خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

xiaomi tvمیتوایند با این تلویزیون فضای جدیدی را تشکیل دهیم و از آن لذت ببریم. این تلویزیون را می توان برای اتاق پذیرایی که فضای نسبتا بزرگی دارد بهترین گزینه است و شما می توانید به راحتی به دیدن فیلم و برنامه بشینید و از آن لذت ببرید. تلویزیون جدید شیائومی Mi TV 4S V53R 65 یکی از بزرگترین و جالب ترین تلویزیون های برند چینی است. بسیاری از افراد در انتخاب محصولات برای نغییر یک دکوراسیون خیلی وسواس هستند در نتیجه شرکت چین برای این گونه از افراد محصولی را به بازار ارئه داده که بهترین گزینه است. شرکت شیاومی در طراحی محصولاتی که به بازار ارائه می دهد از طرح خاصی برخورداراست و فضای شیکی را ایجاد می کند به گونه ای طراحی شده که فضای جدیدی ایجاد می کند. این تلویزیون برای کسانی که همیشه در انتخاب دچار وسواسی هستند این تلویزیون kalinab.com بهترین گزینه است. همگی سبب شده است که این برند جز بهترین برند های تولید تلویزیون باشد.

  • بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی
  • بلوتوث ۵
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید
  • سیستم عامل مناسب
  • درباره ما
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش

xiaomi tvحتی اگر از نسل جدید تلویزیون ها یعنی 4K استفاده می کنید، نگران نباشد؛ Mi Box از این کیفیت نیز پشتیبانی می کند. تصاویر و ویدیو ها بدون هیچ کندی و لگ و کاملا روان پخش خواهند شد. شما می توانید حتی بازی های 3D را بدون کندی اجرا کنید. پس می توان گفت پخش کننده Mi Box می تواند یک کنسول بازی نیز لقب بگیرد. این ریموت کنترل دارای 11 کلید می باشد که از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود. البته این ریموت هیچ وقت نمی تواند کاملا نیاز شما را برای کنترل بازی ها بر طرف کند اما می توان از طریق بلوتوث موس و کیبوردی مجزا برای استفاده بهینه تر به دستگاه متصل کرد. این کنترل از دو عدد باتری نیم قلمی (AAA) تغذیه می شود. همچنین همانطور که قبلا اشاره شد درون ریموت یک میکروفن تعبیه شده تا دستورات صوتی را به Mi Box انتقال دهد. Mi Box تنها از طریق یک آداپتور تغذیه می شود. پورت ورودی آداپتور نیز در قسمت پشتی آن در کنار سایر پورت ها قرار دارد.

  بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان در برند های مختلف (اسفند ۱۴۰۱)

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

همچنین بیشتر این گوشیهای پرمیوم از آیفون کپی برداری میکنند و مانند آن به شما اجازه میدهند که با اسکرول کردن در صفحه منظرهیاب به حالتهای مختلف دوربین دسترسی پیدا کنید. قابلیت های دوربین گوشی شیائومی چیست؟ با تپ کردن روی دکمه منوی گزینهها (یا منوی همبرگری)، لیستی از همه حالتهای دوربین شیائومی نمایش داده خواهد شد. پانوراما (Panorama): این قابلیت میتواند برایتان وقتی که میخواهید از مناظر یا شهر عکاسی کنید، کاربردی و مفید باشد. تایمر (Timer): این حالت از شما بعد از مدت زمانی که تعیین کردهاید، عکس میگیرد (مثلاً 3، 5 یا 10 تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی 4s ثانیه). صوت (Audio): با استفاده از این حالت میتوانید از صدای خود به جای انگشتانتان برای ثبت عکس استفاده کنید (از هر صدایی که بخواهید میتوانید استفاده کنید). دستی (Manual): این حالت به شما اجازه میدهد که تعادل رنگ سفید و ISO را پیش از ثبت عکس تنظیم کنید. همچنین گوشیهای گران قیمتتر شیائومی به شما اجازه میدهند که سرعت شاتر و چندین متغیر دیگر را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: آیا لوازم خانگی ایرانی بیکیفیت است؟

جدول یخچال فریزر سامسونگ چند؟ به گزارش خبرآنلاین، در بازار لوازم صوتی و تصویری ، گرانترین محصول تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸JB است که با قیمت ۲۱۲ میلیون تومان به فروش میرسد. بیشتر بخوانید: آیا لوازم خانگی ایرانی بیکیفیت است؟ رتبه دوم محصولات لوکس متعلق به تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۷۵ اینچ مدل ۷۵Q۷۷۷۰ است که ۱۵۷ تا ۱۵۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰ نیز در جایگاه سوم محصولات لوکس قرار دارد و با قیمت ۹۵ میلیون تومان به فروش میرسد. 1-تلویزیون ال جی C1 C1 سایز 55 اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون ال جی میباشد که در سال 2021 معرفی شده است. LG این تلویزیون را به صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل مجهز کرده است. تلویزیون ال جی C1 به پردازشگر نسل چهارم آلفا 9 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده ای را ارائه میدهد.

دانگل HDMI شیائومی Mi TV Stick جدیدترین محصول این کمپانی چینی است که امکان استفاده از سیستم عامل اندروید در تلویزیون را فراهم میکند. این دانگل از درگاه HDMI برای اتصال به تلویزیون بهره میبرد و از رزولوشن 1080P پشتیبانی میکند. جالب است بدانید که در جعبه محصول، کنترل نیز قرار گرفته است که از طریق میکروفون تعبیه شده در داخل آن، میتوان دستورات صوتی را اجرا کرد. از دیگر مشخصات این محصول میتوان به سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰، رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیرسازی ۸ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین دانگل HDMI شیائومی Mi TV Stick امکان پخش ویدئو و سایر محتوای گوشی، تبلت و لپتاپ بروی تلویزیون را فراهم میکند. حتی میتوان هنگام پخش محتوا ویدئویی به تماسهای تلفنی پاسخ داد، بدون اینکه وقفه در پخش ویدئو ایجاد شود. Mi TV Stick از استاندارد صوتی Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی میکند و باعث میشود صدا پخش شده با کیفیت بالا به گوش برسد.

  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • داشتن طیف وسیعی از مدل های میان رده
  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • در قسمت جست و جوی، نام برنامه مورد نظر را وارد کنید

  خرید انواع تلویزیون شیائومی (+لیست قیمت)

xiaomi tvالبته با همه ی این قابلیتها، باید گفت که در تاریکی نمیتواند بسیار دل چسب باشد، چون پنل IPS کنتراست بالایی ندارد و به همین علت در محیطهای تاریک روشن دیده میشود. بخش بسیار مهم دیگری که در یک تلویزیون میتوان به آن اشاره کرد، صفحه نمایش آن است، که در همین راستا کمپانی شیائومی در این مدل از تلویزیون صفحه نمایش را از نوع QLED تعبیه و ارائه کرده است. صفحه نمایشی که نسبت به سایر میتواند در شناخت رنگها به صورت کستردهترعمل کند و رنگها را در طیف وسیعتری نمایش دهد. گذشته از آن دقت نمایش آن در رنگها بسیار بالاتر است و درخشندگی بیشتری را در نمایش دارند. همچنین روشنایی بسیار بالایی دارد و میتواند در برابر تابش شدید بسیار عالی باشد و کیفیت خودش را از دست ندهد. HDR از قابلیتهای بسیار خوبی است که میتواند به راحتی روشنایی را بر روی صفحه نمایش به صورت خودکار در بهترین حالت ممکن قرار دهد. و HLG دیده میشود که میتواند به راحتی تصویر یک فیلم اکشن با صحنههایی بسیار سریع را در بهترین حالت ممکن ارائه دهد.

بخش صوتی توسط دو بلندگوی ۱۰ واتی و سازگاری با فناوریهای DTS و Dolby Digital هدایت میشود. پردازنده آن MediaTek MSD6886 است. دارای ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. سیستمعامل شما اندروید ۹ با سیستمعامل PatchWall است و همانطور که در تجزیهوتحلیل آن مشاهده کردیم، این نرمافزار است که وظیفه ارائه یک تجربه روان و عملکرد خوب را دارد. ابعاد این تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی ۱۲۳.۱۶ × ۷۶.۷۳ x 8.34 سانتیمتر است و دارای وزن ۱۲.۴۵ کیلوگرم (بدون پایه) است. DTS-HD است. این تلویزیون ازنظر صدا مشکلی نخواهد داشت، زیرا باکیفیت لازم برای لذت بردن از فیلمها، سریالها یا بازیهای ویدیویی شنیده میشود. تلویزیون ۶۵ اینچی شیائومی همچنین دارای Android TV نسخه ۹.۰ است، نرمافزاری که روان کار میکند و دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که به شما کمک میکند تا بهراحتی به برنامههای موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، شیائومی شرکایی از سیستمعاملهای محتوایی مانند Netflix و Amazon Prime Video دارد و همچنین دستیار Google را در تلویزیون شما ادغام کرده است.

  مقایسه برترین برندهای گوشی موبایل در بازار خرید ایران

سپس صفحه تلویزیون را با آن تمیز کنید.

xiaomi tvاز استفاده کردن مایعات پاک کننده و زدن انها به تلویزیون خودداری کنید؛ زیرا موجب خرابی زود هنگام و آسیب به صفحه نمایشگر خواهد شد. برای مثال استفاده از آب لوله کشی به دلیل وجود رسوب موجب به وجود آمدن لکه بر روی مانیتور خواهد شد. الکل باعث ایحاد لکه روی صفحه میشود، پس در این حالت ما به شما استفاده از سرکه در مواقع نیاز را پیشنهاد میکنیم. میتوانید سرکه و آب مقطر را مخلوط کرده سپس بر روی پارچه اسپری کنید تا جدی که پارچه نمناک شود. سپس صفحه تلویزیون را با آن تمیز کنید. مواظب باشید هنگام تمیز کردن صفحه نمایشگر به آن فشار وارد نکنید، تنها با کشیدن دستمال به ارامی آن را پاک کنید. بعد از پاک کردن تلویزیون از خشک بودن آن اطمینان پیدا کنید سپس تلویزیون را روشن کنید. اگر مایل به مشاهده بیشتر تلویزیون های جدید شیائومی هستید در گوگل با کلیک بر روی خرید تلویزیون 2022 شیائومی بانه دات کام وارد نتیجه اول شوید .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی 4s قیمت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید