دانگل تلویزیون شیائومی مدل Mi TV Stick

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 75Q1 از 384 لامپ ال ای دی و از قابلیت تاریکی منطقه ای استفاده کرده است که نتیجه این همه لامپ در پشت تلویزیون صحنه هایی با روشنایی بالا است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840×2160 پیکسل است کیفیت فورکی چهار برابر کیفیت فول اچ دی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 میتواند 1.7میلیون رنگ را به نمایش دراورد بنابراین تمامی تصاویر پخش شده در این تلویزیون به صورت دقیق نمایش داده می شود. چون در این تلویزیون یک پردازش 8 بیتی هم وجود دارد تصاویر را طبیعی و موثری را به وجود می آورد. تلویزیون های کیولد از نظر نمایش رنگ یا هم متفاوت هستند و تصاویر طبیعی تر با رنگ های غنی تر در تلویزیون کیولد تجربه خواهید نمود. همچنین در تلویزیون های کیولد قسمت های تاریک را خالص تر مشاهده می نمایید. شیائومی در این محصولش از فناوری Dolby™ Atmos استفاده کرده است. وجود این ویژگی باعث شده است تا شما حس کنید که در سینما هستید.

  • دستیار صوتی گوگل
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • خراب شدن ریموت کنترل
  • سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید
  • پردازش گرافیکی : Mali-450 MP3
  • با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید

xiaomi tvHDR پشتیبانی می شود و همچنین می تواند به بهبود روشنایی و کنتراست کمک کند. حتی اگر تفاوت در بیشتر موارد کم باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، تلویزیون گیرنده لازم برای برنامه تلویزیونی کلاسیک را دارد DVB-S2 ، DVB-C و DVB-T2 یکپارچه هستند. اصولاً در اینجا همان استانداردها برای پخش جریانی اعمال می شود. به خصوص Playstation 4 Pro و Xbox One X البته با عملکردهای4K مربوطه برای تلویزیون از پیش تعیین شده اند. به عنوان مثال Spider-Man (PS4) با 4K بسیار جذاب به نظر می رسد. حتی در تلویزیون شیائومی تلویزیون کنسول متصل را تشخیص می دهد. و سپس گزینه “Game Mode” را در زیر پروفایل های رنگی ارائه می دهد. در این مرحله همچنین باید ذکر شود که عملکرد HDMI 2.0 ابتدا باید یکبار برای ورودی های جداگانه فعال شود. بنابراین اگر PS4 Pro را وصل کردید و آن را روشن کردید ، باید به “تنظیمات” کنترل از راه دور بروید و سپس مورد HDMI 2.0 را فعال کنید. علاوه بر این ، در بازی های ویدیویی ، تاخیر بین ورودی و نمایشگر ، به اصطلاح Input Lag ، مهم است. این می تواند برای پیروزی یا شکست با چندین ورودی در هر ثانیه و به ویژه در بازی های آنلاین تعیین کننده باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، تلویزیون شیائومی از DTS و Dolby Digital ، Dolby Atmos یا DTS پشتیبانی می کند. در این محدوده قیمت نمی تواند و نباید انتظار این پشتیبانی را داشت. دو بلندگوی 8 واتی در سمت چپ و راست آرم Mi قرار دارند و صدا را به سمت پایین پرتاب می کنند.

  برچسب: تلویزیون شیائومی

زندگی، مرگ و تلویزیون شیائومی

مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی نشان میدهد که محصولات سونی با قیمت بالاتری عرضه شدند، این نکته میتواند نقطه ضعفی باشد که افراد با بودجه پایین نتوانند آن را تهیه نمایند. یکی دیگر از عیوب تلویزیونهای سونی که معمولا متداول است، ناگهانی خاموششدن تلویزیون شیائومی 55 اینچ رسیور دار آن میباشد. فلش مموری دارای ویروس، نوسانات برق، فرسودگی قطعههای مینبرد و آی سی برد پاور و کابل HDMI نامناسب از جمله دلایلی هستند که میتوانند منجر به ایجاد این مشکل در تلویزیونهای سونی شوند. همان طور که اشاره کردیم، محصولات شرکت شیائومی ارزانتر از محصولات سونی هستند. ارزانترین تلویزیون شیائومی در بازار، طبق آخرین آمار گرفته شده، 14 میلیون و 250 هزار تومان است؛ در حالی که شروع قیمت محصولات سونی از 21 میلیون و 600 هزار تومان است. گرانترین محصول عرضه شده به بازار از برند سونی 80 میلیون تومان و از برند شیائومی تا حدود 50 میلیون تومان میرسد. مطالعه مقاله خرید تلویزیون سونی به شما کمک خواهد کرد تا با انواع مدلهای این تلویزیون و قیمت هر کدام آشنا شده و خریدی آگاهانه و لذتبخش را تجربه کنید.

همانند کیفیت تصویر ، کیفیت صدا نیز از موارد بسیار مهم بوده و خروجی صدای و میزان این خروجی نیز در تلویزیون بسیار قابل توجه است.کاربرانی که قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارند میتوانند با خرید این مدل ، از امکانات فولی بهره مند شوید. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5SIN دارای 2 کانال صوتی که هر کدام 10 وات و در مجموع 20 وات خروجی صدا را در اختیار شما قرار داده است. این میزان خروجی صدا میتواند برای شما کاملا جوابگو باشد و قطعا از خروجی صدای استانداردی برخوردار است. و همواره برای کسانی که میخواهند صدای بیشتری را داشته باشند و در انواع مجالس و مهمونی ها از ان استفاده کنند میتوانند از ساندبار ، سیسنما خانگی و… از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی در انواع تلویزیون ها میتوان به قابلیت اسمارت اشاره کرد. امروزه کمتر تلویزیونی پیدا خواهد شد که این قابلیت را نداشته باشد.و امروزه این قابلیت تقریبا به یک نیاز تبدیل شده است و شرکت های تولید کننده برای تلویزیون های خود از این قابلیت استفاده میکنند. قابلیت اسمارت بدین معناست که برای تلویزیون از یک سیستم عامل استفاده شده و با این حال تلویزیون امکان دسترسی به اینترنت را خواهد داشت و میتوان بر روی تلویزوین یک سری نرم افزار های مخصوص نصب کرد.

xiaomi tvسیستم صوتی تلویزیون شیائومی 55Q1 دارای توان مناسب 30 وات می باشد و صدا را به صورت یکنواخت پخش می کند. این تلویزیون همچنین با استفاده از فناوری DOLBY و DTS صدایی شفاف و پر قدرت را پخش می کند. سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون شیائومی 55Q1 اندروید می باشد که جزء سیستم عامل های محبوب و متن باز است که برای کار با آن برای کاربران بسیار راحت است. این محصول از دو پایه هشتی شکل در دو طرف تلویزیون استفاده می کند و دارای لبه های باریک و بسیار ظریف است که دکوراسیون منزل شما دگرگون خواهد کرد. اولین چیزی که می توان در مورد کیفیت تصویر تلویزیون شیائمی 55Q1 بحث کرد استفاده از فناوری QLED در نمایشگر این محصول است. تلویزیون QLED یک تلویزیون مبتنی بر نقطه کوانتومی است و Quantum dot همان چیزی است که باعث میشود تلویزیونهای QLED با تلویزیونهای معمولی متفاوت باشد. و HLG در این تلویزیون پشتیبانی می شوند که جدیترین فرمت Dolby Vision است که از عمق رنگی 12 بیت برای عملکرد بهتر روشنایی استفاده می کند و تصاویر با روشنایی فوق العاده را ارائه می دهد.

  چند روز پس از رونمایی 12S Ultra، شایعه‌‌ها از معرفی پرچمدار جدید شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر می‌دهند

تلویزیون شیاومی ساده‌تر است احتمالا فرض کنید|بالا در مورد تلویزیون شیائومی؟|چیزی که تلویزیون شیائومی کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید}

همراه با Android TV ، رم اجرایی ۲ گیگابایتی و همچنین حافظه 16 گیگابایتی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت تا هم بتواند برنامه های جذاب اندرویدی را نصب کند و هم اینکه از حافظه برای ذخیره اطلاعات استفاده کند. دستیار های صوتی ، جدیدترین فناوری های هوشمند در تلویزیون ها هستند وه خوشبختانه در تلویزیون شیائومی P1 2021 نیز وجود دارند و باعث شده اند تا استفاده از این تلویزیون بی نهایت راحت باشد. Google asisstant از ان دسته دستیار های صوتی موجود در این تلویزیون می باشد که از طریق صوت کاربر، به کنترل تلویزیون خواهد کالی ناب پرداخت. فراموش نکنید که این دستیار های صوتی باید به یک گیرنده صوتی متصل باشند که در تلویزیون P1 در ریموت کنترل قرار دارد چراکه ریموت کنترل آن هوشمند بوده و از آن می توان به عنوان موس نیز استفاده کرد. از جذابیت های عالی تلویزیون شیائومی P1 2021 باید به برجسته بودن آن برای بازی های کامپیوتری اشاره کرد.

امکانات گیمینگ در تلویزیون سونی بهتر است یا تلویزیون شیائومی؟ با پیشرفت تکنولوژی کمپانیهای بازی رشد چشمگیری داشتهاند بیشترمخاطبان به بازی روی آوردهاند. تفاوتهایی وجود دارد بین تلویزیون های عادی و گیمینگ، یکی از آنها قابلیت Gaming Mode و پردازنده قدرتمند است. تلویزیون های مدرن امروزی اکثراً قابلیت بازیهای رایانهای را دارند و به امکانات به روز بازی مجهز هستند. گیمرهای حرفهای بیشتر تلویزیونی را خریداری میکنند که دارای قابلیتهای گیم پلی مخصوص بازی باشند تا بازی هیجان انگیز را تجربه کنند. طبق بررسیها تفاوت تلویزیون گیمینگ سونی و تلویزیون گیمینگ شیائومی دراین است که تلویزیون های سونی به نسبت شیائومی بسیار تخصصی برای قابلیت بازیهای نزدیک به واقعیت طراحی شدهاند و استانداردهای گیمینگ را رعایت کردهاند. مزایا سیستم صوتی تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ جدا از کیفیت تصویر، سیستم صوتی واضح و رسا هم یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب تلویزیون است. کاربران میتوانند برای داشتن صدای قدرتمند در تلویزیونهای LEDشیائومی و QLED سونی کیفیت صدا را با هم مقایسه کنند تا تشخیص دهند کدام بهتر است.

  قیمت ساعت هوشمند ۱۱ مرداد + لیست جدیدترین اپل واچ، شیائومی، سامسونگ و برندهای متفرقه

حقیقت غیرقابل انکار در مورد تلویزیون شیائومی که هیچکس به شما نمی گوید

قدرت ریموت کنترل تلویزیون شیائومی 4S به قدری است که حتی از اتاقهای دیگر نیز می تون تلویزیون را در کنترل داشت. این ریموت کنترل از طریق بلوتوث تلویزیون را کنترل می کند به همین دلیل حتی در پشت دیوار هم قادر به کنترل تلویزیون خواهید بود. پردازنده ی مرکزی تلویزیون هوشمند شیائومی 4S یک تراشه 64 بیتی از شرکت آرم به نام ARM Cortex-A55 است. پردازنده ای 4 هسته ای با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-470 که با 2 گیگ رم از نوع DDR4 و 8 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است که شما را از تهیه گیرنده دیجیتال بی نیاز می کند. بهرمندی از WIFI 2.4GHz/5GHz و Bluetooth 4.2 این تلویزیون را برای اتصالات بی سیم بسیار جذاب می کند. امکان وبگردی بر روی صفحه نمایش تلویزیون شیائومی 4S می تواند بسیار لذت بخش باشد.

  • استفاده از سیستم عامل اندروید
  • پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز
  • صفحه نمایش 8 بیتی با عمق رنگ 16.7 میلیون
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • سیستم عامل: اندروید 10
  • صفحه قاب تلویزیون
  • از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید

این تلویزیون با زاویه دید 178 درجه می تواند به شما کمک کند که محیط دید گسترده ای را در اختیار داشته باشید . از دیگر امکانات این سیستم باید به ساب ووفر جدید، و قابلیت اتصال بیسیم ۵G اشاره کرد. ضخامت این تلویزیون در باریکترین نقطه ۹.۹ میلیمتر بوده و در ضخیمترین ناحیه قریب به ۳۷.۶ میلیمتر است . جنس تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 از الومینیوم بوده و دارای بدنه ای مقاوم می باشد . به علاوه با وجود بدنه فلزی وزنی بسیار کم دارد و حدود 6300 گرم می باشد . از دیگر مشخصات بارز این تلویزیون می توان صدای شفاف آن اشاره کرد . در این تلویزیون 2 بلندگوی قوی به کار رفته که می تواند کوچک ترین صداها را هم برای شما با شفافیت بالا پخش کند . شما می توانید تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4 65 را بر روی دیوار یا هر شی عمودی نصب کنید و یا با استفاده از پایه های این تلویزیون روی میز یا هر سطح صاف قرار دهید . این تلویزیون از پورت usb برخوردار است که می توانید برای تماشای فیلم ها و یا پخش اهنگ هایتان از آن استفاده کنید . به علاوه دارای درگاه های دیگری نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به سه پورت HDMI و چورت اتصال کامپیوتر اشاره کرد . ظاهری شیک و همه پسند به همراه امکانات بینظیر را می توان از ویژگی هایی دانست که کاربران بسیاری را به سمت این تلویزیون می کشاند .

دیدگاهتان را بنویسید