خرید انواع تلویزیون شیائومی (+لیست قیمت)

  • کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی
  • محدودیت پورتهای تلویزیون در برخی مدلها
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سامسونگ
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر

xiaomi tvشیائومی با اینکه برند نوپایی محسوب میشود و تنها درحدود یک دهه از تاسیس آن میگذرد، توانسته است در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و رضایت افراد زیادی را به دست آورد. تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟ تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟ این موتور پردازنده، موتور پردازنده تصویر شیائومی است و باعث خلق رنگهای استثنایی، تصاویری با عمق بالا و کنتراست عمیق در تلویزیونهای شیائومی میشود. درضمن این موتور پردازنده اختصاصی زاویه دید گسترده، قابلیت خلق میلیاردها رنگ غنی کاملاً طبیعی و واقعی و عملکرد بسیار خوب در نمایش جزئیات تصاویر با وضوح بسیار بالا را برای تلویزیونهای شیائومی به ارمغان آورده است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون هوشمند را بخوانید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی به لطف برخورداری از پنل ۱۰ بیتی قابلیت نمایش ۱٫۶۸ میلیارد رنگ را دارند و میتواند طیف گستردهای از رنگها را نمایش دهند. HDR 10 هستند که باعث شده است عملکرد آنها در زمینه افزایش غنای رنگها، وضوح جزئیات، کنتراست و روشنایی تصویر به میزان محسوسی بهتر از تلویزیونهای HDR 10 باشد.

  1. تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  2. مختصرگو باشید
  3. حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  4. عدم استفاده از محافظ صفحه
  5. تعیین سایز مورد نیاز

xiaomi tvشیائومی بهطور مداوم نوآوریها را دنبال میکند و تجربه کاربری با کیفیت بالا و کاربردی بودن محصولاتش را همراه با قیمتی عادلانه عملیاتی کرده است. شیائومی در بازار گوشیهای هوشمند سهم قابل توجهی را در اختیار دارد و محصولاتش در مجموع به بیش از 100 کشور صادر میشوند. شیائومی در سال 2011 اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کرد و در ابتدا محصولات خود را فقط به صورت آنلاین میفروخت. این شرکت همچنین در تولید عمده لوازم خانگی از جمله تلویزیون و تصفیهکننده هوا با استفاده از اینترنت اشیاء مشغول فعالیت است. همچنین اکوسیستم اختصاصی خود را برای خانه هوشمند با نام Mijia راهاندازی کرده است که محصولاتی از جمله سشوار، جاروبرقی رباتیک، مسواک برقی، تردمیل، پیچگوشتی، کتری برقی، ترازو، چراغ خواب هوشمند و صدها محصول دیگر را شامل میشود. شما میتوانید برای مشاهدهی مشخصات و قیمت تلویزیون شیائومی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. زومیت در تلاش است تا با ارائه مشخصات فنی انواع تلویزیون Xiaomi و نمایش قیمت فروشندگان معتبر اینترنتی، خریدی آسان را برایتان فراهم کند.

  معرفی بهترین تلویزیون شیائومی Xiaomi در بازار ایران

صداها در تلویزیون ها با ویژگی های مختلفی ارائه میشوند.

این تلویزیون فوق هوشمند دارای پردازندهی گرافیکی به نام Mali G52 MP2 است که باعث میشود شاهد قدرت پاسخگویی سریع و اجرای بازی هیهجان انگیز و جذاب باشید. پشتیبانی از رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت در این تلویزیون زمینه ساز شده که امکان ذخیره و دانلود برنامه دلخواه شما امکان پذیر باشد. وجود پردازشگر عالی رد تلویزیون شیائومی زمینه ساز شده که تجربه مشاهده خیره کننده و بازی نفس گیر برای شما امکان پذیر باشد. صداها در تلویزیون ها با ویژگی های مختلفی ارائه میشوند. امروزه تلویزیون ها قابلیت صوتی متفاوتی دارند و تلویزیون شیائومی 65P1E دارای قابلیت هایی مانند Dolby Digital و Dolby Atmos و DTS است. قابلیت Dolby Atmos صدایی را تولید میکند که کاربر بتواند کیفیتی فراتر از دیگر صدا ها بشنود. قابلیت Ultra surround صدا را به طور همه جانبه پخش میکند، زیرا بلندگوهای آن با توجه به طراحی که شده قادر است از تمام جهات تلویزیون، صدا را پخش کند.

پیامدها شکست به راهنمای خرید تلویزیون شیائومی هنگام راه‌اندازی کسب و کار شما

در هنگام خرید تلویزیون اولین معیاری که هر شخصی آن را بسیار مهم میداند، سایز تلویزیون است. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که چند نفر از افراد منزل به تماشا تلویزیون میپردازند و تلویزیون در چه متراژی قرار دارد. قیمت تلویزیون به ابعاد آنها نیز بستگی خواهد داشت. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون ال جی را بخوانید. از جمله مهمترین ویژگیهای مهم در راهنمای خرید تلویزیون شیائومی میتوان به رزولوشن تصویر اشاره کرد. کمپانی شیائومی اقدام به تولید تلویزیونهایی با رزولوشن HD، Full HD و 4k نموده است. در سالهای اخیر این کمپانی به تولید تلویزیونهای 8k نیز روی آورد. تلویزیونهای این کمپانی دارای قابلیتهایی نظیر HDR بوده که ویژگیهای منحصربهفردی دارند. این ویژگیها با هدف افزایش محدوده دینامیکی تعبیه شدهاند. در واقع وجود این ویژگیها به نمایش هرچه بهتر جزئیات تلویزیون کمک بسیاری زیادی کرده و موجب میشود؛ که رنگها به صورت طبیعیتر و با روشنایی بیشتر به نظر برسند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون سونی را بخوانید.

  تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

xiaomi tvکیفیت تصویر یکی از مهم ترین آیتم در زمان خرید به شمار می رود و کاربران و افراد حرفه ای در زمان خرید آن را اغلب بعد از قیمت و طراحی در نظر می گیرند. قطعا همه از تلویزیون انتظار اجرای تصاویر با کیفیت را دارند. تلویزیون شیائومی می تواند هر کاربری را با ارایه ی تصاویر واقعی و غنی از رنگ به خواسته ی خود برساند. در واقع تصویری که از این نمایشگرها منتشر می شود هیچ گونه کم و کاستی با تلویزیون های برند های کالی ناب نامی ندارد. کیفیت تصویر تمامی تلویزیون های این برند از استاندارد فورکی پیروی می کنند. کیفیت تصویر فورکی برابر با 8 میلیون پیکسل می باشد میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسل را می توان به عنوان برترین شاخصه ی این تلویزیون تلقی کرد. در این صورت صحنه هایی با وضوح بی نظیر و کنتراست عالی را به نمایش می گذارد. زمانی که سخنی از کنتراست به میان می اید باید از استاندارد HDR نام برد. این قابلیت که در تلویزیون شیائومی نیز جای گرفته در کنار فرمت های پیشرفته ای همچون HDR10 HLG تصاویر را درخشانتر با پالت رنگ های متنوع و گسترده به نمایش می گذارد.

گفتنی است این سیستم عامل اندروید در نسخه های جدیدش به دستیار صوتی گوگل مجهز شده تا کاربر به راحتی تنظیمات تلویزیون را از طریق صوت انجام دهد. خوب است بدانید که این تلویزیون شیائومی هوشمند مدل 55 اینچ از ChromeCast به صورت داخلی بهره می برد. هم چنین می توانید به سرویس Playstation Now که دارای سرگرمی ها و بازی هایی آنلاین است، به لطف سیستم عامل اندروید مستقیما دسترسی داشت. و این خبر خوبی برای گیمرهاست . تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MI TV P1 2021 مجهز به پورتهای متعددی از HDMl و USB و همچنین گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 است. سه عدد پورت HDMl و دو ورودی USB که در قسمت پشتی آن قرار گرفته و به واسطه ی این پورت ها می توانید انواع لوازم و تجهیزات دیگیر را به تلویزیون شیائومی متصل نمایید. البته محل تعبیه پورت ها در قسمت چپ بدنه به گونه ای است که هنگام نصب به دیوار نیز می توانید بدون دردسر از آنها استفاده نمایید.

یک موثر راه حل تلویزیون شیاومی

این تلویزیون دارای فن آوری MEMC است که این فن آوری برای جبران فریم تصاویر، کاربرد دارد و جزئیات دقیق تصاویر را در حالت پخش قرار می دهد. این باعث به وجود آمدن کیفیت تصویر 4K UHD می شود و بهترین کیفیت را به صفحه نمایش می بخشد. فیلمهای سینمایی را که از فریم پایینی برخوردار اند را جبران کرده و فریم بندی جدیدی را ارائه می دهد. جزئیات تصاویر را جبران می بهترین تلویزیون شیائومی قیمت کند. ذات بسیاری از تصاویر به گونه ای است که دارای سرعت بالا هستند و یکی از خصوصیات این تصاویر این است که به مقدار میلی ثانیه در پخش تصویر تأثیر میگذارند. تلویزیون شیاومی p1 با کمک تکنولوژی MEMC فاصل در تصاویر را با رنگ و مشخصات همان تصاویر به صورت شبیهسازی در می آورد و شکاف بین فریمهای بعدی را جبران میکند. و این کار باعث می شود که تصویری زیبا و روان و عاری از لکنت و پارگی را به نمایش در می آورد. با وجود تلویزیون شیائومی 55 اینچ P1 هیچ کس از اینترنت و دنیای اینترنت عقب نمی ماند.

 

از این رو سعی کنید قبل از خريد حتما نیازهای خود را شناسایی کنید تا بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید. فروش تلویزیون شیائومی بانه با سرویس ها و خدمات ویژه ای در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام همراه شده است. پرداخت درب منزل ، تضمین اصالت و سلامت کالا ، امکان بازگشت محصول تا 7 روز و ارسال سریع از جمله سرویس های ویژه فروش تلویزیون های شیائومی است. از این رو شما خریدی ناب و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. کمپانی چینی xiaomi هر ساله سعی کرده مدل تی وی های مختلف را در اندازه ها و سایزهای متفاوتی تولید کند تا هر کاربر با توجه به نیاز خود بتواند مناسب ترین مدل را انتخاب کند. در خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی led حتما اندازه مناسب را انتخاب کنید. تلويزيون شيائومي 32 اینچ 43 50 اینچ 55 اینچ 65 75 اینچ موجود است. البته مانیتور گیمینگ های 34 اینچ 27 و 23 اینچ را نیز می توانید خریداری کنید.

راز تلویزیون شیائومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید