خانواده شیائومی 12 جهانی می‌شود

خانواده‌ی جدید شیائومی از شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس تشکیل شده است. این شرکت با تکیه بر موفقیت نسل پیشین، مرزها را جا‌به‌جا و تعادل خوبی بین قیمت و ویژگی‌های ارائه شده ایجاد کرد.

به‌گزارش فون‌آرنا،‌ درحالی‌که قیمت‌ها مطمئناً در بازارهای مختلف متفاوت خواهد بود، شیائومی قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی سه گوشی جدیدش را اعلام کرده است. در‌ادامه، مشخصات و قیمت هرکدام را ذکر می‌کنیم.

شیائومی ۱۲ پرو

هایلایت مشخصات شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو یکی از دستگاه‌های قدرتمند این شرکت است و ویژگی‌های جذابی ارائه می‌دهد؛ اما چند مشکل نیز دارد. به‌عنوان مثال، شارژ فوق‌سریع و کیفیت تصویر خوب آن تحسین‌برانگیز است؛ اما شیائومی باید روی بهبود ویژگی‌های نرم‌افزاری MIUI و ناهماهنگی‌های جزئی بین دوربین‌های مختلف تمرکز کند. علاوه‌بر‌این، به‌نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸ نسل یک در این دستگاه کمی داغ‌تر می‌شود، تا جایی که ممکن است گوشی در شرایط خاص بیش‌از‌حد داغ شود و از کار بیفتد.

شیائومی ۱۲

هایلایت مشخصات شیائومی ۱۲

سیستم دوربین شیائومی ۱۲ درمقایسه‌با دیگر اعضای خانواده کمی ضعیف‌تر است. همچنین، این دستگاه ستاپ چهارگانه بلندگو را به‌نفع سیستم بلندگوی دوگانه استانداردتر حذف می‌کند. درضمن دیگر از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خبری نیست؛ زیرا با گزینه‌ی آهسته‌تر ۶۷ واتی جایگزین شده است. این گوشی کمی کوچک‌تر است و از صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی FHD+ استفاده می‌کند؛ اما همچنان گزینه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

شیائومی ‍۱۲ ترکیبی از رم و فضای ذخیره‌سازی سطح پایین‌تری را نیز دراختیار دارد. می‌توانید این گوشی هوشمند را با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بخرید. همچنین، نسخه‌های مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و نیز ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برایش در نظر گرفته شده که می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.

  تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV 4S با اندازه 55 اینچ و وضوح 4K معرفی شد

شیائومی ۱۲ ایکس

هایلایت مشخصات شیائومی ۱۲

درنهایت شیائومی ۱۲ ایکس را داریم که مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی جدید شرکت سازنده ‌است و در آن به‌جای اسنپدراگون ۸ نسل یک از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است. همچنین، دیگر از رم ۱۲ گیگابایتی خبری نیست تا ماهیت مقرون‌به‌صرفه‌‌بودن آن حفظ شود. این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی FHD+ مجهز است و متأسفانه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت و دسترسی خانواده شیائومی ۱۲

سری Xiaomi 12 به‌زودی در اروپا، آسیای جنوب‌شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای‌لاتین دردسترس خواهد بود و ممکن است در مناطق دیگر نیز گسترش یابد.

خانواده شیائومی ۱۲ با گزینه های رنگی مختلف

مقاله‌ی مرتبط:

قیمت نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شیائومی ۱۲ پرو، از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود. همچنین، مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به قیمت ۷۵۰ دلار و مدل پایه‌ی شیائومی ۱۲ ایکس با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به قیمت ۶۵۰ دلار می‌توانید بخرید.

برای هر سه مدل در رنگ‌های خاکستری و بنفش و آبی روانه‌ی بازار خواهند شد. با خرید هرکدام از سه عضو شیائومی ۱۲، سه ماه یوتیوب پریموم دراختیار شما قرار می‌گیرد؛ بنابراین می‌توانید ویدئوها را بدون آگهی تماشا کنید. همچنین، YouTube Music Premium در اشتراک گنجانده شده است.