دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون شیائومی

مزیت این عملکرد ارائه تصاویری روان و بدون بریدگی است، که امکان نمایش صحنههای سریع با کیفیت بالا و بدون لکنت و خراش را فراهم میسازد. بنابراین اگر یک گیمر حرفهای هستید و به دنبال تلویزیونی با قابلیت پشتیبانی از بازیهای گرافیک بالا هستید تلویزیون اولد L65M7 سری Z2 را پیشنهاد میدهیم. از قابلیتهای تصویری مهم در تلویزیون به شمار میروند که میتوانند با پشتیبانی از عمق رنگ بالا و افزایش سطح کنتراست تصاویری با رنگهای واقعی و جزئیات دقیق را در معرض دید کاربر قرار دهند. این تکنولوژیها موجب افزایش کنتراست در تصاویر میشوند و به روشنتر دیده شدن نقاط روشن و نمایش تیرهتر بخشهای تاریک در صحنه کمک میکنند، تا همهچیز واقعیتر و همراه با جزئیات کاملتر ارائه گردد. این مدل تلویزیون شیائومی قادر به پوشش 78 درصد رنگهای DCI-P3 میباشد، که میتواند میلیونها رنگ زنده و واقعی موجود در دنیای واقعی را به نمایش بگذارد تا تصاویر زندهتر و واقعیتر به نظر برسد. با حضور این قابلیتها تصاویر 4K ارائه شده بر روی نمایشگر 65 اینچی از کیفیت و وضوح باور نکردنی برخوردار میباشند و کاربر تجربهای متفاوت و کاملاً سینمایی را خواهد داشت.

xiaomi tvبه صورت خلاصه، هنگامیکه به آن نگاه می کنید، حس یک تلویزیون گران قیمت لوکس کاملاً منتقل می شود. در مورد قاب پشت تلویزیون شیائومی ۴s اوضاع کمی متفاوت است. انتظار پلاستیک های طرح دار با طراحی مناسب برای مخفی کردن کابل ها را نباید داشته باشید. البته می توان پلاستیک استفاده شده در آن را مرغوب دانست و خیالتان راحت باشد که حس بدی را به شما منتقل نمی کند. اگر می خواهید از ابعاد تلویزیون آگاه شوید، باید بدانید که ارتفاع این تلویزیون ۷۱ سانتیمتر و طول آن ۱۲۳ سانتیمتر است. البته باید ۵٫۵ سانتیمتر بابت پایه ها در ذهنتان مد نظر داشته باشید. ۹۳% از پنل جلویی تلویزیون بوده و بقیه قاب و حاشیه است. وقتی در تلویزیون هوشمند شیائومی، نهایت کیفیت جلوه نمایی می کند. پنل این تلویزیون IPS-LCD بوده و با توجه به نوع لامپ پس زمینه ی آن به LED معروف است، تصاویری با کیفیت و عمق رنگ بالا را نمایش می دهد.

تلویزیون شیائومی راهنما!

xiaomi tvهمان طور که اشاره کردیم، محصولات شرکت شیائومی ارزانتر از محصولات سونی هستند. ارزانترین تلویزیون شیائومی در بازار، طبق آخرین آمار گرفته شده، 14 میلیون و 250 هزار تومان است؛ در حالی که شروع قیمت محصولات سونی از 21 میلیون و 600 هزار تومان است. سیستم عامل اندروید Android در سونی بهتر است یا شیائومی؟ سیستم عامل operating system نرمافزاری است که وظیفهی مدیریت و نظارت برنامهها را برعهده دارد و کاربردیترین بخش هر محصول الکترونیکی os آن است. که یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون است. ما امروزه با انواعی از سیستم عاملها طرف هستیم که هر کدام ویژگی و امکانات مخصوص به خودشان را دارند. کمپانیهای مختلف با برندهای درخشان هر کدام دارای انواعی از سیستم عامل های Android ، webOS ،Tizen ، Vidaa هستند هر سال بر امکانات آنها افزودهاند. برندهای مختلفی مانند سونی ، ال اي دي شيائومي ، پاناسونیک ، فیلیپس از تلویزیون های هوشمند هر کدام از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده اند.

  1. پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  2. سی پی یو : ARM Cortex A53 quad-core
  3. قیمت مناسب
  4. پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی HbbTV یا Hybrid Broadcast Broadband TV
  5. پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ و عمق رنگ (8-Bit + FRC)
  6. برروی نصب برنامه کلیک کنید
  7. اسکرول افقی جهت دسترسی راحتتر به بخشهای مختلف
  8. راهنمای مشتریان

  تولید هر واحد گوشی شیائومی 12S اولترا بیش‌ از ۵۰۰ دلار هزینه دارد

این رابط کاربری مانند webOS در تلویزیونهای الجی پر زرق و برق نیست، اما با ادغام با طیف گستردهای از خدمات پخش منطقهای و بینالمللی آن را جبران میکند. مهمتر از همه ی این موارد، این تلویزیون می تواند از خدمات DTH یا مستقیم به خانه استفاده کند و این قابلیت را به راحتی به منوی رابط کاربری اضافه کرده است. در ضمن اگر کاربر رابط استاندارد همه ی تلویزیون ها را ترجیح بدهد، می تواند با فشردن یک دکمه رابط را به اندروید تغییر دهد. در ضمن این نمایشگر نیز توانایی استفاده از دستورها صوتی را دارد و شما می توانید از طریق ریموت کنترل و دستورها صوتی به مدیریت و کنترل تلویزیون بپردازید. در خصوص صدا باید گفت که تلویزیون شیائومی Q1E مجهز به یک سیستم صوتی 2.0 کاناله است که در مجموع 30 وات توان خروجی را با استفاده از دو توییتر و چهار ووفر ارائه می دهد.

تلویزیون شیائومی مرور شد: از اشتباهات دیگر چه چیزی می‌توان آموزش داد

xiaomi tvکیفیت تصویر این مدل 4K است. این کیفیت که با رزولوشن بالا شناخته میشود، یکی از آخرین تکنولوژی های تصویر است که تا الان معرفی شده است. این تلویزیون رنگ هارا با کیفیت واقعی آن ها نشان می دهد و در تماشای تصاویر شی را از نزدیک دارید مشاهده می کنید . علاوه بر این بلندگو های با کیفیتی نیز در این تلویزیون به کار رفته که صدای کاملا شفافی را به شما ارایه می دهند . این تلویزیون دارای دو بلندگوی قوی و اورجینال می باشد که هنگامی که می خواهید اهنگ یا فیلمی را با صدای بلند گوش کنید افت کیفیت نمی کند . تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB دارای ریموت کنترل می باشد که می توانید برای کنترل دستگاه از آن استفاده نمایید . به علاوه این دستگاه به قدری سبک می باشد که می توانید در هر سطح عمودی نصب کنید و یا با استفاده از پایه های آن این دستگاه را روی میز یا هر شی صافی قرار دهید . هارد این تلویزیون بسیار قوی می باشد و هنگام بازی های سنگین مشکلی پیش نخواهد آمد . شما می توانید ساعت ها به مشاهده فیلم و یا بازی کردن بپردازید بدون این که کوچکترین مشکلی در تلویزیون پیش آید . در خلاصه اگر دنبال یک تلویزیون با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید این تلویزیون می تواند جزو اولویت های شما باشد.

هشت راه‌ها ایجاد بهتر تلویزیون شیائومی با کمک از شما سگ

درنتیجه بالاترین فرمت از محدوده دینامیکی که با این تلویزیون پشتیبانی می شود فرمت HDMR 10 می باشد. می توان گفت که طراحی در تلویزیون شیائومی 4X منحصر به فرد است. این تلویزیون دارای بدنه بیشتر فلزی است. فریم در این تلویزیون همراه با پایه ها هم از فلز ساخته شده است. نه تنها مقاوم است بلکه دیزان وطراحی فوق العاده کاربردی و جذابی را دارد. در این تلویزیون پایه ها باریک بوده و فریم هم میلیمتر می باشد که نمایش تصویر را جذاب تر می کند. این تلویزیون پایه کنار می باشد و معمولا از میز تلویزیون با اندازه بزرگ باید برای آن استفاده کرد. قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و زمانی که به دیوار وصل شود به صورت یک قاب عکس برجسته خواهد بود. امروزه ویژگی هوشمند در تلویزیون به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. شیائومی در تلویزیون 4X برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید 9 استفاده می کند. این سیستم عامل بسیار کاربردی است و برنامه های آن در دسترس می باشد. به راحتی می توان دانلود کرده و برنامه نصب کرد که البته با حافظه 8 گیگابایت نگران فضای ذخیره نخواهید بود. دراین تلویزیون از Netflix و Disney پشتیبانی می شود و ALEXA و Google Assistant بسیار کاربردی اجرا می شوند و جستجوی صوتی را دارد و می توانید از Voice Search آن استفاده کنید . ریموت کنترل آن هوشمند و فوق العاده کاربردی است و استفاده از آن آسان می باشد.

  تلویزیون شیائومی Q1 مدل MI TV Q1 75 Inch

7 روش‌ها ممکن است دریافت کنید اضافی تلویزیون شیائومی در حالی که خرج کردن کمتر

تلویزیون شیائومی Q2 از روش های هوشمندانه ای برای نمایش جزئیات در تصویر استفاده می کند که یکی از آن ها Dolby Vision IQ است. در دنیای پر هیجان امروزه و با وجود پیشرفت هایی که هر روز در موسیقی حاصل می شود چرا باید به صدای کم قدرت و کم کیفیت یک تلویزیون قانع باشیم؟ در واقع این صداست که چاشنی تصویر شده و لذت واقعی از هر محتوا را برای بیننده به ارمغان می آورد. تلویزیون 55 اینچ شیائومی، به تبعیت از مدل های پیشین خودش از دو بلندگوی 15 واتی بهره می برد که در مجموع 30 وات خروجی صدا خواهد داشت. حس حضور در سینما، این روزها در یک تلویزیون پیشرفته دیگر رویا نیست؛ شما می توانید تلویزیون را روشن کنید، موزیک مورد علاقه را پلی کنید و چشمانتان را ببندید تا به عمق واقعی صدا در این تلویزیون پی ببرید. Dolby Atmos و DTS:X از فناوری هایی هستند که نقش زیادی در این شبیه سازی دارند؛ اکنون یک تجربه صوتی فراگیر سینمایی را در اتاق نشمین خود به وضوح احساس کنید.

پلت فرم یا سیستم عامل به طور رسمی از سال ۲۰۱۳ به بعد در تلویزیونها مورد استفاده قرار گرفته و تلویزیونها را وارد دنیای هوشمند کرد. سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیون انواع مختلف Android ، webOS ، Tizen و Vidaa را در بر میگیرد. سیستم عامل انتخابی سامسونگ یعنی تایزن ، که پیشرفتهترین نوع سیستم عامل است. تلویزیونهای نسل جدید سامسونگ از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن یعنی ۶. ۵ و تایزن ۶. این سیستم عامل دسترسیهای هوشمند و جهانی عالی را در اختیار تلویزیونهای سامسونگ قرار میدهد. همچنین تلویزیونهای شیاومی از سیستم عامل عالی آندروید بهره میبرند. این سیستم عامل در برخی تلویزیونهای سامسونگ نیز استفاده میشود. اما عمدتاً تلویزیونهای شیائومی از سیستم عامل اندروید و تلویزیونهای سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده میکنند. سیستم عامل اندروید در تلویزیونهای شیائومی دارای قابلیتهای خوب و پیشرفته است و تلویزیون شیائومی را به دنیایی از ویژگی هوشمند تلویزیون وصل میکند.

  شیائومی به‌زودی از چهار تبلت جدید از جمله رقیب احتمالی گلکسی تب S8‌ اولترا رونمایی می‌کند

نکات برتر تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبا داشتن این گجت زیبای شیائومی دیگر لازم نیست نگران کابل باشید و به راحتی میتوانید دانگل اندرویدی شیائومی را به درگاه HDMI تلویزیون، مانیتور و یا ویدئو پروژکتور متصل کرد و از آن استفاده کرد. دانگل تلویزیون شیائومی Mi TV Stick خود را به سرعت راه اندازی کنید. فقط با سه گام راحت میتوانید دستگاه خود را راه اندازی کنید و شروع به استفاده از آن کنید و لذت ببرید. با استفاده از گوگل پلی و سایر مارکت های نصب برنامه همه برنامه ها و بازیهای مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید و از بی نهایت محتوای سرگرم کننده بر روی تلویزیون خود لذت ببرید. دانگل تلویزیونی شیائومی Mi TV Stick از Android TV 9.0 پشتیبانی می کند که از جستجوی صوتی و Chromecast نیز پشتیبانی میکند و شما را وارد دنیال بی نهایت محتوا میکند. برنامههای تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید، بازی کنید، اخبار ببنیید و یا حتی رادیو گوش کنید. Mi TV Stick همچنین فیلم ها را بر اساس تنظیمات شخصی YouTube و Google Play شما پخش میکند.

  • ساسان امین نژاد – خرداد 6, 1400
  • دو بلندگوی ۱۰ واتی به همراه ۲ تیونر و ۲ ساب ووفر
  • باندل تلویزیون شیائومی 65 اینچی و ساندبار ردمی
  • قیمت و خرید تلویزیون شیائومی 43 اینچ 4K مدل P1

در واقع فرمت استاندارد HDR با تجزیه و تحلیل محتوا جزئیات بیشتری از رنگ ها را به نمایش می گذارد و رنگ ها کاملا طبیعی و واضح بروی نمایشگر پخش خواهد شد. شیائومی برای بخش صدای تلویزیون L32M5-5ASP از بلندگوهای دو کاناله بهره گرفته است. این بلندگوها که یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ ال ای دی تعبیه شده هر کدام صدایی با توان 10 وات را ارائه می دهند. در واقع توان صدایی که از تلویزیون به گوش می رسد در مجموع به 20 وات می رسد. قابلیت های دیگیری نظیر Dolby Audio و Dolby DTS برای بخش سیستم صوتی این تلویزیون به کار رفته است. این دو قابلیت کیفیت صدای تلویزیون را بهبود و ارتقاء داده و کاربر هر محتوایی را با صدای روان و صاف به طور واضح می شنود. جستجوی صوتی به عنوان یکی از بهترین راهها جهت تعامل کاربر و تلویزیون 32 اینچ طراحی شده تا از طریق آن به هر چیزی برسید. به عبارتی جستجوی صوتی Google assistant بدون ریموت کنترل و تنها با استفاده از آن هر دستوری را اجرا میکند. با مشخصاتی که از تلویزیون شیائومی L32M5-5ASP پیداست باید گفت این ال ای دی جزو یکی از مدلهای مناسب در بازار میباشد. در واقع ویژگیهای این تلویزیون سلایق اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار میدهد، لذا شما نیز اگر به دنبال تنوع هستید میتوانید این مدل تلویزیون 2019 را برای خانه خود برگزینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و سایر مشخصات این ال ای دی میتوانید از همکاران ما کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید