برابر FHD بالا می برد. کیفیت تصویر در این محصول به شکل بلورین و کریستال می باشد.

  معرفی بهترین گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲)

xiaomi tvکاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی ؛ تلویزیونهای شیائومی با اینکه مدت زیادی از وارد شدن انها به بازار نگذشته است. به طور قابل چشمگیری برای خود طرفدار پیدا کردهاند و در میان جمع بیشماری از مردم شناخته شدهاند. محصولات اینشرکت از سال 1337 طراحی و ساخته شدهاند. تا به امروز نیز هنوز در عرصه تولید محصولات با کیفیتتر در تلاش است تا بتواند خود را به ردههای بالاتری برساند. محصولات شیائومی به دلیل کیفیت مناسب و از همه مهمتر قیمت به صرفه در برابر سایر برندهای دیگر بسیار پرفروشتر به حساب میآید. قیمت مناسب آنها موجب آشنایی بهتر خریداران با آن شده هست. در این مطلب دانلود کاتالوگ تلویزیون شیائومی با ما همراه باشید تا در مورد امکانات و قابلیت هایی برای این تلویزیون مهیا شده اطلاعات لازم را بدست آورید . دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون شیائومی ؛ کیفیت تصاویر به عنوان یکی از مهمترین دلایل انتخاب تلویزیون به شمار میرود. به دلیل اینکه تلویزیون یک وسیله دیداری شنیداری میباشد؛ قسمت کیفیت تصویر بسیار حائز اهمیت میباشد.

xiaomi tvنکته جالب این است ما می توانیم به طور مستقیم برنامه ها را در هارد درایو خارجی نصب نماییم. همچنین ویژگی جالب دیگر فناوری گوگل دانگل می باشد که از طریق آن می توانید صفحه گوشی خود را در صفحه محصول کپی نمایید. تلویزیون شیائومی 55 اینچ گلوبال قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی دارد و از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و تجربه ی لذت بخشی به کاربر می دهد. نکته: قابلیت انعکاس نمایشگر آنلاین Miracast بر روی تمامی گوشی های هوشمند شیائومی قابل اجرا می باشد و حتی این قابلیت برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت ندارد و می توانید بدون اتصال از وجود آن لذت ببرید. به ویژه که این قابلیت بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4S لذت دوچندانی خواهد داشت. در ابتدا مراحل زیر را دنبال کنید تا دستگاه موبایل را به نمایشگر متصل نمایید. 1. در ابتدا در تلویزیون شیائومی خود وارد قسمت Smart Mirror شوید. 2. اکنون در گوشی موبایل خود وارد تنظیمات شوید. 3. بر روی آپشن more کلیک کرده و نهایتا وارد قسمت نمایشگر بی سیم شوید(wireless display). 4. این ویژگی را فعال کنید. حالا بر روی نمایشگر خود عنوان Xiaomi TV را مشاهده خواهید دید. 5. بر روی نام TV کلیک کنید. اکنون مدتی زمان می برد که به دستگاه متصل شوید.

  مقایسه نوت ۱۰ پرو با نوت ۱۱ اس (دو گوشی میانرده محبوب و کاربرپسند شیائومی)

اگر اکنون تلویزیون شیائومی را نزنید، بعداً از خود متنفر خواهید شد

باید عنوان کرد که وجود مرز خاکی و واردات مستقیم کالا نیز ارزش خرید را چند برابر می کند. با درک نیاز صحیح و سنجش سایز مناسب, نسبت به خرید تلویزیون شیائومی اقدام کنید, کالی ناب زیرا بهترین ها متعلق به این برند است. به راحتی می توان تشخیص داد که خرید تلویزیون شیائومی از ارزش بالایی برخوردار است و می تواند تمام نیاز کاربر را مرتفع سازد. اما سوالی که در این بین مطرح است, برای خرید تلویزیون با این برند از کجا اقدام کنم و یا شیوه خریداری آن به چه صورت باشد. ما برای این موضوع شماره تلفن خرید تلویزیون شیائومی موجود در صفحه را قرار دادیم. کافی است که این شماره ها را در گوشی خود ذخیره کنید و با ما تماس بگیرید. ما آماده ایم, مشاوره رایگان دهیم و با بررسی جوانب مختلف کار خرید تلویزیون را برای شما آسانتر از قبل گردانیم. برای خرید تلویزیون ال جی از بانه کلیک کنید.

تلویزیون شیاومی

انتظارها به پایان رسید و سرانجام اولین تلویزیون هوشمند آسیایی از بازار چین وارد بازارهای جهانی شد. به جرات می توان گفت قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ گلوبال بسیار مناسب است و بهترین مدل هوشمندی می باشد که در این سطح می توان خرید. 4s هم چنان تلاش کرده است با هر چه کمتر نگه داشتن قیمت، بالاترین کیفیت ها را ارائه دهد. امکانات، صفحه نمایش، پردازنده ها، عملکرد و از همه مهمتر قیمت رقابتی آن مجموعه ای را ارائه داده است که به سختی قابل رقابت است. تلویزیون شیائومی 4s گلوبال در حد مدل های پیشرفته متوسط و فوق متوسط می باشد و بیش از انتظارات عمل کرده است و به توصیه خریداران این بهترین انتخاب برای شما می باشد. در مقایسه با تلویزیون سامسونگ هر دو دارای کیفیت 4K می باشند، اما در عوض قیمتی که این محصول دارد بطور باور پذیری ارزان تر است. شایان ذکر است نسخه گلوبال دارای گیرنده دیجیتال، رسیور داخلی و رسیور خارجی است می باشد و هر آنچه نیاز دارید را به تنهایی در دل خود جای داده است.

  تلویزیون شیائومی: آیا شما آماده برای یک خیلی خوب عامل هستید؟

xiaomi tvبرای اطلاع دقیق تر در مورد هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی، تا عیب یابی دقیق آن توسط تکنسین های مرکز تعمیرات تلویزیون صبر کنید. یکی از اقداماتی که برای تعمیرات تلویزیون شیائومی، به ویژه در صورت بروز مشکلات تصویر انجام می شود، تعمیر بک لایت است. معمولا مشکلات نور تصویر، مربوط به بک لایت هستند و با تعمیر یا تعویض این قطعه از بین می روند. برای تعمیر بک لایت تلویزیون شیائومی و هر برند دیگری، باید اول پنل باز شود. این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و کوچک ترین اشتباه، به قیمت آسیب دیدگی پنل تمام می شود. در مرحله بعدی، لامپ های معیوب بک لایت تعمیر شده و یا تعویض می شوند. به این ترتیب مشکل بک لایت حل شده و تصویر بدون ایراد پخش می شود. در برخی موارد، بلک لایت قابل تعمیر نبوده و یا تعمیر آن صرفه اقتصادی ندارد. در چنین شرایطی باید این قطعه تعویض شود که البته با توجه به قیمت قطعه جدید، هزینه نسبتا بالایی دارد.

  • نرم افزار Patchwall
  • رابط کامپوزیت AV
  • ساسان امین نژاد – تیر 1, 1400
  • ضخامت 6 سانتیمتر
  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • سی پی یو : ARM Cortex A53 quad-core

حافظه داخلی تلویزیون شیائومی از 8GB تا 32GB هست. لازم است تمامی این نکات را هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ در نظر داشته باشید . کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ تفاوت تلویزیون سامسونگ QLED با OLED مقایسه QD OLED و Neo… اگرچه در تلویزیون بیشتر ویژگیهای تصویری مورد توجه است اما ویژگیهای صوتی نیز بسیار تعیینکننده و مهم هستند. تلویزیونهای شیائومی و سامسونگ هر دو از سطح صوتی بالایی برخوردار هستند . که بسیار لذت بخش و عالی عمل میکند. فناوریهای صوتی در دنیای تکنولوژی بسیار هستند اما انتخاب هوشمندانه این فناوریها متناسب با سیستم صوتی و تصویری بسیار مهم است. تلویزیونهای سامسونگ از فناوریهای OTS، Q Symphony و Dolby Digital Plus بهره میبرند. اینها فناوریهای متفاوتی هستند که با ترکیبی عالی کیفیت صدا را تثبیت میکنند. برای نمونه فناوری OTS دارای نوعی طراحی است که صدا را در تمام نقاط سطح صفحه نمایش پخش میکند. و صدای فراگیر و همه جانبه را تولید میکند. تلویزیونهای شیائومی نیز از چند فناوری صوتی همزمان استفاده میکند و به طرزی عالی صدا را طنین انداز میکند.

قیمت تلویزیون شیائومی

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با kalinab وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید