در اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند تلویزیون شیائومی

  1. کیفیت ساخت مناسب
  2. تماس با ما
  3. وزن :4 کیلوگرم
  4. ویدیو رضایت مشتری
  5. رزولوشن 4k (3840 * 2160)
  6. قابلیت Smart Home برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند
  7. دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar

xiaomi tvبرای خرید تلویزیون شیائومی از گناوه و یا استعلام قیمت تلویزیون شیائومی در گناوه با ما تماس بگیرید.جدیدترین تلویزیون های شیائومی با مناسب ترین قیمت موجود است. شیائومی یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی و تولید لوازم الکترونیک است که در کشور چین و در شهر پکن فعالیت داشته و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی در دنیا شناخته می شود. این برند در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان یکی از برترین و قدرتمند ترین شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم الکترونیکی شناخته شود. اگر عاشق تکنولوژی و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن هستید، پیشنهاد ما این است که به منظور خرید یک تلویزیون به سراغ شرکت شیائومی رفته و تلویزیون های شیائومی را خریداری کنید. اگر بخواهیم به سراغ بهترین تلویزیون های شیائومی رفته و این محصولات را به شما معرفی کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت شیائومی امروزه تنوع بسیار زیادی در حوزه تولید تلویزیون دارد. در همین راستا و به منظور سهولت کار شما در این بخش بهترین تلویزیون های شیائومی را به شما معرفی کرده و از آن ها نام می بریم.

بدنه این تلویزیون از جنس فلز می باشد و رنگ ان سیاه است . این رنگ سیاه زیبایی خاصی را به تلویزیون شیائومی Xiaomi Mi TV 4A 49” 2/32GB می بخشد و دکوراسیون خانه شما را خراب نمی کند . در پایین دستگاه محل کابل های ارتباطی می باشد .این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 1.4 ، دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد . شما می توانید با استفاده از یک حافظه خارجی مثل فلش مموری فیلم ها و موزیک های خود را در تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید . این تلویزیون قابلیت آن را دارا می باشد که به اینترنت وصل شده و دارای وای فای می باشد . سیستم عاملی که این تلویزیون پشتیبانی می کند اندروید می باشد و می توانید انواع بازی ها را با بالاترین کیفیت در این تلویزیون اجرا کنید . صفحه نمایش این تلویزیون از نوع led می باشد و تصویر با کیفیت بالایی را برای شما می دهد .

چه چیزی تلویزیون شیائومی را کاملاً متفاوت می سازد

این محصول میانرده دارای سیستم عامل اندروید بوده که از گستردگی بسیار بالایی در برنامه و بازیها برخوردار است. تلویزیون مدل F2 یکی از محصولات معرفی شده کمپانی شیائومی در سال 2022 است که دارای کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز معرفی شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل بسیار جدیدی به نام Fire OS است که توسط کمپانی شیائومی ارائه شده و میتواند عملکرد سریع و استفاده بسیار راحتتری را نسبت به سایر سیستم عاملها داشته باشد. شما با استفاده از آن میتواند به دستیار صوتی هوشمند از طریق ریموت دسترسی داشته باشید و به راحتی به اینترنت متصل شوید. در سالهای اخیر تلویزیونهای شیائومی در ایران بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتهاند و هر ساله استقبال خوبی از این محصولات به عمل میآید. یکی از تلویزیونهایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد شیائومی M5-5ASP است. تلویزیون شیائومی M5-5ASP از طراحی شیک و بسیار زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت بوده به همین دلیل برای اتاق و هال بزرگ، بسیار مناسب ارزیابی میشود.

  راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvبا توجه به قرارگیری در قسمت چپ زمانی که تلویزیون را به دیوار نصب می کنید به راحتی به آن ها دسترسی دارید. گیرنده ی دیجیتالی نیز شما را از خرید جداگانه ی دستگاه ممکن می سازد. از مهمترین معیارها در خرید تلویزیون بعد از قیمت و طراحی کیفیت تصویر می باشد. از این رو شیائومی این برند تازه به دوران رسیده جهت راضی نگه داشتن کاربران خود از جدید ترین قابلیتهای روز دنیا بهره گرفته تا به این صورت که انتظار می رود توانایی ارائه برترین صحنه ها را داشته باشد. برترین تولیدات این برند در سال 2021 تلویزیون شیائومی P1 می باشد. از برترین قابلیت های گنجانده شده در این مدل پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد. فناوری HDR با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند رنگ های بسیار روشنتر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید.

آنچه همه درباره تلویزیون شیائومی می گویند اشتباه است و چرا

1.07 میلیارد رنگ در نمایشگر 50P1! تلویزیون شیائومی 50P1 با پشتیبانی از طیف گسترده رنگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی طراحی شده است. بالطبع زمانی که رنگ افزایش یابد و البته عمق رنگ بیشتر باشد میتوان نظارهگر تصاویری واقعی و طبیعیتر بود. این تلویزیون 50 اینچ 4K تا 94 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش میدهد. این تلویزیون همچنین از استاندارد رنگی NTSC تا 88 درصد پشتیبانی میکند تا شاهد رنگهایی غنی و طبیعی در نمایشگر باشیم. رنگهای پرجنب و جوش و جزئیات پیشرفته در صفحه، شما را به تجربه تماشای واقع گرایانه دعوت بهترین تلویزیون شیائومی قیمت میکنند. FRC) خواهد بود. تماشای تصاویری سرشار از رنگ و زیبایی و البته نزدیک به واقعیت در این تلویزیون 2021 شیائومی برایتان خالی از لطف نخواهد بود. تعداد خیلی زیادی از تلویزیونهای بازار در نمایش محتوای سریع خوب عمل نمیکنند. اینکه تلویزیون برای نمایش محتوای سریع خوب عمل کند برای دوستداران فیلمهای اکشن و بازیهای هیجانی واقعاً حائز اهمیت است.

  آیا دسترسی به گوشی شیائومی من نیز مسدود (تحریم) می‌شود؟ + آموزش بررسی

صد و یک Ideas برای تلویزیون شیائومی

xiaomi tvمی تی وی 5 پرو پرچم دار همه چیز تمام شیائومی! پس از موفقیت های چشم گیر تلویزیون های بی نظیر Mi TV 4S و فروش کم سابقه ی آن، شیائومی نسل جدید تلویزیون های خود را به بازار عرضه کرد. Mi TV 5 PRO را می توان از هر نظر عالی دانست. در این تلویزیون شیائومی تصمیم گرفته است که از هر تکنولوژی بهترین آن را استفاده کند. نتیجه کار را می توان از هر نظر بی نقص دانست. تلویزیون اندرویدی جدید شیائومی مجهز به بهترین ها از سرتاسر دنیاست. پردازنده ی T972 آن آمریکایی است و پنل QLED آن ساخت سامسونگ کره است. با ما همراه می، همراه باشید تا اولین بررسی تخصصی این تلویزیون در ایران را با هم دوره کنیم. مهم ترین مشخصه ی تلویزیون نوع پنل آن است. از این حیث تلویزیون می توی 5 پرو دارای پنل به روز QLED است. پنل های QLED به صورت اختصاصی توسط سامسونگ تولید می شوند. این پنل ها پاسخی بودند به پنل های OLED شرکت ال جی.

  1. ضخیم بودن پشت تلویزیون در میان رده ها
  2. قابلیت جستجوی صوتی یا Voice Search
  3. کیفیت ایده آل
  4. قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا

xiaomi tvنیز پشتیبانی می کند که به نمایش تصاویری با بیشترین عمق رنگ و ریزترین جزئیات کمک خواهد کرد. پنل به کار رفته در صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای بک لایت Direct LED است که روشنایی در حدود 400 نیتس را ایجاد می کند و در حالت Peak این مقدار به 1000 نیتس افزایش می یابد. تکنولوژی MEMC که مخفف Motion Estimation-Motion Compensation است، از تاری و لرزش تصویر هنگام پخش جلوگیری می کند. سیستم صوتی این تلویزیون دو بلندگوی دوکاناله دارد که درمجموع 30 وات توان دارند. به علاوه، وجود چهار ووفر ودو توییتر در این سیستم منجر به ایجاد صدایی پرقدرت و با کیفیت می شوند. شرکت شیائومی در این دستگاه از تکنولوژی Dolby Audio و DTS-HD استفاده کرده است و با این کار، صدای محتوای درحال پخش به صورت فراگیر به بیننده منتقل خواهد شد. یکی از جالب ترین امکانات تلویزیون شیائومی 55Q1 قابلیت OTS است. کنترل این تلویزیون دارای طراحی تقریبا یکسانی با مدل های قبلی دارد و دارای میکروفون داخلی روی لبه هایش است که امکان دادن دستورات صوتی یا سرچ صوتی را برای کاربران فراهم می کند. به علاوه، به دلیل اینکه از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند، برخلاف تلویزیون های آنالوگ عملکرد 360 درجه ای دارد و از فاصله های دورتر هم قابلیت اجرای دستورات داده شده را خواهد داشت. در طراحی این کنترل از راه دور، از دکمه های Netflix و prime video نیز استفاده شده است که می توانید در زمانی بسیار کم به این شبکه ها دسترسی پیدا کنید. برای قطع کردن صدای تلویزیون از طریق این ریموت، کافی است دکمه صدارا دوبار پشت سرهم فشار دهید.

  مقایسه تلویزیون شیائومی

برند های زیادی می باشند که در زمینه تولید لوازن خانگی و الکترونیکی فعالیت دارند. یکی از این برند ها شیائومی می باشد که توانسته توجه مخاطبان زیادی را جلب محصولات زیبای خود کند. این برند شیائومی در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و محصولاتش مورد استقبال قرار خواهند گرفت. یکی از محصولات برند شیائومی تلویزیون های پیشرفته آن هستند که از جذابیت و عملکرد خوبی برخوردار می باشند. اینبار قصد دارین تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 55 L55M6-6AEU را معرفی کنیم که یک تلویزیون بسیار محبوب می باشد و خواهان زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید. این تلویزیون یک محصول بسیار شیک از برند شیائومی می باشد. سایز این تلویزیون 55 اینچ است که می تواند برای خانه های با ابعاد متوسط رو به بزرگ بهترین گزینه باشد. این تلویزیون شیائومی جز تلویزیون های بدون فریم می باشد. در واقع تلویزیون های بدون فریم از جذابیت فوق العاده برخوردار می باشند و جلوه ای بسیار متفاوت و خاص را به خانه می دهند.

یک نکته برای افزایش چشمگیر شما (r) تلویزیون شیائومی

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال.

دیدگاهتان را بنویسید