دلگرمی شیائومی به مشتریان ایرانی اش / گوشی شیائومی قصد ندارد از بازار برود !

  ۲۲ شهریور ۱۴۰۰،‌ ۹:۳۳   دلگرمی شیائومی به مشتریان ایرانی اش / درباره شایعات قفل شدن گوشی‌ در کشورهای تحریمی بیانیه صادر کرد

غیرفعال شدن گوشی‌ شیائومی خبر ساز شد. برخی غیرفعال شدن گوشی‌های شیائومی را مربوط به ایران نمی‌دانستند. شرکت شیائومی در خصوص غیرفعال شدن گوشی‌های شیائومی بیانیه داد. غیرفعال شدن گوشی‌های شیائومی به دلیل جلوگیری از قاچاق محصولات این شرکت بود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، شیائومی در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است غیرفعال شدن تعدادی از سرویس‌های این شرکت در کشورهای ایران، کوبا، سوریه، کره شمالی، سودان و کریمه به دلیل جلوگیری از قاچاق محصولات این شرکت بوده و شیائومی قصد ندارد از بازار این کشورها برود.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که رسانه‌ها در خصوص مسدودسازی کامل خدمات مرتبط با گوشی‌های شیائومی در کشورهای فوق خبرهایی را اعلام کردند. کاربران ایرانی شیائومی نیز نگران قطع سرویس‌های این شرکت بودند ولی به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد بازار ایران را ترک کند. سیاست‌های شرکت شیائومی به صورتی است که اجازه صادرات محصولات این شرکت به برخی از مناطق جهان را نمی‌دهد و مدیران این شرکت چینی اتخاذ چنین تصمیمی را در جهت مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری از تشکیل بازار خاکستری دانستند.

بیشتر بخوانید:

گوشی‌های چینی به طور مستقیم وارد ایران نمی‌شود/ کاربران شیائومی نگران قطع سرویس‌های این شرکت نباشند

برخی از کارشناسان فناوری معتقدند دولت آمریکا برای افزایش فشار بر شیائومی محدودیت‌هایی را برای این شرکت ایجاد کرده و قصد دارد مدیران این شرکت چینی را مجبور به عدم ارتباطات با برخی از کشورهای جهان کند. در اطلاعیه شیائومی آمده است که قفل شدن گوشی‌های این شرکت صرفاً به منظور دسترسی نداشتن کاربران غیرمجاز و قاچاقچیان به این دستگاه‌ها است. شیائومی در ماه‌های اخیر فروش خوبی در مناطق مختلف جهان داشته و توانسته است به جایگاه دوم فروش جهانی دست پیدا کند.

  تلویزیون 55 اینچ شیاومی XIAOMI MI TV 55P1 الترا اچ دی اسمارت

عضویت در کانال تلگرام خبربان

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قاچاق
علم و فناوری
سودان
قاچاق
ایران
جهان
مبارزه با قاچاق کالا
فناوری
دولت آمریکا
کشورهای جهان
دولت آمریکا
سودان
علم و فناوری
فناوری
کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

شرط مهم پرداخت سود سهام عدالت

خبر خوش برای بازنشسته‌ها/ افزایش حقوق جدید در راه است

یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰/ سکه ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شد

مجری سرشناس رادیو و تلویزیون درگذشت

خبر بعدی:

کسب تندیس ششمین جشنواره ملی نوآوری محصول ایرانی توسط شرکت بیمه کارآفرین

در ششمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، فروش آنلاین بیمه نامه در باشگاه مشتریان از شرکت بیمه کارآفرین به‌عنوان محصول برتر نوآوری ملی انتخاب شد. در ششمین دوره از این جشنواره ملی که در اسفندماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، فروش آنلاین بیمه نامه در باشگاه مشتریان شرکت بیمه کارآفرین موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد.

  نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست و چگونه هات اسپات شیائومی را فعال کنیم؟

باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین با امکان فروش انواع بیمه نامه می‌باشد، که این محصول خدماتی براساس ارزیابی انجام‌شده و امتیاز کسب شده، به‌عنوان محصول نوآور برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد؛ بنابراین گزارش، شرکت بیمه کارآفرین، در راستای ارائه خدمات نوین به بیمه گذاران خود، اقدام به راه‌اندازی این سیستم جدید کرده است، با استفاده از این روش، بیمه گذاران می‌توانند با مراجعه به باشگاه مشتریان این شرکت به آسانی اقدام خرید انواع بیمه نامه های؛ ثالث، بدنه، کرونا، مسافرتی و عمراندوخته دار نماید.