دلایل استقبال بالا از تلویزیونهای شیائومی در ایران

xiaomi tvبه گزارش ایسنا به نقل از ژیارکالا، اگر میخواهید از زیباییهای طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما میآید! تلویزیونهای شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ میپاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستارهای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم. شیائومی یکی از برندهایی است که در تلویزیونهایش به سیستم عامل اندروید تکیه کرده و برخلاف دیگر برندهای رقیب، پلتفرم اختصاصی ندارد؛ پس اکنون میتوان گفت، در رقابت با سونی بسر میبرد. با توجه به بررسیهای انجام شده، اندروید در حال حاضر محبوبترین سیستم عامل در میان همردههایش است و این تا حد زیادی به رابط کاربری ساده و دسترسیهای آسان در آن برمیگردد. به احتمال زیاد با تلویزیونهای کیولد تا حدی آشنا هستید، اما کم لطفی است اگر تمام و کمال این فناوری را به سامسونگ نسبت بدهیم چون که برند شیائومی نیز، هر ساله تلویزیونهایی بالارده با نقاط کوانتومی تولید میکند. تلویزیون شگفتانگیز کیولد شیائومی در سال 2022، مدل Q2 نام دارد که در واقع ارتقاء یافته Q1 سال قبل است و با این فناوری پیشرفته کوانتومی مجهز شده. میتوانیم بگوییم اصلیترین مزیت نقاط کوانتومی، زنده کردن رنگها در صفحه نمایش است که قادر است 1 میلیارد رنگ را روی نمایشگر حاکم سازد تا خیرهکنندهترین تصویر را ثبت کند. باید اضافه کنیم که این تلویزیون همانند مدل سال قبلش، گیمینگ نیست و یک کیولد خوش قیمت کاربردی برای خانواده میباشد. آیا تلویزیون شیائومی ارزان قیمت است؟ اکنون می خواهیم به امضای شیائومی در تلویزیونهایش بپردازیم که فناوری MEMC است. در دنیای پر ماجرای این روزها، همهی ما به دنبال ماجراجویی و هیجان هستیم؛ حالا که میتوانیم این هیجان را در تلویزیونی که خریداری کردهایم تجربه کنیم چه بهتر! MEMC در تلویزیونهای شیائومی موجب حرکتی صاف و روان و بدون لگ برای محتوای متحرک و بازیها میشود. این میتواند برای تماشای مسابقات ورزشی جام جهانی که این روزها پخش میشود، بسیار مفید باشد. لیست قیمت تلویزیون شیائومی را میتوانید در فروشگاه ژیار کالا مشاهده کنید.

xiaomi tvطراحی زیبای یک تلویزیون اولین و مهم ترین چیزی است که به چشم خریدار می آید البته می تواند مهم ترین قسمت خرید تلویزیون نباشد. اما اگر تلویزیونی که خریداری می کنید ظاهرش به اندازه ی کافیجذب کننده نباشد، آن را علی رغم همه ی مزایای داخلی اش انتخاب نکنید. پس باید حواستان باشد که تلویزیونی که خریداری می کنید به اندازه ی کافی زیبا و مدرن باشد و از پولی که برای آن پرداخت می کنید بیشتر بیارزد. از این نگاه، تلویزیون می تی وی کاملاً دارای چنین ظاهر ارزنده ای است. در حالت خاموش، تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ، نوار نازک و زیبایی از جنس آلومینیم آندایز شده ی براق دارد که حس خوب یک تلویزیون گران را به شما منتقل می کند. در نوار پایینی تلویزیون نیز آرم Mi را مشاهده می کنید. دو پایه از جنس فولاد نیمه براق با رنگ کوره ای سیاه رنگ هستند. با این حال، در زیر پایه ها و در محل قرار گیری پایه ها بر روی میز، لاستیک عاج داری تعبیه شده است که باعث می شود خاطر جمع شوید برای طراحی این تلویزیون وقت صرف شده است.

  تلویزیون شیائومی |خرید تلویزیون شیائومی با قیمت مناسب

5 نکته برای استفاده از تلویزیون شیائومی برای رها کردن رقابت خود در غبار

تلویزیون های شیائومی قیمت بسیار خوبی دارند و همین باعث محبوبیت آن ها شده است. اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم، نمی توان هم یک تلویزیون با کیفیت ساخت عالی ارائه داد و هم قیمت آن در کف باشد. شیائومی کیفیت را در حد متوسط قرار داده و قیمت را نیز به حداقل می رساند. برندی مانند سونی دقیقاً برخلاف این عمل می کند و تا جای ممکن کیفیت را بالا می برند، حتی اگر قیمت محصولات هم زیاد باشد ارزش این کیفیت ساخت را دارد. تلویزیون های پرفروش شیائومی کدامند؟ به دلیل قیمت خوبی که شیائومی ارائه می دهد بیشتر تلویزیون هایش در لیست پرفروش ها قرار دارند اما در این بین مدل هایی فروش بیشتری دارند، که آن ها را در جدول زیر لیست کرده ایم. اگر به دنبال خرید تلویزیون شیائومی هستید باید چند نکته را هنگام خرید مد نظر قرار دهید. تلویزیون های شیائومی تناسب قیمت و امکانات خوبی با هم دارند ولی کیفیت ساخت عالی در این مدل ها معنایی ندارد، کیفیت ساخت در حد معمولی و قیمت در کف بازار قرار دارد. اگر فکر می کنید کیفیت برای تان ملاک مهم تری از قیمت است باید سراغ سونی – ال جی – سامسونگ بروید؛ اما اگر قیمت مهم تر است شیائومی انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

می تی وی 5 پرو پرچم دار همه چیز تمام شیائومی! پس از موفقیت های چشم گیر تلویزیون های بی نظیر Mi TV 4S و فروش کم سابقه ی آن، شیائومی نسل جدید تلویزیون های خود را به بازار عرضه کرد. Mi TV 5 PRO را می توان از هر نظر عالی دانست. در این تلویزیون شیائومی تصمیم گرفته است که از هر تکنولوژی بهترین آن را استفاده کند. نتیجه کار را می توان از هر نظر بی نقص دانست. تلویزیون اندرویدی جدید شیائومی مجهز به بهترین ها از سرتاسر دنیاست. پردازنده ی T972 آن آمریکایی است و پنل QLED آن ساخت سامسونگ کره است. با ما همراه می، همراه باشید تا اولین بررسی تخصصی این تلویزیون در ایران را با هم دوره کنیم. مهم ترین مشخصه ی تلویزیون نوع پنل آن است. از این حیث تلویزیون می توی 5 پرو دارای پنل به روز QLED است. پنل های QLED به صورت اختصاصی توسط سامسونگ تولید می شوند. این پنل ها پاسخی بودند به پنل های OLED شرکت ال جی.

  تلویزیون شیائومی : قیمت خرید تلویزیون شیائومی 4K و اسمارت

در عصر داده، متخصص تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتلویزیون جزو ارکان اصلی و جدایی ناپذیر یک خانه است و این روز ها در اکثر مکان ها عمومی و غیر عمومی کاربرد دارد. برند شیائومی در مدت زمان کوتاه توانست به یکی از بهترین برند های وسایل الکترونیکی و هوشمند تبدیل شود. تلویزیون های شیائومی با نام mi tv توانسته اند به انتخاب برتر خریداران تبدیل شوند. احتمالا نام برند چینی شیائومی را با گوشی های هوشمندی که این روزها بسیار میان خریداران گوشی همراه محبوب شده اند بشناسید. باید گفت برند شیائومی پس از موفقیت بی نظیر در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند وارد بازار لوازم الکترونیکی دیگر همچون ساخت و تولید تلویزیون شد. با ما همراه باشید تا تلویزیون های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید تلویزیون های شیائومی پیشنهاد ما خرید تلویزیون شیائومی از فروشگاه کوروش استور هست، که لینک خرید برای شما قرار داده میشه که میتونید به راحتی خریدتون رو انجام بدید.

اما اگر بخواهیم در مورد طراحی تلویزیون کیولد 75 اینچ شیائومی Q1 صادق باشیم، باید گفت که این کمپانی از ساده ترین طراحی ممکن استفاده کرده است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای فریم آلومینیومی است است که بسیارباریک طراحی شده است. طراحی Three Sided Bezel-less نیز در ظرافت این تلویزیون نقش بسزایی ایفا می کند. بهتر این تلویزیون 75 اینچی ظریف را برای اتاق هایی با متراژ بالا خریداری نمایید زیرا در صورتی که مساحت اتاق با کلاس صفحه نمایش مطابقت نداسته باشد، از کیفیت صفحه نمایش و همچنین دیزاین محیط کاسته می شود. پایه ی تلویزیون شیائومی 75Q1 با تلویزیون های سامسونگ و ال جی کاملا تفاوت دارد. این برند چینی از یک پایه ی فلزی در وسط نمایشگر استفاده کرده است. این نوع پایه ها تعادل یشتری را برای تلویزیون ایجاد می کنند. رنگ این پایه نقره ای بوده که با ساختار تلویزیون به خوبی هماهنگ شده است.

  1. مختصرگو باشید
  2. حافظه رام داخلی 16 گیگابایت از نوع eMMC
  3. عدم استفاده از محافظ صفحه
  4. تعیین سایز مورد نیاز
  5. کیفیت تصویر فورکی و فول اچ دی
  6. محدودیت پورتهای تلویزیون در برخی مدلها

  رکورد اسپیس ایکس در پرتاب ماهواره‌های استارلینک/ گوگل به دلیل ردیابی کاربران محکوم شد/ شیائومی با دو گوشی جدید گیمینگ به بازار می‌آید

🔸 تلویزیون های QLED: در این تلویزیون های شیائومی که به پرچمدارهای این شرکت معروفند از پنل کوانتوم دات استفاده شده که وضوحی عالی، کنتراست شگفت انگیز و HDR در سطحی بسیار بالا نمایش داده می شود. ادغام فناوری و زیبایی در جدیدترین تلویزیون های شیائومی، پای کیولدها را به دنیای تکنولوژی باز کرد. تلویزیون های کیولد شیائومی بالارده ترین مدل های حال حاضر این شرکت محسوب می شوند که با نقاط کوانتومی دنیایی از رنگ ها را ایجاد می کنند. صفحه نمایش یک تلویزیون کیولد از تعداد نقاط بسیار ریز کوانتومی در ابعاد 2 تا 10 نانومتر تشکیل شده که حقیقتا با چشم قابل مشاهده نیستند. اما کار این ذرات در تلویزیون شیائومی چیست؟ مهم ترین وظیفه یک تلویزیون کیولد ایجاد دقت رنگ 100 درصدی برای محتوای در حال نمایش است که در تلویزیون های معمولی مشاهده نمی شود. دومین وظیفه ذرات کوانتومی در اسمارت تی وی های شیائومی دقت رنگ و کنتراست خارق العاده است.

  • Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی کالی ناب چیست؟
  • پایه های فلزی و با کیفیت
  • سیستم عامل Android
  • امکانات محدود در قیاس با رقبا
  • بازه قیمت تلویزیون های 49 اینچ از 16.700 تا 19.700 تومان
  • فرمت نامناسب فلش
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی

تفاوت اساسی بین شیائومی و سونی در باریک بودن حاشیههای تلویزیون است در مقایسه با تلویزیونهای شیائومی باید گفت فریم صفحهنمایش آن به نسبت سونی بیشتر است. هم sony وهم mi تی وی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. هر دو کمپانی از انواع پایههای دو شاخهای، پایه وسط با دوام بالا برخوردار هستند. همچنین بیشتر تلویزیونهای OLED سونی قابلیت تنظیم ارتفاع پایهها را دارد و در بیشتر نمایشگرهای LED شیائومی هم مشاهده شده است. جنس بدنهی هر دو برند از پلاستیک فشرده قابل بازیافت تشکیل شده است و با اکثر دکوراسیونها قابل ست هستند. مقایسه در مدلهای مدرن سونی و بعضی مدلهای شیائومی نیازی به استفاده مکرر باتری نیست و از طریق وای فای قابل شارژ هستند. مزایا سیستم صوتی تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ جدا از کیفیت تصویر، سیستم صوتی واضح و رسا هم یکی از ویژگیهای مهم در انتخاب تلویزیون است. کاربران میتوانند برای داشتن صدای قدرتمند در تلویزیونهای LEDشیائومی و QLED سونی کیفیت صدا را با هم مقایسه کنند تا تشخیص دهند کدام بهتر است.

Avoid بالا 10 تلویزیون شیائومی اشتباهات

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تلویزیون شیائومی 55 q2.

دیدگاهتان را بنویسید